abkapos74 Elküldve: 2014-12-15 19:24 Mi lehet a baj?
abkapos74 Elküldve: 2014-12-15 19:24 Mi lehet a baj?
abkapos74 Elküldve: 2014-10-25 16:52 Valaki segítsen
botthedoctor írta:botthedoctor írta:abkapos74 írta: Sziasztok! E46 320d aksi mellett van egy cső ami a kaszniból jön befelé de nem csatlakozik sehova, légyszi segítsetek mi lehet az, illetve kéne-e valahova csatlakoznia? valami levegőcső lehet. köszi szépen
Szia , a kis vekony atlatszo csovecske az aksihoz kell csatlakozon , a szelozteto kivezetoje.
Az aksi pozitiv feloli reszen ,oldalt ,kell legyen egy muanyag csatlakozo ,amire fel kell helyezni , vagy az is lehet hogy hianyzik.
abkapos74 Elküldve: 2014-10-25 10:48 Valaki segítsen
abkapos74 Elküldve: 2013-11-25 13:56 Segítsetek!
Tano írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Még nem csattognak a mínuszok, de reggel az autó elég gyötrelmesen akart csak elindulni.
(320 d, 2004-es). Izzítógyertyák újak, hatalmas pöfföt nyomott ki.
Köszi előre is
Az oké hogy újak a gyertyák, de izzítanak is? Vagyis a vezérlő is okés? Mert az is meg szokott halni. Valamint gyenge aksi is okozhatja a nehéz indulást, a mostani hidegekben fog ez is előjönni sokaknál.
abkapos74 Elküldve: 2013-11-25 13:03 Segítsetek!
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 20:11 Valaki segítsen
jons írta:YELLOW írta:
de ezeknek akkor minden fokozatban jelen kellene lennie, nem?
Bármi lehet, akár a te ötleted is jó lehet a kuplunggal. Egy jó autószerelő akinek ez a szakmája, nem úgy mint nekünk, meg tudná mondani szerintem.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 19:03 Valaki segítsen
jons írta:abkapos74 írta:
Mi lesz cserés?
Bármi, ami a gyújtáshoz, a befecskendezéshez vagy az üzemanyagellátáshoz kapcsolódik. Fórumról ezt nem mondja meg neked senki. Diagot rá kell dugni és talán megmondja, hogy mi a gond.
Ha elmondod hol laksz, talán tudunk megbízható szerelőt javasolni.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 17:30 Valaki segítsen
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 14:01 Valaki segítsen
Sandibandi írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .
értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni
igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?
jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.
lassan 2 éve benne van és Kaposváron csinálta tényleg egy nagyon hozzáértő korrekt srác. Nyíregyháza te úristen, talán sose jártam ott nagyon messze van , de azért köszi
Szia nekem is volt ilyen problémám 2.0 diselem van 5 ös váltó és 4.be és 5 be sem pörgött rendesen azt nézd meg mikor lepadlózod és nem akar menni a pillanatnyi fogyasztás mérő mit mutat mert annak ki kell feküdnie.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:59 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .
értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni
igen, nehéz dió akinek eddig megmutattam teljesen értetlenül állt a dolgok elé, Te segítettél a legtöbbet, amit nagyon köszönök. a chip miatt nem lehet ez a jelenség ugye?
jah, hogy chip is van benne
így már más. jó lenne tudni miféle. mert ha a gyári programban írkáltak bele, akkor könnyen lehet, hogy rossz értékeket adtak meg, aztán... én javaslom keresd fel nyíregyházán Mikit (bmw320d4 itt a fórumon) és töltesd vissza a gyári programot.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:52 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
köszönöm szépen, 5 éve van nálam az autó kb fél éve kezdte el ezt a hülyéskedést. olyan érzés mintha négyszer változna a turbó geometria .
értem, de a turbó is fordulat alapján megy (leginkább) tehát ha a geometria lenne a szar, vagyis neked lehet már elektromos szabályzású (attól függ milyen EU besorolású), de tök mindegy, minden fokozatban xarnak kéne lennie. na mindegy én sajnos többet nem tudok, nekem erre csak a kuplung téma ugrik be, mégha megnézted akkor is. hagyok mást is érvényesülni
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 11:33 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta:YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
szépen együtt megy a kettő, nem tapasztalom ezt a jelenséget
akkor pedig valahol az erőátvitelnél lesz a gond... ha a motorral van gond, akkor az minden fokozatnál jelentkezne, mármint ugyanazon fordulaton. éppen ezért mondtam a kuplungot. hátrafelé, meg a váltón kívül nincs más, ami összefüggésbe lenne azokkal a gyanús fokozatokkal. ráadásul még csak elektronikára sem tudok gondolni, mert a fokozatokat nem figyeli. még csak üzemanyag sem lehet, mert ugye 2-esben a 3ezres fordulat szinte ugyanaz, mint hatosban, nyílvéán a nyoamték kisebb, de pl anyagot is ugyanannyit ad, nyílván több erő kell az ellenszél miatt. tehát az üzemanyag ellátás is jónak tűnik.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:27 Valaki segítsen
szotakdavid írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
Szia!
Elsőnek egy diagnosztika
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:11 Valaki segítsen
YELLOW írta:abkapos74 írta: Sziasztok!
Olyan problémám van, hogy az autó ( 2.0 diesel) gyorsításnál akadozik de csak 4. 5. illetve 6. sebességben. padlózom olyan a jelenség mintha a turbó szakaszosan adagolná neki a kakaót. hangsúlyozom hogy 1,2,3-ban nem tapasztalom. Mi lehet a baj? Köszönöm
valószínűnek tartom csúszik a kuplung, aztán néha bebe fog. az szokott nagyobb fokozatban.
próbáld meg azt, hogy mész 5-ben hatodikban, olyan 1500-as fordulaton, mjd padlózd le, és nézd meg a fordulatszám mérő hogy változik a sebességhez képest. ha jobban pörög mint gyorsul, gyorsabban mozdul, akkor kuplungtárcsa cseréd lesz hamarosan.
abkapos74 Elküldve: 2013-06-17 10:00 Valaki segítsen