Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2009-11-07 16:39 Társalgó

hancurozo írta: találtam 1 "BMW_320d-330d_E46_1998_2001_Manual" címû szervíz leírást a neten, de számomra nem érthetõ nyelven /talán spanyol/
nem tud valaki olyan oldalt ahol ez megvan Magyarul vagy angolul?

Angol nyelvû, viszont nem biztos h az amit keresel, de egy próbát megér: http://thepiratebay.org/torren...ley_Manual

Zolee Elküldve: 2009-11-07 16:14 Valaki segítsen

Tano írta:
Zolee írta: Sziasztok!
Azt tudom h nincs EGR szelep az 1.6-os (N40B16) blokkban, de van-e vmilyen az EGR szelephez hasonló kipuffgáz visszavezetõ megoldás az említett és általában a benyás blokkokban?


Röviden: Nincs

Sejtettem, Köszi!

Zolee Elküldve: 2009-11-07 12:28 Valaki segítsen

Sziasztok!
Azt tudom h nincs EGR szelep az 1.6-os (N40B16) blokkban, de van-e vmilyen az EGR szelephez hasonló kipuffgáz visszavezetõ megoldás az említett és általában a benyás blokkokban?

Zolee Elküldve: 2009-11-07 12:14 Valaki segítsen

Csum írta: segitségeteket szeretném kérni még pedig abban hogy a budaörsi úttól biatorbágyig fizetõse a az M1 es autópálya

A budaörsi METRO és OBI kihajtóig nem fizetõs. Az M1 - a 100-as behajtójától fizetõs, tehát az emelkedõ aljától.

Zolee Elküldve: 2009-11-06 20:18 ATC Nova chiptuning és szerviz

hancurozo írta:
Zolee írta:
hancurozo írta:
YELLOW írta: egyetértek, szerintem benyásat nem is érdemes, annyit nem ér mint írtam, az a pár LE és Nm... engem csak az érdekelne, hogy valójában mit tud ahogy van, mert nekem többnek érzõdik mint ami a forgalmiban van

Zolee írta: Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

amit eddig láttam mérést, a bmw + 1 olasz márka mindíg erõsebb volt a forgalmiban beírtnál /nem tuningolt motorral/

Lehet h tekintettel vannak a MO-i viszonyokra (telj. adó stb.) és így akarják kímélni a pénztárcánkat

inkább német teljesítmény biztosítás
+a presztizsnyereség mikor a 2 egyformán erõs autó közül a BMW a gyorsabb, a jobb stb

inkább német teljesítmény biztosítás
+a presztizsnyereség mikor a 2 egyformán erõs autó közül a BMW a gyorsabb, a jobb stb - ez egyértelmû h így van !
Viszont eltértünk a témától és le leszünk cseszve

Zolee Elküldve: 2009-11-06 19:51 Chip tuning

hancurozo írta:
YELLOW írta: egyetértek, szerintem benyásat nem is érdemes, annyit nem ér mint írtam, az a pár LE és Nm... engem csak az érdekelne, hogy valójában mit tud ahogy van, mert nekem többnek érzõdik mint ami a forgalmiban van

Zolee írta: Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

amit eddig láttam mérést, a bmw + 1 olasz márka mindíg erõsebb volt a forgalmiban beírtnál /nem tuningolt motorral/

Lehet h tekintettel vannak a MO-i viszonyokra (telj. adó stb.) és így akarják kímélni a pénztárcánkat

Zolee Elküldve: 2009-11-06 19:43 Valaki segítsen

ute107 írta: Akkor passz!

Gyújtótrafó inkább a meleget nem szereti...de nem akarok hülyeséget beszélni mert nem értek hozzá.


Hibakiolvasás a megoldás!

Általában igaz!
Viszont ha van a trafón vmi hajszálrepedés az okozhat párás idõben ilyen jelenséget. Bár a leállok - indítok - minden OK, uh én is passz - hibakódolvasás.

Zolee Elküldve: 2009-11-06 19:36 Chip tuning

Irigyellek! Én meg úgy érzem magam 1-2-ben mintha egy 105-ös Skodában ülnék (ugye a 150 Nm). Viszont egy korrekt mérésre én is kiváncsi lennék.

YELLOW írta: egyetértek, szerintem benyásat nem is érdemes, annyit nem ér mint írtam, az a pár LE és Nm... engem csak az érdekelne, hogy valójában mit tud ahogy van, mert nekem többnek érzõdik mint ami a forgalmiban van

Zolee írta: Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

Zolee Elküldve: 2009-11-06 19:21 Chip tuning

Az N40B16 mocit állítólag nem lehet és/vagy nem érdemes tuningolni - mondjuk abszolút felesleges is lenne, mert így is ku.va erõs -
de ha mégis lehetne, elég egyértelmû a válasz h a 2 cég közül melyikhez vinném: XTreme

Zolee Elküldve: 2009-11-06 19:09 Valaki segítsen

Nem valószínû h légtömegmérõ, sztem inkább gyújtótrafó, de ez csak tipp.

InsectKiller írta: Légtömegmérõ csinálhatja azt, hogy az autó nehezen indul, teker 1 csomót és utána alig akar menni. De ha újra indítozók akkor meg semmi gond...?!
Sztetek?

YELLOW írta: nekem ez azt sugallja, hogy légtömegmérõ!

jrtom írta: Szeva mindenkinek!

Van egy 320i-m M54-es mocival és az lenne a bajság vele, hogy hidegen, mondjuk napi elsõ indításnál szarul indul. Ez alatt azt értem, hogy elindul de mindha nem menne vagy 3 henger a 6-ból és legtöbbször le is áll a moci, de viszont második indításra pöccre indul, ha garázsban áll, de ha viszont kint indítom amikor alig van pár fok akkor talán harmadszorra indul el. Amire eddig gyanakodtam, hogy az Ac-pumpa elengedi a nyomást és ennek kiküszöbölésére be is raktam egy nyomástartó szelepet közvetlenül a pumpához, de nem hozott eredményt,Sajnos.
Nem lehet valami hõfok érzékelõ bajság, mert hidegben szarabb a helyzet??? Ha valaki találkozott már ilyennel segíthetne, vagy várom az ötleteket. Elõre is köszi segítségeket!

Zolee Elküldve: 2009-11-06 14:53 Társalgó

Itt van az új 3-as! Mondjuk szinte semmit nem látni belõle - és remélem nem ilyen lesz az eleje :
http://totalcar.hu/magazin/hir...s_bmw-rol/

Zolee Elküldve: 2009-11-04 23:44 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

gabor330d írta: sziasztok!
van egy 16:9 es TV modulom hozzá való kábellel és egy stereo hangbemenetes tv függetlenítõvel !
20 211 30 93

Szia! Van erre már egy annyira nem is új felület: http://www.bmw3er.hu/modules.php?name=NukeC30

Zolee Elküldve: 2009-11-03 20:17 Méretpontos gumiszõnyeg

Csum írta: tudna valaki jó áron egy szett gumiszõnyeget??

http://vfts.hu/index.php?modul...32,26834#;

http://www.autoszonyeg.net/gumisz%F5nyeg.html

Zolee Elküldve: 2009-11-01 19:26 képek

Hori írta: Bekerült a hátsó üléssor is
[URL=http://www.ivpicture.hu/pic.php?id=216787][/URL]

Tényleg nagyon szép! Grat!

Zolee Elküldve: 2009-11-01 19:23 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

Hori írta:
Zolee írta:
Hori írta:
Zolee írta:
bmw320 írta: Az én futómûvem gyári M de még elõl vagy 2cm leteszem majd viszont ha utána futómûveshez elviszem csak nem eszi meg! De ez már csak tavasszal! Elõl 8colon 225-ös gumi van hátul 9 colon 255-ös remélem ez így nem vész! Tiéden mekkora volt Hori??

Szia - Sziasztok!
Szintén gyári M futómûvem van, én is szeretném lejjebb tenni az elejét. (hátul sztem pont jó, de elõl hüén néz ki, gondolom Te is emiatt teszed lejjebb).
A kérdésem: h lehet elõl - a rugó vágást leszámítva - további 2 cm-t ültetni?
Köszi



Veszel hozzá 60/40es szettet az elöl további 25mm-t ültet hátul meg 5mm-t

Köszi!
Viszont eddig nem kaptam egyértelmû választ h mennyit is ültetnek az M-es rugók, jól gondolom h akkor cca. 35 mm-t? (eddig 25-30-ról tudtam)



35mm-t ültet az M-es rugó

Köszönöm az egyértelmû választ!