Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2009-01-28 20:13 mp3 cd tár

batuska74 írta:
Eszedbe ne jusson eladni a gyárit!!!
Nincs annál borzasztóbb, mint megbontani a harmóniát, ha még egy kicsit többe is kerül.... Ugyanígy jártam az asszony ........ autójában, ahol a gyári rendszer (Clarion) beadta az unalmast, így gondolva egyett vettem beleegy Sony mp3-as, távos fejegységet.

Nálam már eldõlt ez a Dension hozza a maxot, s a minõségre sem lehet semmi panasz állítólag

A harmóniát illetõen teljesen igazad van (pont ez a dilemmám)! Az is OK, h a Dension valóban minõségi cucc! Viszont a gyári fejegység hangminõsége (jó esetben csak a végfok) egyszerûen szolva is BORZALMAS! Tehát hiába a minõségi hangforrás, ha a kimenõ jel gyatra.
Ellenpélda: Minap mentem haver SEAT Cordoba-jával, szintén sima gyári fejegység + 6 hangszórós alapcucc, de az olyan tisztán és ha kell olyat szól hogy az döbbenet!!!
Miért nem tud a BMW is valami normális, a BMW-hez méltó gyári cuccost beépíteni? Megjegyzem, szerintem a fejegységnek köszönhetõen sajnos a HK is messze van az igazitól! Vagy miért nem éri meg vlmelyik Brand gyártónak a gyári helyre passzoló, az összkép elcsúfítása nélkül normálisan beépíthetõ hangminõségben is minõségi készüléket gyártani - szerintem lenne rá igény!?

Zolee Elküldve: 2009-01-28 18:28 Hátso lámpa

norci1979 írta: Keresek e46 facelifthez bal hátso lámpát!!!!!!!

Van, eredeti gyári, használt de kifogástalan állapotban akár kompletten alaplappal együtt is (sõt), de sárga indexes, ha érdekel írj PÜ-ben!

Zolee Elküldve: 2009-01-28 18:06 mp3 cd tár

Sziasztok!
Hátha érdekel vlkit. MO-on az alábbi elérhetõségeken lehet kapni - többek közt a kedvenc márkánkhoz is - DENSION cuccosokat:
http://www.digichip.hu/product.html#gateway300
http://www.carlink.hu/index.php?cPath=2_127_131
Én is gondolkodtam rajta, de a Dension beszerzési + a gyári fejegység eladási árából már nagyon jó fejegységet lehetne venni, igaz az nem gyári és emiatt nagyon rontja a középkonzol összképét

Zolee Elküldve: 2009-01-09 16:02 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Robin68 írta: Na most néztem a karikáim ebben a hidegben ha felkapcsokom egy napi állás után akkor mit mutat fényerõ terén. Halványan világít, majd kb fél perc után lesz fehér a színe. A ledes szerintem ezt tuti nem produkálja és egybõl szép a fénye.
(Azthiszem tavasszal csere )

Ue a helyzet nálam is, sõt még rosszabb, napsütésben szinte nem is látni h világítanának a ccfl karikák, a nagyok még több perc elteltével is nagyon halványak. Úgyhogy nálam is csere lesz, de 40E-t nem adok érte, várok míg 10-15-el lejjebb nem megy az ára.

Zolee Elküldve: 2009-01-08 00:10 Eladó cuccok

Woockie írta:
YELLOW írta:

Idézet: amúgy ha iylen kormányt veszek multisat, akkor lehet tempomatom is? csak be kell programozni?

Kabel tuti kell hozza meg. Mas valoszinuleg nem. Meg persze felkodolni.

Így van egy spec kábel kell hozzá, semmi más. De modic nem kell, csak be kell kötni a kábelt és máris használhatóak a multi gombok a tempomattal együtt (feltétel még h elektromos a gázpedál, de YELLOW-éban biztos h az).

Zolee Elküldve: 2009-01-07 12:26 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

csu2 írta: Érdemes fekete szilokonos tömítõt alkalmazni, a helyzetjelzõ foglalat betapasztásához vagy teljesen jó a szintelen, mert nem látszik. (tapasztalatból kellene a tanács... ) A kétoldalas ragasztó, amivel a karika alját a a foncsorhoz ajánlott rogzíteni, az miféle legyen. van erre valakinek valami ötlete? jó erre is a szintelen sziloplaszt vagy inkább a kétoldalas ragasztócsik?

Szia. Ugyan nekem AE van sima halogén lámpával, de hátha segít. Nálam nem látszik a foglalat, a tömítést fehér szilóval oldottam meg, úgyhogy sztem a szintelen tökéletes. Az alsó rögzítéshez inkább 2 oldalas ragasztót javaslok. Mondjuk megkínlódtam vele, mert a karika fent is - lent is 4 mm-t eláll a foncsortól, ferde és csúnya lett volna ha vákonnyal ragasztom. Úgy oldottam meg, h 2 kétoldalas ragasztócsík közé tettem gumis ablakszigetelõt (TEKA - tudod, amivel a régi nyílászárokat szokták szigetelni). De lehet jó és szép a szintelen sziló is, csak szerintem macerásabb.

Zolee Elküldve: 2009-01-04 18:52 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

YELLOW írta: ez jó kis cucc...köffi... már csak egy kérdés, hogy hova tegyem az invertert, hogy ne melegedjen túl, hova rögzítsem?

CCFL inverterét legcélszerûbb az elsõ merevítõ aljára (pont, minha oda tervezték volna) vékony kétoldalas ragasztóval felragasztani, majd fekete gyorskötözõvel biztosítani - így nem csúnya. Ezáltal folyamatosan megvan a hûtésa fém konzol miatt, másrészt a menetszél által is.

Zolee Elküldve: 2009-01-03 20:42 Segítsetek!

ducati113 írta: Nem töltötted le a torentet amit Tano ajánlott?
Mindent megtalálsz kis képekkel illusztrálva,nagyon király!!!!
Onnan belehet kötni bármit igaz azért keresgetni kell.

Tano! Meg tudnád adni a fenti torrent címet? Végigpörgettem a topic-ot, de nem találom a hozzászólásaidban. Köszönöm!

Zolee Elküldve: 2009-01-03 20:09 Helyzetjelzõkarikák Angel Eyes szettek

Balu írta:
YELLOW írta: engem az is érdekelne, mert hallottam egy E36-os kollégától, hogy a sima helyzetjelzõ izzót ki kell venni, hogy ne jelezzen hobaüzit, az ellenállásérték miatt... de mégis egy sima halogénes lámpánál, hol érdemes elvezetni a vezetéket? és hova érdemes csatlakoztatni?


Én a mellékelt leírás alapján építettem be,ami itt is megtalálható:http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ .

A helyzetjelzõ izzó foglalatát kivettem és a helyén vezettem ki a vezetékeket.Persze van aki bent hagyja az eredeti foglalatot,mert így nem látszik a helyén a lyuk.Ebben az esetben egy lyukat lehet fúrni a vezetékeknek vagy a foglalatot megfarigcsálni.Viszont gondoskodni kell a lámpa megfelelõ tömítésérõl,mert különben párásodni fog.

A vezeték végén van saru,ami t csak bele kell nyomni az eredeti csatlakozóba.Ha biztosra akarsz menni,akkor tehetsz rá nagyobb csúszósarukat,így biztosabb a csatlakozás,bár nekem az elsõ megoldással sem volt probléma ezidáig.

Üdv.

Mindeképpen a helyetjelzõ helyén vidd ki a madzagokat, ne furkálj semmit. Ezután nyomd ki szilóval, megakadályozandó a nem kívánt párásodást. Ez sztem azért is jó megoldás, mert így szükség esetén nyomtalanul vissza lehet állni a gyári állapotra.

Zolee Elküldve: 2009-01-03 19:55 Autóvásárlás

Woockie írta:
Zolee írta: Bocs, elsõre véletlenül a Légzsák topicba tettem a hozzászólást, az adminunkat kérném vegye ki onnan! Köszi.

<off>Te is tudod torolni... Kis X a szeresztes gomb mellett.</off>

Köszönöm! Már töröltem is, ma is tanúltam vlmit! OFF

Zolee Elküldve: 2009-01-03 19:33 Autóvásárlás

vsop14 írta:
Woockie írta:
vsop14 írta: hát én bármennyi oldalt néztem, az e36 320i-mre mindig más adatokat írtak a teljesítménynövekményhez, kb 15-25 lóerõ plusz, de mindegyik oldalon más adat volt.

Ugy tudom, altalaban 10% korulit tudnak szivo benzinesnel.


Szerintem azért több tartalék van egy hathengeresben, mint egy négyhengeresben, de egyébként és is csodálkoztam rajta, de tényleg 175 LE-t írtak egy oldalon, amit persze igencsak kétlek. A lényeg az az, hogy én mindig más adatokkal találkoztam. Ezt a 25öt úgy értettem, hogy az volt a max. de egyébként olyan +15-18 LE-t írnak nagy átlagban.

A 175 érték nem a teljesítményre, hanem a nyomatékra vonatkozik!

Zolee Elküldve: 2009-01-03 19:31 Autóvásárlás

Köszönöm mindenkinek az észrevételeket és az infókat!
Meg lettem gyõzve h nem sok értelme lenne a chipnek. Yellow-nak igaza van, a hírdetésekben az 1800 ccm-es 1.6-ra írják az értékeket. Úgyhogy marad így, ill. váltok nagyobb gépre.
(De ha mégis megcsináltatom mindenki mehet vele 1 kört egy 1000-esért )

Bocs, elsõre véletlenül a Légzsák topicba tettem a hozzászólást, az adminunkat kérném vegye ki onnan! Köszi.

Zolee Elküldve: 2009-01-03 11:39 Autóvásárlás

vsop14 írta: szerintem inkább a chip, mint egy direktszûrõ.
De most komolyan, valaki már igazán megchippelhetné a 316-ját, engem nagyon érdekelne az eredmény és az a 10-15 lóerõ, amit írnak az szerintem jelentõs növekmény egy 316ihez.

Igen - valaki chippelje már meg! Nagyon érdekelnének az eredmények és fõleg a tapasztalatok. Asszem Tiba gondolkodott a dolgon.

Zolee Elküldve: 2009-01-03 11:33 Autóvásárlás

YELLOW írta: Zolee! azt ne felejtsd el a Te autód oké, hogy 115 lovas, de nem 175 Nm...

Szia YELLOW,
Háát h õszinte legyek sejtettem, de nem tudtam! Tudsz vlmi megbízható infókkal szolgáló táblázatot, url-t? És akkor mennyi a 175?
Köszi

Zolee Elküldve: 2009-01-03 11:28 Láncburkolat

Ferko írta:
Sziasztok !
A frászt hoztátok rám. Korábban kérdeztem itt, hogy mi van ezzel a vezérmûlánc átugrással. Akkor azt írta valaki, hogy a face liftesben már mósosították gyárilag.
Most akkor tud valaki konkrét módosításról, vagy menjek és csináltassam ?
Köszi:
Feri

Szia!
Sajnos a faceliftes motorok 1 részét (N40) biztos h érinti. Úgy tudom N45, N46-nál már kijavították ezt a hibát. Az N42-nél nem tudom mi a helyzet. Nézd meg h pontosan mi a motorkódod, ha N40 mindenképp nézz utána h van-e benne láncfeszítõ...