Zolee fórum hozzászólásai

Zolee Elküldve: 2008-12-03 00:08 Autóvásárlás

zatrok írta: Jut eszembe.
A Facelift az mi??? a 2002-es felfelé indexes???? Na meg az a valvetronic????
Honnan tudom én meg egy kereskedében pl.,hogy az olyan vagy nem olyan????


Facelift 2002 végétõl van (amennyiben jól tudom) 2003-as gyártásúak biztos,h azok. Jól írtad, felfelé indexes, a vesék kicsit szélesebbek, jobb futómû, jobb (pl: Valvetronic) mocik, és még számos módosítás az 'elsõ' szériához képest.
Valvetronic: az elsõ fojtószelep nélküli Otto motor (term. BMW fejlesztés) legnagyobb elõnyei: kevesebb fogyasztás mellett nagyobb teljesítmény, jobb környvédelmi értékek.
Ha faceliftes, akkor szinte biztos, h Valve..
Amit belinkeltél, az facelift elõtti. A kasznin is látni + a motor teljesítményén is (105 LE), a facelites 1.6-os 'már' 115 LE. Az ár amúgy nem rossz, de azt tudnod kell, ez a létezõ leggyengébb motor az E46-ban. Az, h miért ennyi, nem derül ki, a megkímélt állapot a fényképek alapján a kasznira mindenképp igaznak tûnik.
Ha végigolvasod a fórumot, minden kérdésre választ találsz, ettõl függetlenül kérdezz nyugodtan.

Zolee Elküldve: 2008-12-02 22:59 Autóvásárlás

Sztem azért nem olyan vészesen szervízigényes az e46, csak annyira, mint a hasonló felszereltségû, és kicsit túlelektronizált autók. Amúgy mindenben egyetértek az elõttem szólókkal! Ennyi idõsen (ennyi zséért) sztem is csak benzines jöhet szóba, de a gáz ötlet az nagyon gáz! Eszedbe ne jusson, egy BMW motor nem gázkazán!

Zolee Elküldve: 2008-11-28 18:03 Akkumulátor

Értem - amd letéve! Amúgy nem gondoltam komolyan (csak 1 kicsit ), h egy márkatársra fegyvert fogok!

Zolee Elküldve: 2008-11-28 15:52 Akkumulátor

Robinson írta:
peetie írta: Fura, mert a 74-es a dízelhez kell, akkor a 316-ba elvileg elég lenne a kisebb is.


szerintem egy 1,6-os verdába elég az 55-60. Nekem legalábbis off autóban 60 volt.. (gyárilag 55)


Ezt úgy érted, h a 316 off autó?!
Na jó azt elfogadom, h nem ONONON

Zolee Elküldve: 2008-11-27 20:09 Akkumulátor

Elég érdekes a realoem : http://www.realoem.com/bmw/sho...;amp;fg=30 gyakorlatilag 55-90 Ah-ig mindent megad a 316-hoz is. Megnéztem nekem gyári 70-es van benne. Mindamellett abban tényleg lehet vlmi, h a túl nagy Ah leterheli a generátort.

Zolee Elküldve: 2008-11-26 20:15 E46 karosszéria, lámpák, indexek

Zolee Elküldve: 2008-11-26 19:51 Akkumulátor

Így van, az 55 Ah nagyon kevés. Én sem tudom fejbõl, de úgy emlékszem 74-es van benne. Holnaptól akcióban lesznek az Exide aksik a Metroban. A 74 Ah-s ára 19188 HUF. Gyárit pl. itt: http://www.ap-trade.eu/alkatresz.html kapsz, ahogy nézem csak 90-es van, az meg sztem már túlzás lenne. Amúgy sztem is a BANNER legjobb, de az EXIDE és a BOSCH sem rossz választás.

Zolee Elküldve: 2008-11-06 23:58 Menet közben leálló motor

Sztem AC pumpa. Nálam is hasonló volt a jelenség, annyi különbséggel, h 30 perc alatt meghalt. 20km-es távon épphogy haza tudtam vele menni, gázadásnál szinte semmi reakció (de hibajelzés nem volt, ezért mertem hazáig vinni). Garázs elõtt leállít - hiba volt - többé nem indult, úgy kellett betolni a helyére. Jeladóra gyanakodtam. Haver jött, kiolvasta, de semmi. Rámért az AC-re, ami viszont nem adott ki normális feszt. Eredmény: az elektronika halt meg, csere után, pöc-röff. Indítóztass valakivel és halgatózz a jobb hátsó ülésnél, ha hallasz morgást, akkor valszeg az AC jó, ekkor még a jeladó jöhet szóba, de úgy tudom ez esetben hibakódnak is kell lennie. Ja enyim is 316-os, 2003-as. Állítólag a 316-nál (v E46-nál?) az AC típushiba.

Zolee

Zolee Elküldve: 2008-11-02 23:35 Gyertya

alfatone írta: Én 2 éve cseréltem gyertyákat, gyárit vettem, de akkor már csak NGK-t tudtak hozni. Azt mondták a Wallisban, már nem rendel a BMW a BOSCH-tól gyertyát. Nem tudom, most hogy van ez, cikkszáma van mindkettõnek.


Én is úgy tudom, h a BOSCH (legalábbis a gyertyákat illetõen) már nem gyári beszállító. Elég sok helyen be lehet szerezni a BOSCH FGR7DQP-t, és sztem még olcsóbban is, mint az NGK-t.

Zolee Elküldve: 2008-11-02 17:02 Gyertya

Szia Szemy!

Kiváncsi leszek a tapasztalataidra az új gyetyákkal (akár Bosch, akár NGK)! És én is köszi az infót!

Zolee

Zolee Elküldve: 2008-11-01 20:55 Gyertya

Szia Szemy!

Akkor nem csaltak a tapasztalataim. De amit mondani akarok: nézz utána fórumokban, h ki milyen gyertyát javasol. Tudom, h az NGK a gyári beszállító, én is azt cseréltem Bosch-ra (Típus: FGR7DQP) és sztem nem volt rossz választás.

Üdv.
Zolee

Zolee Elküldve: 2008-11-01 01:17 Gyertya

Szia Szemy!

Én nem vártam meg az Ins 2-t, 60000 km után lecseréltem. 4 pólusú Bosch lett beletéve. Teljesítményben különösebb változást nem tapasztaltam, ellenben nagyon könnyen idul télen is. Most hagytam el a 100E-ret, de ha normális áron hozzájutok, lehet hamarosan ismét csere lesz. Sztem ha csak egy picit is segít a motornak az új gyetya, már megéri nem kivárni a 80e-s ciklusokat.

Zolee

Zolee Elküldve: 2008-10-31 19:01 Társalgó

Én benzines árat írtam, így ez esetben nincs vita, h benyás v olajos. A zöldár mindkettõnél ua.

Zolee Elküldve: 2008-10-30 23:46 Társalgó

Szia, nyáron mindennel együtt 9700 HUF volt.

Zolee Elküldve: 2008-07-27 22:28 Harman / Kardon

Szia Petike!
Erõsen gondolkodom a HK-n, holnap keresni foglak! Mennyire macerás egy ilyen komplett konfigot beépíteni a verdába?