Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2011-10-09 23:15 Társalgó

Bero írta:
YELLOW írta:
Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
P.ü-be írd már meg milyen hangcuccod van


Nem titok, semmi extra: Business Professinal Alpine CD53 gyári fejegység, Rainbow komponens szett elöl és Rainbow koax hátul. Sokkal jobb, mint a Sokol, de ha igazán jó hangot szeretnék, le kellene cserélnem a fejet (pedig Businessben a CD53 a legjobb) pl. egy ilyenre, viszont a gyári kinézethez ragaszkodom, már megint a vmit vmiért


És,ha belecsapnál egy jó erősítőt? Akkor maradna a gyári kinézet


hiába rak be jó erősítőt, ha a fejből a jel már xarul jön ki. nagyon sok minden a fejegységen múlik. az erősítő már cak azért kell, hogy nagyobb hangfalakat, nagyobb teljesítményt hajtson meg. egy torz jelet erősíteni badarság. annyit lehet, hogya fejet megbontani, és alkatrészeket cserélni. számolgatni, jobb minőségű alkatrészek. de ehhez elektro kell kőkeményen.



És szerinted az adott gyári BMW alpine fej nagyon rossz minőségű jeleket küldene az erősítőbe?


Nyilván nem, sőt valszeg elég jót. De leírtam miért nem álltam neki

Zolee Elküldve: 2011-10-09 23:10 Motorolaj

bmw320d4 írta:
Zolee írta:

Bocs h beleugatok, de szted mi a fontosabb, az h csökkenjen az olajfogyasztás, vagy h kevésbé kopjon a motor?


Mindkettő fontos, ezért javasoltam 0W40-et és nem 50W100-at, már ha nekem szólt a kérdés..


Neem - Coyote kollégának szántam a kérdést!
Amúgy absz egyetértünk 0W40-et használok én is. Kétségtelen h picit eszi is 6-7 dl / 10.000 km, de sztem ez normális (120e km).

Zolee Elküldve: 2011-10-09 23:01 Társalgó

YELLOW írta:
Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
P.ü-be írd már meg milyen hangcuccod van


Nem titok, semmi extra: Business Professinal Alpine CD53 gyári fejegység, Rainbow komponens szett elöl és Rainbow koax hátul. Sokkal jobb, mint a Sokol, de ha igazán jó hangot szeretnék, le kellene cserélnem a fejet (pedig Businessben a CD53 a legjobb) pl. egy ilyenre, viszont a gyári kinézethez ragaszkodom, már megint a vmit vmiért


És,ha belecsapnál egy jó erősítőt? Akkor maradna a gyári kinézet


hiába rak be jó erősítőt, ha a fejből a jel már xarul jön ki. nagyon sok minden a fejegységen múlik. az erősítő már cak azért kell, hogy nagyobb hangfalakat, nagyobb teljesítményt hajtson meg. egy torz jelet erősíteni badarság. annyit lehet, hogya fejet megbontani, és alkatrészeket cserélni. számolgatni, jobb minőségű alkatrészek. de ehhez elektro kell kőkeményen.



Pontosan ez a helyzet

Zolee Elküldve: 2011-10-09 23:00 Társalgó

Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
P.ü-be írd már meg milyen hangcuccod van


Nem titok, semmi extra: Business Professinal Alpine CD53 gyári fejegység, Rainbow komponens szett elöl és Rainbow koax hátul. Sokkal jobb, mint a Sokol, de ha igazán jó hangot szeretnék, le kellene cserélnem a fejet (pedig Businessben a CD53 a legjobb) pl. egy ilyenre, viszont a gyári kinézethez ragaszkodom, már megint a vmit vmiért


És,ha belecsapnál egy jó erősítőt? Akkor maradna a gyári kinézet


Egyrészt nem egyszerű levenni normális jelet a fejről (a végfok jelét nem szerencsés rátenni az erősítőre), másrészt a csomagtérbe kellene tenni az erőlködőt (utastérbe nem szeretném berakni, nem egészséges), de az akksi 1.6-ban elől van, tehát össze-vissza kellene kábelezni az autót, amihez semmi kedvem sincs.

Zolee Elküldve: 2011-10-09 22:52 Társalgó

bmw320d4 írta:
Zolee írta:
Bero írta:
P.ü-be írd már meg milyen hangcuccod van


Nem titok, semmi extra: Business Professinal Alpine CD53 gyári fejegység, Rainbow komponens szett elöl és Rainbow koax hátul. Sokkal jobb, mint a Sokol, de ha igazán jó hangot szeretnék, le kellene cserélnem a fejet (pedig Businessben a CD53 a legjobb) pl. egy ilyenre, viszont a gyári kinézethez ragaszkodom, már megint a vmit vmiért


Az is vágja a magasat hátulról?


Így igaz

Zolee Elküldve: 2011-10-09 22:42 Társalgó

kempelen írta:
Bero írta: Elnézést


Semmi gond részemről, nem vagyok itt admin, csak jön Robinson és letekeri a fejünket...



Jogos

Zolee Elküldve: 2011-10-09 22:41 Társalgó

Bero írta:
P.ü-be írd már meg milyen hangcuccod van


Nem titok, semmi extra: Business Professinal Alpine CD53 gyári fejegység, Rainbow komponens szett elöl és Rainbow koax hátul. Sokkal jobb, mint a Sokol, de ha igazán jó hangot szeretnék, le kellene cserélnem a fejet (pedig Businessben a CD53 a legjobb) pl. egy ilyenre, viszont a gyári kinézethez ragaszkodom, már megint a vmit vmiért

Zolee Elküldve: 2011-10-09 22:25 Társalgó

Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
Az én 6 hangszórós kocsimba művészet lenne befaragni H/K hangszórót nem találok sehol Magyarországon.. Maradt az ebay?


Önmaguktól a HK hangszóróktól ne várj csodákat. A HK is elmarad a legtöbb off autó alap rendszerétől. Ahhoz h olyan hang legyen az autódban, mint a legtöbb off autóban, nagyon sokat kell költened - sajnos. Egy E46-al soha nem fogsz HIFI versenyt nyerni! Ennek elsődleges oka h az ajtókba nem lehet nagy méretű (a beépíthető hangszórók mélysége erősen korlátolt kb. 7 cm) hangszórókat tenni. A kárpitok átalakításával persze lehetséges, de innen indulnak a komoly költségek, amit az autó eladásakor szintén senki nem fog megfizetni

Barátnőm SAAB-jában is alap cucc van, mégis olyat szól h lef.sod a bokád, nagyon boldog lennék ha csak fele annyit tudna az enyém, de nem fog mert nem költök rá fél millát, a BMW-hez viszont ragaszkodom!

Tehát itt is igaz a mondás: valamit valamiért


Valamit valamiért az oké,de én nem szeretnék csúcstechnikát,se mélyládát meg 1000000Watt teljesítményt! Hangminőség a fontos és hogy a mély mély legyen és magas az magas! Ennyi


Egyetértünk! Én sem gigawattokról beszéltem, hanem a minőségi hangzásról. A HK-val azért tényleg javulnának a paraméterek, én csak azt mondtam h ne várj csodát tőle, mivel korábban írtad h off autó milyen szépen szólt, ez nem fog úgy szólni. Ennyi.


Na várjunk! Tehát azt mondod,hogyha berakom a H/K-t akkor se fog úgy szólni mint egy off autó gyári hangcucca? Nemááár


Deemáár! DE nyilván nem ugyanazt az off autót hallottuk, én pl. SEAT, AUDI, SAAB cuccait hallottam többször is, ezek alap rendszerei simán kenterbe verik a HK-t. Sztem kérdezz rá kinek van HK-ja és hallgasd meg, addig úgysem hiszed el - én sem hinném

Zolee Elküldve: 2011-10-09 22:19 Társalgó

Bero írta:
anubisz írta:
Zolee írta:
Bero írta:
Az én 6 hangszórós kocsimba művészet lenne befaragni H/K hangszórót nem találok sehol Magyarországon.. Maradt az ebay?


Önmaguktól a HK hangszóróktól ne várj csodákat. A HK is elmarad a legtöbb off autó alap rendszerétől. Ahhoz h olyan hang legyen az autódban, mint a legtöbb off autóban, nagyon sokat kell költened - sajnos. Egy E46-al soha nem fogsz HIFI versenyt nyerni! Ennek elsődleges oka h az ajtókba nem lehet nagy méretű (a beépíthető hangszórók mélysége erősen korlátolt kb. 7 cm) hangszórókat tenni. A kárpitok átalakításával persze lehetséges, de innen indulnak a komoly költségek, amit az autó eladásakor szintén senki nem fog megfizetni

Barátnőm SAAB-jában is alap cucc van, mégis olyat szól h lef.sod a bokád, nagyon boldog lennék ha csak fele annyit tudna az enyém, de nem fog mert nem költök rá fél millát, a BMW-hez viszont ragaszkodom!

Tehát itt is igaz a mondás: valamit valamiért

Szegény Bero összefosott bokávalmost elképzeltem


Bár csak összefoshatnám a bokám a hangrendszeremtől


Úgy legyen

Zolee Elküldve: 2011-10-09 22:14 Társalgó

Bero írta:
Zolee írta:
Bero írta:
Az én 6 hangszórós kocsimba művészet lenne befaragni H/K hangszórót nem találok sehol Magyarországon.. Maradt az ebay?


Önmaguktól a HK hangszóróktól ne várj csodákat. A HK is elmarad a legtöbb off autó alap rendszerétől. Ahhoz h olyan hang legyen az autódban, mint a legtöbb off autóban, nagyon sokat kell költened - sajnos. Egy E46-al soha nem fogsz HIFI versenyt nyerni! Ennek elsődleges oka h az ajtókba nem lehet nagy méretű (a beépíthető hangszórók mélysége erősen korlátolt kb. 7 cm) hangszórókat tenni. A kárpitok átalakításával persze lehetséges, de innen indulnak a komoly költségek, amit az autó eladásakor szintén senki nem fog megfizetni

Barátnőm SAAB-jában is alap cucc van, mégis olyat szól h lef.sod a bokád, nagyon boldog lennék ha csak fele annyit tudna az enyém, de nem fog mert nem költök rá fél millát, a BMW-hez viszont ragaszkodom!

Tehát itt is igaz a mondás: valamit valamiért


Valamit valamiért az oké,de én nem szeretnék csúcstechnikát,se mélyládát meg 1000000Watt teljesítményt! Hangminőség a fontos és hogy a mély mély legyen és magas az magas! Ennyi


Egyetértünk! Én sem gigawattokról beszéltem, hanem a minőségi hangzásról. A HK-val azért tényleg javulnának a paraméterek, én csak azt mondtam h ne várj csodát tőle, mivel korábban írtad h off autó milyen szépen szólt, ez nem fog úgy szólni. Ennyi.

Zolee Elküldve: 2011-10-09 22:02 Társalgó

anubisz írta:
bmw320d4 írta:
Bero írta:
Az én 6 hangszórós kocsimba művészet lenne befaragni H/K hangszórót nem találok sehol Magyarországon.. Maradt az ebay?


Minden hangszórónak megvan a helye. Körbe van rajzolva a kárpiton, hogy hol kell kivágni.



Ja,nem gondolod neked külön ajtó kel,ha valaki azzal rendelte volna. Az bemegy a tiedbe is.


háát ezen a külön ajtón besz.rtam

Zolee Elküldve: 2011-10-09 21:59 Társalgó

Bero írta:
Az én 6 hangszórós kocsimba művészet lenne befaragni H/K hangszórót nem találok sehol Magyarországon.. Maradt az ebay?


Önmaguktól a HK hangszóróktól ne várj csodákat. A HK is elmarad a legtöbb off autó alap rendszerétől. Ahhoz h olyan hang legyen az autódban, mint a legtöbb off autóban, nagyon sokat kell költened - sajnos. Egy E46-al soha nem fogsz HIFI versenyt nyerni! Ennek elsődleges oka h az ajtókba nem lehet nagy méretű (a beépíthető hangszórók mélysége erősen korlátolt kb. 7 cm) hangszórókat tenni. A kárpitok átalakításával persze lehetséges, de innen indulnak a komoly költségek, amit az autó eladásakor szintén senki nem fog megfizetni

Barátnőm SAAB-jában is alap cucc van, mégis olyat szól h lef.sod a bokád, nagyon boldog lennék ha csak fele annyit tudna az enyém, de nem fog mert nem költök rá fél millát, a BMW-hez viszont ragaszkodom!

Tehát itt is igaz a mondás: valamit valamiért

Zolee Elküldve: 2011-10-09 21:37 Motorolaj

Coyote írta:
bmw320d4 írta:
Coyote írta: Már elnézést, de ha jól értem arról van szó, hogy egy benzines gép eszegeti az olajat - és ti 5W-30 helyett 0W-30-at ajánlatok neki?
Benzines motoroknál, 100.000 km felett 10W-40-re illik váltani, és azt 10.000 km-enként cserélni. Semmi long life. Nagyon kopott (200.000 felett) motornál a 15W-40 se szégyen már.

Nem értem miért lefelé akartok váltani, olajzabáló motorba "vastagabb" olaj kell.

Amúgy 150.000 km felett egyáltalán nem sok a 8-10 deci 10.000 km-enként! Az alu-blokkos Celicám is benyalt ennyit, pedig jó volt a motorja. Hogy hova tűnt az olaj? Szépen megette. A gyűrűk és szelepek kopásának a tünete, teljesen normális dolog.


Nem jól érted, te is csak a hidegoldalival példálózol és figyelmen kívül hagyod a melegoldali viszkozitást.

Szerinted -10 C a motor üzemi hőmérséklete?

Az én kocsimban több mint félmillió km van (20d) és 5w30-at kap. A te elméleted szerint nekem már 40W40-et kéne beleönteni...

És nem 30-ast, hanem 40-est ajánlottunk neki...


Dízelnek 5w30 a max - itt benzinesről beszélgetünk! Nagyon nem mindegy!

Amúgy az tény, hogy hidegen rosszabb a 10w40 - viszont üzemi hőmérsékleten sem vékonyodik el annyira mint a 0w30 vagy 5w30, ami az olajfogyasztás csökkentését eredményezi.
Tény, hogy gyógyítani nem fogja a motort, csak a tünetet enyhíti.



Bocs h beleugatok, de szted mi a fontosabb, az h csökkenjen az olajfogyasztás, vagy h kevésbé kopjon a motor?

Zolee Elküldve: 2011-10-08 09:36 Differenciálmû

Majti írta: Üdv!

Hogyan tudnám kideríteni azt, hogy pontosan milyen Difi van az autóm alatt?

Előre is thx


Szia!

Valszeg ilyen de tutit akkor tudsz meg, ha aláfekszel és megnézed a számát.

Zolee Elküldve: 2011-10-06 22:00 Visszapillantó tükrök

csatis1 írta:
Igen lesz. Újabb adagot kell rendelnem. (Előrendelést is felveszek okt. végéig.) Azért lesz kicsit drágább, mert az utóbbi időben megszaporodtak a rendelések és már borsos vámot kell fizetnem. Ennek egy részét sajnos rá kell raknom az árra!


Szia! Engem is érdekelne egy tükör, légyszi foglalj be egyet, hnap hívlak!