![](/images/loadingAnimation.gif)
andree Elküldve: 2013-07-01 20:30 Elsõ lengõkar hátsó szilent
YELLOW írta: nekem anno, a jobb első ki votl szakadva full, sokat nem vettem észre, csak udvarra beállva még a földön kopogott. most inkább fékezésnél furesz, de már mikor ki lett cserélve utána műszakin (150km) elteltével mondták, rossz. mondom most lett cserélve. azóta ott és még egy másik helyen is voltam műszakin nem szólt senki, hogy rossz lenne.
ám 2 hónapja fékolaj cserénél megnézettem azt mondták rossz kopogott is. csak úgy nézték meg, hogy autó áll, első kerékbe belekapaszkodott és rángatta ki/be. és hallani lehetett, hogy kopog.
mivel lejár a műszakim, pont ma voltam egyik állomáson, hogy megnéze az úr, hogy valami lehet-e gond, mert sajna addigra nem tudom a szilentet kicserélni. igazából kivetni valót nem látott, de ráállított a padra, és megmozgatta a futóművet. megerősítette, hogy a szilent cserés. szerencsére sem talpas, sem mást nem látot rossznak, pedig emiatt is aggódtam, de eddig sosem jelezték azokat. szóval jövőhét hétfőn megyek műszakira, és utána ki lesz cserélve, amint eljutok nyíregyre, azaz júli 15 környékén.
köszönöm a felajánlást a hazsnált szilenttel kapcsolatban, de szerintm ki fogom tudni préseltetni belőle.
amúgy kicsit valóban inbolygósnak érzem, de nem vészes. szerencsére a gátlókra is azt mondta simán jó.
andree Elküldve: 2013-07-01 20:08 Elsõ lengõkar hátsó szilent
b_imi írta: Ha ez fémesen kopog, akkor ott már nagy baj van, mivel a gumi rész nincs meg.
andree Elküldve: 2013-07-01 19:33 Elsõ lengõkar hátsó szilent
b_imi írta:andree írta:b_imi írta:csatis1 írta:YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?
Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.
Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.
- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot
Sziasztok,
mik a legfőbb tünetei ha már cserés?
Kopog, lóg, kifolyt belőle a folyadék, bizonytalan a vezetés, stb.
Ha behúzott kéziféknél előre hátra forgatod a kereket, mozog az egész futómű.
andree Elküldve: 2013-07-01 18:59 Elsõ lengõkar hátsó szilent
b_imi írta:csatis1 írta:YELLOW írta: a gyáriszilentblokk aluházba akarok csináltatni poliuretán szilentet jlaci kollégával. ám az a baj, hogy kalapálással nem jön ki az az acél persely, ami az alublokk és a gumi szilent között van. jlaci azt mondta ezt ki kell venni, igaz én kicsit többet mértem, mint 66mm, 66 és 66,5 között van. csak préseléssel jönne ki? vagy van valami másik módja?
Csak préselni tudod, máshogy nem jön ki. Nekem is ki kellett préselni, mielőtt gumizva lett.
Egyszerű a történet: fűrészlappal finoman bevágod és összeroppantod aztán kijön.
- Ha nincs kiszáradva kifolyik a folyadék belőle, de legalább hűti a fűrészlapot
andree Elküldve: 2013-06-23 09:05 Motortartó gumibak
Alesi írta: Sziasztok!
Egy kis tanacsra lenne szuksegem... Ritkan hasznalom az autot mostansag, tegnap vettem elo eloszor ebben a nagy melegben, azt vettem eszre, hogy nagyon eros az alapjarati rezonanciam, olyannyira, hogy amikor gurulas kozben kiveszem uresbe, hallhatoan a kipuff veg (ami nem gyari) hozzaer a hatso lokoshoz.
Na most, akkor volt ilyen tunet egyuttes, amikor bakot kellett cserelni kb masfel eve, 25e km-rel ezelott, igy eros ketsegeim vannak, hogy megint a bakok mentek tonkre. Vagy megis? Vagy mi okozhatja az alapjarati remeges erosodeset meg?
andree Elküldve: 2013-06-19 19:55 Mi lehet a baj?
YELLOW írta:hil írta:andree írta: Sziasztok!
Egy közeli ismerősömnek van egy E46 320i M42 blokkal ami ha jól tudom egy e90-es motor. Én nem nagyon tudok neki segíteni de a benzines fórumtársak hátha.
A hiba a következő: ha a kocsi sokat áll a napon, akkor menet közben egyszer csak leáll. 5 percet vár indít majd simán megy megint egy darabig aztán kezdi újra. Amikor reggel indul akkor mehet bármennyit, de ha délután amikor már fel van forrósodva akkor egy negyven km-es úton kb 10szer leáll. Vizet nem forralja, benya van benne.
Holnap teszik gépre, de addig hátha van valakinek valami ötlete.
Köszönöm a válaszokat.
Üdv!
Szia!
Ez szinte teljesen egyértelmű, hogy főtengely jeladó. Diaggal hiába nézitek, mert nem írja be hibának.
bye:hil
de az nem M42, hanem N42, vagy N46. amúgy sanszos...
andree Elküldve: 2013-06-19 19:05 Mi lehet a baj?
andree Elküldve: 2013-06-18 21:48 Valaki segítsen
jencispy írta:Helioport írta: e46 320d touring, 2003.09
Tegnap autópályán egyszer csak egy pitty, majd ezzel egy időben megjelent a kipörgésgátló+kéziféklámpa(sárga) combo. Mi ez, mit jelent, stb?
Esetleg ez:
ABS szenzor hiba
De hibakód olvasás tuti megmondja.
andree Elküldve: 2013-06-18 07:18 Tempomat - utólag?
YELLOW írta:Sziszi81 írta: Sziasztok. Nekem egy E91-es 325d gépem van. A kérdésem az lenne ,hogy van-e itt az oldalon olyan ember aki meg tudná mondani nekem hogy be lehet-e építeni ebbe az autóba utólag a tempomatot(eredetit). Illetve van-e esetleg olyan aki építtetett már be az autójába. Ugyanis nekem Németországban egy BMW szervízben azt mondták nagyon drága, és egy csomó dolgot ki kellene miatta cserélni pl valami főkábelköteget, meg hasonlókat, és aztán is lehet hogy hibajelzést ad majd computer. Úgyhogy azt mondták tegyek le róla, mert amelyik BMW a gyárban úgy készül hogy nem lesz benne tempomat, abba később ne is akarja senki belerakatni. Amúgy ez elég hihetetlen számomra...
Előre is köszi az infókat azoknak, akik ehhez tudnak valami használhatót hozzászólni..
ez száomra is hihetetlen... E46-ba kellett egy kb 6 eres kis vezeték, meg a multikormány és csókolom, még programozni sem kellett.
nem hiszem a tiédben bonyolultabb lenne.
pl opelunkba szemem láttára, ugye mp3-as fejet kértünk bele, rajta is volt a kis felirat, de az opelos géppel aktiválták. mintha feklraktak volna egy codec-otszerncsére az ismerős egy csomó más dolgot is aktivált rajta, ami elég feláras lett volna, pedig csak pár gombnyomás...
neked is azt tudom mondani, Miki nyíregyháza (bmw320d4 user itt), tutti egyszerűbb és olcsóbb is
andree Elküldve: 2013-06-13 20:14 Valaki segítsen
andree Elküldve: 2013-06-13 20:13 Valaki segítsen
hil írta:Csab írta: Kollégák az alapjárat ingadozásra nem lett megoldás a légtömegmérő csere!
ugyanúgy ingadozik és ha menet közben benyomom a kuplungot leis áll néha!
ma viszem szakihoz holnapra remélem kideríti miagond!
Azt mondta lehet Egr szelep,alapjárati motor,lambdaszonda,vákumcső szakadás,jeladók!
Valakinek már játszotta valameik miatt ezt a történetet??
üdv
Szia!
Lehet, hogy rosszul tudom, vagy emlékszem, de abban a motorban nem gondolnám,. hogy van alapjárati motor, mert bowdenes. Kartergáz szelep? Ha főtengely vagy veztengely jeladó, akkor azt a diag megmondja egyértelműen. Abban a motorban az EGR szeleppel soha nem lesz dolgod, ha csak kalapáccsal szét nem vered, mert akkor csere.
bye:hil
Szia,
Nem cseréltél mostanában akksit?
andree Elküldve: 2013-06-11 22:45 kormánymû
valter320d írta:andree írta:valter320d írta:andree írta:valter320d írta:andree írta:valter320d írta:szotakdavid írta:andree írta:jons írta:andree írta: Sziasztok,
Futóműben minden cserélve és még mindig kopog valami.
Üdv!
Mi az a minden?
Hali,
lengőkarok, stabilizátorok, stabrúd gumi,komplett kormányösszekötők, futóműbeállítás elvégezve.
gátlók???
toronycsapágy !!!?????
A toronycsapágy hiba jelenségeiről nem nagyon vannak ismereteim. Bár céges off autókban van kb fél millió tapasztalatom de nem volt soha olyan futómű gondom ami nem járt érezhető lógással. Tehát a jelenség elég rejtéjes. A gátlókra alapvetően nem sajnálom a pénzt mert már lassan amúgy is csere érettek, azonban már nagyon szeretném végre megtalálni a kopogás okát.
Egy nagyon alattomos féreg dolog aza toronycsapágylengéscsillapító tetején!kupak alatt
A lényeg viszont az hogy vigyem e el valamilyen futómű specialistához szerintetek?
a kormány műved nem kotyog? mármint nem az összekötőd,mert azt irtad kicserélted az még kotyoghat és uj összekötötöl független!
Az egyik oldalt erőteljesen rángatva egy picit érezhető a másik oldalon. Kipróbáltuk egy e39-en de azon jobban kottyant mégsem kopog. A két kormánymű nagyon hasonló egymáshoz.
hát akkor valami profi futóműveshez vidd el szerintem! de nagy valószínüséggel gátló és hozzátartozó elemei!
andree Elküldve: 2013-06-11 22:39 kormánymû
szotakdavid írta:andree írta:
Az egyik oldalt erőteljesen rángatva egy picit érezhető a másik oldalon. Kipróbáltuk egy e39-en de azon jobban kottyant mégsem kopog. A két kormánymű nagyon hasonló egymáshoz.
Ne hagyd ki h a gátlóid mérés alapján 44%-ak ez fontos
andree Elküldve: 2013-06-11 22:35 kormánymû
valter320d írta:andree írta:valter320d írta:andree írta:valter320d írta:szotakdavid írta:andree írta:jons írta:andree írta: Sziasztok,
Futóműben minden cserélve és még mindig kopog valami.
Üdv!
Mi az a minden?
Hali,
lengőkarok, stabilizátorok, stabrúd gumi,komplett kormányösszekötők, futóműbeállítás elvégezve.
gátlók???
toronycsapágy !!!?????
A toronycsapágy hiba jelenségeiről nem nagyon vannak ismereteim. Bár céges off autókban van kb fél millió tapasztalatom de nem volt soha olyan futómű gondom ami nem járt érezhető lógással. Tehát a jelenség elég rejtéjes. A gátlókra alapvetően nem sajnálom a pénzt mert már lassan amúgy is csere érettek, azonban már nagyon szeretném végre megtalálni a kopogás okát.
Egy nagyon alattomos féreg dolog aza toronycsapágylengéscsillapító tetején!kupak alatt
A lényeg viszont az hogy vigyem e el valamilyen futómű specialistához szerintetek?
a kormány műved nem kotyog? mármint nem az összekötőd,mert azt irtad kicserélted az még kotyoghat és uj összekötötöl független!