Woockie fórum hozzászólásai

Woockie Elküldve: 2008-09-02 14:39 újonc kérdései :)

kerezsijoc írta: Sajnos nem vettem meg a bömimet mert át akart bas**i a km-rel 121e hirdette és az alvázszám után kiderûlt, hogy jóval 200e felett van Csak ez a kis móka, hogy megtudjam az alvázszám alapján a kocsi történetét 20e+fába került
Neked gyõrben telefonon mondták meg az infót?

Ez sajnos Magyarorszagon normalis, _csak_ emiatt nem biztos, h ott kell hagyni, keves az olyan, amit nem tekergetnek.. De errol irtunk egy masik threadben, erdemes lehet elolvasni.

Woockie Elküldve: 2008-08-31 23:39 BMW autókulcs

Raven írta: Szerintem magyar kereskedõnek nem lehet hinni nem csak ebben a témában másban se
Mindenesetre menj be egy márkaszervizbe vidd be az összes kulcsot, akkor megtudják nézni hány kulccsal adták ki a járgányt és letiltják a hiányzókat.
Akkor max kinyitni tudják beindítani nem.

Sajnos az elso mondatoddal egyet kell ertenem... Valamint a masodik bekezdessel is, tenyleg le lehet tiltani kulcsokat, 2 perc az egesz. En is azonnal ezt csinaltattam, elvileg a riasztot sem inaktivalja olyankor es elvileg elinditani sem lehet az autot.

Woockie Elküldve: 2008-08-31 11:02 BMW autókulcs

ducati113 írta: Sziasztok!A drága kiskutyám csontnak gondolta a kulcsomat és annyi.
Szeretném kérdezni,hogy hol lehet ezt pótolni,vagy honnan.Mibe fáj ez nekem.Persze minél olcsóban.
Köszi a segítséget.

Ha csak siman masoltatni akarod, arra nekem ~20ezret mondott a kulcsmasolos es csak a kozponti masolojukban csinalnak ilyen tipusut. Persze gondolom azzal az immo nem fog menni. "Rendes" kulcsot a BMWnel lehet rendelni, hogy mennyibe kerul, nem tudom, hallottam mar 25ezret is es 40ezret is... Nekem is kellene, mert csak egy van es nem art a potkulcs...

Woockie Elküldve: 2008-08-31 10:57 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta: kormányszervo olajat elég után tölteni, vagy cserélni kell az egészet? a tartályból ki tudom szívni, de a hidraulikába gondolom marad, onnan hogy jön ki?

Attol fugg, milyen allapotban van az az olaj... Az enyemben szornyu volt, csereltuk. De mivel a szervocsoveket is cserelni kellett, ezert ugyis le kellett engedni.

Woockie Elküldve: 2008-08-29 18:32 Téli kerék!

abkapos írta:
speedie írta: 16-os vasfelni + dísztárcsa+ téli gumi 205/55 eladó

Csak gumi nem eladó? felnim van.

Megosztozunk? Nekem a gumi nem kell, ujat akarok.

Woockie Elküldve: 2008-08-29 12:51 Féktárcsa és fékbetét

Robinson írta: Szóval az a kérdés merült fel, hogy vajh akkor most ha rálépek a fékre, az elöl-hátul fog, vagy csak elõl?

Termeszetesen hatul is, ugyan elol nagyobb terheles jut a fekekre, ezert is van altalaban nagyobb es jobb fek elol.

Woockie Elküldve: 2008-08-29 11:26 elsõ ülések alatt fekete kis doboz

bmw320 írta: Nagyon vártam már és végre elõjött a légzsáklámpám !
Szóval meg tudná valaki mondani hogy milyen értékû diódát ellenállást kell beraknom és pontosan hová hogy ne kelljen kicseréltetnem az érzékelõt az anyós ülésben? köszi

Tuti jo ez a megoldas? Mivel az a dioda erzekelni nem tud, ket eset lehetseges:
a) Ugy veszi, h soha nem ul ott senki -> baleset, anyos ulesen nem nyilnak a zsakok
b) Ugy veszi, h mindig ul ott valaki -> baleset, anyosulesen minden esetben nyilnk a zsakok
Az a) esetben rossz nekuk, ha ult ott valaki, nem is kicsit. A b) esetben osszesen annyit nyertunk, h nem vilagit az srs hibajelzo, hurra! Szoval en egyelore hagyom igy, h vilagit, aztan ha lesz ra felesleges 30ezrem, kicsereltetem.

Woockie Elküldve: 2008-08-28 18:03 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

YELLOW írta: plusz megnéztem a szervo tartályban is a min alatt van a szint

Sima atf megy bele, de erdemes neha megnezni... Nekem eselyes, h attol ment tonkre a pumpa, h a csovek eloregedtek es csopogtek, az olajszint meg alaposan lecsokkent... Mukodni mukodik, de olyan hangos, h elnyomja a motorzajt. Uj meg ~100kHUF... Ugyh majd ha teljesen tonkremegy, csere.

Woockie Elküldve: 2008-08-28 17:27 320d Motor

Tano írta: Hali!

Sokkal egyszerûbb, ha fölötte a "serial number"-hez beírod az alvázszámod utolsó 7 jegyét. 2 betû és 5 szám. Fejbe is könnyû megjegyezni ennyit. Katt a "search"-re és láss csodát kiválasztja neked a paramétereket

Eloszor felrohogtem, amikor a szerelo haver megkerdezte az alvazszam veget, en mondtam, h varj, megkeresem a forgalmit es visszakerdezett, h "miert, nem tudod fejbol?" ) Azota en is tudom, bar mar nem kerdezi, mert amennyit nala kell jarnom, mar megjegyezte.. Egyebkent ez a realoem.com ez jo dolog, csodalkozom, h a tobbi automarkanak nincsen hasonloja...

Woockie Elküldve: 2008-08-27 23:15 újonc kérdései :)

Burns írta: Nekem mindig az jut eszembe, hogy bevállalna a BMW esetleg egy per sorozatot a beszart difik és váltók miatt??? Szerintem nem.

Miert ne vallalna? A hatso futomunel is van vmi resz, ami konnyebben szetmegy, mint kellene, megsem hivtak vissza es csinaltak meg rendesen. Per is volt belole asszem, bar nem vagyok benne biztos, ujra utana kellene olvasni.

Woockie Elküldve: 2008-08-27 22:19 újonc kérdései :)

YELLOW írta: igen az elején kopnak,, csak úgye az olajban ott úszkálnak a fémrészek, és azok nem tesznek jót egy-két alkatrésznek

A fem az nehez, mint olyan, elobb-utobb leulepszik szerintem es szepen kiul az aljara, utana hiaba mozog az olaj, nagy resze -szerintem- ottmarad. Gyanitom azok a mernokok nem teljesen hulyek es ugy oldottak meg, h ha ra merik irni, h lifetime, akkor az valoban birjon ki annyit, amennyit a valto kibir, vagy legalabbis ne latvanyosan kevesebbet. Na de mint irtam, nem lebeszelni akarok a csererol en sem, hisz en is csereltetem, csak van abban valami, aki azt mondja, h nem kell cserelni.

Woockie Elküldve: 2008-08-27 21:59 újonc kérdései :)

markooo írta: nekem az volna a kérdésem, hogy egy 4 éves autónál a bmw szervíz javasolja-e a diffiolaj vagy váltóolaj cseréjét? Mert ugye van ez a LONGLIFE hülyeség, és ugye azt elvileg nem kell cserélni, de hát tudjuk olyan nincs ami örökké tartana!!!

Megoszlanak a velemenyek, korbekerdeztem tobb olyant is, akinek adok ilyenben a szavara. Azt meg senki nem mondta, hogy art, de tobben is, hogy felesleges. A osszekopnak a fem reszek, addig van nagyobb kopas csak, utana mar jelentosen kevesebb. Nincs korom es egyeb kosz, ami bekerul es rontana az olajat. En ugy vagyok vele, h nem egy nagy osszeg, egyebkent pont holnap csereltetem valtoban is, diffiben is, kozel 10 eves az auto, ha nem rohadtak bele a csavarok, akkor megerdemel egy kicsit.

Woockie Elküldve: 2008-08-27 15:04 újonc kérdései :)

Sky írta: Nem is szívesen engedtem volna lekötni, mert attól tartanék esetleg gondot okozhat valahol a fedélzeti PC-ben az áramszünet (lehet hogy felesleges az aggodalmam).

Szamlalok nullazodasa (termeszetesen az ossz megtett km nem ) ) nagyjabol amit buksz vele.

Woockie Elküldve: 2008-08-24 19:23 Valaki segítsen

ducati113 írta: Köszi a segítséget!!!!Hát nem egyszerû a dolog.Lehúzó kell hozzá.De mire kibányásztam a csapágyat az agyból,hát az nem semmi.De azért megoldottam.De visszarakni sem egyszerû.A féltengelyt mire belekínlódtam a helyére.
Ti milyen csapágyat raktatok bele.És mibe került?

Eredeti BMWt, gozom nincs, mennyibe kerult, sok egyebet is csinaltattam, meg nekem a csapagy elnyirta a feltengelycsonkot is, azt is cserelni kellett. Megbizom a haverban, nem szoktam kerdezgetni, mi pontosan mennyi.

Woockie Elküldve: 2008-08-24 15:28 Futómû és hibái

BarG írta:
Zotyi30d írta: Ha egyforma szélesek az elsõ ill. hátsó felnik akkor egyformát vegyél szerintem.

Én már láttam gyárilag nem egyforma szélességû gumikkal kijött BMW-t, de olyat nem amin elõl-hátul nem egyforma átmérõjû kerék lett volna. Márpedig a 225/47R17 és 255/45R17 közt meglehetõsen nagy a különbség, szerintem az ABS már nem is mûködik megfelelõen ekkora különbségnél. Ha tényleg ekkora a különbség, akkor azonnal cserélni kell!
üdv

Igen, de akkor a felnik sem egyforma szelesek. Az a 255/45 az eselyesebb 245/40-nek... Nalam is akkora van hatul, a kereskedo ravagott egy M-es felnit szegeny autora, en meg sajnalom lecserelni, mert szepnek szep, de hatul azert nagyon szeles..