alfatone fórum hozzászólásai

alfatone Elküldve: 2009-02-08 17:20 Bemelegedés

Szabb1 írta: Írtam nem olyan régen, hogy olyan jelenség tapsztalható, hogy hidegen ingadozik az alapjárat. A szerelõ azt mondta, hogy alapjárati motor? tisztításával többnyire orvosolható.

Nos megtörtént a tisztítás, de nem sokat változott a helyzet.

Még mindig az a jelenség, hogy hidegen "elejti" az alapjáratot olyan 300-as fordulat körülire, majd felugrik 1000 környékire.

Olyan mintha valaki odalépne a gáznak...

Mitõl lehet ez, mit lehet teni, hogy megszünjön?

Thx.

Nekem is volt. Kicseréltem a kartergáz-szelepet, azóta nincs ilyen. Gázadáskor nem huhog?

alfatone Elküldve: 2009-02-05 14:12 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet

kempelen írta: ...már felmerült bennem a gondolat, bár esély semmi rá, hogyan változnának a hitelek ha Feri és a briganti kánaánt varázsolna ide és mondjuk kétszáz alá esne egy júró?

Vajon akkor is így kapkodnának kiküldeni a bankok az ügyfeleknek a hitelt?
""Kedves ügyfelünk örömmel értesítjük, hogy az aktuális forint erõsödés miatt az euró jelenlegi árfolyama 180,- forint / 1EUR ezért az eddigi 60 ezer forintos részletét 35400,- forintban állapítottuk meg.""

Az olaj árváltozását nem követõ üzemanyagár alapján kiindulva aligha.

alfatone Elküldve: 2009-02-05 14:09 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet

Nem felejtettem el, hogy már csak az adóbevételekbõl és a hitelbõl áll a költségvetés. Ettõl olyan sérülékeny a gazdaságunk, és ilyen gyenge a pénzünk. Minden nap eszembe jut, és az is, hogy 10milliót 2millió ember adóforintjából tartunk el.
Persze van függvénytani határértéke a dolognak, mely nem más mint végtelen magas adó, amit végtelen kevesen fizetnek be, ezért az eredmény 0, a különbözetet pedig 100%-ban nemzetközi bankhitelek fedeznek.

alfatone Elküldve: 2009-02-05 13:55 Szívócsõhossz állító motor

alfatone Elküldve: 2009-02-04 21:07 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet

Biza, Károly bácsi írta.
Ez is rámutat, hogy ez a kapitalizmus elemi része, amióta csak kitalálták a bankokat,a kölcsönt a kamatot. És idõnként kell egy iránytott válság, mely átrendezi az erõviszonyokat, tovább koncentrálja a tõkét. Ez ma már globális, kivéve egy tömböt. De mi nem ott vagyunk, hát szopjuk a 300-as Eurót, a drága gázt és olajat, és persze az árfolyamváltozásból a hiteleink ugrásszerû növekedését.
(Érdemes megnézni, hogy kínában milyen hatása van. 0. Ott idén is a 2008-hoz hasonló 8% (!) körüli növekedéssel számolnak. Nem vagyok közgazdász végzettségû, de annyit tudok, hogy Európában 10%-ot meghaladó gazdasági növekedés a II. vh. utáni újáépítési periódusban volt utoljára.)
Más baj nincs.

alfatone Elküldve: 2009-02-03 18:30 Hitel, gazdasági válság miatt kialakult helyzet

Szigorúan politikamentesen: szerintetek ki és mikor írta ezt?

"A tõkések a munkásosztályt egyre több és több drága áru, épület, és technika megvásárlására fogják buzdítani.
Ezzel együtt arra ösztönözve õket, hogy egyre több drága hitelt vegyenek fel mindaddig, amíg a hitelek visszafizethetetlenekké válnak.
..."

alfatone Elküldve: 2009-02-01 16:08 Szívócsõhossz állító motor

Szerintem is inkább a vanos lesz. Korábban talán eapa fejtette ki bõvebben annak lelkivilágát, de már bizony nem tudom melyik topicban.

Akkor próbáltam többször megmutatni szerelõnek, de 1-2 km után mindig megszûnt, ezért nem sikerült.

alfatone Elküldve: 2009-01-26 12:42 Társalgó

Robinson írta:
http://www.hasznaltauto.hu/2689341


Erõsen facelift, ergo 150 lovasnak kéne lennie nem? Egyébként direkt megnéztem, és van egy pár, amit ugyn így hírdetnek [/quote]
Ritka fapados egy autó. Nehéz lesz eladni.
Az E90 tényleg jó áron van, de érdekes az a "TDi/klíma" felirat. Jellemzõ a vásárlóközönségre, hogy ilyennel kell reklámozni egy autót.

alfatone Elküldve: 2009-01-22 15:38 kopogó/kattogó hang

batigol9 írta: A hidrotõkének nem kellene alapjáraton is kopogni?
Biztos h sebességfüggõ a dolog, mert P -be hagyva a váltót és felpörgetem akkor szép hangja van.

De, újra elolvastam, úgy értettem, hogy indítás után. Bemelegedés után egyáltalán nem hallható?

alfatone Elküldve: 2009-01-22 11:05 kopogó/kattogó hang

Nem lehet, hogy hidrotõke? E36-ra jellemzõ volt, bár kanyarodással nem igen függ össze.

alfatone Elküldve: 2009-01-03 09:20 Fékolaj

BarG írta: Továbbra is hadd ne értsek egyet!

Nem csak amiatt megy tönkre a fékfolyadék, mert megvizesedik és lecsökken a forrpontja. Aki már látta a fékfolyadékcserét élõben, az bizony elcsodálkozhat, hogy a lecserélt folyadék barna, a friss, amit beletöltenek, halványsárga. Vagyis a fékezés hõjének hatására "megég", így megy tönkre. Persze ez nagymértékben függ a gép használatától, ha keveset és kicsiket fékezel, kisebb az elhasználódás. Meg nagyobb motoros, nehezebb gépeknél is nagyobb az igénybevétel.
Ez mind igaz. A fékfolyadék elhasználódik. Nem véletlen az idõszakos csere, futott km-tõl függetlenül. Ma már minden autóban elõírás a legalább 3 évenkénti csere. A BMW 2 évet ad neki, tartsuk be.
Én is meglepõdtem milyen szottyos lett 2 év alatt.

alfatone Elküldve: 2009-01-02 16:17 Fékolaj

Kicsit off a moderátorokhoz: nem lehetne megváltoztatni ennek a topicnak a címét? Kicsit olyan mintha vadászgépes fórumon motornak hívnák a hajtómûvet..

alfatone Elküldve: 2008-12-21 17:51 nyiszorgó kormány belülrõl...

Esetleg hidegben összeérhet a két mûanyag. Nekem más autómban volt ilyen.

alfatone Elküldve: 2008-12-07 22:18 Autóvásárlás

Enkozpont74 írta:
zatrok írta: Na ebben aztán igazodjon el az ember!
Akkor a leírtak alapján egyáltalán ne vegyen az ember használt BMW-t. De ezt nem értem a tiétek soha nem lesz 6-7 éves???? Akkor azt sem szabad megvenni??

Régen nagy divat volt a németbõl behozott,most nem tudjátok,h-h áll ez a dolog??
Gondolom semmivel nem olcsóbb,de ha ott tutit kap az ember akkor már megéri,nem???


Az enyém akkor lesz eladva...

Véleményem szerint a német autóban (ha Te veszed kint), a kilométer hiteles. Ha már egy magyar kereskedõ hozza be, akkor a kilométeróra szinte biztos, h piszkált. (mély tisztelet a kivételeknek)

Ha német autópályákon tesznek egy 4 éves autóba 150ezer km-t, szerintem sokkal jobb, mintha a magyar utakon kerül bele ugyanennyi.

A szervízelés is jobb kint, mint itthon.
Belemehetnénk mélyebben ebbe a témába, de ezt is már kiveséztük az oldalon. Van aki egyetért van aki nem.

Az pedig, hogy milyen idõs autót veszel a Te döntésed és pénztárcád függvénye..

Már írtam, de én nem vennék 5 évnél öregebb autót. Ha pl. az enyém lesz annyi idõs, mindig lesznek olyanok akik bmw-re vágynak, de nincs annyi pénzük, hogy újat/újabbat vegyenek.

Nekem is volt számtalan autóm, de inkább kisebb kategóriás, de fiatal autóim voltak. Pedig annyi pénzért amennyibe bármelyik került simán vehettem volna pl. egy 10 éves mercit, ami azért még most is jól néz ki. De mégis inkább a fiatalabb, de kevésbe mutatós autó mellett döntöttem.
Ezt senki sem fogja helyetted eldönteni.
Akkor te igy szoktál autót venni, ok. Aki viszont inkább öregebb és nagyobb gépet szeretne azt sem kell kitagadnod a normálisak sorából. És igen, akkor érveket is kérünk.

alfatone Elküldve: 2008-12-07 22:14 Autóvásárlás

Enkozpont74 írta:
alfatone írta:
Enkozpont74 írta:
vsop14 írta:
Zolee írta: Enkozpont74 írta:

Ha visszaolvasol, én javasoltam, hogy 2milláért ne is vegyen E46-ot. Legyen az benzines vagy diesel.
Én ezt válaszul írtam Robin68 hozzászólására. Ahol leírja az 1,6-os E46 tulajdonságait...

Mindenki tudja, hogy 2 milláért max egy jó suzuki swiftet kap.

OK! Akkor én voltam figyelmetlen!


Hát ezt megcáfolnám! Nekünk sikerült. Törésmentes, szervizkönyves 318i, abszolút megkímélt autó


Sok sikert hozzá
Hány éves is...?

Nem úgy van az.
Én 3 éve azért vettem bmw-t, mert kipróbáltam a sógor E36 28i gépét, 1995-ös.
Na azzal azóta sincs semmi gond, és 2 milláért vette.
Megbízhatóságra éppen a faceliftes 20d-k a legrosszabbak.


Ezzel sem értek 1et!!!

Mármint melyik részével?