alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2009-03-02 12:18 Társalgó

herpa írta: Igen szép hely, a mi cégünk sajnos nem bulizik melegebb tájakon, szerencsés vagy.

Végül egy mókás hirdetés:
http://www.expressz.hu/auto/sz...29457.html

Ha 212 LE, utalhatna rá a szövegben, mi adja a 20 LE növekményt. Vagy azt az M3 érzés generálja?

alfatone Elküldve: 2009-03-02 12:14 Üzemanyag fogyasztás

csu2 írta: topic reloaded...

megint jönnek a "laborban" mért fogyasztásadatok. csak vigyázzatok az OPEC vadászni fog rátok, mert rontjátok az üzletét a perpetum mobile-tokkal. hehe

apa kezdõdik....

alfatone Elküldve: 2009-02-28 12:02 Védelem, váltózár, uv gravír, casco...stb

Robinson írta:
YELLOW írta: ha a filmeknél járunk, azt jobb ha tudod, a filmek vagy megtörtént eseményeket dolgoznak fel, vagy amirõl szól az késõbb be fog következni, mert a rendezõk és írók nem hülyék, de sokan merítenek a filmekbõl...


holtak hajnala, kaptár, csárli és a csokigyár, mátrix, jurassic park, terminátor, vissza a jövõbe, star wars, pókember, fantasztikus négyes, tininindzsa teknõcök, transzformersz, alvin és a mókusok, dr dulitül ésatöbbi

Én veled vagyok Yellow!

Miért? A mátrix nem valóság?

alfatone Elküldve: 2009-02-26 22:31 Társalgó

hil írta: Na most akkor mi az igazság? Hány % az annyi, amíg büntetlenûl lehet menni. Hivatalosan ez hol olvasható? Mendemondákra nem szivesen alapoznék, vagy ez is titkos adat? Azért vannak aljas dolgok: Állatkerti körútról balra befordulni az autópálya felé vezetõ útra: ha sárgában, de lehet, hogy még zöldben elindulva is simán be lehet ragadni az egyenesen, szembõl jövõ forgalom miatt. És ott figyel a térfigyelõ kamera. A bünti tétel 100 000 pénz és a hatóság nem mérlegel, csak a fényképet nézi. Ez korrekt?
hil

410/2007 korm.rend. De jencispy lentebb már belinkelte. Úgy van, ahogy abban.

alfatone Elküldve: 2009-02-26 22:28 Társalgó

Robinson írta:
alfatone írta: Az objektív felelõsséggel együtt vezették be a ma is aktuális büntetési táblázatot. Ez melléklete a kormányrendeletnek, amit nem változtattak azóta. Ott voltam azon a közlekedésbiztonsági konferencián, ahol Kondorosi szakállamtitkár bemutatta az új programot, részletesen megindokolta, miért nem egyforma minden sebességtartományban a büntetés mértéke.
A baleseti statisztikák alapján állították be a sávokat, nem jó vagy rosszindulat kérdése.
Városban ne menjetek többel, mint 64, oda állítják be a trafipaxokat.

(elõtte 10% volt mindenütt, ezért emlékezhettek 55-re. Egyszer engem is 58-al lõttek le.)


És akkor az hogy lehet, hogy hil kollégát 54-el lõtték le 2007 májusában?

Mondjuk azért, mert 2008 január 1-tõl hatályos, és május 1-tõl alkalmazzák.

alfatone Elküldve: 2009-02-26 21:36 Társalgó

Az objektív felelõsséggel együtt vezették be a ma is aktuális büntetési táblázatot. Ez melléklete a kormányrendeletnek, amit nem változtattak azóta. Ott voltam azon a közlekedésbiztonsági konferencián, ahol Kondorosi szakállamtitkár bemutatta az új programot, részletesen megindokolta, miért nem egyforma minden sebességtartományban a büntetés mértéke.
A baleseti statisztikák alapján állították be a sávokat, nem jó vagy rosszindulat kérdése.
Városban ne menjetek többel, mint 64, oda állítják be a trafipaxokat.

(elõtte 10% volt mindenütt, ezért emlékezhettek 55-re. Egyszer engem is 58-al lõttek le.)

alfatone Elküldve: 2009-02-23 20:54 Elsõ lengõkar hátsó szilent

Szerintem nem a futómû, hanem a difitartó volt típushiba, az pottyan le.

alfatone Elküldve: 2009-02-22 20:21 Elsõ lengõkar hátsó szilent

berena írta: figyu neked nem volt kiszakadva a hátsó futómû ?

Eddig még odáig nem jutottunk. :o
A lengõkart meg nem tudom biztosan. Szerelõ koma említette, hogy szereltek be gyári M3-at E46-ba. De már tényleg nem emlékszem, hogy sedan vót-e.

Mtech van mindegyikhez, igen.

alfatone Elküldve: 2009-02-22 19:49 Társalgó

SoundkeY írta: Volt egy kis verseny ?

Az nem volt sajna, mert még hideg volt a motorom. Pedig viszketett a talpam hogy utána eredjek, de fõ a józanság.

alfatone Elküldve: 2009-02-22 19:37 Elsõ lengõkar hátsó szilent

Én májusban raktam be az M3 szilenteket. Részletek lentebb.Azóta mentem demszkycityben 14 ezer km-t, és még egyben vannak a lengõkarok gömbfejei. Korábban volt már lemförder, na az leesett 8ezer után nekem is.

Ettõl függetlenül ducati113-nak igaza van, jobban terheli, ez fizika ahol nincs mellébeszélés. (milyen ritka!)
Én, de ez csak az én véleményem, már várom hogy elhasználódjon a lengõkar, mert akkor jön az M3 lengõkar bele.
És akkor a kormánymû még többet kap az arcába majd stb. tudom. Meg a 18as felni defekttûrõ gumival tudom. De én már csak ilyen vagyok.

alfatone Elküldve: 2009-02-22 18:59 Társalgó

Steve.
Mennyivel is mentél ma a Diadal úton?

alfatone Elküldve: 2009-02-12 10:09 kormánymû

Csum írta:
alfatone írta: Sajna a kormánymû fogaslécének a közepe szokott kikopni a BMW-ben. És igen, ha ráhúzza az állítócsavart, akkor nem fog kopogni, de szorulni fog kormányzáskor, és akkor nem szorulhat. Ezért van, hogy azt a csavart nem tekergetjük, csak jó állapotú kormánymûnél, 1szer a beállításkor.
Ilyenkor csak a belsõ fogasléc és spirálcsavar cseréje segít, ez kb 100ezer. Az új kormánymû 200ezer. Lehet választani.

Sajnos a futómû többi alkatrésze olyan szilárd, hogy ez a leggyengébb alkatrész, ezért Demszky útjairól ez kap mindent az arcába. Hallottam olyat is, hogy felújítás után 15ezer km Bp-en, és megint lógott.



értrem és köszi! gondolom itt nem szabad azon gondolkozni,hogy elmegyek bontóba és veszek egy használtat, hanem meg kell venni a zsír újat?

Bontott nem igazán. Esetleg Münchenben. Érdemes azért megkérdezni nehány kormánymûvest. Ha még nem sima a közepén a fogasléc, fel tudják újítani. Ha hosszú távra kell az autó, akkor esetleg újat, de az nem olcsó.

alfatone Elküldve: 2009-02-11 10:12 kormánymû

Sajna a kormánymû fogaslécének a közepe szokott kikopni a BMW-ben. És igen, ha ráhúzza az állítócsavart, akkor nem fog kopogni, de szorulni fog kormányzáskor, és akkor nem szorulhat. Ezért van, hogy azt a csavart nem tekergetjük, csak jó állapotú kormánymûnél, 1szer a beállításkor.
Ilyenkor csak a belsõ fogasléc és spirálcsavar cseréje segít, ez kb 100ezer. Az új kormánymû 200ezer. Lehet választani.

Sajnos a futómû többi alkatrésze olyan szilárd, hogy ez a leggyengébb alkatrész, ezért Demszky útjairól ez kap mindent az arcába. Hallottam olyat is, hogy felújítás után 15ezer km Bp-en, és megint lógott.

alfatone Elküldve: 2009-02-10 12:35 kopogó/kattogó hang

batigol9 írta: Megtaláltam a hiba forrását!

Ha benyomom majd elengedem a féket, akkor hallani ezt a kattogó hangot, ha a váltó N v. P állásban van. A többi sebességnél szépen megindul az autó nincs hang..

Olyasmi a hang, tudjátok, amikor az autómata váltó gombját benyomjuk majd elengedjük...

De én inkább a féknél gyanakszom valamire...

Nem tudom köze lehet ahhoz, h nem kell benyomnom a váltógombot, ahhoz h kivegyem P állásból, simán kijön gomb nélkül is.. lehet az is h ott van a vmi szétkopva??

Na ehhez képest jól kilogikáztuk a hidrotõkét.

alfatone Elküldve: 2009-02-09 10:59 Bemelegedés

Szabb1 írta: Huhogás hogy értve? Melegen vagy hidegen?

alfatone írta:
Szabb1 írta: Írtam nem olyan régen, hogy olyan jelenség tapsztalható, hogy hidegen ingadozik az alapjárat. A szerelõ azt mondta, hogy alapjárati motor? tisztításával többnyire orvosolható.

Nos megtörtént a tisztítás, de nem sokat változott a helyzet.

Még mindig az a jelenség, hogy hidegen "elejti" az alapjáratot olyan 300-as fordulat körülire, majd felugrik 1000 környékire.

Olyan mintha valaki odalépne a gáznak...

Mitõl lehet ez, mit lehet teni, hogy megszünjön?

Thx.

Nekem is volt. Kicseréltem a kartergáz-szelepet, azóta nincs ilyen. Gázadáskor nem huhog?

Lassú elinduláskor gázadásra, erõteljes eeeeee hang hallható. Hidegen és melegen egyaránt. Azért kérdeztem, mert ez jelzi a szelep hibáját.