anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-16 20:27 Féktárcsa és fékbetét

BarG írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni





szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


az nem sílícium, silicon helyett?


Ángliusul a szilícium silicon.


igen utána néztem én is, furcsálltam is, hogy fémet mutat a siliconnál.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 20:01 E60 Kulcs probléma

itt kimondottan azt írja a végén lent.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/

Kábelköteg,ahogy írtad, meg az erősítő beázhat állítólag.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 19:59 E60 Kulcs probléma

jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.


Mert Sedánnál a hátsó oszlopba van, ha jól tudom az erősítő, a hátsó ablak mellett a kárpit alatt. És az ablakba az antenna.


A hátsó szélvédő tetejére van felpattintva az antennamodul.


igen, mert azt olvastam külföldi oldalakon E60 nál sok gond van vele, lefossa magát rendszeresen.Ez az erősítő doboz, írják, hogy kell rendbe rakni. és azért nem veszi a jelet a kulcsról.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 19:50 E60 Kulcs probléma

jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?


Ja, az E60-ast nem olvastam, de szakad a limónál is csak ott max nem nyílik a csomi ajtó vagy nyílik ha kell ha nem, vagy a rendszámvilágítás nem müxik. Viszont az E61-nél a szpojlerben van az antenna erősítő meg a sok világítás az ajtóban, szóval van gebasz.


Mert Sedánnál a hátsó oszlopba van, ha jól tudom az erősítő, a hátsó ablak mellett a kárpit alatt. És az ablakba az antenna.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 19:39 E60 Kulcs probléma

jrtom írta: Igen, de neki vezeték szakadás lesz a baja 100%.


Másik srácról beszélek, akinek Jobb kormányos, neki nem Touring van, az övé Sedan.
A Touringnál szakad a vezeték a nyíló hátsó ajtó miatt, nem?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 19:31 E60 Kulcs probléma

jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

E60 ba még GM van? a másik srácnak is ilyen gondja van. Neki E60 van 2003 as.


Nincs benne. KBM (Karosseria Basic Modul) van benne, meg még pár más


De akkor E60 ba a KBM vezérli a nyitást, zárást, riasztót, nem? úgy mint a GM az E 46 nál.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 19:29 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta: Övé se zár le simán, itt írja


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le,

Csak mondod a magadét, de nem olvasol vissza, azóta már megnézte megint.


gyujtásnál kikapcsolom a ventit,akkor nekem is bezárnak.De mikor a gyujtást is leveszem,akkor viszont kinyitnak.Érted?Ez az én bajom.Amugy elolvastam,amit irt Yellow





majd megnézem este nálam hogy üzemel.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 19:20 Fûtés - Klíma

Övé se zár le simán, itt írja


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le,

Csak mondod a magadét, de nem olvasol vissza, azóta már megnézte megint.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 18:57 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Lementem megnézni mit is csinál.Leveszem a gyujtást,az összes ellenőrzőlámpa kialszik,akkor a csappantyúk kinyitnak.
Ha ugy állitom le a kocsit,hogy elötte lekapcsolom a fűtést a gombokkal,olyankor megcsukva vannak,és amikor leveszem végül a gyujtást,akkor nyitnak ki ujra.Mindegy,hogy min volt elötte(belső levegö keringetésen,vagy külsö besziváson)
A szagszűrés muködik nálam,mert a garázsba kurvára megállt a kipufogofüst,azt bekapcsolva kevésbé jött be az utastérbe.A külsö csappantyuk olyankor is nyitva voltak....ez is érdekes dolog
Amugy a pollenszűrőt jobban szemügyrevéve nem is olyan rossz...egész jol véd a por ellen.
Én már gondolok arra is,ha mukodik menet közbe a belsölevegökeringetés és a külsö beszivás,és csak a gyujtást levéve maradnak nyitva a külsö csappantyuk csak,ez lehet nem is hiba,hanem tényleg ilyen.Egyedül csak Yellow autoját nem értem akkor,hogy az miért forditva mukodik.Vagy az enyém...Már az összeszerelésnél feltünt,hogy a külsö csappantyukat nem lehet a helyükre illeszteni,csak akkor,ha azok nyitott állásban vannak.A rögzitőpöckök a szélükön csak akkor nyomhatók be a helyükre
Ez is azt a gondolatot hozza elő belőlem,hogy lehet ennek mégis igy kell mukodnie,ahogy most müködik.Remélem Yellow nem fogsz megharagudni,hogy megint irom a magamét.Amikor nézted a csappantyukat,akkor a kulcsot ki is vetted a kocsibol?A lényeg,hogy az ellenőrzőlámpák ne világitsanak,sem az óra,se semmi,és ugy nézd meg.Egyszerűen nem értem na az egészet.Mert rosszul összeszerelni meg nemigen lehet,mert akkor nem muködne a belső keringetés,meg a külsö levegö beszivás sem,és sztem a szagszűrés sem

Na erre varrjatok gombot


ezt pofázom órák óta,azt nem lehet rosszul összerakni, ha ki lenne akadva valami,akkor meg nem zárna,nyitna, ehhez kell ekkora logika?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:51 Kipufogó

negativ0001 írta:
medveborke írta: Ha feldobnék egy ilyet a kocsira, valamennyivel "ércesebb" lenne a hangja?


Ott irja, hogy 2.5L-nel nagyobb motorra kell szerelni.... a tied 1.9L, nem?



Tényleg:
A kipufogó dobnak 2 x 50mm-es a bemenő csöve! Csak 2500ccm-es motorokhoz és attól nagyobb ccm-el szerelt típusokhoz!!! Pl.: 325i, 328i, M3, stb...

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:34 Kipufogó

medveborke írta: Ha feldobnék egy ilyet a kocsira, valamennyivel "ércesebb" lenne a hangja?


Gondolom, különben minek árulnák, nem véletlen taglalja, hogy a rendőr nem vághatja le az utcán

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:26 Fûtés - Klíma

Adamoo írta:
anubisz írta:
Adamoo írta:
Bitu79 írta: Megkérnék mindenkit,aki szeretne segíteni az nézze meg,hogy nála hogy működik a levegőkeringetés,amiről szó van,és irja le kérem.Előzményeket megtalálja lejjebb a hozzászólásokban.Köszönöm előre is.Amiben tudok,én is szívesen segítek bárkinek itt a fórumon


Fűtés az van,működik minden.Ez a külső csappantyús dolog zavar csak.Mert ha nekem nyitva vannak motorleállítás után,az nagy baj,mert bemegy igy a por az utastérbe
Ez miatt vergődök itt már napok óta






Szia! Lehet,hogy hulyeseget irok,mert Yellow-i melysegekben en nem ertek a kocsikhoz , de elvileg minden utasterbe juto levego eloszor a pollenszuron megy at...gondolom en!!!
Namarmost!!! ha van egy normalis szurod,akkor azon nem igen juthat be por az utasterbe...akkor meg nem tok mindegy,hogyan all az a csappantyu???




ezt már le akartam írni, csak mondom nem tudom pontosan, hogy van ott csövezve, inkább meg gondoltam magam. Mert vannak ott valamiféle rések meg minden, de az picsa. Nem egy 100% ig zárt rendszer a pollenszűrőtől a ventiig. De ezt is megnézem majd pontosan.


Tuti,hogy nem egy hermetikus vakuumkamra a rendszer,de annyira mindenkeppen tomitett,hogy kulonosebb merteku por betorestol nem kell tartani!
Maskulonben mindannyiunknak ropogna a homok a foga kozott,akarhanyszor megy a ventillator...


Hát én is beleraktam ebbe 200 at de még nem lettem poros, pedig nyáron sokat használok fehér gatyát. És mindenfelé.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:23 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
anubisz írta:
Adamoo írta:
Bitu79 írta: Megkérnék mindenkit,aki szeretne segíteni az nézze meg,hogy nála hogy működik a levegőkeringetés,amiről szó van,és irja le kérem.Előzményeket megtalálja lejjebb a hozzászólásokban.Köszönöm előre is.Amiben tudok,én is szívesen segítek bárkinek itt a fórumon


Fűtés az van,működik minden.Ez a külső csappantyús dolog zavar csak.Mert ha nekem nyitva vannak motorleállítás után,az nagy baj,mert bemegy igy a por az utastérbe
Ez miatt vergődök itt már napok óta






Szia! Lehet,hogy hulyeseget irok,mert Yellow-i melysegekben en nem ertek a kocsikhoz , de elvileg minden utasterbe juto levego eloszor a pollenszuron megy at...gondolom en!!!
Namarmost!!! ha van egy normalis szurod,akkor azon nem igen juthat be por az utasterbe...akkor meg nem tok mindegy,hogyan all az a csappantyu???




ezt már le akartam írni, csak mondom nem tudom pontosan, hogy van ott csövezve, inkább meg gondoltam magam. Mert vannak ott valamiféle rések meg minden, de az picsa. Nem egy 100% ig zárt rendszer a pollenszűrőtől a ventiig. De ezt is megnézem majd pontosan.


de én még akkor sem értem, hogy ventivel leállítva méér marad nyitva. az oké, hogy a belső lezár, de a kölső miért nem. engem már ez foglalkoztat


13 ezer az AUC sensor
Nem biztos, hogy nem zár le, én nem szoktam kikapcsolni mikor leállok.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:17 Fûtés - Klíma

Adamoo írta:
Bitu79 írta: Megkérnék mindenkit,aki szeretne segíteni az nézze meg,hogy nála hogy működik a levegőkeringetés,amiről szó van,és irja le kérem.Előzményeket megtalálja lejjebb a hozzászólásokban.Köszönöm előre is.Amiben tudok,én is szívesen segítek bárkinek itt a fórumon


Fűtés az van,működik minden.Ez a külső csappantyús dolog zavar csak.Mert ha nekem nyitva vannak motorleállítás után,az nagy baj,mert bemegy igy a por az utastérbe
Ez miatt vergődök itt már napok óta






Szia! Lehet,hogy hulyeseget irok,mert Yellow-i melysegekben en nem ertek a kocsikhoz , de elvileg minden utasterbe juto levego eloszor a pollenszuron megy at...gondolom en!!!
Namarmost!!! ha van egy normalis szurod,akkor azon nem igen juthat be por az utasterbe...akkor meg nem tok mindegy,hogyan all az a csappantyu???




ezt már le akartam írni, csak mondom nem tudom pontosan, hogy van ott csövezve, inkább meg gondoltam magam. Mert vannak ott valamiféle rések meg minden, de az picsa. Nem egy 100% ig zárt rendszer a pollenszűrőtől a ventiig. De ezt is megnézem majd pontosan.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:12 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni





szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


az nem sílícium, silicon helyett?