anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2014-10-06 17:03 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Aki nem látta még élesbe a videót, amíg még le nem szedik.

http://sport.hir24.hu/forma-1/...t-a-video/

Úgy indul el hogy sűrűn gyorsan kell kattintgatni az indításra többször.


nem jön itt be semmi... vagyis nem játsza le... én is kerstem a neten agyba főbe, nem igaz semmi értékelhető nincs...


Gyorsan kattintgass rá, egymás után amíg be nem jön, nekem is úgy indul el,de le is töltöttem

OTP reklámot is állandóan visszadobja,de elindul ha folyamatosan kattintasz rá.

anubisz Elküldve: 2014-10-06 16:57 Társalgó

Aki nem látta még élesbe a videót, amíg még le nem szedik.

http://sport.hir24.hu/forma-1/...t-a-video/

Úgy indul el hogy sűrűn gyorsan kell kattintgatni az indításra többször.
Ha nem csapott a traktor hátulja,ott helyben levágja a fejét!!

anubisz Elküldve: 2014-10-06 16:20 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

Szerelési kézikönyv.


Motorikusan Dizel nincs benne. Mivel ez Amerikai piacra van leginkább készítve, ott meg a Dizel ritka mint a fehér holló, főleg 10 évvel ezelőtt.

http://www.bentleypublishers.com/bmw/

Ha valahol gond van a linkel írjatok, de megy mert 3x is rápróbáltam.

anubisz Elküldve: 2014-10-06 16:16 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

notoriusbg írta:
anubisz írta:
csbalu írta:
Methos írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta: Akinek kell,majd írjon levelet. Szüneteltetem a Dropbox linket. Majd adok linket privátba.


Hali! El tudnád nekem küldeni mert egyik linkre se csinál semmit!!?
Köszi!
pity-koo@hotmail.com


Én is letölteném, ha lehet.
nemszilard@gmail.com
Köszönöm előre is.


Ha megtennétek és Nekem is továbbítanátok a bmwaudiobox@gmail.com címre megköszönném!


Mindjárt elküldöm. Angol nyelvű, ebből nincs Magyar. Ha ki másolsz belőle, a google crome nagyjából befordítja.
Én ezt használom pdf re, mivel tud Magyar és kis rendszerigényű program.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html



Hi! Én is vevő lennék rá -> notoriusbg@freemail.hu -> köszi szépen!


az ittenire küldöm el, 33mb nem megy át a gmailon

anubisz Elküldve: 2014-10-06 15:54 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

csbalu írta:
Methos írta:
Pitykoo írta:
anubisz írta: Akinek kell,majd írjon levelet. Szüneteltetem a Dropbox linket. Majd adok linket privátba.


Hali! El tudnád nekem küldeni mert egyik linkre se csinál semmit!!?
Köszi!
pity-koo@hotmail.com


Én is letölteném, ha lehet.
nemszilard@gmail.com
Köszönöm előre is.


Ha megtennétek és Nekem is továbbítanátok a bmwaudiobox@gmail.com címre megköszönném!


Mindjárt elküldöm. Angol nyelvű, ebből nincs Magyar. Ha ki másolsz belőle, a google crome nagyjából befordítja.
Én ezt használom pdf re, mivel tud Magyar és kis rendszerigényű program.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html

anubisz Elküldve: 2014-10-05 23:38 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

Akinek kell,majd írjon levelet. Szüneteltetem a Dropbox linket. Majd adok linket privátba.

anubisz Elküldve: 2014-10-02 15:35 Légtömegmérõ

Tom_Sawyer írta: Sziasztok!

Próbálkozott valaki már légtömegmérő tisztítással? Ha igen, akkor volt valami értelme?



A képlet végtelenül egyszerű. Ha a kosz miatt mér szarul,akkor van értelme, ha beszart,akkor fújkálhatod bármivel...

anubisz Elküldve: 2014-10-01 22:13 Olajzabálás

irodlak írta:
anubisz írta:
irodlak írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy BMW E46 330i limuzint. Azt vettem észre, hogy elég sok olajat fogyaszt, de nem tudom eldönteni, hogy ez még természetes-e, vagy gond. Most nagyjából 10.000km alatt megevett 4 litert az olajcsere óta (főleg autópályán ment 140-180 között, néha többel rövid távon városban keveset használtam). Jelenleg Castrol Edge 5W30-as olaj van benne.

Más olajat kéne használnom, vagy ez normális fogyasztás, vagy mit kéne megnézzek? Olajfojást és füstölést nem látok, az olajcsere előtt volt vizsgán ott is minden ok volt.

A motorban 158ezer km van.

Köszi a segítségeteket!
Tamás


1. Autódban nem 158 000 van. El hiheted, jó ránézni,de nem több. KB mint a kirakatba mikor ki van téve hogy 70 ezer a kabát, és le van akciózva 15 ezerre... végül is 300 ezret is írhattak volna...
2.330 as mindig enni fogja, szerintem ez ilyen konstrukció. Szimering csere után is. Nekem is az van,és eszi,kb 3 litert egy periódus alatt. 130 felett hatványozottan, 160 felett még inkább.
180 nál ne csodálkozz,hogy ennyit fog enni. Bár 10 ezer alatt sok a 3 liter, de simán benyalja ha 160 felett pályázol vele. Főleg, hogy a kocsidba 250 minimum van, de szerintem több is.
Ha megvárod a 20 ezret addigra még rosszabb lesz, mert kb 10 után kezdi nagyon zabálni, mert addigra már elgyengül az olaj.
Kb 6,7 000 ig az enyém is tartja, utána kezdi eszegetni. Régen mikor én is 180 al jártam vele, hát nagyon sűrűn kezdett világítani a sárga lámpa.
Ez ilyen autó. Cseréld az olajat 15 ezernél, mert utána már csak benne van,de semmit nem ér. Főleg ilyen fordulaton.
Csak megjegyezném, az enyém se füstöl, és van már benne simán 400 ezer, és 12.6 a kompresszió minden hengerben.


Hello!

Kösz a kommentet, akkor valamennyire megnyugodtam. Alapvetően nincs bajom ezzel, hogy eszi az olajat, csak tudni akartam, hogy ez normális-e. Mondjuk ezek alapján lehet beruházok egy 60literes hordóra a 4 literes flakonok helyett Sűrűbb olajnak lenne valami pozitív / negatív hozadéka?

Amúgy nyilván nem azért vettem 330i-t hogy 130-cal menjek vele, meg elfogadom hogy költeni kell rá, csak nem akartam abba a hibába esni, hogy jaja persze biztos eszi az olajat, miközben nem kéne hogy egye.

Új vagyok még ezen a fórumon, de jó tudni, hogy itt is akadnak fórumozók, akik 3 mondat alapján képesek megmondani, hogy hány kilóméter van az ember autójában mindenféle előélet, kép vagy akár származás nélkül.






Nem igen változik az olajok cserélgetésével,esetleg nagyon keveset. Nekem volt gyertya menet szakadásom, ez miatt le lett véve a hengerfej.Így ki cseréltettem akkor már a sz.szár.szimeringeket,szelepvezetőket,stb. Így is eszi.Amint hígulni kezd az olaj,úgy kezdi nyamizni, de mikor én se jártam soha 160 alatt a pályán,akkor a még friss olaj is kapatosabb volt, a 8,10 ezrest meg nagyon nyalta. bár 20 ezer alatt akkor se evett 3,4 l nél többet. Gyertyáim szép tiszták, kipufogó szép barna, nem szutykos, nem füstöl. Ez van. Amit megcsinálhatsz ha lesz felesleg pénzed, a karter szellőztető szelepet cseréld le, mert az még okoz túlzott olajzabálást, minden csővel együtt!!! mert a melegtől leszedésnél törnek,hullanak szét. Meg nézess kompressziót!
Szimering csere nem éri meg, csak ha bontani kell amúgy is, mivel tökéletesen csak heng,fej leszedéssel lehet megcsinálni,és akkor meg minden tömítést cserélni kell, nem mondom, hogy hányszor 10 ezer egy nem gagyi készlet, de40,és 90 között valahol,attól függ, hol veszed,és mi van benne,és milyen a gyártó.
Nem 1 nem 2 330 M54 motorossal beszéltem itt, mindnek ette az olajat, szintén ugyan azzal jöttek amivel te,
Olajba nem szólok bele, az itt örök vitatéma, nekem most 5-30 van benne, de használtam 0-40 is, azt is ette. Ha megnyugtat cserélgesd, de ne castrolt használj, mert sok a hamis. Bár a 40 el lehet jobban jársz, még is jobban bírja a meleg oldali terhelést, talán azzal kicsit jobb lesz, de szerintem ne reménykedj.
Én is így gondolkodtam, és volt év mikor 400 ezer ment csak tr.büntetésre, de blokkolóra arra sajnáltam a pénzt. Mióta megjavultam azóta nincs büntetésem,és a kocsit is kímélem.

anubisz Elküldve: 2014-10-01 18:16 Olajzabálás

irodlak írta: Sziasztok!

Nemrég vettem egy BMW E46 330i limuzint. Azt vettem észre, hogy elég sok olajat fogyaszt, de nem tudom eldönteni, hogy ez még természetes-e, vagy gond. Most nagyjából 10.000km alatt megevett 4 litert az olajcsere óta (főleg autópályán ment 140-180 között, néha többel rövid távon városban keveset használtam). Jelenleg Castrol Edge 5W30-as olaj van benne.

Más olajat kéne használnom, vagy ez normális fogyasztás, vagy mit kéne megnézzek? Olajfojást és füstölést nem látok, az olajcsere előtt volt vizsgán ott is minden ok volt.

A motorban 158ezer km van.

Köszi a segítségeteket!
Tamás


1. Autódban nem 158 000 van. El hiheted, jó ránézni,de nem több. KB mint a kirakatba mikor ki van téve hogy 70 ezer a kabát, és le van akciózva 15 ezerre... végül is 300 ezret is írhattak volna...
2.330 as mindig enni fogja, szerintem ez ilyen konstrukció. Szimering csere után is. Nekem is az van,és eszi,kb 3 litert egy periódus alatt. 130 felett hatványozottan, 160 felett még inkább.
180 nál ne csodálkozz,hogy ennyit fog enni. Bár 10 ezer alatt sok a 3 liter, de simán benyalja ha 160 felett pályázol vele. Főleg, hogy a kocsidba 250 minimum van, de szerintem több is.
Ha megvárod a 20 ezret addigra még rosszabb lesz, mert kb 10 után kezdi nagyon zabálni, mert addigra már elgyengül az olaj.
Kb 6,7 000 ig az enyém is tartja, utána kezdi eszegetni. Régen mikor én is 180 al jártam vele, hát nagyon sűrűn kezdett világítani a sárga lámpa.
Ez ilyen autó. Cseréld az olajat 15 ezernél, mert utána már csak benne van,de semmit nem ér. Főleg ilyen fordulaton.
Csak megjegyezném, az enyém se füstöl, és van már benne simán 400 ezer, és 12.6 a kompresszió minden hengerben.

anubisz Elküldve: 2014-09-29 12:35 Sportlégszûrõ

negativ0001 írta: Roviden...akkor kell tisztitani, amikor a femhalo ami a gyapott retegeket tartja, nem kezd latszani. Ez aszfalt utakon, autopalyakon 50ezer merfold, ha az autogyarto eredeti legszurohazat hasznalod es ebben a megfelelo k&n legszurot. Ha pedig nagy konikus legszurot (mint ahogy az enyem), akkor 100ezer merfoldenkent. Ha terepezel akkor 25ezer.

If you have not experienced a decrease in mileage or engine performance, chances are your filter is fine and does not yet need cleaning. To be more specific, the filter does not require cleaning if you can still see the wire screen on the entire air filter regardless of how dirty it may appear. When the screen is no longer visible some place on the filter, it is time to clean it. When used in normal paved road, street or highway conditions, our replacement air filters that fit in the factory air box should require cleaning every 50,000 miles and our large conical filters on an intake system should require cleaning every 100,000 miles. When used in dusty or off-road environments, our filters will require cleaning more often. We recommend that you visually inspect your filter once every 25,000 miles to determine if the screen is still visible.




Remélem mindenki utánozni fogja a blőd tanácsaidat 100ezer merfoldenkent

anubisz Elküldve: 2014-09-22 01:53 Beázás!!!

[quote="kzste"]
Tom_Sawyer írta:
kzste írta:
scherier írta:
Imi78 írta:
scherier írta:
scherier írta:
Zoli200 írta:
scherier írta:
b_imi írta:
Levimester írta:
scherier írta: Sziasztok!

Utolsó kétségbeesésemben írom ezt az üzenetet. 2004 E46 első utasoldali kesztyűtartó alatti részen beázik. A problémám az, hogy sehogy nem tudom kitalálni, hol folyik be a víz.


Ezen a durván 7x12cm-es részen vizes minden nagyobb eső után, ha áll az autó ha megy mindig. Az ember gondolná, hogy a víz fentről esik lefelé, nos a kesztyűtartó alja teljesen száraz. Oldalról folyna be, a küszöb is teljesen száraz. Végig néztem az összes tömítést az ajtón, a szélvédő körül, a motorháztérben. Nem látszik legalább is szemmel hogy valami gond lenne. Ha valahonnan máshonnan folyna ide a kárpitozás akkor máshol is vizes lenne. Bármilyen tanácsot szívesen látok.
Köszönöm!


Szia! Ha visszaolvasol írnak pár megoldást erre a problémára, de legtöbbször az ajtókárpit mögötti szürke szigetelő anyagot engedi el a ragasztó..


Hoppá! 51-71-8-232-894 erre gondolsz?? amiből a két ablaktörlő kar is kijön? Mert az elég szar állapotban van, a nap is kiszívta rendesen már, a napokban akartam cserélni. Megnéztem a motorteret is eső után. A motorházon levő ablakmosos rács alatt vizes volt, meg ha szembeállunk a bal oldali üres (320dízel) rekesz volt belül vizes, onnan talán folyhat oda a víz???

Így van. Ajtókárpit le, aztán vissza kell ragasztani a szigetelést.

Nézd meg azt is, hogy a kárpitbolhák alatt megvan-e a gumi tömítés. Ha nincs, akkor ott is befolyhat a víz.


Köszönöm a gyors reagálást. Most kint zuhog az eső, eddig a kocsiban ültem és néztem mi történik. Tettem egy tálcát a vizes folt fölé, hogy abba gyűljön a víz ha csöpög. Háát nem csöpög. A tálca alatt lesz vizes. Tálca ki, megnéztem mindent, a szélvédő tömítése tökéletes, sehol sem vizes, az ajtó tömítése tökéletes, sehol sem vizes, a küszöb sem vizes. Ahogy észrevettem, ahol a pedálok helye lenne mondjuk egy angol kocsiban ott kezd el vizesedni, és onnan terjed a szék felé. Nem lehet hogy valahonnan a motortérből jön be a víz? oda le a hajlathoz, a ferde lemezen a kárpit nem vizes!

Visszaolvastam mielőtt írtam, de nem gyanakodtam az ajtóra, mert nem ott vizes. Az ajtóban lenne a hiba? Ajtókárpit nálam légzsákos bőr, simán le tudom szedni? Kárpitbolha az mi? Bocsi a sok hülye kérdésért elég kezdő vagyok ebben a témában.


A szélvédő alatti műanyagod rendben van,azon van egy csík,nekem akkor ázott be mikor az tiszta repedt volt.


51-71-8-232-894 erre gondolsz? Amiből a két ablaktörlő kar jön ki? Ez elég fos állapotban van, cserélni is akartam a napokban, lehet ez az oka? Megnéztem a motorteret még reggel eső után, és az ablakmosófúvókás rácson átjövő víz miatt az a rész volt nedves, meg egy kicsit a bal oldali nagy üres üreg (dízel) lehet ott folyik be?? Neked is ugyan ezen a helyen lett vizes??


Scherier!
Ugyanebben a cipőben járok. Annyit sikerült kiderítenem az elmúlt esős napok segítségével , hogy a a viz a műanyag "takaró" lemez és a gumi klédernél csordogál.
A feltöltött képed alapján a "Z" betűnél szivárog .
A párazáró visszaragasztása és a patentok cseréje nem hozott változást!
Kedves márkatársak amennyiben van még ötletetek szívesen fogadom fogadjuk.
Köszönettel




Szia Imi!

Az utolsó hozzászóló segítsége megoldotta a problémát. Nagy eső után, nyisd fel a motorháztetőt. Szembe állva a bal oldalon van egy dízelnél üres külön szigetelt rekesz. Nálam ennek a rekesznek az alján volt vizes, innen folyt be az utastérbe. Ennek a rekesznek a bal oldali tömítése nálam rossz volt, ezt kicseréltem. Az ablak alatti műanyag takaró is elvetemedett, ezért ezen a részen az üveg és a műanyag között befolyt a víz. Kiszedtem a régit (ablaktörlő kart is le kell venned), kipucoltam az egész részt. Majd ekkor cseréltem ki bal oldali gumi tömítést, és ezt a nagy műanyag elemet is a hozzá tartozó gumitömítéssel. Azóta nem tapasztaltam beázást. Nem egy nagy beruházás, és esztétikailag is sokkal jobban néz ki az autó az új fekete alkatrésszel, mint a régi repedezett napszítta szürkével. Remélem tudtam segíteni.




Szia!

Hol vettél olyan tömítést? (Bal oldali üres box bal oldala) Szerintem nálam is ez lesz a gond, ott csordogál a víz abba a boxba és csupa víz a szigetelőanyag a tűzfalon.


Igaz lehet a motortérből való befolyás lehetősége is, de én máshol véltem megtalálni a hibát. Nekem szerintem a "VÍZ" felirat melletti részen folyt be a víz az ajtóküszöbnél. Ott van egy műanyag elem, ami egy kicsit tud mozogni. Mióta azt többször (és rendszeresen) előretoltam ütközésig, azóta mintha nem vagy minimálisan folyna be a víz. Szerintem azt is nézzétek meg.



A küszöb takaró műanyagra gondolsz? Az miben befolyásolja hogy befolyik-e a víz? Annak már elvileg nem is szabadna vizet kapnia szerintem, hiszem az ajtón lévő gumikáderen belül van.


anubisz Elküldve: 2014-09-13 19:39 BMW kulcsok

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Hutomi írta: Sziasztok!

2001es e46 320D Touring-om van. Sajnos az egyik kulcsot sikerült elhagynom külföldön és szeretnék helyette másikat csináltatni/rendelni. Ami megmaradt kulcsom az már gombosan nem nyitja a kocsit, csak kulccsal így azt inkább továbbra is pótkulcsként használnám. Na most rendelni a BMW-től 40.000+betanítási pénzt kérnének(bár jobb lenne ha csak ideadnák és akkor egy barátom összeprogramozná őket, nem tudom ilyenre van-e lehetőség?!). Vagy esetleg tudtok-e ajánlani valakit aki készít kulcsot, ami jó lehetne a kocsimhoz.
Köszi a segítséget.


tanítsd be a kulcsot és nyitni fogja gombosan is azért enm nyitja, mert amikor tanították azt amit elhagytál, akkor ezt nem tanították fel. a hogyanjáról hazsnáld a keresőt, le van írva


Még nem tanította, még csak meg akarja rendelni. Lemerült a pótkulcs. Évente néha azt is használni kell pár napot. Nekem se ment 8,10 hónap múlva mikor nem használtam. Kel vele menni egy napot, aztán újra kell tanítani.


csak ismételni tudom magam, az elején mentem a pótkulccsal egy pár km-t, hogy kipróbáljam, azóta bő 7 év eltelt, és ugyanúgy nyit zár, pedig azért hazsnálva többet volt, mint amit a gyújtáskapcsolóban volt. mégsincs lemerülve. amúgy igaz, tölti magát, de én örülök neki, hogy az enyém nem merül.


Azt nem zárom ki, nekem is csak 1x volt, nem tudom előtte mikor volt használva utoljára. Az elem is számít, menyire van elkopva már. Ha meg használva nincs csak az adatokat kell megőriznie annyi kell neki.


hát nekem a pótkulcsok, mint az újak. én ejtettem le már 2x, bár az sem annyir látszik meg, nem használták őket az biztos.


Nekem azok is voltak használva, látszik rajta, úgy hogy nyúzottabb benne az elem, gondolom. Aztán lehet nem is az elem volt lemerülve, csak nem lett hozzá tanítva, mikor az eredeti igen. Lényeg, hogy nem ment, csak mikor letanítottam mind a kettőt.

anubisz Elküldve: 2014-09-13 19:33 BMW kulcsok

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Hutomi írta: Sziasztok!

2001es e46 320D Touring-om van. Sajnos az egyik kulcsot sikerült elhagynom külföldön és szeretnék helyette másikat csináltatni/rendelni. Ami megmaradt kulcsom az már gombosan nem nyitja a kocsit, csak kulccsal így azt inkább továbbra is pótkulcsként használnám. Na most rendelni a BMW-től 40.000+betanítási pénzt kérnének(bár jobb lenne ha csak ideadnák és akkor egy barátom összeprogramozná őket, nem tudom ilyenre van-e lehetőség?!). Vagy esetleg tudtok-e ajánlani valakit aki készít kulcsot, ami jó lehetne a kocsimhoz.
Köszi a segítséget.


tanítsd be a kulcsot és nyitni fogja gombosan is azért enm nyitja, mert amikor tanították azt amit elhagytál, akkor ezt nem tanították fel. a hogyanjáról hazsnáld a keresőt, le van írva


Még nem tanította, még csak meg akarja rendelni. Lemerült a pótkulcs. Évente néha azt is használni kell pár napot. Nekem se ment 8,10 hónap múlva mikor nem használtam. Kel vele menni egy napot, aztán újra kell tanítani.


csak ismételni tudom magam, az elején mentem a pótkulccsal egy pár km-t, hogy kipróbáljam, azóta bő 7 év eltelt, és ugyanúgy nyit zár, pedig azért hazsnálva többet volt, mint amit a gyújtáskapcsolóban volt. mégsincs lemerülve. amúgy igaz, tölti magát, de én örülök neki, hogy az enyém nem merül.


Azt nem zárom ki, nekem is csak 1x volt, nem tudom előtte mikor volt használva utoljára. Az elem is számít, menyire van elkopva már. Ha meg használva nincs csak az adatokat kell megőriznie annyi kell neki.

anubisz Elküldve: 2014-09-13 17:14 BMW kulcsok

Hutomi írta: Sziasztok!

2001es e46 320D Touring-om van. Sajnos az egyik kulcsot sikerült elhagynom külföldön és szeretnék helyette másikat csináltatni/rendelni. Ami megmaradt kulcsom az már gombosan nem nyitja a kocsit, csak kulccsal így azt inkább továbbra is pótkulcsként használnám. Na most rendelni a BMW-től 40.000+betanítási pénzt kérnének(bár jobb lenne ha csak ideadnák és akkor egy barátom összeprogramozná őket, nem tudom ilyenre van-e lehetőség?!). Vagy esetleg tudtok-e ajánlani valakit aki készít kulcsot, ami jó lehetne a kocsimhoz.
Köszi a segítséget.


Venni kel egy ilyet, itt vagy máshol és azt felprogramoztathatod, minek a kidobott 60 ezer az ablakon?
http://bolthely.hu/obddiag/id/...errel_HU58

anubisz Elküldve: 2014-09-13 17:13 BMW kulcsok

YELLOW írta:
Hutomi írta: Sziasztok!

2001es e46 320D Touring-om van. Sajnos az egyik kulcsot sikerült elhagynom külföldön és szeretnék helyette másikat csináltatni/rendelni. Ami megmaradt kulcsom az már gombosan nem nyitja a kocsit, csak kulccsal így azt inkább továbbra is pótkulcsként használnám. Na most rendelni a BMW-től 40.000+betanítási pénzt kérnének(bár jobb lenne ha csak ideadnák és akkor egy barátom összeprogramozná őket, nem tudom ilyenre van-e lehetőség?!). Vagy esetleg tudtok-e ajánlani valakit aki készít kulcsot, ami jó lehetne a kocsimhoz.
Köszi a segítséget.


tanítsd be a kulcsot és nyitni fogja gombosan is azért enm nyitja, mert amikor tanították azt amit elhagytál, akkor ezt nem tanították fel. a hogyanjáról hazsnáld a keresőt, le van írva


Még nem tanította, még csak meg akarja rendelni. Lemerült a pótkulcs. Évente néha azt is használni kell pár napot. Nekem se ment 8,10 hónap múlva mikor nem használtam. Kel vele menni egy napot, aztán újra kell tanítani.