anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-15 11:52 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.


Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.


Ma lemegyek és kinyitom a motorháztetőt és megint megnézem.Gyujtást addig rá se rakom.
Azt nem értem,hogyAnubisznak akkor miért van nyitva meg nekem is...
Lehet Yellownál szar valami
Azt nem vágom még,ha megy a motor(vagy rárakom a gyujtást) és belső levegő keringetésen van,akkor bezárnak a csappantyúk.Ha nem jól lenne összerakva gondolom nem jól működne.


és most mi a gond? nem fűt a kocsi? vagy mi a probléma?

anubisz Elküldve: 2013-01-15 11:43 Fûtés - Klíma

YELLOW írta: na Bitu-kám, most kapaszkodj meg erősen. és figyelmesen olvasd e sorokat. ezek után többet nem kívánok az ügyeddel foglalkozni, mert 3 hete ezen pörögsz, szarod le mit mond a másik. lefordítottam neked mit ír az angol szöveg. mondtam szerezz egy másik klíma vezérlő egységet, de leszarod mit mondunk.

nekem semmi baja a fütésemnek, sem a befúvásnak, és így működik:

- kiszereltem a pollenszűrőt onnan néztem, az autót kinyitottam ugye. az általad emlegetett csappantyúk ZÁRVA vannak, egy cseppet sincsennek nyitva

- mivel nekem a CKM úgy van belőve, hogy a leállításkori értéket megjegyzi, én mindig lekapcsolom a ventit, azaz a klímavezérlő sötét nem világít. gyújtást ráadva is ZÁRVA van a csappantyú, a ventim nem megy, viszont gyújtásra a belsők valószínű nyitnak, mert belül dolgozik valami

- gyújtáson ha benyomom a ventit, akkor NYITNAK ki a csappantyúk

- gyújtás levételre ZÁR minden

a következtetés, hogy nálam nincs hiba és így működik, a tiéd meg szarul lett összerakva, vagy a klímavezérlőd szar jelet küld a léptetőmotornak. és mint írtam amiket linkelgetsz itt szétszerelős képeket, azok azért vannak nyitva, mert kézzel benyomták őket, nem azért mert annak úgy kell lennie. ugyanis másképp nem férsz hozzá, hogy a ventit kiszedd. és mivel ha a léptető motoron nincs fesz, úgy abban erő sincs, nem tart ellen, kézzel benyomható. lehet valami rugó van ott, neked az vaészeg hiányzik, vagy valami más. de a tiád szar így ezt fogd fel! és őszinte elszek már unom a dolgodat. leírtam, hogy mit csinálj leszarod. akkor ezek után én is, nem pazarlom többet erre az időm.


Hát ezt én se értem, nálam akkor miért volt nyitva, nekem is úgy van beállítva ez előző beállításra emlékezik, ha beülök ugyan onnan indul. Nyáron ha klímával állítom le, azzal is indul. Beláttam a ventilapátokig.
Visszaraktam, utána mikor ráadom a gyújtást akkor nyitnak a belsők, kajak hallani,mert ugye emlékezett a tegnapira,és bekapcsolva indult.
Ilyenkor szoktam kikapcsolni, hogy ne menjen,a gyorsabb melegedés miatt. Leállításkor természetesen még nem zár vissza, nem hallani semmit.
Nekem is jól megy a fűrés, klíma.
1 napot állt a kocsi mielőtt megnéztem éjjel.
Na most aztán tényleg meg fog zavarodni
Az még hozzá tartozik, hogy én belső keringetővel használom mostanság, és úgy is áll le, és úgy is indul automatán. De ez szerintem nem dominál amíg nem teszem rá a gyújtást.

Lehet úgy kellett volna megnézem, hogy én is leállítom a vezérlő panelt, mielőtt megállok a kocsival, hogy akkor be e zár elől.
Lehet akkor zár be elől is, ha ki kapcsolja a panelt az ember leállás előtt.

anubisz Elküldve: 2013-01-15 01:36 kettõstömegü lendkerék

e90318d írta:
anubisz írta: sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.


Én is ilyesmire gondolok, de
-ha jár a motor, és tolom a váltót -kupplung kinyomva- akkor megmozdítja az autót, tehát ez inkább kupplungra utal
-ha jár a motor, és tolom a váltót, -kupplung kinyomva- majd leállítom a motort azonnal beugrik a a fokozatba


az lesz ott valami gubanc, előbb megnézik ott a mozgó dolgokat,leállítva tudsz sebességet váltani simán minden fokozatba? nem járó motornál. Nem hinném, hogy a váltó belsőrészbe van valami,bár sose tudni,szerintem a kup.tárcsa, kinyomó cucc, csapágy, és a váltókar rendszerbe csúszott valami hiba, de az se kis meló szétkapni csontra.
Ha meg nem látnak hibát, na akkor van a gond, ha összerakják és nem jó, megint szét és jöhet a váltó, vagy ha nem rakják össze és megbontatod a váltót annak meg semmi baja,és potyára belepiszkálnak. Ez 2 összeszerelés, 2 szét szerelés, ha elsőre nem lesz jó, mert össze kell rakni, hogy ki lehessen próbálni.

anubisz Elküldve: 2013-01-15 01:26 Fûtés - Klíma

Megnéztem, ott lófasz se mozdul ajtó nyitásra, direkt hallgattam.
Mind a 2 oldalon nyitva van a külső,és a belső is, még a venti lapátjait is láttam, de nem ott ahol mondtad,a lukon faszt se látni. a tálca és a tűzfal melletti résen látni be mögé,alá. Ugyan úgy van ahogy a képen amit a másik helyen néztél.

Mikor kimentem már bántam,hogy megígértem,10 centi vastag hó a kocsin,tetejére fagyva az 1 órás ónos eső,amit lekapartam,az egyből fagyott rá a -2 fokba.

Akkora izgalomba voltál, hogy már húzod a lóbőrt

anubisz Elküldve: 2013-01-14 23:32 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
anubisz írta: és hol látok be oda? ha a szűrőt kiveszem ott nincs semmi, csak az a szar tányér, azt nem szerelem le azért.
Hol látod te az ajtókat? a motor és a tányér alatt?


Leszeded a pollenszűrőházat(3 tekerős műanyag),kikapod a pollenszűrőt és kész.Aztán bevilágitassz egy erősebb elemlámpával a lyukon és látni fogod,amit kell
Hogy csukva,vagy nyitva vannak e a csappantyúk.
Ezért linkeltem a képeket is,hogy tudd hogy néznek ki
Tányér alatt nézel be a lyukon





annyira hülye nem vagyok, szedtem már szét a ventit, azért kérdezem mert az én tányéromon nem egy sima luk van, egy gumicső lefelé, és egy csapóajtós lezárás a végén,ami csak lefelé engedi a levegőt a szűrőtől.
http://www.bazarek.pl/produkt/...98-06.html
azon be lehet látni oda?
Még nem néztem úgy be oda felűről.


Igen ilyen az enyém is,meg a linkelt kép is ezt mutatja épp,pont ugy van lefotózva,hogy a résen keresztül látszik kicsit a csappantyú.
3. képet nézd meg,akkor megértessz.Elég leszedni a pollenszűrőtakarólemezt,meg a pollenszűrőt és csak be kell kukucskálni a résen


azt tudom, csak nem tudtam, hogy lelátni a csapókig, vagy 1,5 éve szedtem szét a ventit utoljára. Ilyen részletekre nem emlékszem már.

Le lehet látni,csak kell hozzá egy kis világítás. Akkor meglesed majd?
Ma mondjuk gondolom nem fogod.De ha igen,én elolvasom,mert még leszek



persze, megnézem, akkor majd leírom, lehet el kell ugranom még valahova, csak azért ígérem, mert úgy is le kell menni.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 23:30 kettõstömegü lendkerék

sok lehetőséged nincs, így csak lottó. Úgy is le kell szedni a váltót, mert így járni vele, hát csak még jobban gyilkolod, majd szétszakad még benne valami,főleg így a hidegbe.
Majd csak akkor derül ki, hogy mi van még ott.
Ha rám hallgatsz egyből váltósnál csináltatod, olcsóbb is mint a márkaszerviz, és ha bontani kell a váltót magát, akkor helybe van minden, nem kell külön váltóshoz vinni.

pengő legyen bőven, legolcsóbb variáció is vastag lesz, leszerelés,felszerelés anyag, stb..

azt azért nem tudom mi köze a lendkeréknek ahhoz, hogy nem tudod tolatóba rakni, meg különböző variációk, főleg a meleg, hideg is közrejátszik. Tudtommal rezgéscsillapító szerepe van ( ha nem majd kijavítanak )
arról nem is beszélve, hogy meg se nyikkan, az pedig nem jellemző rá, ha már darabokra van hullva.
Szerintem a váltó mechanikába, vagy magába a váltóba lesz a gond.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 23:25 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
anubisz írta: és hol látok be oda? ha a szűrőt kiveszem ott nincs semmi, csak az a szar tányér, azt nem szerelem le azért.
Hol látod te az ajtókat? a motor és a tányér alatt?


Leszeded a pollenszűrőházat(3 tekerős műanyag),kikapod a pollenszűrőt és kész.Aztán bevilágitassz egy erősebb elemlámpával a lyukon és látni fogod,amit kell
Hogy csukva,vagy nyitva vannak e a csappantyúk.
Ezért linkeltem a képeket is,hogy tudd hogy néznek ki
Tányér alatt nézel be a lyukon





annyira hülye nem vagyok, szedtem már szét a ventit, azért kérdezem mert az én tányéromon nem egy sima luk van, egy gumicső lefelé, és egy csapóajtós lezárás a végén,ami csak lefelé engedi a levegőt a szűrőtől.
http://www.bazarek.pl/produkt/...98-06.html
azon be lehet látni oda?
Még nem néztem úgy be oda felűről.


Igen ilyen az enyém is,meg a linkelt kép is ezt mutatja épp,pont ugy van lefotózva,hogy a résen keresztül látszik kicsit a csappantyú.
3. képet nézd meg,akkor megértessz.Elég leszedni a pollenszűrőtakarólemezt,meg a pollenszűrőt és csak be kell kukucskálni a résen


azt tudom, csak nem tudtam, hogy lelátni a csapókig, vagy 1,5 éve szedtem szét a ventit utoljára. Ilyen részletekre nem emlékszem már.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 23:16 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta: és hol látok be oda? ha a szűrőt kiveszem ott nincs semmi, csak az a szar tányér, azt nem szerelem le azért.
Hol látod te az ajtókat? a motor és a tányér alatt?


Leszeded a pollenszűrőházat(3 tekerős műanyag),kikapod a pollenszűrőt és kész.Aztán bevilágitassz egy erősebb elemlámpával a lyukon és látni fogod,amit kell
Hogy csukva,vagy nyitva vannak e a csappantyúk.
Ezért linkeltem a képeket is,hogy tudd hogy néznek ki
Tányér alatt nézel be a lyukon





annyira hülye nem vagyok, szedtem már szét a ventit, azért kérdezem mert az én tányéromon nem egy sima luk van, egy gumicső lefelé, és egy csapóajtós lezárás a végén,ami csak lefelé engedi a levegőt a szűrőtől.
http://www.bazarek.pl/produkt/...98-06.html
azon be lehet látni oda?
Még nem néztem úgy be oda felűről.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 23:09 Vicces :)

zoliika írta: Kűggyed neki........


Egyből gőzmozdony lett belőle

anubisz Elküldve: 2013-01-14 23:04 Fûtés - Klíma

és hol látok be oda? ha a szűrőt kiveszem ott nincs semmi, csak az a szar tányér, azt nem szerelem le azért.
Hol látod te az ajtókat? a motor és a tányér alatt?

anubisz Elküldve: 2013-01-14 22:52 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta: Akkor így.Igy már látható:

http://www.google.hu/#hl=hu&am...mp;bih=863





http://www.google.hu/#hl=hu&am...mp;bih=863

itt a legfelső találat


és azt vissza lehetett rakni fordítva?


A csappantyúra gondolsz?Azt nem.Csak egyféleképp megy a helyére minden


igen, azt írtad lehet fordítva, vagy rosszul van visszarakva. A szerelő aki csinálta.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 22:49 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Akkor így.Igy már látható:

http://www.google.hu/#hl=hu&am...mp;bih=863





http://www.google.hu/#hl=hu&am...mp;bih=863

itt a legfelső találat


és azt vissza lehetett rakni fordítva?

anubisz Elküldve: 2013-01-14 22:40 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: 1. ha indítod az autót, akkor nyit a friss levegő csappantyú.
2. ha úgy állítod le, hogy előtte a belső levegő keringetés aktív volt, akkor 15 percen belül indulásnál nem fog kinyitni, mert a memória emlkszik rá. ha túl lépted a 15 percet, akkor indításra a 1.-es pont érvényes.

mint már írtam korábban szerezz egy klíma vezérlő egységet, mert az is lehet szar.


Egy dolgot nem értek csak.Ha ez így van,akkor az összes szereléses képen miért vannak nyitva azok a csappantyúk.

http://forum.e46fanatics.com/s...?p=7901872

a 4. és 5. kép.(Paraklas hozzászólásában)


fasza bemásoltad fél Amerikát, olyan az a fórum, mint egy biblia Kínai nyelven

anubisz Elküldve: 2013-01-14 22:36 Társalgó

csbalu írta:
b_imi írta:
anubisz írta:
csbalu írta: Ezeket az üléseket hogy hívják?
http://static.bmwfanatics.hu/u...00x700.jpg

Van belőlük fűthető?? NAGYON TETSZIK!!!!


ilyen van az enyémbe, persze már nem ilyen puccos, igen fűthető, enyémbe van 2 gerinctámasz, ami gombnyomásra felfújja magát.Ilyen kihúzhatós combtámaszos, ja meg nem memóriás.
A nevét nem tudom.


3 az a 2


Jó drága.... 600 alatt nem lehet venni ahogy nézem... Pedig nagyon jó lenne. Hiányzik az ülésfűtés meg a felfújható deréktámasz. A Scorpioban volt, full motoros belső memóriával, olyan kényelmes ülésben azóta se ültem még soha. Anno egy 20asért vettem bele
Ezek az alap ülések nem valami kényelmesek.....






agyon kéne csapni,aki kitalálta

anubisz Elküldve: 2013-01-14 22:05 Fûtés - Klíma

ajjaj, ez már kezd vígjátékhoz hasonlítani, kis ajtó, nagy csappantyú, belső ajtó, külső ajtó,kis lapocskák, ezt valaki végig olvassa azonnal kibass...a magát a tizedikről