Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2009-10-24 13:10 Furcsa hangok a kerekek felõl.

kisgeeee írta: Azt hogy puhábbak mire érted? A fejüknél lehet probléma ebbõl? Gondolom a menet szempontjából ha az alut elbírja akkor a lemezfelnit is!

Az alufelnicsavarok puhább fémbõl vannak, pont azért h ne egyék meg az alufelnit. A menet természetesen elbírná, de jól látod, valóban a fejnél kezdõdik a probléma.
Tudomásom szerint a kúpszög egyforma az alu- és a lemezfelni csavaroknál.

Zolee Elküldve: 2009-10-24 12:39 Furcsa hangok a kerekek felõl.

kisgeeee írta: Az alufelni csavarjaival tettem fel. Ezek szerint azok hosszabbak picit? Gyári bmw alufelni igaz 5ös bmw-re való. Az a furcsa hogy sztem csak jobb oldalt ér bene, épphogy. A csavarok alja itt fényes volt, a bal oldalon nem.

Valószínû h hosszabbak, de az biztos h puhábbak, ezért semmiképpen ne használd lemezfelnihez az alufelni csavarokat!

Zolee Elküldve: 2009-10-22 23:21 Segítsetek!

InsectKiller írta: Eddig hallottam simán a garázsban ha gyújtásra raktam, hogy szépen dolgozik.
Most nagyon fogok félni, hogy nem indul holnap :S

Ezt a topikot is érdemes elolvasnod: http://www.bmw3er.hu/modules.p...1433#43672

Zolee Elküldve: 2009-10-22 22:37 Segítsetek!

InsectKiller írta: Az mibe fáj?
Úgy jövök rá h az a szar h hallgatom h zúg-e az anyós ülés felõl vmi?!
Létezik hogy a sok egy helyben való állástól tönkremegy?

Sajnos sokba. Annak idején (majd 2 éve) zöldfülüként a Wallis-nál vettem 60-ért - kedvezménnyel! De legalább gyári. Azt hiszem Robin68-nak van egy olcsóbb beszerzési forrása, de az tuti h utángyártott.
Igen (az anyósülés mögött) a hátsó ülésnél kellene egy elektromos motor hangot hallanod. A legtisztább, ha kiveszed a hátsó üléslapot - akkor már látni is fogod az AC tetejét - ha ráteszed a kezed és ha vki indítózik érezned, ill. hallanod kell a motor zúgását.
Nagyon hosszú állás miatt sztem elképzelhetõ h a membrán tönkremegy, szal nálad lehet h 'csak' az lesz. Azt nem tudom h lehet-e csak külön membránt venni, nálam a motor ment tönkre, de meg kellett vennem a komplett AC-t, viszont a régit sajnos odaadtam egy havernak.

Zolee Elküldve: 2009-10-22 22:16 Segítsetek!

InsectKiller írta: Ezt éreztem én is még az eset elõtt!
A kocsi rángatott és nem akart menni. 120al mentem a fogyasztásmérõ kiakadt és nem húzott semmit :S
Aztán padlógáz dadogott elindult de nem úgy ahogy kellett volna!
Akkor lehet hogy mégis ez lesz!

Így volt nálam is, csak én nem mertem neki padlót nyomni. 99% h az lesz.

Zolee Elküldve: 2009-10-22 22:05 Segítsetek!

InsectKiller írta: De eddig nem volt vele semmi gond, létezik, hogy az ütközés hatására elromlott?!

Bocs, nem voltam képben az elõzményeket illetõen. Ettõl függetlenül sajnos lehet h AC. Nálam is 20 perc alat döglött meg (útközben éreztem, mintha kihagyna az autó ill. nem nagyon akart menni, hazaérve a garázsnál leállítottam és többet nem indult, ill. max. 1-2 másodpercig indult csak be).

Zolee Elküldve: 2009-10-22 21:49 Segítsetek!

InsectKiller írta: Sajnos Rhantos elszomorított.
Azt mondta, hogy ha az lerobbant volna, akkor már egybõl az eset után nem tudtam volna beindítani a kocsit. De nekem sikerült. Utána még hátrébb tudtam vele állni. Majd ahogy indítgattam egyre kevesebb ideig ment, majd leállt. Aztán meg olyan rövid ideig ment, hogy be se indult.
Nem járt valaki hasonló cipellõben?

Nálam volt hasonló jelenség, az AC volt a ludas. Hallgatózz a hátsó ülésnél az anyós mögött, ha hallasz hangot indítózás közben, akkor elvileg az AC motorja jó, de ilyenkor még lehet ludas az AC membránja is, ha nem nyom elég benyát.

Zolee Elküldve: 2009-10-22 21:42 Társalgó

Petike írta: ..az összes 18-as gyári e46 felnigarnitúra aszimmetrikus, elöl 8, hátul 8,5" szélesek, és mindegyiket kivétel nélkül az alábbi gumipárosítással szerelték: 225/40x18 és 255/35x18, a 225/35 és 255/30 az e9x széria 19-es felnijeinek a gumipárosa.
Még sosem hallottam/láttam 18-as BMW felnit 225/35-ös gumival szerelve, sõõ mégcsak nem is láttam soha ilyen gumit.

petike

Itt a lényeg, így van!

Zolee Elküldve: 2009-10-22 21:27 Társalgó

YELLOW írta: én eddig ilyet láttam, hogy az alap 18-assal suzerelt gépeken, ilyen párosítás van, vagy mind négy keréken 225/35 R18... és ugye anank a váltója le írtam, de leírtam azt is, hogy ott úgy kalibrálják a komputert, mellesleg a 2%-os határban így is benne van, de ezen nem vitázok, mert mindkettõnknek igaza van, csak másképp írom

Én sem vitázom, az rendben van h a 225/35 váltója 255/30, de azt nagyon furcsállanám, ha a gyári standardtól 3-4%-al eltérõ méretû gumival szerelnének .

Zolee Elküldve: 2009-10-22 20:45 Társalgó

YELLOW írta: NEM!
a 225/35 R18-nak a váltója 255/30 R18 mondjuk ez azokra az autókra vonatkozik, amiket eleve 18-asokkal szerelnek...
abban igazad van, hogy a gyári mérethez a 195/65 R15 vagy 225/45 R17 hez kalibrálás nélkül az rakható amit Te is írtál azaz 225/40 R18 és 255/35 R18

Petike írta:
YELLOW írta: Robi ez nem váltóméret, mert 18 collnál 225/35 és 255/30 a váltó
ha íhy gahyod a hátsó kereked 8 centivel kb nagyobb lesz


Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?


...225/40 és 255/35-öt akartál írni, ugye Yellow??
[/quote]
Bocs Yellow, de hülyeséget írsz, azaz a mondatod elsõ része az, a második jó. Hogy lenne már az eredetileg 18"al szerelt 225/35 és 255/30???

Zolee Elküldve: 2009-10-22 17:06 Társalgó

Robinson írta:
Zolee írta:
Tyetyi írta:
Zolee írta:
Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Majdnem jó
17" 225/45-245/40r17 a 18" helyesen lett írva.

Jogos! Az igazi váltóméret a 245-ös, de a 255-öt vettem alapul, mivel Robinson ezt a méretet írta és azt hittem ragaszkodik hozzá!


a 255 jó is, cmivel 18"

Igy van 18"-nál, ha elöl 225, akkor hátulra 255 a váltóméret, ha engedi a felni és/vagy ragaszkodsz a szélesebb hátsóhoz

Zolee Elküldve: 2009-10-22 16:08 Társalgó

Tyetyi írta:
Zolee írta:
Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Majdnem jó
17" 225/45-245/40r17 a 18" helyesen lett írva.

Jogos! Az igazi váltóméret a 245-ös, de a 255-öt vettem alapul, mivel Robinson ezt a méretet írta és azt hittem ragaszkodik hozzá!

Zolee Elküldve: 2009-10-22 14:38 Társalgó

Robinson írta:
Hát figyi, elvileg váltóméret:
elõl: 225/45/18
hátul: 255/45/18
holnap ültetés: 40/30

bele fogok halni?

Szia! Nem fogsz belehalni, de a fenti váltóméretek nem jók!!!
Helyes váltóméretek:
1. (17") verzió: elöl: 225/45/17; hátul: 255/40/17
2. (18") verzió: elöl: 225/40/18; hátul: 255/35/18
Méretkalkulátor: http://www.agrogumi.hu/yokoham...ecalc.aspx

Zolee Elküldve: 2009-10-21 18:48 Társalgó

YELLOW írta: Az új 5-ös... kémfotók, annyira friss, hogy még meleg

http://galeria.totalcar.hu/hir..._kemfotok/

http://totalcar.hu/magazin/hir..._kemfotok/

Semmi bajom az E60-al (sõt), de ez jobban tetszik, sokkal visszafogottabb! Remélem a 3-asnál is visszatérnek ehhez a vonalhoz! Szerintetek nem hasonlít az E46-ra?

Zolee Elküldve: 2009-10-20 20:57 Társalgó

BarG írta: Hali,

Meg tudná valaki mondani, hogy a gyári sportfutómû egyenlõ-e az M-es ültetéssel? Másutt is kérdeztem már, de eredménytelenül.
üdv

Hali!
Annyit bizosan tudok h a telók nem egyformák és sztem az ültetés, azaz a rugók sem. Lehet h furcsán hangzik, de a sport legalább 1 cm-el többet ültet.
Legalábbis egy nyári talin összehasonlítottunk egy sport és egy M-es autót, és a sport valamennyivel lejjebb volt! (az enyém volt az M-es )