anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:42 Heeelp...!

YELLOW írta:
Lacza írta: Sziasztok,

gyújtó trafót cseréltem, de a hibatárolót nem tudtam törölni, így továbbra is világít a check engine lámpa. Gondolom csak műszerrel lehet törölni.
Budapesten (legjobb lenne 13. ker. környékén) van esetleg valakinek ilyenje?

üdv
Lacza


ha valóban trafó baja volt, akkor magátol elalszik majd. tudom, mert nekem is cserélni kellett. neparázz.


igen, mert nekem is mikor gyújtás hibát írt be, elalszik, csak vagy 8,10 indítás, leállás után, ha nem törlik, annyit kell várni. Ha tényleg az okozta én nem áll még fent a hiba.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:40 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:

anubisz írta: ezt hogy rakod össze fordítva?


Ezt tuti csak jól lehet.DE a másik képen van a vályatos része.Én nagyon gyanakszom arra,hogy abból a vályatból ugrott ki valami,amit a szerelők nem láttak

Ugye van a pöcök,amibe a drót megy bele,de a pöckön kivül ott a vályatos rész is.





Mivel az a másik oldali csapnak a kallantyúja, logikus akkor az egyik oldal zárna, nyitna, a másik meg csak úgy lifegne, és nem működne, nemde?
Csak azért van a másik oldalon alul, mert a túloldalon nem fér el felül.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:36 Fûtés - Klíma

ezt nem hiszem el, működik minden, van fűtés és itt ugráltatsz minket, mert attól félsz bemegy a por a kocsiba?
vazzeg, ezt most komolyan mondod, 5 napja ezen rágódunk.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:33 Fûtés - Klíma

ezt hogy rakod össze fordítva?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:28 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

Köszi Yellow.Sztem nem is utáljuk mi egymást,csak félreértettük egymást mindvégig.Igazami igaz,néha tulragozom a dolgokat
Kézzel átváltok belső keringetésre,akkor lezárnak a flepperek.De mikorleveszem a gyujtást,akkor kinyilanak.Ez a gondom pont.Gyujtás levételután nekem mindig kinyitnak azok a szemétláda külsők,és ugy is maradnak.De tökön rugnám a Schneideréket...



akkor még azt próbáld már meg, hogy mielőtt leállítasz kikapcsolod a ventit hogy a kímapanel ne világítson.. akkor nekem zár. húú de sokszor leírtam már ha ekkor sem zár le, akkor szerintem a vezérléssel nem ok valami.

Sztem ugy is néztem már.A lényeg,hogy nekem kinyitnak a flepperek amikor leállítom a motort,vagy leveszem a gyujtást.Amig gyujtáson van,vagy jár a motor,addig zárva vannak a külsők,ha belső keringetésen van.Én gyanakszom arra a vályatra,amit irtam.Az sztetek a külső mögöttieket mozgathatja?Mármint a belsőket.Basszus mit csinálnátok a helyemben?10 000-el igy is lehuztak már potyára,és azt sem tudom,hogy mit csináljak már.Várom a tanácsaitokat srácok





amúgy az elmélet reális, mert ha kikapcsolja az ember a panelt, logikus, hogy le kell zárni, hogy ne menjen be semmi, de majd kiderül.
Fogja leveszi a tálcát, és járó motornál megnézi mozdulnak e, mikor állít a panelen, ki, be kapcsolja, meg automatára, manuálisra a belső keringetést, ha nem mozdul soha,akkor vagy ott a gond, vagy a panel is szar. Bár nem hiszem, hogy pont a szerelés után szarik be a klíma panel.

Ezeket az utakat végigjártammár mindd.A lényeg az,amit leirtam már vagy 100-szor.
Belső keringetésen van,akkor levannak zárva a külsők ha gyujtáson van,vagy jár a motor.Ha kikapcsolom járó motornál a panelt(sötét lesz),akkor is kinyit nálam a külső,hiába volt elötte zárva(mikor belső keringetésre volt állítva járó motornál).
A szerelők azt mondták eddig rá,hogy sztük a külső csappantyúk mögöttiek zárnak le és kész.Ezzel az a baj,hogy oda nem lehet belátni,hogy valóban bezárnak e



akkor szét akadva biztos nincs, hisz mozog. azt a mechanikát meg fordítva nem lehet összerakni, ahhoz a vezérlőnek kellene megparancsolni, hogy direkt ellenkezőleg dolgozzon. Max kiakad, valami, vagy eltörik, de fordítva nem fog mechanikailag csak úgy működni, vagy megy vagy nem. Az már más, ha esetleg eleven rossz parancs jön a panel felől.
De még mindig nem értem napok óta, most nincs fűtésed?

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:20 Kuplung__

YELLOW írta:
ateszka86 írta:
YELLOW írta:
ateszka86 írta: hellooo. az utóbbi napokban azt vettem észre, hogy 1-2 fokozatnál miután váltok és felengedem a kuplungot utanna fémes hang öszsesurlodó hang hallatszik...mi lehet vajon?
reméelm nem a kuplungom megy tönkre....


akkor közkívánatra...
én is vettem iylet észre, akkor amikor csúsztatom és alacsonyabb fordulatról nyomom neki jobban, de közben csúsztatom. csak néha sikerül be. oylan a hagnja, mintha két fémet tolnál el egymáson, mintha egy öntvény radiátort hoznál csempén, ezt minden fokozatban csinálja, és megnéztem. mivel a kuplungom egyáltalán nem csúszik, így én ezt kizárnám.... bár anno én is kérdeztem itt. mondom lehet a szegecsek hangja, már kettőstömegűre is gondoltam, de jellegzetes hangjai annak sincsennek.


akkor ne aggodjam, nem kell se uj kuplung se kettös tömegü végre erre nem kell költeni ))



én ezt nem mondtam. de én vagy 2-3 éve vettem észre, azóta is ahzsnálom, nem esett még szét semmi. őszinte elszek, arra már nem emlékszek anno mit írtak...


hát én aggódnék, az álmoskönyv szerint se jelent jót,ha fémes hang jön egy mozgó szerkezetből. Vagy talán annak így kell működni? Valami ott nagyon kopásba van, lehet még megy de ki tudja meddig, yellow 10 ezret megy egy évbe, vagy annyit se, nála bírja még, lehet nálad csak pár hónap lesz, ha 3x annyira használod. Ha ott valami túlzabálja magát még más is elszállhat. Lehet ma egy csapágy, 2 hónap, már az egész szerkezet cserés lesz. Én azt mondom,aki sokat jár a kocsival ilyennek érdemes utána nézni.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 13:13 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
YELLOW írta:
Bitu79 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.


na én megnéztem most megint... nyitva maradt 1 óra után is, viszont ahogy gyújtásnál levettem a ventit, le is zárt, úgy is maradt. teháét a 15perc, ahogy aza ngol szöveg is írta, az a belső keringetés memóriája, ha indítasz azon belül, akkor zárva marad, aktív a belső keringetés utána viszont nem.
nekem is ciripel a venti, de csak hidegben. mármint ha megy közepes fordulaton, leállok, majd pár perc után gyújtást adok ciripel, de indítás után elcsendesül., majd nyáron lehet én is kibontom...
viszont ha bitunak sosem zár le, az gáz. ezt úgy is meg tudja nézni, hogy átvált belső keringetésre, nem az automatára hanem a simára, akkor mindenképp le kell zárnia. ha ekkor sem teszik, akkor valóban a mechanika szét van akadva.

Köszi Yellow.Sztem nem is utáljuk mi egymást,csak félreértettük egymást mindvégig.Igazami igaz,néha tulragozom a dolgokat
Kézzel átváltok belső keringetésre,akkor lezárnak a flepperek.De mikorleveszem a gyujtást,akkor kinyilanak.Ez a gondom pont.Gyujtás levételután nekem mindig kinyitnak azok a szemétláda külsők,és ugy is maradnak.De tökön rugnám a Schneideréket...



akkor még azt próbáld már meg, hogy mielőtt leállítasz kikapcsolod a ventit hogy a kímapanel ne világítson.. akkor nekem zár. húú de sokszor leírtam már ha ekkor sem zár le, akkor szerintem a vezérléssel nem ok valami.

Sztem ugy is néztem már.A lényeg,hogy nekem kinyitnak a flepperek amikor leállítom a motort,vagy leveszem a gyujtást.Amig gyujtáson van,vagy jár a motor,addig zárva vannak a külsők,ha belső keringetésen van.Én gyanakszom arra a vályatra,amit irtam.Az sztetek a külső mögöttieket mozgathatja?Mármint a belsőket.Basszus mit csinálnátok a helyemben?10 000-el igy is lehuztak már potyára,és azt sem tudom,hogy mit csináljak már.Várom a tanácsaitokat srácok





amúgy az elmélet reális, mert ha kikapcsolja az ember a panelt, logikus, hogy le kell zárni, hogy ne menjen be semmi, de majd kiderül.
Fogja leveszi a tálcát, és járó motornál megnézi mozdulnak e, mikor állít a panelen, ki, be kapcsolja, meg automatára, manuálisra a belső keringetést, ha nem mozdul soha,akkor vagy ott a gond, vagy a panel is szar. Bár nem hiszem, hogy pont a szerelés után szarik be a klíma panel.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 12:31 Fûtés - Klíma

nekem 2 gondom volt csak vele, 1x a süni, azt én cseréltem, mikor megbolondult a venti, megy egyszer a panel, szinte egy időben, annak meg krixkraxok jelentek mag a kijelzőjén,
mint az Űrszekerekbe, azt a BMW márkaszervizbe az egyik szerelőnek volt,használt, azt vettem meg. Azóta semmi gondom vele. De előtte odaadta napokra,hogy kipróbáljam, addig ki se kellett fizetni. Néha kicsit nyüszög reggel a venti, de csak -5 alatt, és rövid ideig,kis fordulaton, addig nem piszkálom amíg nem hangosabb.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 12:24 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: Anubisz én sme úgy gondoltam, csak este ezen agyaltam, hogy az enyém nem volt semennyire sem bontva...
azért írtam nézd már meg úgy Te is, hogy leállítás előtt ne legyen belső keringetés, és a ventit nyomd ki, majd utána állítsd le. elvileg akkor le kell zárni.
mint írtam megnéztem videóztam az enyém újra. ha ventivel állítom le az autót, akkor nyitva marad, igazából nem értem miért, lehet itt lezár egy idő után, de ezt nem vártam ki. majd megnézem, mert úgy hagytam, hogy nyitva volt. viszont ha előtte kapcsolom ki a ventit, akkor lezár és úgyis marad.
tehát én már arra gyanakodok, hogy félreértések áldozata lett mindenki. mert ezek szerin nem mindegy ventivel, vagy anélkül van leállítva az autó.


Most majd kikapcsolom, úgy állítom le, már én is kíváncsi vagyok. Le is fotózom majd.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 12:20 Gyári riasztó (FAQ)

YELLOW írta:
xmanez88 írta: Sziasztok!

anubisz fórumtárssal már néhány napja témázunk a problémámon, amit néhány napja vetettem fel, gondoltam leírom a tényállást, hátha tud valaki valami okosat mondani az ügyben

Röviden a hiba:
Egyik kulcs csak zárja a kocsit + a csomagtartót kinyitja, a másik kulcs semmit nem csinál a kocsival. A nyitás csak bedugva lehetséges, de ekkor a kocsi riasztani kezd, valamiért a riasztót nem aktiválják ki a kulcsok.

- Elemek kimérve mindegyik leadja a 3 Voltot
- Akku sarut lehúztam, vártam vele, hogy újrainduljon a rendszer, sajnos semmi reakció
- Próbáltam újra tanitani a kulcsokat, arra sem reagál, bár abban nem vagyok biztos, hogy jól csináltam



ezzel a módszerrel próbáld meg, nem kell nyitogatni az ajtót... nem tudom az E60 működik-e ezzel a módszerrel...

E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Te, ebbe is GM van még? vagy az a Body Modul vezérli a nyitást,zárást? olyan kulcsa van még mint nekünk. Azt bemásolta.

anubisz Elküldve: 2013-01-16 05:49 Fûtés - Klíma

Jól kicsontozta a csávó, nem semmi. Remélem nálam nem kell így szétszedni egyszer sem.

anubisz Elküldve: 2013-01-15 12:47 Vicces :)

Szerintetek van ilyen hülye birka a világon? Ez is csak nő lehetett, biztos nem egy Atomfizikus!!!!
http://www.technet.hu/hir/2013...gps-edben/

anubisz Elküldve: 2013-01-15 12:08 Fûtés - Klíma

majd megnézem úgy is, este le spriccnizem a kocsit, mert borzalmas állapotba van, minden csupa jég, meg ramaty rajta kívül, utána beállok, hogy leszáradjon, addig le se állítom, amíg nem kapom ki a tálcát, hogy teljesen be lehessen látni.

Ez egyből eltűnt, futott megint nézni a kocsiján, hogy zárnak a csapóajtók

anubisz Elküldve: 2013-01-15 12:00 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
anubisz írta:

Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.

Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.


én télen nem használom a belső levegő keringetést mert kb 30 sec múlva párásodik minden.
próbáld ki úgy, hogy ne elgyen belső levegő keringetés, de mielőtt leállsz zárd el a ventit, setét klímapanel effektus, és nézd meg úgy. de nekem akkor is lezárt, hogy a venti ment és úgy vettem le a gyújtást. eleve ha a belső levegő keringetéssel állítod le, akkor az angol szöveg szerint 15 perc után ha automataára volt állítva a belső keringetés, akkor az megszűnik. de akkor is zárva kell lennie. pont ez a lényege, hogy oda ne menjen be semmi a külső szarból, ha az autó áll akkor sem. ha tüzelnek a közelben a füst ne jusson az utastérbe.

én azért használom, mert van valahol elől egy kis kifúvás a kipufogóból, még nem volt lelkierőm leszedetni, és ha nem megyek a kocsival,és megy a fűtés, benyom egy kevés kipuf,gázt, érezni, ha megyek a kocsival nem. El nyomja a menetszél.

anubisz Elküldve: 2013-01-15 11:58 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: [quote="Bitu79"

Ma lemegyek és kinyitom a motorháztetőt és megint megnézem.Gyujtást addig rá se rakom.
Azt nem értem,hogyAnubisznak akkor miért van nyitva meg nekem is...
Lehet Yellownál szar valami
Azt nem vágom még,ha megy a motor(vagy rárakom a gyujtást) és belső levegő keringetésen van,akkor bezárnak a csappantyúk.Ha nem jól lenne összerakva gondolom nem jól működne.


YELLOW-nál minden jó, szóval.... egyenlőre nem én nyavajgok amiatt, hogy nem jó valami, hanem te. nálam így működik és JÓ! tudod mit! a tiéd jól működik, csak szűnj már meg. ha enniyre nyugtatod magad, hogy az úgy jó, akkor legyen jó, de akkor ne nyávogj itt.[/quote]

Menyi idő szerinted amíg visszazár a rendszer ha kiszállsz? Ma kimegyek este a garázsba, addig el bütykölök ott, leszedem a tálcát, megnézem mi történik ha lezárom a kocsit.
Bekapcsolt panellal fogom leállítani. A mot.h.tető kapcsolóját meg addig lefogatom, hogy lezárt tetőt érzékeljen, és bezárom a kocsit.