abkapos fórum hozzászólásai

abkapos Elküldve: 2008-11-07 09:43 Társalgó

Hori írta:
abkapos írta: Eljutottam a kartergáz szûrõ cseréig. Szó se róla egy két boltban néztek rám bután. Felhívtam ugye az alkatrészrendelést az oldalon található telefonszámon, mondtak egy árat megköszöntem de beugrott hogy van a környéken BMW szalon.Próba cseresznye. Felhívtam õket is. 500 ft-tal kevesebbet mondtak és mivel van ismerõs kaptam + 15 % kedvezményt!!!! Vonja le mindenki a következtetést.
Még hab a tortán pillangószelep tisztítással együtt egy szerelõ 3000.- - ért megcsinálja.
Bocsi ha valakinek a lelkébe piszkáltam


Melyik fajta kartergázszüröt raktad bele és mennyiért ha nem vagyok túl indiszkrét? a szivacsot csak vagy az egész müanyagot?



mûanyag biszbaszka, 9650.- gyári BMW

abkapos Elküldve: 2008-11-07 08:53 Társalgó

Eljutottam a kartergáz szûrõ cseréig. Szó se róla egy két boltban néztek rám bután. Felhívtam ugye az alkatrészrendelést az oldalon található telefonszámon, mondtak egy árat megköszöntem de beugrott hogy van a környéken BMW szalon.Próba cseresznye. Felhívtam õket is. 500 ft-tal kevesebbet mondtak és mivel van ismerõs kaptam + 15 % kedvezményt!!!! Vonja le mindenki a következtetést.
Még hab a tortán pillangószelep tisztítással együtt egy szerelõ 3000.- - ért megcsinálja.
Bocsi ha valakinek a lelkébe piszkáltam

abkapos Elküldve: 2008-11-06 11:20 Társalgó

Enkozpont74 írta:
Robinson írta: Szerintem meg monnyon le! Az f1 sofõrök nem tudnak vezetni. F1 mennyen a szemétbe. A rally, ott sofõrök vannak... Mi a jó abban, hogy elõre betanult zárt pályán köröznek, és közben a kocsi meg a gépek elõtt ülõ emberek még azt is megmondják a sofõrnek, hogy mennyivel mennyen. Ez valahogy engem nem tud lekötni..


Ebben is van valami, de a rally is nagyon sokat támaszkodik a "gépekre".
A régi technikával, ekkora sebességgel az elsõ kis kanyarban szálltak volna Mekkáig.
A rallyban is beállítások, technika, gép, pénz ural mindent.
Persze én is azt gondolom, hogy sokkal több "vezetés" kell a rallyban.


igen régen még jobb sofõrök kellettek, gondoljunk csak a gruppe B-re. Peugeot 205, Audi, stb. ott aztán nem volt ritka az 500-600 LE és semmi elektronika meg ilyen olyan hajtás és difi. Vattanen és társai.

abkapos Elküldve: 2008-11-06 09:37 Szívócsonk-pillangószelep

köszönöm Hori! így sima ügy lesz. remélem

abkapos Elküldve: 2008-11-06 09:09 Szívócsonk-pillangószelep

biztos már leírtátok párszor, de hol is található ez a pillangószelep?illetve a kartergáz szûrõ.
Köszönöm

abkapos Elküldve: 2008-10-29 13:44 Teligumiszett

ahhoz már igencsak szar gumiknak kell elöl lenni, hogy elõbb meginduljon mint a hátulja.

abkapos Elküldve: 2008-10-29 12:22 Teligumiszett

egy-kétszer már érkeztem nagy tempóban, egyszer meg is szívtam. az astra alól kiütöttem a futómûvet. tolta az elejét, csinálhattam én mindent, elvettem a gázt fékeztem stb.Talán ha én vagyok a megboldogult Collin McRae egy kézifék segített volna. De nem én vagyok.
Alul kormányzottnál elõre a jó gumi, túl kormányzottnál meg hátra.
Bmw-nél azt tapasztalom hogy sokkal elõbb kitör az a kis formás segge mint az eleje megcsúszna.A következtetéseket levonva én hátra teszem.

abkapos Elküldve: 2008-10-29 10:39 Teligumiszett

na elolvastam a cikkeket. most lett igazán csak teljes a krava. igazából a két gumi minõsége közt 10 % különbség van. + nem tapasztaltam hogy orr túros lenne az autó, sokkal elõbb kitör a segge. a H astrám az orrát túrta állandóan. szerintem hátra a jobbak, elõre a kicsit kopottabbak.nincs besértõdés de tényleg nem volt egyértelmû. ja és pont a gumis mondta az újak hátra.

abkapos Elküldve: 2008-10-28 14:37 Teligumiszett

Robinson írta:
Enkozpont74 írta:
abkapos írta: sziasztok!

Ez most komoly? tényleg a jobb gumit kell a hátsókerekes autónál is elõre rakni. Nekem van 1 pár 90%-os meg egy pár zsír új.(Michlein Alpin A3)
Köszi


Minden esetben a kormányzott kerekeken kell lennie a jobb gumiknak!


+1 szerintem egyértelmû


Nekem nem volt az, ezért kérdeztem.De az is lehet hogy tudatlan vagyok. Mester taníts kérlek.
+ez az elsõ hátsó kerekes autóm.

abkapos Elküldve: 2008-10-28 09:50 Teligumiszett

sziasztok!

Ez most komoly? tényleg a jobb gumit kell a hátsókerekes autónál is elõre rakni. Nekem van 1 pár 90%-os meg egy pár zsír új.(Michlein Alpin A3)
Köszi

abkapos Elküldve: 2008-10-15 19:34 Segítsetek!

ok akkor ha ég az a normális. köszönöm.
én nyomkodhatom össze vissza, csak a piros kijelzõn tünik fel illetve tûnik el az auto felirat.(Oldboynak)

abkapos Elküldve: 2008-10-15 14:05 Segítsetek!

ritkán ülök az autóba inkább asszony használja, tõle meg hiába kérdeztem.
a digit klímánál az auto gombon mindig ég a zöld led? esküszöm nem emlékszem. köszi elõre is. ha ég akkor ok, ha nem ég akkor nálam miért éghet??

abkapos Elküldve: 2008-09-11 15:04 újonc kérdései :)

Pozsika írta: Nah meg a titkos menüt is ott éred el.

Pozsi


abkapos írta:
Enkozpont74 írta:
abkapos írta: a mûszerfalon lévõ gombok mire valók? az egyik a km órát nulláza, no de a másik?


jobbra ill. balra tekergetve az órát tudod beállítani


és tényleg. Nagyon köszi. 3 hete van meg, még tanulom.
a cd-n van trükk hogy ne az órát mutassa (mindig visszaugrik) hanem a hallgatott rádiót?


meg a magassági kormányt.....

abkapos Elküldve: 2008-09-09 10:07 kormány

Benten írta:
abkapos írta: ha van mibõl. szerintem kurva sok.


Írország nem Magyarisztán...

ezt nem tudtam. bocs. akkor tényleg lehet benne valami ha nagy a gáz inkább új autó mint szerelõ.

abkapos Elküldve: 2008-09-09 09:52 kormány

ha van mibõl. szerintem kurva sok.