anubisz Elküldve: 2013-01-06 00:26 Társalgó
si3rrabravo írta: Amugy a csaj a vegen muhisztit nyomott mar! Szerintem erezte, hogy ez mar sok volt, aztan eloadta a nagy halalt! Ha megvagta volna magat vmi utoeren, akkor ott csobogna a ver! Szerintem azon percen kijozanodott! Megneztem volna a fornettis reakciojat!
anubisz Elküldve: 2013-01-05 23:41 Társalgó
si3rrabravo írta:anubisz írta: Ha még nem sírtatok a héten )))))
http://erotika.indavideo.hu/vi...szeg_kurva
Egyreszt a mobilos egy telibevert gyoker, amiert forgatja a mobiljat felvetel kozben. Masreszt, sosem ertettem az ehhez hasonlo videok, miert a legjobb resznel fejezodnek be! Mert az tuti, hogy itt nem hagytak abba a kamerazast ezek a gyokerek!
anubisz Elküldve: 2013-01-05 22:50 Autóvásárlás
dio írta: Hello
Erről az autóról mi a véleményetek?:
http://www.hasznaltauto.hu/aut...so-6447749
anubisz Elküldve: 2013-01-05 22:17 Társalgó
anubisz Elküldve: 2013-01-05 21:51 Társalgó
Robinson írta:anubisz írta: Ha még nem sírtatok a héten )))))
http://erotika.indavideo.hu/vi...szeg_kurva
ehhez már éter kell baszki
anubisz Elküldve: 2013-01-05 21:31 Társalgó
anubisz Elküldve: 2013-01-05 04:04 Motorolaj
anubisz Elküldve: 2013-01-04 23:20 Heeelp...!
Nono írta:kecsurobi írta: probáltam már azt de lehet akkor nem jó az a pöcök
Figyelj oda, hogy az órát mutassa a kijelző a műszerfalon, ne pl. a fogyasztást.
Anno azt hittem, hogy el van törve a pöcök.
Végül ki akartam szerelni a műszerfalat, a csavarhúzó készlet már mellettem volt, majd "vesztenivalóm úgy sincs" alapon határozottan elforgattam, és elindult az óra.
Ez valamiért nem a finom kezelés kategóriájába tartozik.
anubisz Elküldve: 2013-01-04 22:41 Segítsetek!
szotakdavid írta:kecsurobi írta: üdv az normális ha beindítom a kocsit és kialszik a piros olaj jelző,de utána kivillan narancssárgán 10 másodpercig kb.Ez normális?
Olajszinted jó??ha igen akkor olajgomba lesz a szar
anubisz Elküldve: 2013-01-04 20:39 Heeelp...!
kecsurobi írta: Az órát hogy kell beállítani ?
anubisz Elküldve: 2013-01-04 20:35 Nem tudom mi a baja az autómnak
hil írta:anubisz írta:Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.
Erre a hibakódra igen tág a hibalehetőségek listája. Nem értem hogy szítta ki az ujjából, hogy pont lambda szonda.
http://www.obd-codes.com/p0170
csak így lefordítva van egy pár lehetséges ok.
Okok
A lehetséges okok közé tartozik a vákuum szivárgás, méretlen levegő szivárog üzemanyag telített motorolaj szivárgás a turbó levegő felelős tömlők (ha van), esetleg rossz O2 érzékelő (Ha Mercedes, megkövetelheti adaptációs M-Benz kompatibilis leolvasó eszközt.) Olaj szennyeződés MAF csatlakozóval vagy O2 érzékelő csatlakozókkal. Azt is ellenőrizze, gyújtótekercs, bütykös és forgattyús érzékelők, és az olaj szivárgását érzékelő hozzájárul a kőolaj behatolás a kábelköteget. Hibás MAF (Mass Air Flow) érzékelő (különösen Mercedez-Benz és más európai autók. Van egy csomó probléma utángyártott MAF érzékelők.) Hibás tüzelőanyag nyomás szabályozó szivárgó vezérműtengely beállító mágnesszelepek (Mercedes-Benz).
Megjegyzés: néhány Mercedes-Benz modellek van egy szolgáltatás visszahívás a forgattyúház szellőző tömlőt alatt található a szívócsatornát. Meg kell vizsgálni, nincs-e szivárgás / törés és működésének szelep a tömlő. A visszacsapó szelep kellene folyni csak egyféleképpen.
Beszélj ezekkel, ők kimérik ha rossz a szondád,és egyéb más dolgot is, én jártam már náluk, különben lehúzzák a gatyádat is a szervizek.
Itt hibakeresésre specializálódott szerelőt kell keresni, nem kicserélni a fél kocsit.
http://www.injektor.hu/
Sziasztok!
Már bocsánat, hogy belevau, senkit nem szeretnék megjegyzésemmel megsérteni és tiszteletben tartom a segítő szándékot, de: a google fordítót mindenki ismeri, tudja használni. Az eredmény értelmezhetetlen szöveg, ezért szerintem ide azt bekopizni teljesen felesleges. A jobb segítséget az jelentené, ha korrekt fordítás lenne betéve a válaszba.
Mégegyszer: a megsértés legcsekélyebb szándéka nélkül írtam megjegyzésemet.
Sajna mostanában a fordítás nélküli magyar szöveg is hemzseg a helyesírási és fogalmazási hibáktól, nehezen értelmezhető. Lehet, hogy ez az új divat, csak lemaradtam?
anubisz Elküldve: 2013-01-04 19:55 Nem tudom mi a baja az autómnak
Pintyi86 írta: Sziasztok !
Az autom bmw e46 316i-benzin
úgy kezdődött a probléma hidegen be indítottam Check lámpa narancssárgán világit és fekete kormos füst 4000-nél tovább nem lehet el pörgetni de van amikor 3500-ig sem ha meleg a motor akkor max 4500ig de nem mindig sikerül az alap 4000 dadogva gyorsul és nem is húz úgy ahogy kellene lomha és az alapjáraton 600 és 1000 között fel le mozog a fordulatszám mérő ha hirtelen be kanyarodok akkor meg leáll.
A wallisba vittem a kocsit kiolvastatni P0170 Fuel Trim Malfunction (Bank 1) hibakódot jelzet ott azt mondták foganyusház szélőztetető szelep valami DISA VALVE A youtubon van pár videó róla + kartergáz cső + kartergáz szűrő.
Nos én el vittem még egy másik szerelőhöz az azt mondta tényleg szét mállott a kartergáz cső azt kicserélte + a kartergazszűrőt.
A hiba ismét fent állt ugyan úgy aztán rá olvasót P0170 hibakód az azt mondta holtpont jeladó azt is kicseréltem , és semmi változás aztán jött az összes vákuumcső ismét semmi változás.
aztán elvittem másik szerelőhöz az azt mondta szívósorház tömítés azt még nem csináltam meg mert már kifogytam a pénzből és nem szeretném kicserélni az összes létező alkatrészt.
el vittem egy márkafügetótlen szerelőhöz ott is P0170-es hibakód az azt mondta lambda szonda.
AKKOR MOST MIT CSINÁLJAK CSERÉLJEM KI A SZÍVÓSORHÁZ TÖMÍTÉST ? VAGY A LAMBDA SZONDÁT ?
VAGY FOGATYUSHÁZ SZELEZTETŐ SZELEPET ?
AKI VOLT HASONLÓHELYZETBE VAGY TUD SEGÍTENI TUD AZ ÍRJON KÖSZI.
anubisz Elküldve: 2013-01-04 19:36 Heeelp...!
kecsurobi írta: üdv az átlag üzemanyag fogyasztás mérőt hogy tudom nullázni?
anubisz Elküldve: 2013-01-03 22:55 Motorolaj
YELLOW írta:anubisz írta: Amúgy meg a te hibád, annyira szajkózod a hamis olaj mizériát, hogy már csak konzervdobozba zárt lefestett olajat mer az ember venni )))))))))
és mikor várhatunk eredményt? mikor cserélsz, és meddig lesz bent kb? idén sor kerül még rá?