Zolika11111 fórum hozzászólásai
« előző12következő »

Zolika11111 Elküldve: 2022-05-02 07:09 Olaj cserék (motor, váltó, diffi, szervo, fék, stb)

Sziasztok.
Olya problémám lenne a diffivel hogy gyorsításkor, terhelésnél enyhe búgó hangot ad ki ,üresben gurulva vagy motorféknél csend van.a zaj nem túl hangos de zavaró.

Zolika11111 Elküldve: 2020-01-09 10:31 Fûtés - Klíma

Sziasztok.e46 320i
Olyan problémám lett ,hogy a fűtés a megszokott meleg teljesítményének a felét nyujtja.
Reggeli indítás ,10 perc elteltével még mindig hideg levegő fúj .a vízhőfok rendben már melegszik,csak a motor nagyobb fordulatára kezdi a meleget befujni.
Ismét alapjárat és csak hideg levegő áramlik be.

Zolika11111 Elküldve: 2017-09-16 13:26 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat


hát pedig abban szerintem jól elmondtam. az 1-es 2-es bejön anélkül is. a többihez előbb a 19-esbe kell ellépkedni, majd amikor a lock_off világít akkor kell újra rányomni. onnantól kezdve be tudsz menni mindegyikbe. csak ne vedd le a gyújtást, mert akkor újra lock_off-olni kell.

A videóid szuperek
Most néztem bal oldal 10.1 liter jobb 6.8 tized liter

Zolika11111 Elküldve: 2017-09-16 12:38 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Nekem is ugyan ez a tipus.
Kérdés .
Szerettem volna most megnézni a tankba az üzemanyag szintet a műszerfalon.
De sajna nem lehet csak az 1 es 2es menüpontok vanak utána mindegyikről kidobál.enek tudod az okát???
Pedig yellow végignézte az e46 titkos műszerfalteszt videódat



Zolika11111 Elküldve: 2017-09-16 11:53 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Zolika11111 írta:
YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.


pont ma fogok tankolni, mert ma megyek a kedvenc kutam felé, pedig fél felett vagyok. szóval nem tudom mikor nézem meg mit mutat majd fél alatt, vagy negyednél.
nekem ilyen:


Nekem is ugyan ez a tipus.

Zolika11111 Elküldve: 2017-09-16 10:50 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
Zolika11111 írta: Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft


ilyen helytelen írással azért nehéz félre nem érteni, ez had ne az én hibám legyen már.
én is cseréltem már üz.anyag szűrőt, de nekem se előtte sem utána nem volt probléma. néha én is kijáratom ilyen kevésre. még szűrő csere előtt volt, hogy 5km-t mutatptt már, pont a kút előtt várakoztam, hogy sorra kerüljek.
egyébként ami nekem sem világos, hogy ugye állítólag ezek a nyeregtankos dolgok úgy működnek, hogy mindkét oldalon nagyjából kiegyenlített szintet tart. akkor amikor fél állásig jutok, mégis hallom a szűrcsögő hangot. kezdetek óta, mióta nálam van. vagy lehet amikor az egyik oldalról elfogy, utána kezdi csak kiegyenlíteni? ezt teljesen nekem sem világos. még fél alatt sosem néztem a titkos menüben, hogy áll tankonként a szint.
de azért világos a kevés üzemanyag miért nem jó. nyomja 3bar-ral a pumpa,ha kiegyenlíti a két tank egymást, akkor a kevés üzemanyag nagyon kevés lesz. nem tud annyit felszippantani hirtelen.


Szia
Helyesirás ide vagy oda.
Nekem soha sem adott ki szürcsögő hangot.
Kérdés
Neked két vagy háromcsöcsű szűrőd van.
Végig nyálazta a rendszert.
A jobb oldalba van a pumpa , az ürül ki.
A bal ba csak szintmérő van , abba marad a benzin
Szivatyú az szívna csak nincs mit.
Az üzemanyg szűrőn keresztül tolja a benzint vissza a bal oldaliba a vákumcső segítségével.csak a jobba nem jut át a pumpa meg ott van.
Ha teli tankolom ez normál esetben 30- 30 liter oldalanként .
Ha a jobb oldalibol elfogyna a 30 liter a balba ott marad azt érteném .
De a balbol is átpumpálja csak a maradék 8-10 litert nem , a műszerfal meg a bal oldali alapján mutat .
Tehát még van benne.

Zolika11111 Elküldve: 2017-09-16 05:13 Mi lehet a baj?

Szia.
Sohasem tankolok keveset .10.000 ft alatt soha.adig szoktam menni míg a sárga lámpa ki nem villan.de legutóbb 127 km nél még nem világított azt leált.
Fére értettél.
A régi szűrőnek semi baja sem volt .
Megvettem az autó és hogy ne legyen problémám minden ijesmit lecseréltem .
Ősszes szűrőt ,összes olajat.
Fél évig birta az uj szűrő.
Régi kimos és vissza .
Két honapig semi bajom sem vol. Proba képpen adig mentem míg 34 km mmutatott az óra hibátlan.ezután 59.5 l tudtam beletankolni.
Most ujra kezdi.
Két üzemanyg csöcs van rajta és egy vákum csöcs.
A motorbol a vákucső hibátlan .
Az uj szürőre tettem egy másik vákum csövet hiába szivom fujom nem engedi át a naftát.
Ezért raktam vissz a régit.
Nem olcsó mulatság egy ijen szűrő 18.000 ft

Zolika11111 Elküldve: 2017-09-15 06:32 Mi lehet a baj?

Tano írta:
Zolika11111 írta: Sós e46 2.2 benzim.
Ojan gondom van hogy az üzemanyag tank két félböl van.
A müszer fal szerint még 117 km met lehet megteni a benzin mennyiségel.
Nem pumpálja át a benzint a másik oldalba.
Levettem a tank fedeleit és ahol a szivatyú van üres a másik felibe még vagy 8 10 liter van.


A szervízmenüben meg tudod nézni hogy mennyi nafta van egy-egy oldalon a tankban. Ha nem folyik át, akkor eldugulhatott a cső ami átvezeti (jet pump).


Szia .
Üzemanyag szűrőre megy egy vákum cső.ezen keresztül pumpálja át a másik oldalba.cseréltem szürőt is.semi baja nem volt elötte csak kicseréltem mert nem tudtam mikor volt elötte.
Fél év mulva jött a hiba.
Régi szürő kimos és vissza szrel.
Jó is lett , edig .

Zolika11111 Elküldve: 2017-09-14 08:15 Mi lehet a baj?

Sós e46 2.2 benzim.
Ojan gondom van hogy az üzemanyag tank két félböl van.
A müszer fal szerint még 117 km met lehet megteni a benzin mennyiségel.
Nem pumpálja át a benzint a másik oldalba.
Levettem a tank fedeleit és ahol a szivatyú van üres a másik felibe még vagy 8 10 liter van.

Zolika11111 Elküldve: 2016-08-05 18:53 Motorolaj

Sziasztok.
Egyszer már emlitettem hogy nagy volt az olaj fogyasztásom. 700km alatt 1 liter.akkor is mobil xs 3000 5w30 as volt bene mert ez a gyári olaja a 2002 e46 320i nek.
Rendbetettem a motorját othon.gyűrűgarnitúra hajtokarcsapágy stb.
Azóta 2000 km et tettem bele ,olaj ugyan az és még mindig felső nivón van.

Zolika11111 Elküldve: 2016-06-12 16:06 Mi lehet a baj?

gulyi írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta:
sutius írta:
erber írta:
YELLOW írta:
erber írta: Kedves Fórumozók!

Előljáróban: Pár éve volt egy kis gondom (E46 320d), akkor pár perc alatt megkaptam itt a jó irányt. Köszönöm! (akkor porlasztó problémám volt)

A mostani kérdés lehet, hogy költői:
BMW 118i (N46B20) 100e km-el normális, hogy eszi az olajat? A tünet: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst. Hekitikusan, tehát nem mindig. Volt már napirenden itt az a téma, és megoldási javaslatokat is olvastam tőletek, de kiváncsi lennék a vélemyényetekre. Egy ismerősömnek ez a típusú probléma hamar kiteljesedett, és füstfelhő, olajszag.. ő kiborult
Itt most tényleg csak a költői kérdés: ennyire alap, hogy a benzinesek olajfalók? 4000km 1,5 liter. Döbbenet. 10W 40, most 5W 30-al próbálkozom. Nem logikus, de lehet, hogy azzal épp nem lesz gond. Ilyesmit is hallotattam.
Létezik, hogy 100e km után már szét kell szedni adott esetben a benzines motort?

Köszönök bármilyen megosztott gondolatot.
Üdv


az hülyeség, hogy 10w-40-es olaj kell bele. ezt el kellene végleg felejteni, ezt a régi szocialista autószerelő mentalitást.
100ezernél nem kellene. de vajon nem lehet, hogy több évet állt az autó? ha nem kap kenést a szimmeringek kikeményednek, majd porladnak átengednek. kartergáz szűrőt is meg lehet nézni. konkrétan erről a motorról hallom a legtöbb rosszat, konkrét esetet is tudok, ahol bizony gyűrűzni kellett a motort, síkoltatni, stb. érdekes az 1.8-asa nem ilyen.
a másik lehetőség, hogy nem 100ezer van benne, és 30 ezrenként cserélték a rossz minőségű olajat, ha egyáltalán cserélték.
így tömören ezt gondolom.


Köszönöm!
Az olajjal egyetértek. Kiváncsi vagyok mit lép az új olajra.
Lehet, hogy állt az autó, ha nem is éveket (szervízkönyvből következtetek). A futás reálisnak tűnik, az autó egyébként fantasztikus állapotban van. Az olajétvágy az ilyesztő.
Szelepszál szimering csere javallott, ha jól értem. Magam is hallottam gyűrűzéses történeteket, de az már ilyesztő számomra. 20i-re is hasonló problémákat látok. Lenyűgöző.


Üdv,
az N42 és az N46 egyik betegsége a szelepszár szimering kopás.
Nekem N42b18 van, majdnem ugyanaz mint a tied, a tüneteim ugyanazok voltak: hosszabb idejű alapjárat utáni indulás után füst.
Először karter gáz szürőt és csöveket cseréltem, az nem oldotta meg aztán szelepszár szimering csere és hengerfej felujitás után az olajfogyasztás teljesen megszünt...


Köszönöm a válaszotokat!
Intézkedem. Illő mihamarabb, ilyenkor minden megtett km-el ártok?
Remélem ez egynapos, gyors típusú beavatkozás és 200e HUF alatti. Még nehezen fogadom el, hogy a 100e km-t futott autót piszkálni kell.. Lehet régimódi vagyok.


nekem N42B18, 105ezret mutat az óra, 2007-ben vettem 62ezerrel. nekem mondhatni észrevehetetlen az olajfogyasztás 12ezer periódus alatt. de a 12e is max 1x volt inkább 8-10ezer viszont nekem azért, nagyon ritkán max 2 hetet áll egy huzamban, amúgy pedig 3-5 naponta legalább megy.
remélem engem elkerülnekmajd ezek a dolgok (kopp-kopp-kopp)


Kedves Yellow! Igazán nem mész sokat, és ha eddig elkerült, talán a jövőben is így lesz. De legalább tudod mit kell tenni, ha panasz van.
A mostani olajteszt után egy szelepszár szimering cserét kipróbálok. Bízom (bíznék) azért a benzines BMW motorokban is.


Szia
N46B18A 316i az enyém is nincs benne 200 ezer és nekem is füstöl, amitől lassan megőrülök. Én 5w-40-est használok, kajálja azt is rendesen. Most tervezem a henger veszteség mérést, az talán megmutatja, hogy nem-e esetleg a gyűrűk mellett szökik-e az olaj. Ezt tudom ajánlani.



Sziasztok.
Én vettem egy e46 320i 2.2 benzinest.
Az autó pöpec álapotban tényleg kifogástalan.
Peh hogy egy kis idő után rájöztem hogy zabálja az olajat.650-700 km 1liter.
Gondoltam én hogy szelepszárszimeringezés elég lessz.neki is áltam kivettem vagy négy darabot, denem láttam ojan szarnak ahol ennyi olajat meg tudna enni.már akkor gyanus volt hogy ez nem lessz elég mert a szelepfedél tiszta kormos oljmaradék és lerakodás volt.ja és a benne lévő motorolajba volt 4000 km és korom fekete ugy hogy már 4 liter hozzátöltöttem a zabálás miatt.akkor tovább .
Hengerfej le olajteknő le dugo ki.a gyűrűk gatyául néztek ki. Kapott ujj gyürüket hajtokar csapágyakat szelepszárszimeringet hengerfejsikolást.azota még keveset mentem vele,600 km-et.a nivópálcám azota fult mutat.
Az egész játék 90.000 -be került saját magamnak. Egy itteni szerelő ajánlata 250.000-300.000 körül.

Zolika11111 Elküldve: 2016-05-25 06:11 Vezérműlánc

Nagyon szépen köszi
Már találtam egy idősebb foszert 20 évet huzot le a wallisznál. Most ürőmön dolgozik mint műhejvezető.nagy szerencsém van mert kijön házhoz.

Zolika11111 Elküldve: 2016-05-23 20:54 Vezérműlánc

szotakdavid írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok.
Kelene egy kis segitség.
E 46 m54 motor 320i hez kelene egy ojan ember aki a vezérlést össz tudja rakni.


Mi történt a vezérléssel??

Meg lett gyűrűzve meg stb.
A kisebik fiam segített .
Nem is volt ezzel semmi baj mindadig még el kelett ugranom valahova . Mosogattuk az alkatrészeket ő segitett.
Ő csak jót akart mig elmentem a vezérlésen bejelőlt jeleket is lemosta.

Zolika11111 Elküldve: 2016-05-23 20:43 Vezérműlánc

Sziasztok.
Kelene egy kis segitség.
E 46 m54 motor 320i hez kelene egy ojan ember aki a vezérlést össz tudja rakni.

Zolika11111 Elküldve: 2016-02-29 15:26 Olajzabálás

sutius írta:
Zolika11111 írta: Sziasztok
E46 320 benzinesbe ki lehet cserélni a szelepszárszimeringet hengerfej levétel nélkül???

ha N42\46. motorrol van szo akkor biztosan tudom, hogy igen, de ajanlott levenni a hengerfejet is mert ha a szelepvezetok is el vannak kopva ugyanugy fogja enni es bontod ujra....


Ujra hello.
Miböl tudom meg azt hogy N42/46 os e a motor?
« előző12következő »