alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2006-09-23 09:15 talalkozo

Én ráérek. Csak találjuk ki, hova menjünk.

alfatone Elküldve: 2006-09-21 09:40 fényezés

330d írta: maszk az a bõr undormány??? egy barátom feltette és mutatta milyen jó hogy nem lesz alatta köves---kérdezem én mi a jobb elcsúfítani a kocsidat amíg használod pár kõfelverõdés miatt egy fekete sz**-ral (de akkor le is veheted és feltehetsz helyette egy rózsaszín tetõt mert annak is mindegy vagy hullámpapírral is betekerheted az is kb annyira undorító de legalább ingyen van... amúgy a nagy okos sajnálkozva mutatta utána 3 hónappal hogy kidörzsölte a fényezés éleit... meg más a festék árnyalat alatta- na nagy okosság VEGYÉTEK!!!


Amúgy lehet átlátszó védõfóliát rakatni a kocsi elejére illetve a küszöbökre, nem látszik ergo esztétikus és nem kell valami mutánssal csúfítani az amúgy gyönyörû sziluettû autót.

Maximáliasn egyetértek. Most mi akarjuk kiélvezni a kocsit, vagy a következõ tulajnak tartogatjuk??

alfatone Elküldve: 2006-09-20 20:07 Szelepszárszimering??

1.: 180-nál már eléggé eszik az olajat, inkább a normál közlekedésnél kell figyelni
2.: egy ilyen mûtét nem kockázatos, de alsó hangon 60ezer körüli
Szóval számold ki aztán döntsél. Ez a motor komolyabb megbontása nélkül felülrõl szerelhetõ.

alfatone Elküldve: 2006-09-17 10:55 Inspection II

Akkor azt én is kérem szépen!
alfatone@freemail.hu

alfatone Elküldve: 2006-09-17 09:20 Inspection II

cbr írta: Sziasztok!

Én is magam csinálom a vason a szervízt, ami olajjal együtt 35.000 Ft-ból kijön így!
Karbantartási tervet ha kell valakinek el tudom küldeni mailen, kép formátum, ezért nem tudom ide feltenni.

Üdv:

cbr

A zöld kézikönyvbõl való? Vagy valami más? Mert akkor engem is érdekel.

alfatone Elküldve: 2006-09-14 19:46 XENON utólag

És a lengõkaron lévõ állító meg benne van a szettben?

alfatone Elküldve: 2006-09-14 18:15 XENON utólag

richiem írta: A másik az, hogy az utólagos xenonra is úgy rá fognak szállni, mint a sötítésre, mert alapvetõen a nem xenonos kocsik lámpája úgy van kialakítva, hogy a 2000-2500K val égõ halogén fényt tükrözés után sugározzák ki. Mivel a xenon 6000-6500k ég, így sokkal nagyobb fény tükrözõdik össze vissza a lámpán belül, ami tök zavaró.....ezért a projektor..

Ha jól tudom németben( és elvileg nálunk is ) csak úgy lehet egy kocsiban xenon, ha van lámpamosó és elektromos fényszoróállítás. Mert németbe a vizsgán beül hátra az ember és ha a fénysugár nem megy le a hátsó terhelés miatt, már köszöni is meg hogy benéztél.....és hazaküld

Errõl jut eszembe, talán hallottátok, hogy július óta új szabály van a fóliára.
A hátsó szélvédõ, és a két hátsó ablak lehet bármilyen, az elsõ kettõ pedig asszem 20%ig. Tudtok errõl?

alfatone Elküldve: 2006-09-13 20:43 XENON utólag

Tano írta: alfatone

Meg tudnád írni, hogyan van elhelyezve ez a trafós rendszer? Hova van rögzítve az égõn kívüli része, mert ez érdekelne, nincs túl sok hely ott a lámpánál. esetleg egy fényképet is megnéznék, mert ilyet még nem láttam, de fontolgatom a váltást rá.

A lámpatest alsó részén van hely a gyári trafó számára, oda fel lehet umbuldálni. Kicsit nehezebb a kábelezés, mert azt vízmentesen kell bevezetni a lámpatestbe. Majd csinálok egy fényképet, hátha jól látszik valahonnan.

alfatone Elküldve: 2006-09-13 20:07 XENON utólag

Hát ez érdekes probléma, nekem van ilyen a reflektorban, a városiban meg trafós xenon. Na van különbség fényerõben, de a fény színe hasonlít.
Elvileg minél kevesebbet ad le infrában, annál erõsebb a fénye, tehát azonos teljesítmény mellett lehet erõsebb. 330d jól mondja, ha nagyobb mint 55W, az elõbb-utóbb kárt okoz.

alfatone Elküldve: 2006-09-13 20:01 Inspection II

Igen, válaszoltam is.

alfatone Elküldve: 2006-09-11 16:46 Inspection II

Úgy értem, hogy nem csak kinullázzák a szervizidõközt, hanem kiolvassák a teljes hibatárolót.
Én eddig egyetlen lelkiismeretes bmw szerelõvel találkoztam, hozzá bármikor elviszem a kocsit, ha nem ilyen karbantartás jellegû az ügy.
És természetesen nem márkaszervízben dolgozik.
Szerencsés vagy b0gar, ha te találtál egy olyan hivatalos márkaszervizet, ahol normális, és nem 3 havonta cserélõdõ szerelõk vannak, bár gyanítom ez nem Budapesten van.

alfatone Elküldve: 2006-09-11 12:39 Inspection II

Levegõ-, pollen-, olajszûrõ, gyertyacsere, olajcsere, nagymodic.
Ellenõriznek mindent rátekintésell, nem folyik-e, nem szakadt-e, ilyesmi.
Nem egy nagy durranás, én mindig magamnak csinálom. Az anyag kb 40ezer.
A szervízkönyv azért nem szempont, mert ha el akarod adni a kocsit, és nincs vezetve, akkor az a baj, ha van, akkor azt mondják, hogy hamis. Én azért nem fizetek bamba szerelõknek 30ezreket, hogy majd sok év múlva legyen pecsétes könyvem. Hülyeség, szerintem.

alfatone Elküldve: 2006-09-08 22:32 Futómû és hibái

Én legelõször a stabszilenteket/pálcákat nézném meg, ez a leggyakoribb.
Másodszor a lengõkar bekötésénél a szilenteket.

alfatone Elküldve: 2006-09-03 14:37 Ajánlott chip, beszerelõk

Tényleg jobb lett a fogyasztásod? Vagy te vagy a Dobos Attila?

alfatone Elküldve: 2006-09-01 20:15 Új számlap- FOOSE

Hát este nem rossz. De máskülönben én is úgy gondolom, hogy a fent említett tuning áll jól a bmw-nek, mert elég megnézni a sok sufnibarmolt E36-ot, az életkedvem is elmegy, ha arra gondolok, ez vár az E46-ra is