ZoleeSRB fórum hozzászólásai

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-22 10:19 Megvegyem? Vegyek ilyet?

duend írta: Sziasztok!
Nektek mi a véleményetek a jégvert autókról? Mert itt van ez a szépség, xenon kívül minden minden benne van, ami kéne, de talán az is csak plusz hibaforrás lenne...
Ahogy néztem, otthon már 100-130-ért mindenféle "csodatechnológiával" eltüntetik a horpadásokat, de egyáltalán nem vagyok benne biztos, hogy a gyári fényezés tényleg kibírja-e az ilyesmit, nem fog-e pár év múlva lepattogni, esetleg a keletkező hajszálrepedéseken át a víz miatt rozsdásodni? Ha igaz lenne a 88 ezer km, szerintem jó vétel lenne egy kicsi alkudozás után, hisz elég fiatal is...
Vannak-e tapasztalaitok ezen a téren, és mi a véleményetek?
Üdv.:
Endre



Rossz a link,gondolom be voltál jelentkezve azért!!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-21 18:32 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hil írta:
ZoleeSRB írta:

Akkor ha most jól értem te olyanra esküszöl amit Magyarországon helyeztek újonnan legelőször forgalomba 0 kilóméterrel és végig magyar utakon futott magyar tulajdonostól?
Vagy amit már egyszer behoztak valahonnan és volt egy magyar tulaja?

Szia!
Nem esküszöm rá, de olyat szívesebben vennék meg. Itthoni autóban is lehet találni jót, rosszat, meg németben is, tehát igazából nem esküdnék egyikre sem, de az itthoniakban valahogy nagyobb a bizodalmam. Talán születési hiba..... Az eddigi autóim is mind itthoniak voltak, első tulajdonostól és soha nem csalódtam. Amikor autót keresgéltem (Bimmer), láttam több olasz autót is és az elterjedt (rém)hírekkel ellentétben találtam nagyon sok szépet és jó állapotút is. Amelyikek a déli részről származnak, azok az inkább rozsda mentesek, viszont az ottaniak mentalitás kissé lazább, ami a minőségre rányomhatja a bélyegét. Németben is láttam rengeteg hulladékot és persze szépet is. A használt autó vásárlás lutri, szerencse is kell hozzá bőségesen, hiába a szakértelem, sokszor csak az önmagában kevés.
Persze mindenki onnan vesz autót, ahonnan akar, az az ő döntése, én fentebb csak a saját tapasztalatomat írtam meg.
hil



Ámen

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-21 18:04 Megvegyem? Vegyek ilyet?

hil írta:
ZoleeSRB írta:

Olyat még nem hallottam aki a magyarra esküszik
Olasznak csak egy előnye van ,hogy nem rozsdásodik,általában ütve verve vannak, motorikus karbantartás hát...de persze biztosan van ott is ami jó állapotú!
Nekem az előző olasz volt soha többé nem szeretnék olaszt!
Ott a legolcsóbbak az autók, németo. is nagyon sokat visznek,ott is oda kell figyelni,nem azt mondom h a német autók a legjobbak.
Hozzáértővel menj megnézni aztán lehet jó lesz.


Szia!
Láss csodát: én a magyarra esküszöm!
Érveimet már korábban megírtam, most utoljára megteszem:
A német tudja, hogy 3, max 5 évre veszi az autóját. Ezért nem is igazán költ rá, csak azt, ami ahhoz kell, hogy az autó ne essen szét. Szigorúan betartja a 25-30k Km olajcsere periódust és a legolcsóbb olajat használja, mert tudja, hogy ennyi ideig akár pisivel is elmegy a motor. A német szervizektől sem kell hasra esni, mert ott is tudnak kóklerkedni a török meg egyéb vendégmunkások. Sok autópálya van, rámegy az elején és full gázzal nyomja neki a végéig, nincs kegyelem. Télen igen erősen sózzák az utakat, majd a sónedves autóval beáll a fűtött garázsába (mert megteheti) és ott dolgozik a só a 10-20 fokos környezetben. Ez a klíma a legjobb a rozsdának. Van még több is, de nem untatnék senkit tovább. Mindez nem a saját kútfejemből, hanem sokszori személyes tapasztalatból, meglátásból írom.
Persze ott is vannak autóhívő emberek, akiknél számít az autó, de az ritka, inkább a fogyasztói társadalom nézet uralkodik
hil



Akkor ha most jól értem te olyanra esküszöl amit Magyarországon helyeztek újonnan legelőször forgalomba 0 kilóméterrel és végig magyar utakon futott magyar tulajdonostól?
Vagy amit már egyszer behoztak valahonnan és volt egy magyar tulaja?



ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-21 14:37 Megvegyem? Vegyek ilyet?

dbtibi írta:
zola25 írta:
dbtibi írta:
zola25 írta:
dbtibi írta:
zola25 írta: Sziasztok!

Remélem tudtok hasznos infókkal segíteni,mert szeretnék csatlakozni a BMW tulajdonosok népes táborához.
Most szántam rá magam hogy gyerekkori álmomat valóra váltom kerül amibe kerül.
Találtam egy szertintem nagyon szép e46-os 2002-es évjáratú 318-as 2000-es benzines szépséget.
Az autó olaszországból lett behozva szervizkönyve töltve van,163e a km,természetesen bmw márkakereskedésben ellenőriztetve lesz.
A kérdésem az lenne mi illetve mik azok a dolgok amire odafigyeljek vétel előtt illetve a vétel után mik a teendők?
Köszönöm a válaszokat előre is mert biztos sokat fog segíteni!

ÜDV ZOLI


szia,
szerintem olvass visszább, itt minden le van írva, kit vigyél magaddal, kérj VIN kódot ...


Szia

Köszi olvasgatok folyamatosan jelenleg is!
Nem igazán tudom mi az a VIN kód?


alvázszám utolsó 7karaktere két betű utána 5szám
ez alapján után tudsz nézni, milyen felszereltségű a kocsi amit kinéztél, ezt meg szokták adni, ha nincs titkolnivalójuk.
http://www.bmwarchive.org/vin/...coder.html


Köszi

Mindenképp kérek VIN kódot.

Szerinted jobb hogy olaszból behozott mint ha végig magyar lett volna?

Egyébként tényleg patentül néz ki és szépen jár a motor is.
A belsőn látszanak kopások amik egyenletesek mindenhol tehát szerintem nincs mókolás
De majd hétfőn minden kiderül ugyanis akkor visszük átnézetni márkakereskedésbe!!



jó a kérdés, sokan a csak magyarra, van aki csak a németre (de hát ott is ott vannak a törökök) van aki az olaszra esküszik. Sokan azt mondják az olaszok nem nézik szarba sem a kocsikat így sok jót nem szabad várni tőlük.
Mindenki mást mond tanácsot érdemes meghallgatni, mindenki azt fogad meg belőle amit szeretne.
Rakj be ide képeket vagy egy linket amin meg lehet nézni esetleg, vannak itt többen is akik jobban értenek hozzá nálam


Olyat még nem hallottam aki a magyarra esküszik
Olasznak csak egy előnye van ,hogy nem rozsdásodik,általában ütve verve vannak, motorikus karbantartás hát...de persze biztosan van ott is ami jó állapotú!
Nekem az előző olasz volt soha többé nem szeretnék olaszt!
Ott a legolcsóbbak az autók, németo. is nagyon sokat visznek,ott is oda kell figyelni,nem azt mondom h a német autók a legjobbak.
Hozzáértővel menj megnézni aztán lehet jó lesz.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-17 13:10 Motorolaj

lorand007 írta: Tiszteletem mindenkinek, a gép most futott bele a 200000 ezredik km be, szervizelni szeretném, a kérdésem az lenne, hogy milyen márkájú olajt ajánlotok, és milyen viszkozitásut, és a többi szerviz alkatrészből milyen márkájút vegyek? a kartel gáz szürőt cseréltem kb 30...40 ezerrel ez előtt, szürő nélküli van benne, azt is kellene cserélnem, meg meg mit lenne ajánlott megnézni és esetleg kicserélni? köszönöm a segitséget!


Nem tudom mennyire valódi a KM de ha nincs semmi baja akkor a szokásos olaj+szűrők szíjakat nézesd meg. olajra mindenki mást mond (BMW 05w30),mit használtál eddig?gondolom ha már lementél vele 30-40ezret akkor már cserélted?
Ha az olajlecsapatós kartergázszűrőd van akkor felesleges cserélni, elég megtisztítanod!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-17 10:46 Akkumulátor

SirToma írta:
si3rrabravo írta: Akksi csere előtt állok! Ötletek 30cd-be? Most bmw 80ah akksi van benne.

Milyen gyártó milyen termékét válasszam?


Szia.

Én exide premium-ot vettem a dízelhez,elégedett vagyok vele.85ah/800 -as inditoaram
Haver varta silvert-azt hiszem,az is frankón muzsikál,bár ő garázsos,én meg csillaggarázs

Üdv:Toma


Exide
Amikor én vettem itt voltak a legjobb árakon az aksik:
http://www.akkumax.hu

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-13 21:43 Motorolaj

nickname írta:
rece65 írta:
ZoleeSRB írta:
nickname írta:
rece65 írta: Hi!

Hamarosan olajat kell cserélnem,BMW Original Longlife-04 5W-30-ra gondoltam.
Ennek az olajnak mi a reális ára és ti hol veszitek?
Érdekelne még hozzá az olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő ára is,és jó lenne vmi megbízható beszerzési forrás is!

Köszi!


Gyári olajban nem fogsz csalódni szerintem.



Ez így igaz!
Átküldtem privátban egy tel. számot kb. 3-4 hónapja vettem tőle 2150ft/liter volt, most nem tudom mennyi!

Ez tuti eredeti olaj?
Mert van aki azt mondja hogy 5000 alatt ilyen olaj csak hamisítvány lehet...
A többire is tudnál árat írni,hogy utánanézzek hogy nálunk jók-e az árak..


Márkaszervizben és szalonban valóban 5000-5500 körül mozog, de annak meg is van az oka "részben"

De a 2200- 2300 Ft/ L ár teljesen reális.



igen eredeti olaj többen is vásárolunk tőle és ő is BMW-s.Az a baj hogy sokan abban a tévhitben élnek hogy ami drága az a jó,de sajnos az ilyenekről húzzák le a legtöbbet.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-13 20:43 Motorolaj

YELLOW írta:
Szemy írta:
anubisz írta: Te nagyon keveset mész, ha 130 felett rendszeresen járnak, akkor nem létezik 0 fogyasztás, meg amúgy se hiszem Esetleg, hogy egy ciklus alatt nem kell utána tölteni, de 24 ezerrel számolva már azt se hiszem, mert 15 felett már nagyon szar az olaj, meg benzines, és sokkal jobban fogy, pont ezért.


Kedves Anubisz!

Sajnos nekem mar jo par eve nincs meg a 318i-m, pedig en is tudtam volna szamodra hihetetlen "olajnemfogyasztast" mutatni. 25.000-27.000 km-es intervallumban csereltem az olajat (ahogy a szamitogep jelezte), de soha nem kellett utantöltenem.

Ha szeretnel csodat latni, nevezetesen hogy "nem" fogyaszt olajat egy 1999-es evjaratu BMW 328Ci 200.000 km feletti futasteljesitmeny mellett, akkor szivesen segitek Neked. A haversrac 1,5 honapja cserelte utoljara az olajat, 28.100 km-t tett meg (ekkor jelezte a szamitogep, hogy olajcsere szükseges) egy olajjal (Castrol Magnatech 5W-30). Evi 40.000 km-t megy az autoval, eddig neki se kellett soha utantölteni olajat.

Szoval vannak meg a hihetetlen kategoriaba sorolt, jo allapotu BMW motorok.

Szemy



ennyire nem húznám el sosem az olajcserét, ez már túl is megy az intervallumon.


hát igen kinek mit jelent az olajfogyasztás, az hogy nem kell utántölteni nem azt jelenti,hogy nem is fogyassza.Szerintem is minden autó fogyassza az olajat még az új is.Az enyémben 292ezer van szemmel látható fogyasztást én sem tapasztalok,de biztosan van.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-03-13 20:20 Motorolaj

nickname írta:
rece65 írta: Hi!

Hamarosan olajat kell cserélnem,BMW Original Longlife-04 5W-30-ra gondoltam.
Ennek az olajnak mi a reális ára és ti hol veszitek?
Érdekelne még hozzá az olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyag szűrő ára is,és jó lenne vmi megbízható beszerzési forrás is!

Köszi!


Gyári olajban nem fogsz csalódni szerintem.



Ez így igaz!
Átküldtem privátban egy tel. számot kb. 3-4 hónapja vettem tőle 2150ft/liter volt, most nem tudom mennyi!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-02-26 16:59 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

kundof1 írta: Köszike! Nagyon ujak a csavarok lehet h még ki se volt cserélve! Am 2 csavar fogja asszem, ha jól láttam, azt leszedem és kijön a szűrő?


2től azért kicsivel több,le kell szedni ott még pár cuccot hogy hozzáférj!

ZoleeSRB Elküldve: 2014-02-23 10:37 320d Motor

Hondras írta:
ZoleeSRB írta:
gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.


Saját tapasztalat alapján porlasztó lesz, nekem is ezt csinálta, (igaz én eladtam mielőtt a zsebbe kellett volna nyúlni), gázadásra ciripelt, és nagy füst padló gázon, az alapjárat viszont még jó volt. Havernak ugyanezen motorral szerelt kocsi nem füstölt, szóval nem biztos, hogy jó ez így. Ugye porlasztó hiba miatt hallottunk már lukas dugattyús motorról, ezért inkább jár utána alaposan!



szerintem azért ennyire nem kéne riogatni,használt autót vett biztosan nem újszerűek benne a porlasztók.azt h egy dízel gázadásra füstöl nem jelent semmit.én azt mondom nyomjad bele a km és meglátod,de persze nézzen rá egy szakértő.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-02-23 03:12 320d Motor

gyurigyuri írta:
valter320d írta:
gyurigyuri írta: Üdv!
M47D01 motorkód , 150Le! Múlt héten kaparintottam meg az autót. Szervízkönyv és óra szerint 165ezer Km.Aztán vagy-vagy....

Minden indítás után kell 10-12 másodperc kell neki mire kisímul a motor járása. Lehet melegen és reggeli hidegindítás is.Abban a 10-12 máspdpercben hangyányit ingadozik az alapjárat is. Meg nem áll, annyira nem vészes és minden indítás sikeres is...

Mikor emelkedőnek haladok pl: 3.ban 45Km/h-val és nem kapcsolok vissza hanem inkább rálépek, akkor finom ciripelés hallatszik a motortérből, de azért megy...

Nagyobb gázadásra, mondjuk 2000rpm-nél még rálépek, akkor rendes mennyiségű fekete füstöt hagyok ott...


Mi lehet ez? Injektor? EGR nem zár le? Turbó nem szállít eleget?

Az a baj hogy láma vagyok. De szívesen vennék értelmes tanácsokat.
Egyébként viszem kedden általános szervízre, de még azt sem tudom hogy mondjam el a "félelmemet" vagyis hogy mit tapasztalok.....





Hát igy elsőre az az elgondolás hogy,uj vagy felujjitott porlasztok vannak benne és nem lett felprogramozva IMA alapján,nem akarok hülyeséget mondani talán megválaszolja valaki hogy beindul e felprogramozás nélkül.Azt tudom ha visszateszik a porlasztókat ahonnan kivették akkor nem kell,csak ha cserélődik a sorrend.
Én a porlasztókra gondolok vagy befecskendezőkre mert ugye ez nagynyomásu



Értem! Hát kedden mindenképp rákérdezek a szerelőmnél.

Azt ő meg tudja nézni hogy fel lettek-e programozva az injektorok? És a számsort honnan fogja tudni megnézni így beépítve?

Egyébként most hogy naponta használom, egyre kevesebbet ír ki átlagfogyasztásra. Mikor átvettem 8 liter/100km írt. 400 Km megtétele után most 6,5l/100Km re csökkent.
Menni megy szépen. Igaz nem is bántom. Még ismerkedünk SZépen megy. Csak induláskor és az első hozzászólásomban említett helyzetekben akad kételyem.Lépni is lép csak idegesít hogy nincs-e valami komolyabb gondja?



semmi gond nincs az autóval nem kell megijedni ez egy dízel autó és néha füstöl.
tiéd még euro3 vákumos turbós teljesen normális a füstölés,valószínű a km állás nem annyi de azzal sem kell törődni ha egyben van az autó.
szóval no para
olajat meg szűrőket cserélj és góól.
isten hozott köztünk.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-02-21 12:22 Kartergázszûrõ - 20d - 136LE

compact írta:
Komilan írta: Sziasztok! Kartergáz szürő csere előtt állok, végigolvastam a hozzászólásokat és olyan kérdésem lenne, hogy műanyag házasat sikerült vennem azonban a tetején az egyik pöcök a 4-ből el van törve szóval lötyög... ígyis beszerelhető vagy újat szerezzek? (nem hozzáértő szerelő akarta felnyitni...)

Előre is köszönöm a segítséget.


Ha sérült akkor vegyél újat és lehetőleg normális ember cserélje ki aki nem csak kárt csinál.



A régiről szed le és tedd át ha parázol,vagy csak tisztítsd meg a régit és tedd vissza ez a műanyag házas úgy sem szűr semmit csak egy olajlecsapató,szerintem tök felesleges a cseréje,habár egyszer én is cseréltem de soha többé,csak tisztítani fogom.

ZoleeSRB Elküldve: 2014-02-18 20:32 Féktárcsa és fékbetét

Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta: Ez pont jól mutat majd a kocsidon
http://www.sandtler24.de/detai...icle/11035


Az ára is a zsebemben!
Amúgy jól néz ki..

Igen, ilyet szeretnék, ez már a magas széntartalmú kategória, 2 részes, alu a másik rész, könnyű és szép.Hát nem olcsó.


Hát igen, ami nagyon jó és még jól is néz ki az drága sajna!!
De ha ráérsz a cserével meg tudsz is rá spórolni akkor úgy jó lehet....
Én is el tudnám viselni a kocsin..


Nyugodtan tehetsz bele a megszokott márkákat, de ha megsütöd őket, ütni fognak, ha kíméled nem lesz gond velük. 200 ról ne fékezd állóra a kocsit.


Nem vagyok az a vadállat sofőr sztem, de azért inkább veszek olyat ami másnak bevált és jó is...


akkor ezeket nyugodtan felteheted textar,ate csak óvatosan koptasd be mert az elején elég egy keményebb fékezés, néha már attól is vetemedni kezd. Alap tárcsáknak sajnos ez a hibája.


Oksa, köszönöm....



itt már nézted?
http://fektarcsashop.blogspot.hu/

ZoleeSRB Elküldve: 2014-02-15 15:25 E46 Touring kalaptartó foganytyú

rece65 írta:
YELLOW írta:
sagyu írta: Hali mindenki !
Ha esetleg valaki tud fogantyut szerezni FAPUMÁNAK
Én is beneveznék egyre....


majdnem 3 éves sztori... azóta biztos fogantyú nélkül jár

Láttam mikori beírás de hátha vki tud rá okosat mert nem nagyon találok olyat aki magában adná a fület...



BMW-nél adnak 6600ft.