andrew fórum hozzászólásai

andrew Elküldve: 2015-02-12 13:51 Centrálzár vezérlő, grundmodul

YELLOW írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok
pár hete szórakozik az ajtózáram. Kulccsal működik mind a 3 zár- nyit zár rendesen.

de távirányítóval is lezárja de bal ajtót nem nyitja többit igen.
leget a grund modul relé szarakodik?

2001 coupe 320ci


Szinte biztos!


már leszedtem kesztyűtartót. van ott pár relé a modul mellet melyik mi? vagy maga a modulban a ludas?


egy fehér (általában) polcon van a modul ami fehér. általában a legfelső és 3 csatlakozó megy rá. és csak úgy tudod kivenni, ha ezt a polcot kiakasztod. a polcot alul fogja egy csavar (műanyag csavar) és felül van két ellenkező irányba néző fül, így billetve kell előbb az egyik oldalt, majd a másikat kiakasztani. vannak ott belógó fém konzolok kezedre vigyázz. aztán a fehér boxot is ki lehet nyitni. az azon lévő siemens, vagy tyco négyzet alakú reléket kell cserélni.


okés és hol tudok olyan relét venni? csere nem probléma van eszközöm hozzá

andrew Elküldve: 2015-02-12 13:36 Centrálzár vezérlő, grundmodul

csbalu írta:
andrew írta: sziasztok
pár hete szórakozik az ajtózáram. Kulccsal működik mind a 3 zár- nyit zár rendesen.

de távirányítóval is lezárja de bal ajtót nem nyitja többit igen.
leget a grund modul relé szarakodik?

2001 coupe 320ci


Szinte biztos!


már leszedtem kesztyűtartót. van ott pár relé a modul mellet melyik mi? vagy maga a modulban a ludas?

andrew Elküldve: 2015-02-12 13:22 Centrálzár vezérlő, grundmodul

sziasztok
pár hete szórakozik az ajtózáram. Kulccsal működik mind a 3 zár- nyit zár rendesen.

de távirányítóval is lezárja de bal ajtót nem nyitja többit igen.
leget a grund modul relé szarakodik?

2001 coupe 320ci

andrew Elküldve: 2015-02-04 12:01 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

YELLOW írta:
andrew írta: sziasztok!
állítható felfügesztést szeretnék egy e46 320ci coupe alá. De tisztába vagyok vele hogy fél misiért is lehet kapni ilyen szettet ami valamire való de annyit ugy se áldozok rá.
kérdés hogy egy ilyen szett ér valamit? használható marad az autó? és 10ezer km-nél szét mennek ezek?

nem kell hogy porig legyen ültetve csak 2-3cm

üdv.


ez már elég jónak számít. mások 70ezer körül tesznek állíthatót.
viszont ha csak 20-30mm-t akarsz ültetni akkor ez oly felesleges. 4db ültetőrugó és kész ami ennyit ültet.


okés értem. kösz

andrew Elküldve: 2015-02-04 00:26 Ültetõrugók és ültetõrugó szettek

sziasztok!
állítható felfügesztést szeretnék egy e46 320ci coupe alá. De tisztába vagyok vele hogy fél misiért is lehet kapni ilyen szettet ami valamire való de annyit ugy se áldozok rá.
kérdés hogy egy ilyen szett ér valamit? használható marad az autó? és 10ezer km-nél szét mennek ezek?

nem kell hogy porig legyen ültetve csak 2-3cm

üdv.

andrew Elküldve: 2014-12-17 16:17 Fûtõszál

nos meglesz a probléma. fűtőszál tápfeszültsége egy zavarszűrön kapja a feszültséget ha jól gondolom.

viszont a zavarszűrő csak a 2es kimenetre ad feszültséget a 3asra nem. 1es a be táp azon van feszültség.
2es az üveg alsó része
3as az üveg felső részét fűti
kérdés hogy ez tényleg egy zavarszűrő antenna miatt?

andrew Elküldve: 2014-12-17 15:04 Fûtõszál

lantika írta:
andrew írta: Sziasztok!
Hátsóablak fűtésem hol fűt egy keveset de legtöbbször egyáltalán nem fűt.

biztosíték jó. Viszont nincs 12v-ot ahol rácsatlakozik a vezeték az ablakra.

de leválva sincs és vezetőképes kimértem amennyire tudtam.
hol lehet ezzel még probléma?

E46 Coupe 320Ci 2001


Lehet eltört a kábel ami a tető és az ajtó között van. Vagy a relé megadta magát.


coupe-n nem hiszem hogy ajtóba menne a vezeték. de a relét még megkeresem lehet az lesz a bűnös. köszi

andrew Elküldve: 2014-12-17 13:02 Fûtõszál

Sziasztok!
Hátsóablak fűtésem hol fűt egy keveset de legtöbbször egyáltalán nem fűt.

biztosíték jó. Viszont nincs 12v-ot ahol rácsatlakozik a vezeték az ablakra.

de leválva sincs és vezetőképes kimértem amennyire tudtam.
hol lehet ezzel még probléma?

E46 Coupe 320Ci 2001

andrew Elküldve: 2014-12-13 16:28 Motorgenerál!

Medvedisznoman írta:
andrew írta:
anubisz írta: Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty


okés hát még nem tudom mi lesz nem kis beruházás ez az egész


Szia!
Nekem ugyanez volt a jelenség és szelepszárszimering volt a bűnös. Szóval, ha lekerül a hengerfej, akkor azokat is mindenképpen cseréltesd, meg minden kis szar tömítést, O-gyűrűt, hogy később ezek már ne okozhassanak gondot. És nem ijesztgetésből, de szólok, hogy nekem ez a műtét 300K+ volt és az csak 4 henger. De utána többé nem lesz gondod ezzel.


okés köszi akkor azé van akinek megoldja a problémát a szimeringcsere, bár neked más típusú motornál volt. remélem nekem is jó lesz.

andrew Elküldve: 2014-12-11 15:51 Motorgenerál!

anubisz írta: Azt nem tudom, nem néztem, de gondolom hozzá kell férni, de hogy ki kell e venni vagy nem? fogalmam sincs. Az azért nem akkora mutatvány, legalább kimosod kívül,belül. Tuti tiszta ramaty


okés hát még nem tudom mi lesz nem kis beruházás ez az egész

andrew Elküldve: 2014-12-11 15:29 Motorgenerál!

anubisz írta:
andrew írta:
andrew írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?



Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.

olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.

hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.

nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2



Ha Vanoszos arra figyelj, mert ha pancser akkor nem tudja beállítani !! Nekem volt levéve, teljes tömítés készlet kell hozzá, aztán a szimeringek, szelepvezetők, stb
Gondolhatod hogy szét kell bontani mindent. Szétszedni nem gond, összerakni, és beállítani a vezérlést, közben persze törik ez a vízcső,az a vízcső mert szarrá van öregedve, járulékos költségek meg az apró


ja vágom de hűtőt mér kel kiszedni?
a vezérlést egészen a főtengelyig szét kell szedni? nem lehet csak a vanosig szétszedni és úgy leemelni a hengerfejet?

andrew Elküldve: 2014-12-11 15:09 Motorgenerál!

andrew írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?



Helló ismét. a fenti probléma megoldódott.

olajlecsapató szelep cserélve de olajat zabálja még mindig.

hengerfej felújításon gondolkodom hogy belevágok. Kértem egy maszek szerelőtől árajánlatot csak munkadíjra 90 000et mondott mert hogy szét kell bontani az elejét teljesen hogy látszódjon a vezérlés, ezért ennyi mondta ő.

nos kérdés hogy valóban szétkel bontani a motor előtt is?
e46 320ci m54 226 s2

andrew Elküldve: 2014-09-02 19:51 Motorgenerál!

andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom


nos ma sikerült kicserélnem azt olajlecsapató szelepet.

de összerakásnál összecseréltem két csatlakozót, mivel egyformák voltak

tehát az olajnyomás gomba és az Üzemanyag tartály légtelenítő szelep kábelét felcseréltem 2x indítóztam így nem indult utána vettem észre visszacseréltem és azóta se indul.

világít a dcs off (háromszög+készifék)
meg a check engine.

lehet meghalt a vezérlő? vagy géppel helyrelehet tenni?

andrew Elküldve: 2014-09-01 17:40 Motorgenerál!

szotakdavid írta:
andrew írta:
minimal írta:
andrew írta:
szotakdavid írta:
andrew írta:
csbalu írta:
andrew írta: sziasztok

Van egy 320Ci e46-os gépem. Nemrég vettem és olajfogyasztás eléggé drasztikus. eléri a 1L/1000km.

kérdés hogy hengerfej felújítással mennyit nyernék vagy érdemesebb egész motorgenerálnak nekivágni?


m54226 s1


úgy tudom, hogy ilyenkor ezeknél az alublokkos motoroknál a hengerfalról kopik le egy bevonat ami miatt eszi az olajat, nem a hengerfejnél megy el.


ja értem akkor az nem egyszerű eset. még annyit hogy 305ezernél jár a km.

5w40es olajjal nyerek valamit?


Gondolom az olajlecsapató szelep és a hozzá tartozó csövek cserélve lettek...


Semmit nem csináltam még. Mi is az a olajlecsapató szelep?


Nem folyik valahol átnéztétek?


Nem folyik nem látszik alulról sem hogy olajos lenne.
Nagyobb gáznál kék a füst szerintem megeszi valahol.


http://bmwfans.info/parts-cata...separator/

elsőnek ezeket cseréld!


okés megpróbálom de eléggé elvan dugva ahogy látom

andrew Elküldve: 2014-08-30 20:55 Fékjavítás

jlaci74 írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta:
YELLOW írta:
andrew írta: sziasztok
nem éppen javításról lenne egy kérdésem de fékről van szó. Szóval amikor gumiégetésnél kell némi féket taposni azt hogy oldják meg hogy a hátsó fék ne fogjon?

állandóra van kikötve vagy van valami megoldás amivel ki lehet kapcsolni?

üdv.


úgy egyszerűbb, de a hátsó fék fékhatása jóval gyengébb az elsőnél. ezért van az, ha nincs erő a motorban, akkor nem fogja megforgatni.


nekem elforgatja csak ez teljesen tönkreteszi tárcsát jobban sajnálom mint a gumit

szóval valami szelepes megoldással nem lehet elzárni a fékcsöveket ilyet még senki nem látott?


de megoldható, anno én is ezt az ötletet javasoltam. volt már ez téma valahol itt.


aha valami kiindulási pontot adhatnál mer fogalmam sincs akkor mit keressek amivel elzárom a csöveket






végül is megoldható bár jobb lenne hidraulikus rendszerekhez lévő csapot használni azé itt nagy nyomásról van szó