Lacza írta:
anubisz írta:
Lacza írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacza írta:
Sziasztok,
gyújtó trafót cseréltem, de a hibatárolót nem tudtam törölni, így továbbra is világít a check engine lámpa. Gondolom csak műszerrel lehet törölni.
Budapesten (legjobb lenne 13. ker. környékén) van esetleg valakinek ilyenje?
üdv
Lacza
ha valóban trafó baja volt, akkor magátol elalszik majd. tudom, mert nekem is cserélni kellett. neparázz.
igen, mert nekem is mikor gyújtás hibát írt be, elalszik, csak vagy 8,10 indítás, leállás után, ha nem törlik, annyit kell várni. Ha tényleg az okozta én nem áll még fent a hiba.
Köszi, akkor várok türelemmel.
nekem is írt be sokszor égéskimaradást régebben, 1 ,5, 6 hengerbe, utána sokára, vagy 10x kellett leállnom a kocsival mire elaludt a lámpa magától, ha nem töröltem, szerintem neked is elalszik, ha meg nem lenne jó azt éreznéd, ha 1 henger újra nem megy.
Sajnos megint "itt vagyok".
Csere és kb. 20 indítás után elaludt a check engine, aminek igen örültem, majd 150 km megtétele után a következő indításnál már megint csak 3 henger megy és újra jelez
Arra gondoltam, hogy szerzek hozzá gyertya kulcsot és kiderítem magam, hogy újra trafó gond van-e, vagy most a gyertya szórakozik. Viszont tartok kicsit tőle, hogy valami más lesz a baj, mivel már másodszor fordul elő.
Szerintetek okozhatja valami a trafók meghibásodását?
cserélgesd fel a trafókat, első körbe. Ahova beírta, mondjuk a 3-ba, azt cseréld fel az 1 hengerével.
A gyertyákat csak óvatosan. Nyomaték kulccsal illik meghúzni, ha laza szívás, ha megtéped ismét szívás. Hidd el sokan megtépték már.
Arról nem is beszélve, ha törölni se tudtad a hibát, gondolom kiolvasód sincs. Akkor hogy állapítod meg mit, és miért írt be, és ha henger,akkor melyik,így nehéz lesz.