Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2009-09-02 23:12 Társalgó

YELLOW írta: az baj, hogy olyan embereket bántanak ezzel, akik segítenek egymáson, és nem egymás átbaxása a cél! amit tudunk megosztunk a másikkal! eleve azt sugalljuk az embereknek, hogy a BMW egy jó autó, és vegyék, mert mi is büszkék vagyunk rá.
aki meg nyerészkedik az szabadon garázdálkodhat. én elhiszem, hogy fájhat a BMW-nek, hogy nem drága szervizeikbe viszik sokan az autóikat, de ezen nekik kell elgondolkozni, és nem egy jó társaságot szétzilálni!!!

Uram! Tökéletesen igazad van!!!

Steve írta: Ne kapkodd el, lehet sikerül valami megoldást találni erre az "aprócska" problémára.

Maestro! Drukkolok! Ha szükségetek lenne a megvalósításhoz vmi átmeneti weboldalra szóljatok!

ute107 írta: Hil! Ez magyaroroszág....kisbetûvel..."sajnálom"....Igazad van!

Bocs, de nem értek egyet! Igenis MAGYARORSZÁG! Pont azt akarják elérni h így gondolkodjunk, persze nem az AG, mások....

Zolee Elküldve: 2009-09-02 21:52 Klubos felirat a hátsó szélvédõn a Sporoni találkozón

Robinson írta: és így ha leszeded a kötõjelet, lehet külön is ragasztani az egyiket elõre, a másikat hátra

Erre gondoltam én is Örülök h sikerült jó megoldást találni! Köszönet érte!
Viszont 90% h nem megyünk Sopronba, késõbb is át lehet venni a cuccost?

Zolee Elküldve: 2009-09-02 00:04 Klubos felirat a hátsó szélvédõn a Sporoni találkozón

Egyetértek YELLOW-al és Beluga-val. Sztem elöl '3-as BMW klub', hátul 'www.bmw3er.hu', talán így lenne a legdiszkrétebb. Ne értsetek félre, szívesen hírdetem "magunkat" (ezért is jelentkeztem), de nem szeretném a teljes üvegfelületet teleragasztani!

Zolee Elküldve: 2009-09-01 16:18 Klubos felirat a hátsó szélvédõn a Sporoni találkozón

Feltenném a matricát lista

01. Robinson
02. Lacci
03. Ute107
04. Genya
05. Gyugyo68
06. Zolee

Zolee Elküldve: 2009-08-28 19:20 Legjobb nyári gumik...

Lacci írta: Sziasztok!

A hungaroringi kirándulás megharapdálta amúgy is 3mm-es gumijaim, eljött az idõ a váltásra.

Két kiszemeltem van, akinek van tapasztalata velük bátran ajánlja valamelyiket:

Bridgestone Potenza RE050A 23.000 W(270)
Continental PremiumContact 2 27.000 V(240)

Én is erre a 2 típusra esküszöm! A Conti sportosabb, viszont gyorsabban kopik és vízen jobban oda kell figyelni vele (aqaplanning). Jelenleg az enyimen Bridgestone van és teljesen meg vok velük elégedve, de a Contit vmiért jobban szerettem. Kompromisszum: elöl Bri, hátul Conti (jövöre nálam ez a felállás lesz, mert a hátsók csereérettek), bár az ajánlás h elöl-hátul egyforma típus legyen.

Tiba írta: Én most a p7 cinturato -val szemezek, csak jókat írnak róla mindenhol

P7 cinturatot nem ismerem, de ahogy nézem aranyárban mérik, úgyhogy rossz biztos nem lehet.

Zolee Elküldve: 2009-08-04 23:13 Hifi beszerelése e46-ba

Fekete320d írta: Hi!

A BMW specifikus rainbow hangszórókról van valakinek véleménye?
Mert vettem a multkor Kenwood hangszórókat, és nagyobb hangerõnél zörög mint állat(gyári fejegységgel). Megjegyezném hogy a kenwood az 5öd annyibe került mint ezek.

Néztem ezt: Rainbow IQ 265.25 Front - BMW 3er E46 Limo
Meg ezt: Rainbow IQ 165 CX Rear BMW 3er (E46)

Még egy kérdés: Lehet hogy a kaptartóban lévõ henszorókat legyiklolja a mélyláda? Vagy ez baromság?

Üdv.

Üdv.
Uilyen Rainbow szettem van, szintén gyári fejegységgel. Valóban nem olcsó cuccos, de teljesen meg vok velük elégedve, nálam csak teljes hangerõnél torzítanak, de ezt a gyári fejegység (erõsítõ) nem túl kiváló minõségének tudom be. Én újonnan vettem a szettet, elõször nem voltam tõlük elájulva, de minél többet használom, annál jobban szólnak. 2000 óra használatot követõen érik el a teljes hangminõséget (ez ált. minden új hangszóró szettre igaz) és még nem tartok ott .
A mélyládához nem igazán tudok hozzászólni, de ha párhuzamosan van kötve a láda a komponens szettel, az erösítõ túlvezérelheti õket a jóval kissebb impedancia miatt, ami okozhat torzítást.

Zolee Elküldve: 2009-07-29 22:04 BMW Sauber F1

Tiba írta:

http://www.rtlhirek.hu/cikk/275258

Tiba megelõztél
Mindenesetre én nagyon sajnálom a dolgot. Egy év sikertelenség miatt nem kellene mindjárt feladni, de nem hinném h emiatt lépnek ki. A döntés valszeg a válság és a cég nem túl rózsás anyagi helyzetének következménye. Az utóbbi pár évben teljes mértékben átpártoltam a Ferraritól a BMW-hez (még jó)! Ez van, akkor vissza az olaszokhoz

Zolee Elküldve: 2009-07-26 20:52 újonc kérdései :)

jencispy írta:
bmw320d4 írta:
Nekem nincs kapcsoló, én diaggal inicializálom ha kell....


Milyen diag cuccod van?
Érdekelne engem is ilyesmi...

Köszi az újabb infót! Engem is érdekelne h milyen diaggal lehet nyugtázni. Inkább arra ruháznék be, mint egy 'felesleges' kapcsolóra!

Zolee Elküldve: 2009-07-26 11:15 újonc kérdései :)

jencispy írta:
bmw320d4 írta:

A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...


A DSC-s verziót miért nem rakják bele gyárilag, amelyikben nincs RDC(rádiós)?

Jogos a kérdés, a leírtak alapján érthetetlen miért nincs benne gyárilag!
De utánagondoltam, amit bmw320d4 írt. Sztem a felprogramozás kivételével könnyen meg lehet valósítani schaltzentrum nélkül is! Amennyiben az RPA (RDC) gomb 1 sima egyállású kapcsoló, aminek mindössze annyi a feladata h a valószínûleg a DSC-hez csatlakozó 1 szál vezetéken keresztül 'resetelje' v nyugtázza a mûszerfalon, az adott esetben megjelenõ keréknyomásvisszajelzõ lámpát!?
Jól gondolom? bmw320d4?

Zolee Elküldve: 2009-07-25 21:01 Belsõ díszcsík

gabriel írta: A compacthoz valo diszlecek megegyeznek a sedan diszleceivel (leszamitva a hatsokat)? tehat, elso ajtok, valto koruli resz, anyosules, kozepkonzol es a muszerfal alatti resz?

A valto koruli resz, anyosules, kozepkonzol es a muszerfal alatti resz igen, de az ajtoke nem, mert (amennyiben jol tudom) a compact ajtok hosszabbak.

Zolee Elküldve: 2009-07-25 11:15 Vennék...

Sziasztok! RPA (RDC) kapcsolót (keréknyomásellenõrzõ) v kapcsolóval rendelkezõ schaltzentrumot vennék!

Zolee Elküldve: 2009-07-24 22:50 újonc kérdései :)

bmw320d4 írta:
Zolee írta:
bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.

Köszi bmw320d4!
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!


A DSC-s verziónál nem kell külön modul, azt a DSC alapból tudja.
Kell szerezned egy schaltzentrumot amiben van RPA (RDC) gomb + kell 1 szál vezeték a DSC-ig, a többit már géppel kell, amit szakszervíz nem fog és nem is tud megcsinálni.
Beszerzés az ebay-en...

Köszönöm!!!

Zolee Elküldve: 2009-07-24 22:48 Társalgó

Így van! Az a baj, h ebben az országban bizonyos köröknek mindent meg lehet tenni! Mindezidáig bûntetlenül!

Zolee Elküldve: 2009-07-24 22:32 újonc kérdései :)

bmw320d4 írta:
Kétféle rendszer van, az egyik a jeladós-rádiós, a másik pedig a DSC-s.
Az elsõnél szenzorokat kell a kerekekbe építeni és a sárvédõkbe a vevõt+ a vezérlõegység.
A másodiknál csak be kell aktiválni a DSC-ben és a mûszerfalban. Így még inicialaizálni nem tudod a rendszert, ezért kell egy RPA-s schaltzentrum, és 1 szál vezeték.

Köszi bmw320d4!
A DSC-s verzió nem hangzik rosszúl! Az RPA alatt mit kell pontosan érteni? Jól gondolom h ez 1 modul, ami adott idõ alatt a kerekeken mért fordulatból és a megtett utból a DSC segítségével képez vmilyen viszonyszámot?! Esetleg beszerzési helyet és/vagy nagyságrendi árat tudsz mondani?
Elõre is kössz!

Zolee Elküldve: 2009-07-24 18:07 újonc kérdései :)

Sziasztok!
Ugyan korábban már feltettem a kérdést egy másik topicban, de nem érkezett rá válasz -
Be lehet-e építeni az autóba utólagosan keréknyomásellenõrzõ rendszert?
Ha igen, mi kell hozzá, és kb. mennyibe fáj a dolog?
Elõre is köszi!