anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-18 11:20 Hûtõvíz

zoley88 írta:
mrdani írta: Hello Mindenkinek!
Olyan problémám van h 2 nappal ezelőtt minden ok nelkul a bömbi elindult majd 0- hoz közrlre leesett a fordulat.a kipufogoból erős gumiszag aradt s nem akart felporogni azistenek se.ezutan megneztem a hutovizet majd alig volt bene.utána töltötem s azota semi baja.igy mar jois lenne de tovabbra is eszi a hjtovizet.a kiegyenlito tartaly nem olajos de ahol az olajat toltjuk be ott a kupak tetejen tejfol szinu anyag van. Nem sok par csepnyi s ha beljeb nezek megtobb.probaltam beszerezni UV reagens folyadekot h beontoma hutobe majd uv lampaval megnezrm hol szokik meg de nem talaltam sehol.a működesben a motornal nincs semi szokatlan.megy gyorsul nem rangat.olvastam ha hrngerfejes akor nincs futes a kocsiba.nemis volt.de miutan tegnapelott tortent ez az incidens kapot ujra hutovizet azota van futes.
Kerdes h hovalesz a vizem?

égéstérbe kerül, azért is olyan büdös.


persze, az meg nem gumiszag volt, inkább az elégett fagyálló. Ugyan miért jönne gumiszag a motorból? Ha csak nem gumi hajtókarok vannak benne. Illetékes szakember biztos megmondja egyből, de szerintem is ott hengerfej gyanú van. Főleg, hogy az olaj is trutyis.

anubisz Elküldve: 2013-01-18 11:15 Társalgó

[quote="YELLOW"]Anubisz inkább ezt hallgasd

YouTube videó

ez még tetszett is, no azért nem hallgatnám meg sokszor, de érdekes.

anubisz Elküldve: 2013-01-18 11:14 Társalgó

anubisz Elküldve: 2013-01-18 01:42 Társalgó

[quote="ateszka86"]jó éjszakát

YouTube videó
Zoral egy zene, hát nem ezt fogom a kocsiba hallgatni órákon át

anubisz Elküldve: 2013-01-17 21:44 Társalgó

ma ezt a stoppost vettem fel

anubisz Elküldve: 2013-01-17 21:26 Felni csere

csatis1 írta:
zoliika írta: Hori és Csatis!
Szerintem lassan ilyenben kellene gondolkodnotok!


Inkább ilyenben:


YouTube videó



basszus, ezt nem is láttam. istenem Amerika,a minél nagyobb mánia.

anubisz Elküldve: 2013-01-17 20:59 Balesetek BMW-vel...

Jaj a Dzsipósok, 20 al a városba, amikor meg mennek, akkor azt hiszik a 4 kerék mindent elbír.
Ez is kivégezte az utasát. Fránya anyósülés.
http://www.kisalfold.hu/kepek/...s/2030406/

anubisz Elküldve: 2013-01-17 18:28 Fûtés - Klíma

amit én linkeltem 35 oldal. az E 46

Yellow nem mondott hülyeségeket, ott a 15 perc is,

anubisz Elküldve: 2013-01-17 18:27 Fûtés - Klíma

Lemaradt az eleje.

beömlőnyílás
A friss levegő / re-cirkulációs szárnyak ellenőrzött
egy külön léptető motor a balra és
jobb oldalon.
A léptetőmotorok által vezérelt M-
busz és található a bal és jobb oldalon
A ház belsejében az utastérben
MENT.
A friss levegő szárnyak zárva van, és az újbóli circ
ajtók nyitva vannak, amikor az újra circ. gomb
sajtolt a rendszer bekapcsolt.
A gomb kikapcsolja újra forgalomba, a friss levegő szárnyakat fog megnyílni. Re-keringető-
TION memória az IHKR vezérlő egység 15 perc. Ha a jármű indítása 15 percen belül,
Utes az újra forgalomba beállítás visszaáll.
Ha a rendszer ki van kapcsolva, a ventilátor kapcsolót, a recirkulációs funkció kell újra
engedélyezve.
Ram hatás légi kártérítés
Hasonló a IHKA, amikor a friss levegő füleket nyitni helyzetük befolyásolja a jármű közúti
sebesség. Ennek célja, hogy megakadályozza növekedése levegőmennyiség az utastér növekvő jármű
sebesség.
A IHKR kap a jármű sebessége bemenet 2 másodpercenként felett K-busz a Kombi.
Sebességgel 36mph a friss levegő szárnyak bezárja fokozatosan, amíg a jármű eléri
96mph, amikor is a megnyitása a szárnyak 20% lesz.

anubisz Elküldve: 2013-01-17 18:26 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta: Rosszat szedtél le, az E31 ad ki végig.
Itt van a neked való

http://www.google.hu/url?sa=t&...8144,d.d2k


Sztem nem,mert ez az e46-ra is vonatkozik


Nálam csak E31 et mutatott végig, meg 840 i

anubisz Elküldve: 2013-01-17 18:23 Fûtés - Klíma

ez a sovány fordítás nagyon yellow felé lendíti az igazság kerekét

ff-val újra forgalomba, a friss levegő szárnyakat fog megnyílni. Re-keringető-
TION memória az IHKR vezérlő egység 15 perc. Ha a jármű indítása 15 percen belül,
Utes az újra forgalomba beállítás visszaáll.
Ha a rendszer ki van kapcsolva, a ventilátor kapcsolót, a recirkulációs funkció kell újra
engedélyezve.
Ram hatás légi kártérítés
Hasonló a IHKA, amikor a friss levegő füleket nyitni helyzetük befolyásolja a jármű közúti
sebesség. Ennek célja, hogy megakadályozza növekedése levegőmennyiség az utastér növekvő jármű
sebesség.
A IHKR kap a jármű sebessége bemenet 2 másodpercenként felett K-busz a Kombi.
Sebességgel 36mph a friss levegő szárnyak bezárja fokozatosan, amíg a jármű eléri
96mph, amikor is a megnyitása a szárnyak 20% lesz.

anubisz Elküldve: 2013-01-17 18:20 Fûtés - Klíma

Rosszat szedtél le, az E31 ad ki végig.
Itt van a neked való

http://www.google.hu/url?sa=t&...8144,d.d2k

anubisz Elküldve: 2013-01-17 17:21 Nem müködik a szivargyújtó....

bbubbuka írta:
anubisz írta: itt vannak a panelok, ezek így kijönnek egybe, csavarok fogják, a sebváltónál fel kell pattintani, hogy az alsó csavarokhoz hozzá férj.
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

ezeket fel kell pattintani,alatta vannak a csavarok.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_cover/
felsőket meg látni fogod, max ki kell húzni a cuccot ami benne van, klímapanel, vagy tároló rekesz, nem tudom nálad mi van ott.


Szar az egész.. jobb kormányosból van panelem..
Dsc meg a szivargyújtó meg minden a másik oldalon van, ezt lehetetlen bekötni gondolom, neki se állok..
Remélem kicseréli Kasza mester..
Köszi a helpet azért.

Nekem maga a szivargyújtó nem megy mint ha belefolyt volna valami szmötyi..
Gondolom ezt, sehogy máshogy nem lehet kicserélni nem?
Vagy van valami barátságosabb megoldás?




a fém részt is át lehet rakni, a panelt is lehet nyersen venni, a szivargyújtó nélkül, azt hiszem ott ki lehet pattintani, de ahhoz ki kel venned a panelt, hogy ki tudd venni, a jobb kormányosból meg rakd át a fém részeket


ebbe sincs benne a fém rész. A helye megvan, azt oda át tudod rakni, kicserélni a jóval.

anubisz Elküldve: 2013-01-17 16:57 Nem müködik a szivargyújtó....

itt vannak a panelok, ezek így kijönnek egybe, csavarok fogják, a sebváltónál fel kell pattintani, hogy az alsó csavarokhoz hozzá férj.
http://bmwfans.info/parts/cata...ing_parts/

ezeket fel kell pattintani,alatta vannak a csavarok.
http://bmwfans.info/parts/cata...ion_cover/
felsőket meg látni fogod, max ki kell húzni a cuccot ami benne van, klímapanel, vagy tároló rekesz, nem tudom nálad mi van ott.

anubisz Elküldve: 2013-01-17 16:48 Nem müködik a szivargyújtó....

bbubbuka írta:
anubisz írta:
bbubbuka írta: Kocsimba rossz a szivargyújtó ha kiveszem a a gyutacst akkor ott látni, hogy bele is folyt valami teljes K.O.
Nem is próbálkoztam semmivel rendeltem egyet a Kaszától 2k darabért meg is jött.
viszont a döbbenet most ért, ez Dsc gombbal együtt van és egy k#># nagy panel.
Ezt máshogy nem is lehet cserélni??
Valaki help mielőtt neki esnék!!


Neked nem a hamutál mellett van?


De ott van.. de a belseje szar és kaptam egy egész panelt dsc gombba hamu tállal mindennel.. hogy lehet ezt ugy kicserélni h ne kelljen mindent?


basszus, akkor ki kel venned az egészet, és helyére amit vettél. Én már szét szedtem párszor, ott a panel részt, meg a hamutál részt, de ha te így egybe akarod cserélni, hát a régit azt ki kell bányászni. Most így fejből nem is igen emlékszem menyire van az ott úgy egybe. Töltsd le a szervizelési útmutatót, lehet benne van, én raktam fel PDF be van, pdf olvasó program kell hozzá. Mindjárt belinkelem.

https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


úgy 513 után kezdődik az a téma, de én kiszedtem azt úgy, hogy lehúztam az aljáról e vezetékeket és kész, a szivargyújtó hátuljáról .