Zelzo fórum hozzászólásai

Zelzo Elküldve: 2010-06-23 19:35 angel eye

YELLOW írta:
Lacci írta: Szedegessük jól látható módon:

1. Sira (Márk)
2. futo88
3-4. Lacci (1sima-1xenon)
5. InsectKiller (Sima alap fehér színű)
márcsak 35
6. YELLOW (ha nem akar hamarosan megérkezni az új lámpám, ami kezd világossá válni, akkor nekem is, valszeg fehér, de lehet sárga lesz, ha van próba darab, akkor megnézem élőben)
7. Zelzo (1 xenon fehér) Akinek kell, beszerelem.




Zelzo Elküldve: 2010-06-20 18:45 angel eye

Üdv mindenkinek!

Válaszolt a gyártó. 40 darab rendelése esetén a darabár 13 000 Ft (fehér, kék)– 14 000 Ft (sárga).
Külön van projektoros és sima.
Most már csak össze kell szedni 40 kollégát.
Akit érdekel írjon privit.


Üdv:





Zelzo Elküldve: 2010-06-10 07:44 angel eye

Szia Lacci!

Yellow mondta, hogy kellene 1 db inverter. Nekem kb. fél év használat után ment szét az egyik így a másik még működő egységet szívesen elküldöm neked, de a hosszú élettartamot garantálni nem tudom.

Ha valakit érdekel, tudok az 5W-os helyzetjelző izzó helyére LED-eset. Jelenleg nekem ez van bent.

Zelzo Elküldve: 2010-06-10 07:34 angel eye

Szia Sira!

Tiszaújvárosban lakom.
Még tárgyalok (SMD LED angel eye) gyártójával.
Úgy néz ki, hogy a minimum rendelési tétel 40db.
Még a szállítási költséget kell letisztázni, de szerintem 13 000 - 15 000 Ft-ból kijön darabja. Ha tudok pontos számot jelentkezem.

Üdv.

Zelzo Elküldve: 2010-06-08 16:48 angel eye

YELLOW írta:
Lacci írta:
YELLOW írta:
Sira írta: Sziasztok!

Ti milyen megoldást javasolnátok Angel Eye beépítéséhez, melyik típust? Mennyire körülményes ennek a beépítése? Esetleg valaki tud jó áron?
Én ezt találtam:
" http://auto-motor.vatera.hu/al...84492.html "

Üdv.: Márk


ez jó lesz... mindenképpen LED-eset vegyél, a CCFL-nél egy fél év után meghal az inverter, legalábbis a legtöbb ismerősömnél.



Épp most robbant fel a bal inverterem(CCFL), eddig semmi gond nem volt vele, most meg lett rajta egy diónyi dudor és nem világít. Ha jól emlékszem 1évet ment.

Ha van esetleg valakinek kukába szánt defektes készletből 1db invertere szivesen átvenném hátha elmegy még félévet.


én valszeg fogok tudni egyet, a kérdés hogy juttatom el hozzád? egy havernak szétment az egyik, de soha többet nem kell neki, megkérdezem tőle.


Hi!

Szívesen beépítem neked.
Kb. egy 1 óra az egész, de tudok olcsóbban is.

Zelzo Elküldve: 2010-03-20 18:30 Szívócsonk-pillangószelep

Üdv mindenkinek.

Elmúlt héten én is kitakarítottam az EGR szelepet, a szívócsonkot, a szívócsonk szelepeket (még meg volt mind a 4). Volt benne retek rendesen. Ahogy néztem, le kellett volna szedni a szelepfedelet is, mivel a szívócsonk ide csatlakozik be, és az is tele volt korommal. Gyakorlatilag az egész csőfalon, 2-3mm vastagon, nem olajos korom volt, van lerakódva. Kicsit kézzel megpiszkáltam, de láttam, hogy kis darabok váltak le róla így inkább hagytam. A kérdésem az lenne, hogy a szelepfedél levételéhez ki kell venni a porlasztókat is? Ha igen akkor ki kell cserélni a porlasztó tömítéseket is, valamint a szelepfedél tömítés újra felhasználható-e?

Zelzo Elküldve: 2010-03-20 09:48 Turbo

Zsolti írta: Sziasztok

Sajna egyre hangosabb a turbóm...fõleg hidegen lehet hallani hogy dolgozik.
mennyi lenne egy uj? 320d 2003.09 havihoz.
esetleg valami kedvezményes áron lenne-e valakinek


köszi


Szia!

Nézd meg ezt az oldalt: http://www.dieselevante.it/
Nemrég kértem tőlük ajánlatot komplett turbóra: 690 EUR, ÁFA nincs.
Tudnak részegységeket is szállítani (turbinaház, kompresszorház, csapágyak, csapágyház, tengely, stb.).
Ha még egy kis kedvezményt ki tud csikarni belőlük az ember, akkor ez egy nagyon jó ár.
Idehaza a legjobb ár, amit kaptam: 208800 + ÁFA.
De szerintem először nézesd meg itt: http://www.ferrykerturbo.hu/. Kb. 5 – 6 ezerért bevizsgálják.

Zelzo Elküldve: 2009-04-21 08:17 Turbo

BarG írta:
Zelzo írta: Sziasztok

A hétvégén leszedtem (E46 320d) bömbimrõl a turbót, hogy kicseréljem a turbó olajcsõ rézgyûrû tömítéseit (olajcsepegés). A turbó szívó oldalán minimális olajréteg volt azt letöröltem róla. A turbina tengelyt megmozgatva minimális mozgása volt (mint egy növelt hézagú csapágynál). Visszaszereltem a turbót és láss csodát elkezdett fütyülni. Eddig is fütyült, de sokkal halkabban. Teljesítménycsökkenést nem érezni, nem jön semmilyen színû füst a kipufogóból. A fütyülés már 1200-1300-as fordulaton jelentkezik. Nekem az-az érzésem, hogy a vákuum szelep hülyéskedik. Nektek mi a véleményetek?


Új tömítésekkel raktad össze?


Van rajta egy olajcsõ és ezen a csövön vannak a kis rézgyûrû tömítések, + a turbó és a kipufogó elosztó között is van egy tömítés. Ezeket cseréltem ki.
http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=50

Zelzo Elküldve: 2009-04-20 07:23 Turbo

Sziasztok

A hétvégén leszedtem (E46 320d) bömbimrõl a turbót, hogy kicseréljem a turbó olajcsõ rézgyûrû tömítéseit (olajcsepegés). A turbó szívó oldalán minimális olajréteg volt azt letöröltem róla. A turbina tengelyt megmozgatva minimális mozgása volt (mint egy növelt hézagú csapágynál). Visszaszereltem a turbót és láss csodát elkezdett fütyülni. Eddig is fütyült, de sokkal halkabban. Teljesítménycsökkenést nem érezni, nem jön semmilyen színû füst a kipufogóból. A fütyülés már 1200-1300-as fordulaton jelentkezik. Nekem az-az érzésem, hogy a vákuum szelep hülyéskedik. Nektek mi a véleményetek?