adi84 Elküldve: 2014-07-24 01:10 Mi lehet a baj?
Street_xTp írta: Sziasztok , nem rég írtam valamelyik fórum topicban hogy, hogy menet közben olyan 2300-as fordulatnál zörgő láncos hangot lehet hallani a motor felől. Talán 1 hét telt el de most már 2100-2500 között csinálja , a vezérműláncon kívül zöröghet még valami ? Aki cserélt már vezérműláncot kompletten pumpával görgővel feszítőkkel vagy amivel kell , milyen összegben lehet ezt kihozni ? Ja és ezt tudom így használni vagy ne nagyon közlekedjek vele amíg nincs megcsinálva ?
adi84 Elküldve: 2014-07-09 09:47 Mi lehet a baj?
Street_xTp írta: Sziasztok ! Nekem a mai napon merült fel egy olyan problémám ami a következőből áll. Gyorsításkor egyszer csak a motor felől kicsit láncos/zörgő hang jön, majd ha tovább nyomom a gázt akkor elcsendesedik és haladok tovább. Tehát viszonylag rövid ideig csinálja ezt de elég zavaró. Valakinek valami tipp ?
adi84 Elküldve: 2014-07-08 21:00 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:adi84 írta:YELLOW írta:adi84 írta: A másik oldalon elől úgy meg voltak tépve a csavarok, h erőkarral ugráltam rajta, mire megindult és így sem ért bele az agyba. Sztem kézzel (de még légkulccsal vagy nyomatékkal sem) tudod annyira meghúzni, h beleérjen...YELLOW írta:adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...
nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.
lécci alulra írj már!
attól függ milyen csavar van. gyári felniknél nincs gond, mert úgy egyféle csavar elég. viszont sokan szívták már olyannal, hogy alufelni volt, valami más márka, saját csavar. télire meg a gyári acélt tette fel, az alu csavarjaival, aztán...
Persze, így lehet belőle baj. De ha gyári minden, akkor sztem nyugodtan után lehet húzni a gyári, vagy kerszt kulccsal.
gyárilag 120-130Nm-rel kell meghúzni. annyival szokták. minek húzzak utána? eddig sosem esett le a kerék
volt amikor tömeg miatt más helyre kellett mennem, aztán a szokásos helyre elgurultam, elkértem egy pár percre a nyomaték kulcsot és áthúztam. de ők alapból így csinálják.
ami mondjuk érdekes, mert egy swift-nek (régi) 80Nm tán, és a légkulcsot sem állítgatják, szóval ugyanazzal húzzák. és pl az esetemben a légkulcs után, egy pár fok után, már racsnizik is a nyomaték kulcs. tehát a légkulcs is behúzza 120-ra tutti.
de mondom gumisa is válogatja.
adi84 Elküldve: 2014-07-08 20:22 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:adi84 írta: A másik oldalon elől úgy meg voltak tépve a csavarok, h erőkarral ugráltam rajta, mire megindult és így sem ért bele az agyba. Sztem kézzel (de még légkulccsal vagy nyomatékkal sem) tudod annyira meghúzni, h beleérjen...YELLOW írta:adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...
nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.
lécci alulra írj már!
attól függ milyen csavar van. gyári felniknél nincs gond, mert úgy egyféle csavar elég. viszont sokan szívták már olyannal, hogy alufelni volt, valami más márka, saját csavar. télire meg a gyári acélt tette fel, az alu csavarjaival, aztán...
adi84 Elküldve: 2014-07-08 19:43 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:adi84 írta: Hát így tényleg nehéz. Nekem is volt hasonló gond. Annyi volt a megoldás, h meghúztam a kerékanyákat gumis után. Majdnem egy negyed kört tudtam tekerni...
nekem 130-as nyomatékkal húzzák rá a végén, nyomaték kulccsal, és még én is tudnék rajta a gyári kerék kulccsal húzni.
viszont ha nagyon be van húzva az sem jó, akár bele is érhet az agyba, aztán meg ciripel, vagy karistol.
adi84 Elküldve: 2014-07-08 19:12 Mi lehet a baj?
Puli írta: Úgy nem lötyög,nem mozog semmi és nem hallani semmit...adi84 írta: Álló helyzetben megrángattad már a kereket, h hallani-e valamit?Puli írta: Mi lehet a baj? Bár tudom,hogy elmondva nem egyszerű megfejteni...
A jelenség az, hogy mikor fékezek fura hangot hallok a jobb eleje felől. A hang nem súrlódó, hanem olyan mint amikor egy mechanika összezár. Ha benyomom a féket akkor is hallom és amikor felengedem akkor is! Mindkét esetben a hang ugyanolyan! A fékek jók, kipróbáltam? belesatuztam, fog! De a legfurább az egészbe az,hogy csak esőben hallani, száraz időben nem...
:
adi84 Elküldve: 2014-07-08 08:57 Mi lehet a baj?
Puli írta: Mi lehet a baj? Bár tudom,hogy elmondva nem egyszerű megfejteni...
A jelenség az, hogy mikor fékezek fura hangot hallok a jobb eleje felől. A hang nem súrlódó, hanem olyan mint amikor egy mechanika összezár. Ha benyomom a féket akkor is hallom és amikor felengedem akkor is! Mindkét esetben a hang ugyanolyan! A fékek jók, kipróbáltam? belesatuztam, fog! De a legfurább az egészbe az,hogy csak esőben hallani, száraz időben nem...
:
adi84 Elküldve: 2014-06-01 16:53 Porlasztó
adi84 Elküldve: 2014-06-01 13:55 Heeelp...!
YELLOW írta:adi84 írta:YELLOW írta:adi84 írta: Üdv!
Megint gondok adódtak a kicsikémmel. Első tárcsákat és betéteket akartam cserélni. A bal oldalon két kerékcsavart beletörtem az agyba... Lehet, h rengeteg erő szorult belém , de valószínűbb, h be vannak rohadva a csavarok. A másik oldalon is nehézkesen, de kijött mind. A kérdés az lenne, h vajon bele tudok-e fúrni egy ilyen keménységű csavarba, vagy hagyjam a fenébe és cseréljek agyat? Am az ideg szét..szott!
Thanks
mennyire tört bele? rá lehet hegeszteni valamit? ha igen, akkor az a megoldás...
Igen rá lehet még, ezen én is gondolkodtam, de ha az ép csavart eltörtem, akkor vajon a hegesztés kibírja?
meg kell próbálni, meg hegesztés után, valami csavarlazító dolgot befújni, hagyni egy kicsit. egyébként ott rontottátok el, hogy kézzel kerék kulccsal kezdtétek gondolom leszedni, meg lehet először mér ráfele is húztad. ilynekor jó a légkulcs, mert az a kalapálós mozdulatokkal fel tudja lazítani.
adi84 Elküldve: 2014-06-01 13:42 Heeelp...!
YELLOW írta:adi84 írta: Üdv!
Megint gondok adódtak a kicsikémmel. Első tárcsákat és betéteket akartam cserélni. A bal oldalon két kerékcsavart beletörtem az agyba... Lehet, h rengeteg erő szorult belém , de valószínűbb, h be vannak rohadva a csavarok. A másik oldalon is nehézkesen, de kijött mind. A kérdés az lenne, h vajon bele tudok-e fúrni egy ilyen keménységű csavarba, vagy hagyjam a fenébe és cseréljek agyat? Am az ideg szét..szott!
Thanks
mennyire tört bele? rá lehet hegeszteni valamit? ha igen, akkor az a megoldás...
adi84 Elküldve: 2014-06-01 13:28 Heeelp...!
adi84 Elküldve: 2014-05-26 19:20 Heeelp...!
adi84 Elküldve: 2014-05-05 18:43 E46 karosszéria, lámpák, indexek