Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2008-12-30 16:32 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

Ezért írtam az itthoni elérhetõséget. A Bezel minõségben boztos veri az itthonit (vlmi carbon összetevõt említ az oldal), de sztem nem ennyivel. Ettõl függetlenül van kint Németben fórumtag, ha rákérdeznénk tudna-e segíteni a beszerzésben és a hazaszállításban, úgy már megérné a dolog, ez esetben engem is érdekelne.

Zolee Elküldve: 2008-12-30 12:05 16:9 - TFT - Navi - TV utólagos beépítés

szaszagabor írta: Rendelt már valaki ilyesmit? Érdekelne a véleményetek!

YELLOW írta: ez szállítással együtt megvan 50ezerbõl?

http://www.bezelking.de/shop/2...s-p-2.html
ennyiért engem is érdekel


Sziasztok! Ha csak az önálló 2 DIN-es keretre gondoltok, azt itthon is be lehet szerezni: http://autohifidiszkont.hu/bmw-tuning.hu/ 30E HUF

Zolee Elküldve: 2008-12-24 14:15 Autóvásárlás

YELLOW írta: hát igen az 1.6-ban valóban kevesebb... km mennyi van benne neked? errõl az 1.6-ról nem hallottam jókat
én mostanában egy E36-os haveromat furikázom neki 320i van 150 lovas... és elkezdi nekem: "húú lehet megfognám..." mondom már megvoltál... eccer már mentünk egymás ellen, és nekem volt 45 lityi benyám, neki meg vagy 8...


Bár már elkezdtem farigcsálni a fenyõt, és tudom h kicsit OFF, de sztem mégsem és válaszolnom is illik, ha kérdeztek.
Szóval: nemrég hagytam el a 100E-t. A teljesítményt leszámítva meg vagyok vele elégedve, nagyon szeretem, AC cserén kívül 0 problem. Én is 18-ast akartam venni, de alkalmi (kihagyhatatlan) vétel volt.

E36

Zolee Elküldve: 2008-12-24 13:15 Autóvásárlás

YELLOW írta: amíg a kéket el nem hagyja, én csak 2000-ig pörgetem max, utána is általában 3000-ig... nekem elég jól megy nyomatékból...
...

Ugyan így használom! Kivéve a 'nekem elég jól megy nyomatékból...' ez sajnos a 316-nál nem igaz

Zolee Elküldve: 2008-12-24 13:06 Autóvásárlás

hil írta:
Szia!
Kicsit eltértünk már az oldal témától, de azt hiszem, látnivaló, hogy azonos hengerûrtartalmú motort feltételezve a benzines teljesítményben megelõzi a dizelt, nyomatékban viszont nagyon erõsen lemarad. Na a dizelnél ezt a teljesítmény lemaradást kompenzálják klf. tuningal, viszont a méretezett csapágyak, hajtókarok, stb nem erre a megnövelt igénybevételre lettek tervezve, azok idõvel elfáradnak. (mert ugye tuningnál ezeket az elemeket nem szokás cserélni, arra már nincs pénz. Talán ezért is rossz döntés a használt, régi dizel megvásárlása. SZERINTEM!
hil

Szia!
Valóban eltértünk a témától. De tulajdonképpen egyet értünk. Azt akartam mondani, h azonos cm3-es diesel (turbóval, de tuning nélkül) is tudja kb. azt a gyorsulási értéket, amit a benzines. A tuning az más kérdés, ebben teljes mértékben egyetértünk. Erre írtam még, h a benyásban csak sima szívó motorja van...

Zolee Elküldve: 2008-12-24 12:51 Autóvásárlás

YELLOW írta: olvastam, valaki írta, hogy a dízel hidegen 2500-nál tilt.... vagy mi

én azt vettem észre, hogy nekem amíg hideg a motor, nem gyorsul úgy mint melegen... sõt hiába padlózom, olyan minmtha fele gázzal menne... szerintem jó dolog... nem tudom más benzines, akinek ilyen valvetronicos motorja van, észre vette-e ezt a jelenséget, de szerintem ez a programba van építve... ugye elektromos gáz van, vagyis én csak egy potit taposok, de amíg a computernek nem megy be a jel, hogy oké a motorhõfok, addig fele úgy dolgozik...


Csatlakozom, ugyan ezt tapasztaltam én is! Ugyan nem szoktam hidegen gyilkolni, de úgy néz ki, nem is lehet. Ettõl függetlenül amíg nem áll be a hõfok mérõ középre, addig 3000 rpm környékén ajánlott felváltani.

Zolee Elküldve: 2008-12-24 12:41 Autóvásárlás

hil írta: Sziasztok!
Lehet,hogy nem ide tartozik: tanulmányaim szerint a dizel motor erõgépek meghajtására lett kifejlesztve, többnyire egy adott fordulaton üzemelve. A városi totyorgás a haláluk! Lényegesen több a károsanyag kibocsátása (jelenleg és a tudomány mai állása szerint), amit majd unokáink fognak érezni, esetleg számonkérni tõlünk. (talán ezért is van, hogy szmogriadó esetén elõször az öngyujtósokat korlátozzák még itthon is).Igaz, tuningolva jobban gyorsul mint a benzines. Szerintem aki megengedheti magának, hogy márkás autót vegyen, annak a tüzelõ anyagra sem kéne sajnálnia a pénzt. Na én ezért vettem benzinest, persze másnak ettõl függetlenül lehet más a véleménye.....
hil

Sziasztok!
Ugyan én is benzines vagyok, de azért vitatkoznék Hil kollégával. Szerintem a diesel tulajok egy része, talán többsége (és itt nem általában, hanem kimondottan a BMW tulajokra gondolok) nem a fogyasztás miatti költségmegtakarítás miatt döntött a diesel erõforrás mellett, hanem elsõsorban az egyértelmûen nagyobb nyomaték miatt. A gyorsulásról annyit, h azonos köbcentinél elég azonosak az értékek. Persze nem mindegy, h mekkora sebességtõl mekkkora sebesség eléréséig mérjük a gyorsulást. Az már más kérdés, hogy nem egyenlõek a feltételek, mert ugye ha a benzines is kapna egy turbót... Ld. a következõ M3 már nem szívó motoros lesz.
A másik, a mai diesel motorok (és ez a BMW-re mint motor fejlesztõ úttörõre kiemelten igaz) már meglehetõsen jó emissziós értékekkel rendelkeznek.
Ettõl függetlenül én is benzines párti vagyok, leszek és maradok...

Zolee Elküldve: 2008-12-24 00:14 Boldog Karácsonyt

Minden márkatársnak Boldog Karácsonyt - Szép Ünnepet Kívánok!

Üdvözlettel:

Zolee

Zolee Elküldve: 2008-12-23 20:25 kormány

hil írta:
Szia! Berohadt csavarokra javaslom a CocaColát. A benne lévõ foszforsav sokat segít.
hil

Szia! Köszi az ötletet, ha valmikor hasonló gondom lesz - kipróbálom!

Zolee Elküldve: 2008-12-23 20:04 kormány

Zolee írta:
Burns írta:
Próbálj meg bejuttatni esetleg valamilyen kenõanyagot a menetre.


Köszi, ez valóban nem rossz ötlet! Adok neki WD40-et, aztán hátha...


A WD40 csodákra képes! Reggel befújtam, este láss csodát simán megindult a csavar, még elkenõdött fejjel is . Még egyszer is köszönöm Burns-nek az ötletet (avagy többet ésszel, mint erõvel), és a többieknek is a segítõkészséget!

Zolee Elküldve: 2008-12-22 22:49 kormány

Robin68 írta:
Kis krovával nem próbáltad? Egy rövid hosszabbítószárral talán megoldható.


Köszi, de próbáltam. Sajnos nincs olyan kicsi átmérõjû krova fejem ami rendesen beférne a likba, ezáltal az is mindig lecsúszott.

Zolee Elküldve: 2008-12-22 22:40 kormány

Burns írta:
Próbálj meg bejuttatni esetleg valamilyen kenõanyagot a menetre.


Köszi, ez valóban nem rossz ötlet! Adok neki WD40-et, aztán hátha...

Zolee Elküldve: 2008-12-22 22:36 nyiszorgó kormány belülrõl...

Na épp a 'kormány' topicban voltak segítségemre Burns és Laci320d diesel-es kollégák!
Mindegy, én akkor is azt mondom éljenek a benyások és az elkenõdött csavarfejek

Zolee Elküldve: 2008-12-22 22:25 kormány

laci320d írta:

Sajna más ötletem így hirtelen nincs.Igen a hely az korlátozott,ez a baj.


Hát nem lesz egyszerû az biztos!
Mindenesetre köszi a segítséget mindkettõtöknek
Holnap, de legkésõbb Ünnepek után nekiállok a mûtétnek és beszámolok a fejleményekrõl!

Zolee Elküldve: 2008-12-22 22:15 kormány

laci320d írta:
Zolee írta:
laci320d írta:

Sima csavarhúzó nem akad meg benne úgy, hogy közben nyomod befelé a csavart?


Szia
Próbáltam, eltekeredett a csavarhúzó feje, pedig nem egy kínai cuccos volt.
Az elõzõre kérdésedre is válaszolva: Sztem teljesen elment a csavar feje, befelé még menne a dolog, de kifelé állandóan leugrik.


Ez hátulról megy bele vagy honnét lefúrni nem lehet a csavar fejét? Utána meg leveszed a kormányt és a csonkot kitekerni fogóval


Sajnos csak hátulról lehet hozzáférni a csavarhoz, és majdnem merõlegesen megy bele a célszerszám. A mûszerfal plexi és a kormány hátulja között - kb. 10-15 cm - kell akrobatikázni, emiatt nem tudok komolyabb eszközzel erõs nyomást kifejteni. Valszeg kiveszem a mûszerfalat, talán úgy hozzáférek egy erõsebb fejjel, vagy ha minden kötél szakad egy fúrógéppel, és megpróbálom leszedni a csavar fejét.