Woockie fórum hozzászólásai

Woockie Elküldve: 2008-05-15 16:26 Apró hibák

Kukume írta: Egyébként van pár klímás ismerõsöm és eddig mindegyik azt mondta, hogy a kinti hõmérséklethez képest ne állítsuk kb. -10 alá tehát ha kint 40 fok van, akkor ne tegyük 16 ra... Persze ettõl még feltehetõleg nem kéne ezt produkálnia. Gyári klíma?

Ez igy is van. Nem annyira a klima miatt, mint inkabb azert, mert elegge egeszsegtelen. Nekem most 22-23 fokra van allitva altalaban, a kinti 26-hoz ezt tartom kellemesnek. 16-ra csak tesztkent allitottam, h akkor is jon-e a meleg. Jott. Egyebkent igen, gyari automata klima. Itt valszeg nem ez az elfagyas lehet, egyreszt mert nem fuj annyira hideget (majd fel kell toltetnem gazzal), masreszt 3 het alatt jott elo mint irtam 3-4szer.

Woockie Elküldve: 2008-05-15 15:36 Apró hibák

Kukume írta: Szerintem elsõ körben kapcsold be a rádiót vagy valami cd-t tegyél be
Vagy menj egy kört egy nem BMW autóval.


Eddig nem BMWm volt (Honda), hangos volt, imadtam, de ugyanigy minden nem oda tartozo zorrenest meghall az ember egy ido utan. Egyebkent sajnos kazettas fejegyseg van benne...

Kukume írta: Ezzel csak azt akaorm mondani, hogy azért bizonyos dolgok (mozgó alkatrészek) a rezonancia hatására vagy az öregedésre hangokat adnak ki. Persze van egészséges ill. beteg hang is.

Igen, igen Ezek az altalam nem egeszsegesnek itelt zorejek, hangok. Valoszinu legtobbet el lehet tuntetni a megfelelo hely zsirozasaval, kenesevel. Csak ahhoz tudnom kellene, mi adja ezeket a hangokat. Ezzel az elettartama is nohet az adott dolognak...

Kukume írta: Pár kérdés: milyen izzó van a kocsiban? gyári halogén vagy xenon? Vagy utólagos xenon? van benne angel eye? ha igen relével vagy anélkül?

Eredeti halogen, angeleye nelkul. Xenonra egyebkent szivesen cserelnem, de a gyarit arany aron merik...

Kukume írta: ...meg kellett igazítani a helyzetjelzõ csatlakozót (ami az áramot adja) és már is jó lett. (nem jelzett a BC)
Szintén ez volt a probléma a fényszóró magasság állítóval is.


Szoval mozgassam meg mindegyiknel? Elvileg gondolom motoros a fenyszoro allitas, ha valahol nem jo a csatlakozo, akkor is csak az egyiket nem kellene, h allitsa, nem?

Kukume írta: A légkondi nem csak az elején nyomja a meleg levegõt? Tehát ugye van pár másodperc amikor még a légcsatornákban lévõ levegõt nyomja ki magából az autó és az nyilvánvalóan mindíg meleg. Ez nálam is így van.
De modnom ez pár másodperc.

Nem, hatarozottan meleg levegot nyomott, mintha ablakot akarna leszaritani, de raadasul olyankor, amikor mar jo ideje mentem vele (legkondi nalam szinte allandoan be van kapcsolva), egyszercsak jott a meleg, erezhetoen futott levego. Tuzo nap volt, eloszor azt hittem, csak a felmelegedett muszerfal elotti boritas melegiti fel a levegot, mire odaer hozzam, de mar a fuvokakbol kiaramlo is ugyanolyan meleg volt.
Koszi a gyors valaszt, a lampa csatlakozokat megnezem, hatha elerek vele valamit. Bar mivel ritkan jelez vissza, sokara derul ki, hogy sikerult-e a dolog...

Woockie Elküldve: 2008-05-15 14:55 Apró hibák

Sziasztok!
Az "uj" autoval mentem vagy 2000km-t es szep lassan kezdenek elojonni apro, inkabb idegesito dolgok. Az auto egy 98/11-i 320i. Nem akarom minden vacak miatt a szerelot hivogatni, gondoltam rakerdezek itt, mi mitol lehet es mennyire lesz fajdalmas idovel a javitasa:
- neha az elso, neha a hatso izzokat hibasnak mutatja, aztan par perc mulva el is tunik ez a problema. az izzok kozben vilagitanak - legalabbis az elsot lattam, hogy igen. ez eddig 3-4szer fordult elo. vmi kontakt hiba lehet? ahogy eszrevettem, fuggetlen attol, milyen uton megyek (nem kell rossz minosegunek lennie ahhoz, h elojojjon)
- a fenyszoro allito tekerentyu disznek van csak, hiaba allitok rajta, nem tortenik a vilagon semmi.
- a legkondi neha minden ok nelkul meleget fuj. ezt foleg az ablaknal teszi, hiaba allitom 16 fokra, amikor elvileg a leghidegebbet kellene mindenhol tolnia esz nelkul, akkor is jon a meleg az ablaknal. ez eddig szinten 3-4szer fordult elo, nem sikerult felfedeznem semmi hasonlosagot a szituaciok kozott.
- halk zorges a klima kozepkonzoli befuvoja felol, amikor elindul, hasonlo amikor leall...
- valtasnal -eloszor csak egyesbe rakasnal vettem eszre, de jobban odfigyelve mas sebessegeknel is- dobban egyet valami hatul. ezt nem mindig csinalja, de surun elofordul. Ha kinyomom a kuplungot, valtok es nem engedem vissza a kulpungot, akkor is csinalja. Persze amikor a szerelonek akartam mutatni, csakazert sem egyszer sem 10 probalkozasbol. szilenteket megnezte, azok 'tokeletesek'.
-halk zugas, miutan levettem a gyujtast, mondjuk azt meg nem probaltam, h ezt kikapcsolt klimanal is csinalja-e, valahonnan a kozepkonzol kornyekerol hallatszik

valami volt meg, de elfelejtettem, pedig mar notebookon jegyzetelek, miutan beertem a lakasba....

Woockie Elküldve: 2008-05-14 14:41 Olajcsere_

Steve írta: O.K., de szerintem BMW olaj, ide vagy oda...30000-et nem bírnak.
Az enyémben is az van, 5W30. De én a helyedben lecserélném 15-nél.


Szerelo haver is mondta, h 30ezret nem birnak, 20-25 ezer kozottre beszeltuk, h akkor kellene. A kov. szervizt meg ugyis 24ezerre lotte be a computer, szal akkor pont jo lesz.

Woockie Elküldve: 2008-05-14 14:22 Olajcsere_

Steve írta: Milyen olaj az?

Eredeti BMW, nem tudom, milyen tipus. Van egy fel dobozzal a csomagtartoban, ha nem felejtem el, megnezem, milyen.

Woockie Elküldve: 2008-05-14 11:09 Olajcsere_

SoundkeY írta: Hetvegi talin jol kibeszeltuk egymas autoit, es szoba kerult az olajcsere intervallum kijelzes is.

Paran meglepodtek hogy nekem miert 22500rol szamol vissza, 320d 2004/06.

Ez most hogy van ?


Hali!

Benzinesnel elfogyasztott uzemanyagmennyiseghez szamolja az auto az olajcseret. Sajnos nem emlekszem mar ra, hany liter uzemanyag elfogyasztasa, szamolgatni meg nincs kedvem. Gyanitom hasonlo algoritmus alapjan szamol a diesel is, csak mas ertekekkel. Egyebkent nekem (320i) 24000 korulrol kezdte a szamolast.
Nekem elvileg 30ezret biro olaj van benne, de 20-24ezer kozott le akarom cserelni mindenkepp.

Woockie Elküldve: 2008-05-13 17:36 Üzemanyag fogyasztás

genya írta: Nekem egy 330cd-m van és meglepõ fogyasztást tudok elérni..Kéziváltós !!!Normál közúti használat mellett nem ritka a 4L alatti átlag.A vásárlásnál kicsit tartottam a fogyasztástól és ...pozitív!!

OFF
Mindekozben traileren viszik az autot es csak a legkondi miatt jaratod a motort?
/OFF

Nekem egyebkent benzines 2l-es 320i-vel 10l koruli a fogyasztas, bc szerint 9.4, kutnal utanaszamolva szinte pont 10. Mondjuk nem mondhatnam, h "osszeszoktunk" meg azt sem, h nagyon arra mennek, h az atlagfogyasztas kicsi legyen.

Woockie Elküldve: 2008-05-10 09:21 Traffipax magánvállalkozóknak

Steve írta: Találtam egy listát a Budapesten elhelyezett lámpákba telepített fix trafikról:

http://www.harmonet.hu/cikk.ph...rmo=524256

A Szentendrei út pl. végig be van kamerázva Csillaghegyig


Ez a HOAX evrol evre elojon... Ugyanezekkel a helyekkel. Sajnos a lista kamu.
http://index.hu/tech/hoax/2005...fenykeppel

Woockie Elküldve: 2008-05-09 23:05 Traffipax magánvállalkozóknak

Steve írta: O.K. az tény, hogy a közlekedés kultúránk hagy maga után némi kivetnivalót, de a rendõrök is, meg akik kihelyezik a táblákat azok is magukba nézhetnének kissé.


Nemi kivannivalot...? Mit akarunk egyaltalan egy olyan orszagban, ahogy egy egysavos korforgalmat nem tudnak hasznalni az emberek? Egy korforgalom akkora dugot csinal, hogy felelmetes. Ahelyett, h megkonnyitene a helyzetet, mint kulturaltabb helyeken. Maltan szinte minden keresztezodes korforgalom. Ott valahogy ezek nem okoznak dugokat.
Valamelyik radioban hallottam, h allitolag nem fognak a rendorok a kint felejtett 30-as tablaknal szivozni, csak olyan helyen, ahol tenyleg jogos a korlatozas. Hat... kivancsi leszek...

Woockie Elküldve: 2008-05-01 11:41 Féktárcsa és fékbetét

Hali!

Szemy írta: Nekem most 60000 km van pont az autóban és még az eredeti cuccok vannak benne, igaz a betétek már eléggé kopottak.

Na igen, nagybatyam most cserelt eloszor fekbetetet a 2 es fel eves autoban (VW Jetta)... 120ezer km van benne...

Szemy írta: - Az elsõ tárcsa új vastagsága 22 mm, ha elvékonyodik 20,4 mm-re, akkor már csak egyszer szabad betéteket cserélni, utána már a tárcsát is kell. Tehát a 20,4 mm nem a minimális vastagsága a tárcsának! Viszont a betétek minimális vastagsága 3 mm.

Azt lehet tudni, h mi a minimalis vastagsag a tarcsaknal? Szerelo szerint parezer km-t meg kenyelmesen elmegy ez a tarcsa, fog is rendesen. Illetve a kezifek nagyjabol olyan, mintha nem lenne. Ami bajom van vele, h raz egy kicsit. Ha lassan megyek es akkor fekezek, akkor is, de 120-130 korul mar jobban erezni. Egyebkent valami olyasmit olvastm, h minden masodik betet cserenel tarcsa csere is ajanlott.

Szemy írta: A végén az lesz, hogy kicserélek mindent.

Na igen, csak az kereken 150ezer hivatalos BMW arajanlat szerint... (Nem ott csinaltatom, csak kivancsisagbol kerdeztem meg toluk, mennyi az annyi.)

bye,
W.

Woockie Elküldve: 2008-04-30 23:42 Féktárcsa és fékbetét

Szemy írta: Egyik barátomnak van az autóján elöl Brembo MAX sporttárcsa és hozzá Ferodo Performance betétek. Nagyon jól fognak különösen magasabb hõmérsékleten és nem is vetemednek, viszont borzasztóan gyorsan kopnak is. Haver most azon ügyeskedik, hogy 30000 km-t kibírjon velük, de nagyon úgy néz ki nem fog menni a dolog. Másik srác az Europaringen 4000 km alatt elkoptatta a tárcsát és a betétet is.

Az én javaslatom az lenne, ha nem akarsz vele pályára menni és versenyezni, akkor teljesen felesleges ilyen sportféket venned. A legkeményebb utcai szituációkra is 120%-ban megfelelnek a gyári BMW vagy az ATE fékszettek. Én biztos ebbõl a két márkából választanék... Remélem tudtam segíteni.


Hali!

Koszi a valaszt! Kozben a szerelom is mondta, h inkabb maradjak az ATE illetve BMW cuccnal. Csak azert erdekelt volna ez, mert jelentosen olcsobban (kb. 66%) megkapnam, mint az ATE vagy BMW szettet... Az meg azert nem mindegy... Az eredeti betetek/tarcsak mennyit birnak?

bye,
W.

Woockie Elküldve: 2008-04-16 17:34 Féktárcsa és fékbetét

Sziasztok!
Epp egy 320i vasarlasa kozben vagyok, amin eroteljesen kopottak a tarcsak. Az elado bevallalta a tarcsak cserejet, de akkor mar szeretnek rendeset felrak(at)ni, inkabb engedje el az arbol azoknak az arat. Korbeneztem ismerosoknel es Ferodo Performance tarcsat+betetet tudnak nekem hozni egesz jo aron. Olvastam itt, h egyesek szerint csak Ate, masok szerint BMW tarcsat erdemes. Van azert esetleg valakinek tapasztalata a Ferodo Performance csaladdal? Kulonosebben versenyezgetni nem akarok, egyelore palyara menni sem szandekozom, de azert szeretnem, ha barmilyen korulmenyek kozott is megbizhatoak lennenek a fekeim. (Elozo autom ilyen okokbol kifolyolag kerul cserere, elemjott egy kamion nagyon boven fektavon belul, szerencsere a fekek tokeletesen mukodtek, igy elek... Szoval valakinek tapasztalat ezekkel?
koszi,
W.