anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-14 21:20 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta: Köszönöm.Légyszi nézd meg,ha becsukod az ajtót,lezárod a kocsit,de a motorteret nyitvahagyod(a lecsukás érzékelő pöcköt emeldd meg kicsit,akkor van hatástalanítva sztem az érzékelő ott),hogy neked lezárnak e mondjuk fél óra múlva a külső levegő csappantyúk.Ezt is itt olvastam a fórumon,hogy le kéne nekik egy idő után,ha az autó alvó állapotba kerül.Mármint ha nem nyitogatnak ajtót,meg ilyenek jó sokáig.
Nekem nem záródik le semmi.Fogalmam sincs,hogy helyesen működik e,hogy nekem kinyitnak a gyujtás levétele után,és úgy is maradnak.
Kíváncsi vagyok,hogy nálad majd mi lesz.
Köszi,hogy segítessz


minek komplikálni, egész nap ott állt, lemegyek és megnézem, ha zárva van, akkor úgy kel lennie, addig nem indítom be.


Állítólag ha ajtót nyitsz,akkor kinyitnak...ezért írtam
Azt az angol szöveget kéne normálisan értelmezni,amit bemásoltam kicsivel lejjebb.Mintha valamit irogatna az ajtókról is.De én nem vagyok jó angolos.Google fordító meg badarságokat fordít.

Itt van:

The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment.
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on.
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled.






basszus, az utcán áll,akkor ki kell vennem a helyéről a m.t ház érzékelőjét,és le szikszallagozni, és úgy bezárni, mert különben beriaszt,gondolhatod nem fogok mellette állni ónos esőbe, mikor zár, vagy nyit, aztán később kellene megnézni, de hogy nyitom ki a m.tetőt, ha a kocsi ajtót nem nyithatom ki? nehogy kinyíljanak azok a csappantyúk.
Én nem fogok a kocsi mellett állni fél órát, itt esik a hó, meg víz, meg minden.
Meg akarsz ölni?

ezt a szöveget már szarul fordítja, mert sok benne a szakszó, meg lehet érteni, de egy két részletet bizony nem.
Ide már Angol nyelvtudás kell.


Akkor csak nézd meg légyszi,hogy neked is nyitva vannak e a külsők Elég annyi.


ha tegnap tudom, anyáméknál voltam és az családi ház, ott az udvarba úgy hagyhattam volna, de arrafelé csak hétvégén járok. Majd valamit kitalálok.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 20:53 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Köszönöm.Légyszi nézd meg,ha becsukod az ajtót,lezárod a kocsit,de a motorteret nyitvahagyod(a lecsukás érzékelő pöcköt emeldd meg kicsit,akkor van hatástalanítva sztem az érzékelő ott),hogy neked lezárnak e mondjuk fél óra múlva a külső levegő csappantyúk.Ezt is itt olvastam a fórumon,hogy le kéne nekik egy idő után,ha az autó alvó állapotba kerül.Mármint ha nem nyitogatnak ajtót,meg ilyenek jó sokáig.
Nekem nem záródik le semmi.Fogalmam sincs,hogy helyesen működik e,hogy nekem kinyitnak a gyujtás levétele után,és úgy is maradnak.
Kíváncsi vagyok,hogy nálad majd mi lesz.
Köszi,hogy segítessz


minek komplikálni, egész nap ott állt, lemegyek és megnézem, ha zárva van, akkor úgy kel lennie, addig nem indítom be.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 20:49 Társalgó

csbalu írta: Ezeket az üléseket hogy hívják?
http://static.bmwfanatics.hu/u...00x700.jpg

Van belőlük fűthető?? NAGYON TETSZIK!!!!


ilyen van az enyémbe, persze már nem ilyen puccos, igen fűthető, enyémbe van 2 gerinctámasz, ami gombnyomásra felfújja magát.Ilyen kihúzhatós combtámaszos, ja meg nem memóriás.
A nevét nem tudom.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 20:19 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta:
anubisz írta:
Bitu79 írta: Elmentem egy bmw szervízbe.
Sztem ők se vágják az egészet.
A lényeg,hogy nekem nyitva lesz a 2 külső szárny,amikor leveszem a gyujtást,és ugy is marad,hiába vártam akár 1 órát is,hogy becsukódjon.Sztem ezek nem csukódnak be,csak amelyikek mögöttük vannak...
Ennek így kell működnie?Mert akkor hülyeségeket írtatok,hogy ezek becsukódnak,bizonyos idő után.
A belső szárnyak(csappantyúk) csukódnak be,mihelyst levettem a gyújtást.A külső szártyak,ha a karikára állítom(levegőkeringetésre),akkor becsuknak,ha egyik gomb se világít,akkor pedig kinyit.
Szintén kinyit,ha leveszem a gyujtást,és ugy is marad.
Ennek ugye így kell működnie akkor.
Csak nem értettem,hogy minek írták többen is,hogy ezek a csappantyúk is becsukódnak autómatán egy idő után,ha le van zárva a kocsi.Mert ezek bizony nem.Csak a mögöttük lévők.


gondolod a többség nézte azt valaha is? nem kell mindent elhinni. Valóban hallani mikor kinyit gyújtásra, de az úgy ahogy mondod, lehet csak a belsők, lehet a lentik nyitva maradnak. Azért kevesen szedték ezt szét úgy, és nézték meg mikor mi zár.
Persze mindenki hallja, de hogy mennyi nyit ki azt sokan nem tudják, ahogy én se néztem soha.


Szia.Remélemmég nem alszol.Ha leszeded a pollenszűrő tetejét és bevilágitassz a lyukon,akkor látod a csappantyúkat.Még szét se kell szedni semmit.Megnéznéd a kedvemért,hogy neked is kinyilanak e mikor leveszed a gyujtást?Mert ha igen,akkor ennek ilyennek kell lennie.Másik dolgot is olvastam még,de sztem azt is félreértettük.Sztem a 15 perc amit olvastam,az az,hogy megjegyzi a beállításokat az autómatika 15 percig.A belső levegő keringetést végülis.Konkrétan erre gondolok itt:


The fresh air/re-circulation flaps are controlled
by a separate stepper motor for the left and
right side.
The stepper motors are controlled by the Mbus
and are located on the left and right sides
of the housing inside the passenger compartment.
The fresh air flaps are closed and the re-circ
doors are opened when the re-circ. button is
pressed with the system switched on.
When the key is turned off with re-circulation on, the fresh air flaps will open. Re-circulation
memory in the IHKR control unit is 15 minutes. If the vehicle is started within 15 minutes
the re-circulation setting will be restored.
If the system is shut off with the blower switch, the re-circulation function will have to be reenabled.



hát vagy ma, vagy holnap megnézem, ha még ma akkor éjjel meg írom, mert most vastagon áll rajta a hó, és nincs kedvem kotorászni benne, de majd meglátom milyen hideg lesz 1,2 óra múlva ha megyek vele.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 19:52 Társalgó

Most mondja az ATV festeni fogják az üzemanyagot, hogy honnan származik, azt mondja a nő, egész Európába nincs ilyen, Rogán megint kitalálta az okosságot.

Már mondják ezt is ránk fogják terhelni hogy festik a benzint.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 19:50 Mi lehet a baj?_

tomiho-ho írta: Sziasztok tudna valaki segiteni mi lehet a gond,a pillanatnyi fogyásztás métöm nagyon lasan megy vissza egy gáz adás után,illetve ha kinyomom a kuplungot van hogy 8-10literig felmegy és csak 5-6 másodperc mulva esik le nullára,eddig ha kinyomtam a kuplungot szinte azonal leeset a mutato nullára,illetve a fogyasztásom is drasztikusan megnöt,az egyik porlaszto csucsom cserés lesz mert bemérték és nem igazán jo,lehet hogy csak az a gond?valakinek van ötlete vagy estleg tapasztalata ezzel kapcsolatba?Köszönöm

D be nem akarok nagyon beleszólni, de azért pontosan mérd ki a fogyasztást, mondjuk rátankolással, hogy ki lehessen zárni, biztos nem a műszer mond rossz adatot.
Ha már megtetted akkor stornó.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 19:34 Fûtés - Klíma

Bitu79 írta: Elmentem egy bmw szervízbe.
Sztem ők se vágják az egészet.
A lényeg,hogy nekem nyitva lesz a 2 külső szárny,amikor leveszem a gyujtást,és ugy is marad,hiába vártam akár 1 órát is,hogy becsukódjon.Sztem ezek nem csukódnak be,csak amelyikek mögöttük vannak...
Ennek így kell működnie?Mert akkor hülyeségeket írtatok,hogy ezek becsukódnak,bizonyos idő után.
A belső szárnyak(csappantyúk) csukódnak be,mihelyst levettem a gyújtást.A külső szártyak,ha a karikára állítom(levegőkeringetésre),akkor becsuknak,ha egyik gomb se világít,akkor pedig kinyit.
Szintén kinyit,ha leveszem a gyujtást,és ugy is marad.
Ennek ugye így kell működnie akkor.
Csak nem értettem,hogy minek írták többen is,hogy ezek a csappantyúk is becsukódnak autómatán egy idő után,ha le van zárva a kocsi.Mert ezek bizony nem.Csak a mögöttük lévők.


gondolod a többség nézte azt valaha is? nem kell mindent elhinni. Valóban hallani mikor kinyit gyújtásra, de az úgy ahogy mondod, lehet csak a belsők, lehet a lentik nyitva maradnak. Azért kevesen szedték ezt szét úgy, és nézték meg mikor mi zár.
Persze mindenki hallja, de hogy mennyi nyit ki azt sokan nem tudják, ahogy én se néztem soha.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 19:20 Mi lehet a baj?

medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv


azért csak óvatosan, egy új AC 40,50 ezer, nehogy hiába legyen a csere, de beledobhatsz bontottat is próbaképpen, mégse 50 ezret dobsz ki az ablakon, ha mégse az a gond.


Persze, ránézünk előtte néhány dologra, feleslegesen nem akarom dobálni a pénzt, de legalább van mire gyanakodni...igaz nem örülök neki, de ez van


mindjárt küldök egy videót, privátba, hogy indult az enyém gázadás nélkül, pedig mikor nyomást mértem a 3 Bár már a gyújtás ráadáskor felállt.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 19:01 Mi lehet a baj?

medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.


Gyanítom, hogy ez lesz a probléma forrása. Köszi a segítséget!
Hétvégén rámérünk, aztán meglátjuk mi lesz.

Üdv


azért csak óvatosan, egy új AC 40,50 ezer, nehogy hiába legyen a csere, de beledobhatsz bontottat is próbaképpen, mégse 50 ezret dobsz ki az ablakon, ha mégse az a gond.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 18:59 Társalgó

Puli írta:
anubisz írta:
Puli írta: Urak, egy kis infó szeretnék kérni!
Hosszú évek után most tudtam meg,hogy van egy ilyen találmány: http://www.rubmw.ru/vincode/eng/

és ilyen érdekességeket találtam miután lekérdeztem a táltost:
Battery master switch
Battery in luggage compartment

Ezek mit jelentenek és mire jók? :


Elég ha csak beírod a google fordítóba. Bár vannak akik nehezen értelmezik..


a fordítás még ment, igazából azt nem értem,hogy mire való az akksi főkapcsoló? és hol van?

Ilyenkor csinálsz egy ilyet, hogy beírod a szöveget a google keresőbe, és rá kattintasz a képekre, 90% megkapod a választ.
https://www.google.hu/search?q...mp;bih=882

anubisz Elküldve: 2013-01-14 18:41 Mi lehet a baj?

medveborke írta: Sziasztok!

Lenne egy kérdésem. Ha nagyon hideg van (pl hajnali 4-kor eléggé cidri van), előfordul, hogy elég nehezen indul a kocsi... kulcs fordít, próbálkozik, és ha adok egy pici gázfröccsöt beindul és szépen beáll alapjáratra!

Nem tetszik ez a gázfröccsös megoldás, nem túl biztató. Idáig 2-szer fordult elő.

Mire kellene gyanakodnom?

Köszi!!


Elsősorban üzemanyag pumpa, ugyan ez volt nekem is, most már -10 ben is pöccre indul, persze mérget ne vegyél rá, azért lehet más gond is.

Mérjetek üzemanyagnyomást, és hagyjátok rajta a műszert egy darabig,leállítás után, ha ejti a nyomást, kuka. nekem 3 bár ról 3 óra alatt 1,5 ejtett vissza. Reggelre mire mentem volna már levegős lett a rendszer,teljesen elmegy a nyomás, nekem is ha oda pöccintettem a gázra akkor egyből röffent, de gáz nélkül nem szerette, és hidegben 5,6 fok alatt már csinálta, még nem is kellett minusz.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 17:00 Motorgenerál!

Tano írta:
anubisz írta: rohadjanak meg, anyjukért is pénzt kérnének már.

Ezek milyenek? melyiket érdemes letölteni?
http://thepiratebay.se/search/BMW%20Tis/0/99/300


Ezt tudom ajánlani:
http://torrentz.eu/e692424fe2a...a603e8b2c1


Köszi, már jön is le.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 14:15 Mi lehet a baj?

akkor nem hirtelen lépett fel a hiba egy pillanat alatt,már jelezte a kialakuló katasztrófát.

anubisz Elküldve: 2013-01-14 14:05 Mi lehet a baj?

gyenlac írta:
anubisz írta:
gyenlac írta:
anubisz írta: Amúgy ez HEX kód? vagy mivel olvastad ki?


Inpa-val neztem meg! 4 hibakod 4413,4423,4433,4443 injector cylinder 1,2,3,4 activation


Értem, mert én is itt látom a listán, azért kérdeztem.
http://www.endtuning.com/bmwcodes.html
Van itt egy pár Inpa mágus, biztos megmondják majd merre keresgélj, csak lehet délután, most biztos dolgoznak.


Rendben ok! Nem tudom van-e valami jelentosege ,de ezeket a hibakododokat 13 km-el ezelott tette bele


Hogy? nem értem, jelezte a hibát, és kiolvastad? utána még jártál vele 15 km és utána állt meg?

anubisz Elküldve: 2013-01-14 14:04 Mi lehet a baj?

ute107 írta: Kinek van kölcsönbe próbára egy fl előtti jeladós porlasztója!

Ha nem az lenne a hiba a kölcsönzési díjat, Anubisz fizeti!!!

Ha jó, akkor én meg is vásárolom!

Tudom Yellow apróhirdetésben kellett volna!


nem is olvastam