Woockie fórum hozzászólásai

Woockie Elküldve: 2009-03-23 16:55 AIR-BAG (légzsák)

Steve írta: Sajna nekem is világít a kis piros lufi ikon már egy ideje.
Idáig úgy voltam vele, hogy sz@rok a csokipapírra, világítson csak, nem szedetem szét az ülést ezért, nomeg ugyebár kb 30 ezredes csak a csokipapír+kárpitos meló még egy tizes...hmmmm.
Ér min 40 rongyot, hogy ne világítson :

Ohm,. vmi 20 ropi korul van a szenzor (ami egyebkent egy dioda meg egy "kapcsolosor", ami kapcsol, amikor raulnek). a melo kb. 2 ora valoban azzal egyutt, h kiveszed es visszarakod az ulest. Az aljat nem nagy cucc szetszedni meg osszerakni. Szoval kb. egy huszasbol meg kis melobol meg lehet uszni. Az mindjart baratibb, mint a 40e Amelot sem muszaj egyszerre megcsinalni, en csomo ideig anyosules nelkul jartam, mert nem volt idom osszerakni, nabumm. Ha vittem valakit, beult hatra aztan kesz.

Woockie Elküldve: 2009-03-19 16:05 Társalgó

Enkozpont74 írta:
YouTube videó

Tényleg jobb, vagy csak a söfõr volt béna...??

Lehet, h a golf2 meg volt pockolve, a 320d meg stock. Akkor meg siman elmegy a golf2.

Woockie Elküldve: 2009-03-19 12:09 Társalgó

SoundkeY írta: ezt irja ki: második NTFS rendszerindító szektorra nem lehet írni

Ez viszont nemigaz mert siman masolok ra , DE winrart nem tudok kitomoriteni mert rogton befagy ! viszont masik vinyora tudok kitomoriteni !

Masolasnal a boot szektorra nem masolsz. Eselyes, h serult az elso szektora a vinyodnak. Hogy a winrart ez mitol akadalyozza, azt nem tudom. Esetleg ha le tudsz rola menteni mindent, akkor erdemes lehet egy particios tabla torles, ujra letrehozas es egy ujraformazas, de nem biztos, hogy segit.

Woockie Elküldve: 2009-03-18 19:54 Harman / Kardon

bbali81 írta: Nagy segítség kellene. Van egy HK erõsítõm ami rossz. A bal oldala nagyon halk a jobb oldala meg súg mármint a hangszóróknak
Van egy mindentudó szaki ismerõsöm akinek kapcsolási rajz kellene.
Van valakinek egy robbantott ábrája ezekrõl a HK 10 hangszórós erõsítõkrõl? Vagy bármi rajz az áramkörrõl.

Biztos, h rossz? Beleprobaltatok masik autoba? Nekem is szarul szolt vmiert, aztan kiprobaltuk masik autoban, amiben viszont tokeletesen... Aztan az enyemben is jo lett par oras akksi leakasztas utan.

Woockie Elküldve: 2009-03-18 17:45 esõszenzor_

kempelen írta: Elméletben a régi egy low az új egy high grundmodul. A gyártási év és a hw-sw level is teljesen azonos, gyártó is ugyanaz. Sõt belenéztem mindkettõbe, a nyák és a felhasznált relék is ugyanazok. Sõt a cikkszám végzõdése a réginél, 843, az újnál ami viszi az ablakemelõt 842 az elözõ számaik pedig teljesen egyformák. Tehát még azt sem mondhatom el, hogy esetleg más évjárat miatt nem mûködik. A két grundmodul gyártása között hetek telhettek el, nem évek.

Ket azonos napon, egymas utan szalagrol lejott modul is lehet totalisan mas szelvedohoz rakott szenzorhoz kalibralva.... Tehatebbol a szempontbol indifferens, mikori az uj es mikori a regi modulod. Persze csak abban az esetben, ha a szenzor valoban ugy mukodik, ahogy tippelem.

Woockie Elküldve: 2009-03-18 17:35 esõszenzor_

kempelen írta:
Woockie írta: A WDS azt mondja, kalibralni kell az esoszenzort eleve, ha csere vagy ujra berakod. Mivel a ground modult cserelted, szerintem ez utan sem art a kalibralas. Most hirtelen nincs nalam WDS, nem tudom bemasolni, hogyan kell.

Asszongya' hogy ugye inicializálni kellene az esõszenzort, de ez szervizmunka. Két helyen lehet vagy két funkció miatt: egyrészt ugye az esõszenzor, másrészt meg automata intervallum controlnál van ilyen lehetõség, ami gondolom pont a törlések intenzitását szabályozza.

Elvileg két esetben írja, hogy újra kell kalibrálni:
- szélvédõcserénél és
- használt electronic evaluator lett beépítve a kocsiba (most azt sem tudom az micsoda és mire jó)

Arra nem tér ki, mi van akkor ha mondjuk grundmodult cseréltek.


Kulonosebben nem neztem a mukodeset, de van egy olyant tippem, h a szenzor csak adatot kuld a ground modulnak es a ground modul donti el, mikor es milyen intenzitassal toroljon az ablaktorlo. Szoval ha a modulod egy tok mas szelvedo/szenzor paroshoz volt kalibralva, akkor gyanitom a mostanival nem feltetlen kell _jol_ mukodnie. Ebbol a szempontbol mindegy, h szenzort, szelvedot, vagy modult cserelsz... Jonak arra jo, h a kulonbozo szelvedokre kulonbozo ragasztoval kulonbozo modon sikerul felragasztani az esoszenzort, ezert a visszaverodo iv feny nem tokeletesen ugyanannyi minden esetben, igy lehet az egyik mar reg max. sebesseggel torolne, a masik meg sem mozdulna.

Woockie Elküldve: 2009-03-18 11:30 esõszenzor_

kempelen írta: Nos a kérdésem: Van közöttetek olyan szakember aki sejtheti hol lehet a baj? Valóban nem lehet piszkálni a key mem-car mem funkción keresztül? A neten utánanézve azt olvastam egyedül az E46-on lehet aktiválni és deaktiválni az esõszenzort.

A WDS azt mondja, kalibralni kell az esoszenzort eleve, ha csere vagy ujra berakod. Mivel a ground modult cserelted, szerintem ez utan sem art a kalibralas. Most hirtelen nincs nalam WDS, nem tudom bemasolni, hogyan kell.

Woockie Elküldve: 2009-03-17 15:05 Társalgó

Enkozpont74 írta: De azt ugye Te sem hiszed, hogy a mánesezett gázórák miatt ilyen magas a gáz ára???

nem.

Woockie Elküldve: 2009-03-17 13:20 Társalgó

bmw320 írta: Nem azt mondtam hogy állandóan padlón megyek és neki mindenkinek fõleg hogy 3,5 hónapos a lányom csak nem vagyok hülye és nem hagyom magam kihasználni mint aki elvan a kis precíz álomvilágában és nem lát az orra elé! Én sem szeretnék kinyírni senkit fõleg magamat de elég nehéz a felfogása egyeseknek! Azért megnézném hogy a klubtársak hány %-a megy lakott területen 50-nel! Persze aki nem spórol minden méteren!

Nem a gyorshajtassal van a problema -illetve a relativ gyorshajtassal van problema boven, de az most nem ide tartozik-, hanem azzal, h vannak szabalyok, amiket onkenyesen, tudatosan megszegsz es utana _nem_ akarod vallalni ezert a felelosseget. Amugy ha nem kell nagyon sietnem, tempomat 50, aztan vegiggurulok a rakparton.

Woockie Elküldve: 2009-03-17 13:16 Társalgó

bmw320 írta: Szerintem el!
Mi ez a hülyeség hogy másokat szopatok? Ha pl: mágnesezed a gázórát akkor is másokat szopatsz? De azt nem nézed hogy a szar gázt ami sárgán ég arany árában kapod........stb.! A gázolajat drágábban veszed általában mint a környezõ országokban nekem jó 170 ft-ért is és még sorolhatnám! Ezen gondolkozz el egy kicsit hogy te ugyan ugy benyeled hivatalosan! A buzi rendõrök akik uzsoráznak és... megbüntetnek mert a teló a kezedben van. Tovább nem sorolom!

Nem magnesezem a gazorat. Gazolajat sem veszek olcsobban -sot, ezt igazabol egy centilitert sem veszek-, benzint sem. Meg kene tanulni az orrunknal tovabb latni. Ha senki sem magnesezi a gazorat, talan nem lenne ertelme magasan tartan a gaz arat, hisz nem lenne tobbletfogyasztas a tervezett bevetelhez kepest. De a "magyar" sajnos ilyen, ott csal, ahol csak tud. A kezbol telefonalasert pedig nem csodalom, h megbuntetnek, nekem ezzel pont az a bajom, h nem elegge buntetnek erte. Legtobben nem csak tukorbe nem neznek kozben, hanem elore sem, nem egyszer kell veszfekeznem telefonalok barmok miatt az utakon.

Woockie Elküldve: 2009-03-17 09:52 Társalgó

bmw320 írta:
Idézet: Akkor minek mesz annyival? Inkabb szivatnal egy szerencsetlent, aki esetleg honapokig jarhat birosagra a kis jatekod miatt? Igazabol ez a baj ebben az orszagban, nem hajlandok vallalni az emberek a felelosseget a tetteik utan, rogton kiskapuk es masra haritas.

Ja bocs kicsit másképp állok a témához mióta az elém kanyarodó suzukis miatt tk lett az elõzõ autóm és még én voltam a hibás! Amúgy is élelmesnek kell lenni a mai világban különben nem lesz bmw-d!

Ertem. Tehat ha 220-szal mesz Egerbe, akkor legalabb nem a masik lesz a hibas, ha karambolozol. Vegulis ez is egy erv..... Elozo automat nekem is tk-ra tortek es meg el is huzott a kamion. Ha nekiallok csalni, masokat szivatni, semmivel nem leszek jobb nala. ...fura, ezek mellett megis BMWt vezetek. Valamit elronthattam biztosan.

Woockie Elküldve: 2009-03-17 00:40 Társalgó

Robinson írta:
vsop14 írta: nem értek hozzá, de a lámpák is mûködnek ilyenkor? lehet, hogy nem a saját biztosítéktábládon kapcsolgattál


ez a lényeg, abszolút semmi nem mûködik, nem világít, kizárólag csak a fázisceruza

Ovakodj a csavarhuzos programozoktol! - osi kelta bolcsesseg.
P.S.: nyugi, az csak ilyen kobor aram, ha felkapcsolod a biztositekot, joval erosebben vilagit a faziskereso, probald ki

Woockie Elküldve: 2009-03-16 19:01 Társalgó

SoundkeY írta: A masik meg hogy "leselkedni" es buntetni a penzert, a bevetelert az se tiszta.....mert ha nem mentel gyorsan majd lesz lejart EU dobozod vagy mas indok.

Engem meg soha nem probaltak olyanert megbuntetni, ami nem jogos... Sosem kekeckedtek az eu dobozert vagy izzokeszletert. Sot, tobbszor elengedtek olyankor is ejnye-bejnyevel, amikor megbuntethettek volna...

Woockie Elküldve: 2009-03-16 14:53 Társalgó

bmw320 írta: Én ilyen kis beszari vagyok hogy egy BP-Eger autópályán 220-al nem vállalok be egy büntetést mint Woockie klubtárs

Akkor minek mesz annyival? Inkabb szivatnal egy szerencsetlent, aki esetleg honapokig jarhat birosagra a kis jatekod miatt? Igazabol ez a baj ebben az orszagban, nem hajlandok vallalni az emberek a felelosseget a tetteik utan, rogton kiskapuk es masra haritas.

Woockie Elküldve: 2009-03-16 13:03 Társalgó

bmw320 írta: Most az uj módszerem valószínú hogy fekete szig.szalag betûk módosítására csak azt nem tudom hogy a kamera lát olyan profin hogy kiszúrja??

remelem, nem hasonlit a rendszamod az enyemre... ha mar egyszer gyorshajtasz, vallald be, h elkapnak. en sem jarok mindig megengedett sebesseggel, de benne van a pakliban olyankor, h elkapnak, akkor fizetek es ennyi.