Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2011-01-03 22:17 Társalgó

YELLOW írta:
Zolee írta:
Robinson írta: Bocs srácok, de a törölt hozzászólásokban szereplő weboldal látogatottságához minimális mértékben sem járul hozzá a bmwfanatics.hu

BUÉK!

Bocs Robinson, de muszáj megkérdeznem: Mi a baj az érintett weboldallal? Netán illegális?


szerintem annyi, hogy indulat indulatot szül. nem kell ez ide erre az oldalra.

jobb elzárkózni az ilyenek elől, nem kell, hogy ilyen miatt megszűnjön az oldal, sosem lehet tudni ki kicsoda és mikre képes.

Sok igazságot írtál! Viszont pont ez a baj h újra itt tartunk: 'nem kell, hogy ilyen miatt megszűnjön az oldal, sosem lehet tudni ki kicsoda és mikre képes'

Ui: Természetesen nem akarok indulatokat szítani! Én forszíroztam, de részemről le is zártam a témát!

Zolee Elküldve: 2011-01-03 21:57 Társalgó

Robinson írta: Bocs srácok, de a törölt hozzászólásokban szereplő weboldal látogatottságához minimális mértékben sem járul hozzá a bmwfanatics.hu

BUÉK!

Bocs Robinson, de muszáj megkérdeznem: Mi a baj az érintett weboldallal? Netán illegális?

Zolee Elküldve: 2011-01-01 11:58 Boldog Új Évet

Boldog új évet kívánok minden fórumtagnak és családjának!

Zolee Elküldve: 2010-12-30 17:31 BMW e46 első embléma

SirToma írta: Sziasztok!!!

Valaki rohadt enyveskezű lelopta a hátsó emblémámat.
Tud valaki helyet, ahol lehet venni???

Keresd meg őt, korrekt gyerek.


Zolee Elküldve: 2010-12-30 17:27 Autóvásárlás

YELLOW írta:
Metacska írta: Kedves BMW Tulajok és Fanok!

Megérett a jó öreg 1.6-os Fiat Bravom a cserére és a következő, most már biztosnak tűnő utód fog a közeljövőben a helyére lépni. (kicsit terjengős lesz)

Adott édesapám jó ismerőse tipikus maszek szerelő (túl már a 60-on). Mindig ő szervizelte a Fiatomat, gondosan és szuperül, egyszóval profi.
4 évvel ezelőtt vett magának egy 1999 évjáratú (nem faceliftes) 318i Bömöst. 4 év alatt mindösszesen 10 000 (!!) km-et tett bele. Jelenleg is garázsban áll az autó, ponyvázva, a téli gumik rajta sincsenek mert tavaszig ki sem fog állni a garázsból.

Paraméterek és fontosabb infók:
-az autó nem mindenáron eladó, nincs hirdetve sehol sem
-1999 július havi
-Az autó garantáltan törés és karcmentes
-jelenleg 230 000 km van benne (ez az egyetlen dolog ami aggaszt)
-Banki igazgatói autó volt
-230 000 km-ig Wallisnál vezetett szervizkönyve van.

-Gyári CD-s rádió
-Digit klíma
-6 légzsák
-Fekete szín
-elektromos tükrök
-elektromos ablakok (csak elől)
-műholdas követőrendszer
-ABS, ESP
-Most volt az autón cserélve első/hátsó fékbetét és tárcsa
-Új Bosch akksi

Az autóhoz adná a tulajdonos:

+ lemezfelnire szerelt téli gumikat
+ van 1 garnitúra hibátlan gyári 15 colos BMW felnije
+ 1 garnitúra 16 colos szintén gyári felni, hibátlan nyárigumikkal
+ nyáron járna le a forgalmija ezért megcsináltatná grátiszba
+ összes gyári kulcs és szervízkulcs

Az autó valóban makulátlan kívül és belül, tényleg karcmentes.

Az autóért az Úr 1. 600 000 Ft-ot kér és ez a vége.

Kedves tagok várom, ötleteiteket és észrevételeiteket. A fentiek tükrében ti hogyan döntenétek? Az árról mi a véleményetek?

Várom megtisztelő válaszotokat!

Üdvözlet!




semmi baj nem lenen az árral, ha nem a mostani gazdasági helyzet lenne. sajnos a mostani dolgok miatt ez drágának mondható, enyniért fiatalabbat is lehet kapni.
persze ha valóban patika, akkor biztos van akinek megéri. de sajnos se a felszereltség, se a motorizáltság nem megfelelő ehhez az árhoz.
persze a pakliban benne van, hogy a piacon forgó autók nagyrésze meg isten tudja milyen állapotú.
de ha azt nézzük némely e36 is kerül enynibe, ahhoz viszonyítva, viszont jó ár.

én tanácstalan vagyok. az állapota miatt megérné, de amúgy nem.

Ha kivitelezhető csináltass 1 diagot, ha ott minden OK, kérd el 1-2 körre, hallgasd meg a motort minden tartományban, teszteld le kanyarban, ha se füst, se csörgés, se kopogás stb. és jól érezted benne magad vedd meg. Tényleg sok a km, de ezek bírják.

Zolee Elküldve: 2010-12-28 14:00 Üzemanyag fogyasztás

SoundkeY írta:
bmw320d4 írta:
imici85 írta:
bmw320d4 írta:
imici85 írta: Hello
Van egy e91 320d és egy kicsit sokallom a fogyasztását.Autópályán nem bírom 6 l alá vinni a fogyasztását pedig az e46 320d 5-5,2L-ből kijön autópályán.Naponta megyek 150km-t.Ebből 50km főút,100km autópálya.Így beáll 6,7-7L-re.Az e46 pedig max 6,1L.Nektek mennyit eszik az e91?Ha a termosztát szar benne kijelezné a board merthogy ezeken már nincs víz hőfok óra?


-Ezek BC értékek, vagy kiszámoltad a valósat?

-Nem fogja kijelezni a termosztáthibát.


bc mutatta ezt.


Az csak nagyon ritkán pontos. Szerintem számold ki a valósat, aztán lehet korrigálni a BC-t.


Az E91 tankja nem csak 55 literes ? Az tuti , hogy kisebb !

Dízel 61, benzin 63.

Zolee Elküldve: 2010-12-27 04:05 Replika felnik

Bero írta: Üdv mindenkinek! Erről tudnátok valami véleményt írni? http://racing-bazar.hu/alkatre...replika_17

Köszönöm

Gondolom a 46-ra akarod. Mivel kicsi az ET-je így felejtős. 5-re 7-re jó.

Zolee Elküldve: 2010-12-26 16:55 meg akar halni a bmw :|

YELLOW írta:
Zolee írta:
si3rrabravo írta:
Qucsy írta:



köszönöm szépen..sajnos nem vagyok 1 autószerelő azt pontosan hol találom?, légtömegmérő mellett??nem az a pillangó szerű??



benzines bmwket nem ismerem, ez egy VW golf esetében müködött nálam, ugyanezeket a dolgokat produkálta, leállt kereszteződésbe.. stb.

viszont olvastam valahol hogy a BMW-ben talán valvetronicos szívószeleppel helyettesítették ezt a hagyományos fojtószelepes technologiát és mivel autószerelő nem vagyok, tanácsot sem igazán tudok adni, hogy mi is van egy 1.6os szívében

most gyorsan rákerestem amúgy és egy 1,2es fabia esetében így néz ki a dolog (kb mint a golf)

http://mulder82.atw.hu/fabia/f...zelep.html


A fojtószelep egy pillangószelep, a légtömegmérő után találod (nincs beszámozva, halványabb a rajzon). Ez maga fojtószelepház. Az 1.6-os motorokban (M43, N40) nincs valvetronic - sajnos, de az 1.8-asoktól felfele valóban ezzel váltották ki a klasszikus fojtószelepet.


fojtószelep ugyanúgy van, de normál esetben, amint ráadod a gyújtást kinyit full. méghozzá a vészüzem miatt van benne.


Tudom, ezért írtam h 'a klasszikus fojtószelepet'

Zolee Elküldve: 2010-12-26 16:08 Üzemanyag fogyasztás

hil írta:
kchris írta:

ahhoz is aztán nagy IQ kellett hogy valaki vidékre országútra hybridet vegyen!!!! az pont az araszolásra jó, nem megy fel a 6.7l 10-12-re mert araszolásnál az elektromotorok lökik odébb a kocsit, nem kell a benzinmotort bekapcsolni csak amikor már üresek az akkuk, de egy 4km-es távot egy töltéssel simán kibír az akksi (függ persze az egyéb terheléstől, fényszórók stb).

Én nem is értem, a hybrideket miért támogatják annyira nagyon, hiszen nem tisztább és majd ha eljön az akku csere ideje..... Persze a használt akku az nem környezet szennyező, simán le lehet húzni a WC-ben.


A hybrid sztem is zsákutca. Bármelyik hybrid technológiát nézzük, mindegyik több alkatrészt igényel, amiből következik h az autó jóval nehezebb, ergó több energiát igényel - azt pedig valaminek elő kell állítania. A több alkatrész több meghibásodási lehetőséget és meghibásodást eredményez = nagyobb fenntartási költség + mégtöbb ipari szemét 'akksi amit lehúzunk a WC-be' - by Hil .
Ha tényleg a környezetvédelem lenne a fontos elő kellene venni Tesla bácsi 'érdekes módon' elhallgatott találmányait (sajnos a témába vágót nem lehet, mivel megsemmisítették).
Ő volt a legnagyobb, Ő valóban tudott valamit (2szeresen értendő). Nem is talált támogatókra (mind a mai napig), nem lett elismert. Néhány cikk róla: 1 2 3

Zolee Elküldve: 2010-12-26 12:35 meg akar halni a bmw :|

si3rrabravo írta:
Qucsy írta:



köszönöm szépen..sajnos nem vagyok 1 autószerelő azt pontosan hol találom?, légtömegmérő mellett??nem az a pillangó szerű??



benzines bmwket nem ismerem, ez egy VW golf esetében müködött nálam, ugyanezeket a dolgokat produkálta, leállt kereszteződésbe.. stb.

viszont olvastam valahol hogy a BMW-ben talán valvetronicos szívószeleppel helyettesítették ezt a hagyományos fojtószelepes technologiát és mivel autószerelő nem vagyok, tanácsot sem igazán tudok adni, hogy mi is van egy 1.6os szívében

most gyorsan rákerestem amúgy és egy 1,2es fabia esetében így néz ki a dolog (kb mint a golf)

http://mulder82.atw.hu/fabia/f...zelep.html


A fojtószelep egy pillangószelep, a légtömegmérő után találod (nincs beszámozva, halványabb a rajzon). Ez maga fojtószelepház. Az 1.6-os motorokban (M43, N40) nincs valvetronic - sajnos, de az 1.8-asoktól felfele valóban ezzel váltották ki a klasszikus fojtószelepet.

Zolee Elküldve: 2010-12-25 21:29 meg akar halni a bmw :|

Titus írta: Sziasztok!
Nem dízeles dolog de a témába illik azt hiszem. Ma mentem az autópályán és egyszercsak megfulladt a motor olyan volt mintha elment volna a gyujtás vagy a benzin meg volt egy kis égett szag is. Aztán megálltam és próbáltam indítani de nem volt alapjárat se és alig akart pörögni le is állt. Vártam kicsit elindítottam és ment megint. Aztán még ezt kb 5ször eljátszotta akár nagyobb fordulaton akár kisebben meg városba is megállt még vagy 3szor. Csak azt akarom kérdezni találkozott-e már valaki ilyesmivel. Egy E30 320i-ről van szó.

Köszi a segítséget.


Sztem haldoklik az AC. Először hasonlókat produkált nekem is, aztán már be sem indult. Kicseréltük a pumpát és minden OK lett (benzines E46).

Zolee Elküldve: 2010-12-24 14:31 Segítsetek!

woodstock írta:
Zolee írta:
woodstock írta: Boldog Karácsonyt!!!

Kaptam egy olyan tanácsot h lehet a benzinpumpa szarakodik és ezért produkált olyat a gép h hiába indítózom kb csak 4.re indult be de akkor meg pöccre ez lehetséges vagy valami inkább a gyújtással lesz?

Amúgy ez a kulcsos dolog érdekes én nem a gyári kulccsal használom az autót mert az elég kopott és volt már h simán elforgott a gyújtáskapcsoló viszont a másolt kulccsal ezt még nem produkálta...ez hogy lehet?? meg ezt a EWS dolgot sem értem mert akkor elvileg csak a gyári kulccsal tudna indulni a kocsi nem? akkor akár ez is lehet az oka h hiába indítóztam a kocsi nem indult csak forgatta az önindító

Kicsit össze vagyok zavarodva már



A helyedben - akár mennyire kopott is - egyelőre a gyári kulccsal tesztelnék. Ha azzal mindig indul, az EWS-t ki is zártad (max. be kell ruháznod egy új gyári kulcsra. Pápán egyébként van egy profi kulccal, stb. foglalkozó cég). Ha viszont a gyári kulccsal is produkálja, még mindig van két verzió:
1. a gyújtáskapcsolód már biztos h nem tutkó, hiszen elforog benn a gyári kulcs, én erősen elgondolkodnék a cseréjén (ezzel nem dobsz ki pénzt, így is - úgy is cserélni kellene).
2. valóban lehet AC is, az is tud érdekes dolgokat produkálni.



Értem és hol tudok venni gyujtáskapcsolót mert realoem-n nem találtam az istenért sem az alkatrészek között...ezek szerint csak felújított vagy használt gyújtáskapcsolók vannak?
ja és hol van pápán a kulcsos amit írtál?

Kapcsolóval kapcsolatban keresd M.Attila-t itt az oldalon, esetleg itt is rákérdezhetsz.
Használtba meg KaszaMestert, szintén fórumtag.
Pápai kulcsmesterek - nem olcsók, de profik.

Zolee Elküldve: 2010-12-24 14:23 Boldog Karácsonyt

Boldog Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Mindenkinek!

Zolee Elküldve: 2010-12-24 13:12 Segítsetek!

woodstock írta: Boldog Karácsonyt!!!

Kaptam egy olyan tanácsot h lehet a benzinpumpa szarakodik és ezért produkált olyat a gép h hiába indítózom kb csak 4.re indult be de akkor meg pöccre ez lehetséges vagy valami inkább a gyújtással lesz?

Amúgy ez a kulcsos dolog érdekes én nem a gyári kulccsal használom az autót mert az elég kopott és volt már h simán elforgott a gyújtáskapcsoló viszont a másolt kulccsal ezt még nem produkálta...ez hogy lehet?? meg ezt a EWS dolgot sem értem mert akkor elvileg csak a gyári kulccsal tudna indulni a kocsi nem? akkor akár ez is lehet az oka h hiába indítóztam a kocsi nem indult csak forgatta az önindító

Kicsit össze vagyok zavarodva már



A helyedben - akár mennyire kopott is - egyelőre a gyári kulccsal tesztelnék. Ha azzal mindig indul, az EWS-t ki is zártad (max. be kell ruháznod egy új gyári kulcsra. Pápán egyébként van egy profi kulccal, stb. foglalkozó cég). Ha viszont a gyári kulccsal is produkálja, még mindig van két verzió:
1. a gyújtáskapcsolód már biztos h nem tutkó, hiszen elforog benn a gyári kulcs, én erősen elgondolkodnék a cseréjén (ezzel nem dobsz ki pénzt, így is - úgy is cserélni kellene).
2. valóban lehet AC is, az is tud érdekes dolgokat produkálni.

Zolee Elküldve: 2010-12-22 00:33 Motorolaj

Memmaao írta:
DDT írta:
lacaca írta:
DDT írta:
YELLOW írta:
DDT írta:
okosok, itt tudtok Castrol olajat választani a kocsitokhoz: http://195.82.66.170/castrol/o...x.php?id=1
adios


azé szerintem válogasd meg a szavaid, meg a megszólítást. nem mintha nem lenen igazad az okos jelzővel

de 2db kommenttel azért odafigyelnék az első megnyílvánulásaimra.
amit linkeltél, abban semmi új nincs, hisz mindenki tudja/ismeri a linket

visszaolvasás 4ever

...ez valami szent hely? Szerinted?
Hát, persze, hogy mindenki ismeri az oldalt )
nem kell idegeskedned, ez egy csak 1 fórum. PONT. Sem több, sem kevesebb. Szép álmokat, lazíts, senki nem tör a babérjaidra. Csak 1 fórum, ahol mindenféléket kérdeznek / válaszolnak. Kérdeznek okosakat és még okosabbakat, és vannak okos és még okosabb válaszok. Na, eléggé megválogattam a szavakat? Szerintem rendben van. ennyi











"Tisztelt" DDT Ha te azt gondolod,hogy ez "csak 1 fórum se több se kevesebb" akkor fel kell hogy világosítsalak . Ugyanis ha vetted volna a fáradtságot és arcoskodás helyett visszaolvasgatsz észre vetted volna,hogy itt a klubbtagok nem csak úgy kérdezgetnek meg válaszolgatnak hanem legjobb tudásukat,tapasztalataikat megosztják és lehetőségeik szerint megpróbálnak SEGÍTENI egymásnak !! Az általad leírtakból arra következtetek,hogy ez neked furcsa idegenszerű dolog és úgy látom a tisztelettel is hadilábon állsz ! Végezetül csak annyit-soha nem tudhatod kerülsz-e olyan helyzetbe ,hogy szükséged lehet azok segítségére akikkel most tiszteletlenül ,lekezelően és félvállról "beszélsz"!!!!!!!



Kedves lacaca, köszönöm, hogy felvilágosítottál! Meg nem fordult volna a fejemben, hogy SEGÍTŐ szándékkal megy a kérdez-felelek.
Cserébe megpróbálok én is segíteni kicsit, ha elfogadod: a helyesírással nagyon hadilábon állsz , "ez neked furcsa idegenszerű dolog" )). A jó hír az, hogy ezen lehet segíteni.
És inkább ne következtess, mert a logikával sem állsz jobban, mint a helyesírással! Ezen már nehezebb segíteni...
Tudod: "aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul"
Ha hallgattál volna bölcs maradtál volna.
béke veled

Mindenkitől elnézést! Az "okosok"-at nem a segítőknek, hanem azoknak szántam, akik egy sok milliós autóban (márkától függetlenül) egy gyengébb minőségű motorolajjal akarnak spórolni néhány db ezrest egy olajcserén.
Belátom, hiba volt: mi közöm hozzá, hogy ki, mivel keni a motorját, másrészt vannak akik nem engedhetik meg maguknak a drágább, jobb minőségű olajat, ezért kénytelenek kompromisszumot kötni. Ezért tőlük is elnézést kérek!


Bazz, Te mekkora egy arcos-paraszt vagy! De mit várjon Tőled az ember, már a beceneved is toxikus az élő környezetre. Gondolom az oviban is gyomírtó volt a jeled... És még egy vesszőhibába is belekötsz... Nem ez lesz a Te fórumod, az biztos!


Tisztelt Diklór-Difenil-Triklóretán!
Ahogy tapasztalhattad a stílusod viszonylag keveseknek jön be itt, konkrétan senkinek! Az általad képviselt tiszteletlenség és önimádat ezen a fórumon nem divat. Nincs szükségünk a nagyképű beszólásaidra, ezért kérlek gondolkozz el - ha tudsz - az alábbiakon és tégy legjobb belátásod szerint:
1. Légy oly kedves és fogd vissza magad, próbálj kulturált módon megnyilvánulni.
2. Ha ez neked nem megy (kétlem hogy menne), megteheted hogy - többünk sajnálatára - leiratkozol a fórumról.
Isten áldjon! Jóccakát!