Pintyi86 írta:
Sziasztok !
Ma voltam a szerelőmnél azt mondta olajteknő tömítés cserére szorul az autóm, mivel már régóta olajos az alja , de lehet nem is onnan folyik szerintem hanem a motorolaj érzékelőből szerintem arra kellene o-gyűrű ! meg olyant csinál amikor be indirtóm , hogy olyan 1p-ig kigyullad a sárga kanna jel.
legközelebb ha megyek olajcserére viszek egy olajnyomás érzékelőhöz egy o gyűrűt meg látom ha azt ki cserélem mi lesz.
Amúgy azt szeretném meg tudni , hogy muszáj ki venni a motort ha mégis olajteknő tömítésre szorulna ? vagy kicsit meg kell emelni a motort ? a szerelőm az mondta vagy ki kell emelni vagy meg emelni mert nem fér hozzá.
nem szívesen szedetném annyira szét, és még annyi érnek valamit ezek a olaj tömítők ez a STP olajtömítő vagy mi ?
Szia,
Olajteknő tömítés cseréhez nem kell kivenni a motort, de megemelni igen (ha kell van hozzá célszerszámom). Enyimen már szedtem le az olajteknőt, az biztos h nem 5 perces munka, de meg lehet csinálni akna nélkül is. Mindenképp vegyél új tömítést - Reinz v Erling - én körbekentem Locite 5920-al, nem bántam meg.
Ahogy többiek is írták, sok helyen ereszthet, ha a szelepfedélnél látsz olajfolyást, érdemes azzal kezdeni, jóval egyszerűbb munka, mint az olajteknő. Ide nem kell új tömítés sem, viszont alaposan meg kell pucolni a régit, vékonyan megkenni Loctite 5920-al - veztengelyek félkörívében mehet vastagabban is - majd szépen visszatenni a helyére, így tuti nem fog ereszteni a szelepfedeled.