anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:08 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni





szerk.: amúgy azt írja, hogy magas silicon és magas carbon bevonat... a szilikont nem értem de biztos mondjuk inkább ötvözetre utalna nem bevonatra


Van benne anyag.

GG15HC as the name implies uses Higher Carbon content during the casting process , approximately DOUBLE the Carbon element content than normal. Carbon content in brake discs ranges from 2 to approximately 4%. GG 15HC is right there at the highest content figure. More Silicone is also added to GG15HC to encourage the formation of GRAPHITE during the cooling process. These graphite flakes add "Plasticity" to the cast iron matrix and are excellent at absorbing shocks and preventing cracks. Whilst the GG 15HC is essentially a "Softer" iron and may wear slightly faster than its harder low carbon counterparts the development of the enemy article CEMENTITE is much reduced in GG 15HC. Cementite is a brittle bi product formed in cooling of the disc material during the casting process. The content of GG15HC is shown below in table form
%C 3.72

%Si 1.74

%Mn 0.50

%P 0.05

%S 0.108

%Cr 0.16

%Cu 0.24

%V 0.02

%Mo 0.45

%Sn 0.112

%La 0.0085

%Zr 0.03

This "Grey" cast iron GG15HC has also many other benefits:
1)
The graphite flakes dampen vibrations reducing brake judder and brake noise

2)
These graphite flakes also conduct heat very well and therefore reduce thermal distortions

3)
The graphite flakes act as mini stress "Focal points" for potential cracking and make this material extremely viable for use on drilled and slotted discs or rotors, drawing the stress energy away from the machined slots or holes and preventing cracks

anubisz Elküldve: 2013-01-16 17:00 Féktárcsa és fékbetét

YELLOW írta:
anubisz írta: Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml


hát nekem még ilyen vágott tárcsákból még mindig a PowerDisc (ATE) a tetszőő. eztcsupán a kinézetre írom.


Valami carbont ír, biztos valami brutális anyagból van. Még elviszed ide a csókához lefagyasztani -200 fokra, utána, 30 évig fogja bírni

anubisz Elküldve: 2013-01-16 16:52 Féktárcsa és fékbetét

Na,kidobtak új tárcsát, elég jófajtának néz ki, jó anyagból, biztos aranyárba
http://www.ebcbrakes.com/autom...ndex.shtml

ajjaj, 258 Font az elsők.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 16:40 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
anubisz írta: nem értem mire jó az automata belső keringető, olyan szarszag jön kintről, nem zár az el semmit, nem érzékel az semmit. Mire jó az füstre? szart se ér. Milyen technika volt erre 12,14 évvel ezelőtt? beültetnek egy kutyát, ha rossz a szag zárja el?


írtam visszább hogy ez az AUC szenzor sok autóban nem működik... nekem is írja hibának az INPA. szerintem neked is írná.


Lehet. Nekem csak BMW szervizbe szokták kiolvasni, ott meg ilyen szarokat nem is mondják, csak a komoly hibákat mondja, ami érintheti a rendszert.

Lehet kipróbálom este, odafingok, ha nem zár be, akkor rossz de gondoltam, hogy füsttel ki próbálom, azt érzékeli e. Attól meg a városba mindig zárva lenne, az előtted álló kipufogóból pont oda ömlik a füst.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 16:27 Fûtés - Klíma

nem értem mire jó az automata belső keringető, olyan szarszag jön kintről, nem zár az el semmit, nem érzékel az semmit. Mire jó az füstre? szart se ér. Milyen technika volt erre 12,14 évvel ezelőtt? beültetnek egy kutyát, ha rossz a szag zárja el?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 16:24 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta: Mozgósítottad az egész oldalt, nem valami Fidesz politikus vagy?


Akkor mire jutottál?Mit csinálnak a csappantyúk?Úgy csináltad ahogy Yellow kérte?
Akik visszairtak priviben sajnos nem tudnak segíteni.Eddig senki.Ezért szeretném tudni,hogy mire jutottál



már privát vonalon is folytatod? mi lesz ha komoly gond adódik a kocsival? akkor elárasztod az oldalt, postaládákat, lefagy a szerver.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 16:22 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Yellow majd neked esik egy fejszével, meg a kocsidnak nagyon agresszív


ezt kikérem magamnak... ártatlan vagyok, mint a ma született hányás, csak annyira vagyok agresszív, mint a calgon, nah jó mint a sósav. autót sosem, az nem tehet róla, milyen gazdája van. arról meg igazán nem tehetek, hogy a múltkori talin, az a gyerek lefejelte a térdem. pont véradás volt, gondoltam ezért csinált ilyet... a tűtől én is félek ám.


Na de Anubisz.Nem nézted akkor meg?


Basszus, most jöttem meg, majd este, most nem állok neki megint motorháztatőzni, itt a ház előtt,még azt hiszik lerobbant a Béjjemvé, és kiröhögnek, majd megnézem este a garázsba, hogy mit csinál, különböző beállításokkal.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 16:17 E60 Kulcs probléma

jrtom írta:
YELLOW írta:
YELLOW írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


ezek alapján én mindenképp kontakt hibára gondolok. leírom átnézési sorrendben, hogy szerintem mit kellene megnézni, annak ellenére, hogy a legvalószínűbb okot sejtem.

1. GM modul csatlakozóit átnézni, kontakt sprayvel áttisztítani.
2. ha nem javul, akkor viszont reléket kell cserélni a GM-ben, ugyanis a relén belűl kokxzolódás van az érintkezők végén, ezért ad át kevés áramot és nem nyit. ez lesz a valószínűbb, de néha csak csati kontakt, előbb azzal érdemes.


én meg már melóhelyen vettem észre, hogy nem E46-ról van szó


Nem is akartam mondani, hogy E61-ben nincs Ground Modul. Gondoltam, hogy észreveszed

E60 ba még GM van? a másik srácnak is ilyen gondja van. Neki E60 van 2003 as.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 16:14 E60 Kulcs probléma

jrtom írta:
anubisz írta:
jrtom írta:
cbsteve írta: Sziasztok!
Vannak fejlemények az autómmal:
voltam szakszervizben, 2féle diagnosztika, kulcskódolás stb, nem jöttek rá mi a baja. Annyit tudtunk meg, hogy a jelet adja a központi zár, csak nem olyan erős, hogy nyisson rá az ajtó. Mivel egyéb védelmi rendszer is van benne, így az alaposabb szétszedés előtt hozzájuk küldtek "kontrollra" hátha az ő rendszerük zavarta össze a központi zárat. Hát persze nem így lett.
A központi zár után kb másfél héttel elkezdett vacakolni a hátsó ablaktörlő is, töröl spriccel rendesen, de nem alapállásba állítja vissza a lapátot.
Ma jött az újabb sokk, egyszer csak nem működött a hátsó csomagtér ajtó. Az üveget külön tudom nyitni, de az ajtót csak az utastér gombjával. Hallom, hogy "dolgozik", de nem nyitható.
Teljesen laikus vagyok, de nem lehet, hogy ezek összefüggenek?
Van valami tippetek mi lehet a gondja?
Még egyszer köszönöm a segítséget mindenkinek!


Szia!
Ahogy néztem neked Touringod van és 100%, hogy a csomagtérajtó kábelkötege szószerint szarrá van szakadva. Mivel az antennaerősítő a szpojler alatt van ezért annak is ott mennek át a vezetékei és elvan szakadva. Meg az üveg és az ajtó is azért nem nyillik. Melyik márkaszervízben voltál, mert ez elég köztudott probléma az E61-nél?


már linkeltem én is neki lehetőségképpen az antenna erősítő gondot, külföldi oldalakon rendszeres téma.
http://forum.bmw5.co.uk/topic/...d-touring/


Majd egyszer lefényképezek egy csomagtér kábelköteget, elég szarúl szokott kinézni.
Egyébként egy prémium márkánál igazán kitalálhatnának valamit, hogy egy 3-4 éves autónál ne törjenek így el a vezetékek.


de az övé nem kombi, sima sedan ott a hátsó oszlopba van az antenna modul, nem?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 15:53 Fûtés - Klíma

Mozgósítottad az egész oldalt, nem valami Fidesz politikus vagy?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 15:51 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Amúgy nem kamuzok,valós a problémám.
Képeket meg nem tudok feltenni a kocsimról,mert nincs sem olyan telefonom,sem digitális fényképezőgépem sajnos jelenleg.Mihelyst tehetem,teszek fel képeket.Én is imádom a bömbösömet nagyon,mint ti

Légyszives Anubisz akkor nézd meg,hogy mit művel nálad is,ahogy Yellow irta úgy.
Amúgy majd tavasz fele lehetne ütközni.Úgysem voltam sosem BMW-s talin




Yellow majd neked esik egy fejszével, meg a kocsidnak nagyon agresszív

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:54 Heeelp...!

Lacza írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gyújtó trafót cseréltem, de a hibatárolót nem tudtam törölni, így továbbra is világít a check engine lámpa. Gondolom csak műszerrel lehet törölni.
Budapesten (legjobb lenne 13. ker. környékén) van esetleg valakinek ilyenje?

üdv
Lacza


ha valóban trafó baja volt, akkor magátol elalszik majd. tudom, mert nekem is cserélni kellett. neparázz.


igen, mert nekem is mikor gyújtás hibát írt be, elalszik, csak vagy 8,10 indítás, leállás után, ha nem törlik, annyit kell várni. Ha tényleg az okozta én nem áll még fent a hiba.


Köszi, akkor várok türelemmel.


nekem is írt be sokszor égéskimaradást régebben, 1 ,5, 6 hengerbe, utána sokára, vagy 10x kellett leállnom a kocsival mire elaludt a lámpa magától, ha nem töröltem, szerintem neked is elalszik, ha meg nem lenne jó azt éreznéd, ha 1 henger újra nem megy.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:49 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz inkább nézd már meg úgy ahogy írtam, neked lezár-e... aztán kiderül minden.
mondjuk neked is elzár, mint nekem, kikapcxsolt ventinél, akkor jó, ha neked is nyitva marad, akkor még jön az a gondolat, hogy esetleg FL előtt és FL után volt valami módosítás. bár nem hiszem.


azt mondta azért ideges, nehogy por menjen a kocsiba
Lehet valaki ránk állt, hogy minket szívasson


ez nekem is eszembe jutott, de már mindenki azzal csesztet, hogy összeesküvés elmélet gyáros vagyok, ami igaz...
de én 2 napja gyanakszok erre


Mi futkosunk, darabokra szedjük a kocsit, az meg röhög a gép előtt

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:47 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:


Erre gondolok,itt a vályat.Lehet itt van kiugorva valami,amit nem vettek észre a szerelők?


Tényleg nem érted? akkor az az oldal nem menne, a másik oldal nyitna,zárna, mivel 2 külün mechanika.

És ha megmozgatnád simán mozogna ellenállás nélkül.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:44 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: Anubisz inkább nézd már meg úgy ahogy írtam, neked lezár-e... aztán kiderül minden.
mondjuk neked is elzár, mint nekem, kikapcxsolt ventinél, akkor jó, ha neked is nyitva marad, akkor még jön az a gondolat, hogy esetleg FL előtt és FL után volt valami módosítás. bár nem hiszem.


azt mondta azért ideges, nehogy por menjen a kocsiba
Lehet valaki ránk állt, hogy minket szívasson