anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2013-01-02 13:37 Üzemanyag fogyasztás

Hát ennyi pézért már tudhat valamit, 7100 1 liter 0-30 as.

0W-40 SL/CF Xado motorolaj /4 liter Szintetikus B4 BMW Longlife 25 297 HUF
nekem 8 kel bele kapásból. Az mán nem aprópézz 50 ezer.
A gond csak az, ha szarok a szimeringjeim, és cserélni kéne, akkor ez is elmegy, és minden más is. Így meg az 50 ezres olajat zabálja majd, nem a 35 ezrest.
Szerintem amíg ezt a lehetőséget nem javíttatom, hiába a csoda olaj, ugyan úgy meg fogja enni, 10 ezer után, mikor már lehígul.Akkor meg 50 ezrekért cseréljek olajat 15 ezer körül megint.

anubisz Elküldve: 2013-01-02 13:29 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
YELLOW írta:
negativ0001 írta:

A 90eses evekben es 2000 utan kb 2003ig az E21ben 7.500-kent csereltem az olajat,10/15W-40et hasznaltam, aztan attertem az 5-40re es azzal 15ezret mentem. A gyarto 7.500at irt elo az akkor olajakkal. Az E46 azt hiszem valami 25ezret ir, de en szerintem hamarabb lecserelem 15 korul tuti. Meg nem ertem el odaig.Rengeteg kiserletezessel vegre megtallatam azt az olajat ami 15ezer utan is csodasan tartja tulajdonsagait, sot 25-30ezerig siman lehet menni vele, dieselben 30-50ezer, de persze ezt mind tudjuk, hogy rovid utakkal rohamosan csokken a minosege. Ezert lenne jo egy Webasto.



és melyik ez a csodaolaj, amit találtál? megtudhatjuk?



Amit irtam korabban is, az a Hollandiaban gyartott orosz Xado olaj.
Reg reg LiquiMolly-t hasznaltam az asvanyi 15w-40et az E21hez, de 5.000kent lecsereltem.



No most Yellow sokkot kap az Orosz olajtól és ezt hogy sikerült fellelni? Még hallani se hallottam róla soha.

Ja értem, nem Magyarba laksz, úgy lehet, hogy ott más ország termékeit is forgalmazzák jobban mind itt.

ez nem egy olcsó olaj, basszus, van amék 6000 1 liter, mit mondjak
http://www.xado.co.hu/?Itemid=38#!/~/category/id=2302528&offset=0&sort=normal

0-30 as 7100Ft i liter

anubisz Elküldve: 2013-01-01 22:07 Mi lehet a baj?

jejo80 írta:
anubisz írta:
jejo80 írta: Sziasztok !
320i E90-em van, és azt vettem észre, hogy a gyorsitáskor, és gáz elvételekor a tompitott lámpám bevillan, mintha feszültség probléma lenne. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Az autó ezt leszámítva tökéletesen működik.
Segítséget előre köszönöm.


Érdekes. Az nagyon valószínű, hogy ez fesz probléma, szerintem méress töltést, meg aksit, mást így nagyon úgy sem tudsz gyorsba tenni. És ha állsz a kocsival, és úgy pörgeted üresbe akkor is? vagy csak menet közben?


Úgy vettem észre, hogy csak menet közben lehet látni a lámpán, és inkább akkor ha a fordulat 4000 fölött van gyorsításkor és a gázpedált elengedem, akkor villan egyet.

Fogalmam sincs mi lehet, okoskodni meg nem akarok, annyi szar relé, mag miegyébb van egy kocsiba,érdekes, hogy üresbe ha felnyomod 4000 ig nem villan, csak menet közben.
Nem vagyok villanyszerelő sem, de valami miatt egy pillanatra biztos csökken a fesz a trafókba,lehet egy szaros relé is, vagy ki tudja. Sumák dugi hiba lehet.
Nálunk ilyet akkor szokott csinálni, mikor kezd meghalni a xenon égő, mindig azt hitték akik szembe jöttek, hogy refizek, vagy villantok, de csak az egyik égő, ugye igen ritkán haldoklik mind a kettő egyszerre.
Nálad biztos nem ez a hiba. Próbálj meg felkapcsolni minden fogyasztót a kocsiba, lámpát ülésfűtést, szélvédő fűtést, meg ami van, nézd meg úgy, amikor villan, hogy az utastérben is ingadozik e a fény akkor. Csak úgy következtetek, ha a generátor szarakodna, így terhelve az utastérbe is látni kellene már ha egy pillanatra esik a fesz.
Ha jó a generátorod, és az aksid szerintem jobb ha egyenlőre nem foglalkozol vele, én ezt tenném. Tapasztalat, hogy sokszor többe kerül a hiba felkutatása ( ilyen rejtett hibánál ) mint a hiba okozója.
Főleg így, hogy csak menet közben produkál ilyet. Lehet 20 ezer mire megtalálják, ami okozza, az meg csak pár ezer. Hátha beszarik, vagy rosszabbodik, és úgy már kiderül mi okozza. Még egy egyszerű kontakt is lehet.
Ha nagyon idegesít, ebből szerviz lesz, isten tudja milyen relé vezérli a világítást, stb generátort mindenképpen méresd be, mert ha hibás, az aksi is lefossa magát így télen, hamar. Ha azok jók veszélyes dolog már nem lehet.

anubisz Elküldve: 2013-01-01 20:35 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?


Ezt halal komolyan mondom!!! Nem vicc!
Regebb 1liter olajat evett ket olajcsere kozott, de aztan kicsereltem a szelepszarszimeringeket. Gyuruzve nem volt es meg igy is mind4 hengerben 10.5-10.6 Bar a nyomas. A huvely falan meg mindig latszanak a gyari 45fokos "karcolasok", nem jut eszembe hogy is mondjak annak.
2012es bimmer nincs amiert buszkelkedjen, mert a 80as evekben jobban megcsinaltak a motrokat, most ugy csinaljak, hogy romoljanak, mert akkor nincs biznisz es ez ugy 2000-2002 utantol van igy, meg osszeeskuvesnek is lehetne hivni.


akkor lehet nekem is szimeringeket kellene cserélnem, mert nálam 12,6 a kompresszió, és van benne 350 amiről csak én tudok, meg amit beletekertek még az aranypofák.
Persze amíg friss az olaj nekem se fogy aztán ahogy hígúl, használódik, úgy kezdi el nyamizni. Hozzáteszem pont úgy 15 után amikor ajánlatos lenne minden kocsiba cserélni, bármit is ír a csere intervall. Ez is bizonyítja, hogy 15 körül már szart se ér az olaj.
Elég 1,2 160 feletti pályázás, már villan is a sárga lámpa leálláskor, hogy pótolni kéne.
És úgy eszi, hogy a kipufogó gyönyörű, a gyertyák atom tiszták, semmi szutyok rajtuk.Nem füstöl,( szép is lenne ) mégis elmegy az olaj.

anubisz Elküldve: 2013-01-01 20:26 Mi lehet a baj?

jejo80 írta: Sziasztok !
320i E90-em van, és azt vettem észre, hogy a gyorsitáskor, és gáz elvételekor a tompitott lámpám bevillan, mintha feszültség probléma lenne. Találkozott már valaki ezzel a problémával? Az autó ezt leszámítva tökéletesen működik.
Segítséget előre köszönöm.


Érdekes. Az nagyon valószínű, hogy ez fesz probléma, szerintem méress töltést, meg aksit, mást így nagyon úgy sem tudsz gyorsba tenni. És ha állsz a kocsival, és úgy pörgeted üresbe akkor is? vagy csak menet közben?

anubisz Elküldve: 2013-01-01 03:13 Gyújtásra kattogó hang a motortér felõl

paolo írta:
YELLOW írta:
paolo írta:
YELLOW írta:
paolo írta: Sziasztok!

Indításnál nagyon hangos a motor. Olyan mintha nem lenne benne olaj, max. 3sec és eltűnik a kattogás, szépen jár a motor ahogy szokott.
Általában ha hosszabb ideig állok meg, mindig jelentkezik és csak kimondottan indításnál.
Gyári szűrő van benne, 5/30 as olajat lecseréltem mert gondoltam túl híg, most 10/40es van benne.
Valakinek valami ötlet?????


csak gratulálni tudok... 0w-30 olajjal simán jó. a hiba oka egyártelműen a 10w. télen iylen sűrű olajat rakni egy ilyen korszerű motorba.... gratulálok. ne csodálkozz ha oda lesz a vezérlésed... vagy más.


köszönöm a választ, de mint írtam a hiba a 5-30asnál kezdődött, illetve 10 éves autórol beszélünk amiben 260 ezer km van.


akkor motorgenerál... de nem sűrűbb olaj. más dízelesek ennyi km-rel 0w-30 olajjal járnak és alig van fogyása. ebbe a motorba full szintetikus kell. ami 10w-ben már elég ritka. 5w-40-től sűrűbb nem kell bele. inkább a lánc csattog, amíg a fordulatot fel nem veszi, esetleg láncfestítő patron van beállva.
legalább a szelepfedelet jó lenne levenni és bekukkantani. esetleg vedd fel videóra a hangot. de azt mondom nehezen szivattyúzza fel az olajat ahogy hideg.


olajfogyásom nem volt szerencsére, és eddig mindig márkaszervízben bmw5-30as olajat tettek bele...kb 1 hónapja kezdte csak ezt el
megnézzük amit mondtál majd utána ismét jövök ha nincs eredmény...köszönöm


amúgy, ha már kenési probléma gyanúm van, legyen az bármiért, csak méretek egy olajnyomást, csak hogy nyugodtan aludjak, vagy nem? főleg annak tudatában, hogy a piros lámpa csak 0,3 alatt kezd világítani.
Idézet ! ( Ha ezt az értéket meghaladja az aktuális olajnyomás, akkor nincs vészjelzés. (Nem vigasz, hogy gyakran a műszerfali vészjelzés mellé kapunk egy akusztikus figyelmeztető jelzést is.)
Már az alapjárati fordulat környékén is ennek úgy bő kétszerese az elvárt olajnyomás üzemmeleg motornál. Ha tehát alapjáraton be-bevillan a figyelmeztető jelzés, az az álmoskönyv szerint sem lehet jó hír. Ha pedig egy közepes, percenkénti háromezres fordulatszámból indulunk ki, itt úgy 3,0 bar környéke az általában előírt érték. Ha az olajnyomás ehhez képest 80%-ot esik, a motor rövid idő alatt tönkremehet, miközben még messze nincs vészjelzés, a vezető önfeledten cseverészik utasával, )

szakirodalom!!
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2
ez után járkálj még csattogó motorral, és masszírozd még 2 hónapig, hogy mi lehet a baj.

anubisz Elküldve: 2013-01-01 03:04 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta: 200ezer km nem sok. A regi E21-ben 425ezer korul van es minden ok. Ket olajcsere (15.000km) kozott talan 1 deci olajat eszik.
BUEK mindnekinek!!!!!!!!


Az jó. Lehet termeli is enyém is 1 decit eszik 15000 alatt, ha áll a parkolóba de erre még egy 2012 Bimmer is büszke lenne.
Ugye ez csak valami Buék tréfa?

anubisz Elküldve: 2013-01-01 02:59 Fûtés - Klíma

jons írta:
szotakdavid írta:
Jons Pneumatikus R.-ék kurva nehezen veszik fel a telefont!!!!


email-re meg egyenesen nem is válaszolnak.


Én nem tudom, de nekem sosem volt ilyen gondom, pedig rendeltem már onnan sokat. Egyszerűen leadtam a rendelést, másnap jött is a motyó, max harmadnap.
Hozzátenném, még ajándékot is kaptam,1, vagy 2 bazinagy féktisztító sprayt, ami azért akárhogy is nézzük, majdnem 1500, 2000 alsóhangon.
Bár lehet nekem ilyen a karmám
Amúgy meg mit telefonálgassak, tudom mit rendelek, ott a cikkszám, ha nem értek valamit felhívom a márkaszervizt és megkérdezem.

anubisz Elküldve: 2013-01-01 02:44 Fûtés - Klíma

szotakdavid írta:
hp16 írta:
szotakdavid írta:
hp16 írta: ma megpróbáltuk a légtelenítést,szépen buborékolt is,de beletört a csavar lazításnál,a csavar fele benne maradt a menetben,járó motornál épphogy szivárog a víz,mit lehet most ezzel csinálni,ja és aki van a környéken bmw szerelő az 8000ft-os óradíjjal dolgozik,500ft ért rá sem néz a kocsira,és voltam már ott ő tiszította ki a fűtőradiátort,utána 2 hétig jó is volt.


Szia! hol laksz???

hello
Érden.



Keresd fel Muha Atit vagy melyik csőbe törted bele a csavart műanyag csavar vagy fém??


Azért tényleg sírnák, ha már azt a szaros csavart se tudnám magam kiszedni,fúrj bele egy lukat, és hajtsd ki, vagy egy nagyobb lukat, és kapd ki a maradékot a menetből,de csak utána, ha már van új csavar, gondolom azt nem kell mondani. Azért ránézek egy ilyen eseményre, csak fel próbálom találni magam.
Bár sok nőt hallok panaszkodni, hogy a faszijuk egy körtét alig tud becsavarni,egy TV programozás, már atomfizikusi képesség nekik.

anubisz Elküldve: 2013-01-01 02:33 Társalgó

jons írta: Olyat láttam ma megőrültök.

8. kerület Diószeghy Sámuel utca. Aki ismerős Pesten tudja miről beszélek, aki nem az el tudja képzelni...

Szóval e34 persze TDS. Elöl téli gumik. Hátul nyáriak. Kétszer is megnéztem. Ez mi?


Az olyasmi mint régen a Dzsumbuj? Harlemi éjszakák

anubisz Elküldve: 2012-12-31 20:45 Boldog Új Évet


YouTube videó

kemény a kocsiba a basszust kiemelve

buékkkkkkkkk

anubisz Elküldve: 2012-12-30 20:32 Társalgó

Tano írta: WOW Nem semmit kaptak azok a turbólapátok...


az ellenségemnek ilyet vigyen a télapó reggel indításkor.

anubisz Elküldve: 2012-12-30 20:24 320d Motor

pneurob írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
csbalu írta:
pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Komoly kis kütyü
Így csinálják a Wallisnál is? Vagy ott inkább cserélik mind a 4-et


Ez tuti nagyon építek egy ilyet a szekrény tetejére






Ha van hozzá türelmed és átlátszó edényeid, kb. 2000Ft-ból kihozható. Vagy megveheted a fotelból hátradőlve: http://www.schmiedmann.hu/2607...reses.aspx



na most nagyon feszültek lesznek a béjemvések, megint a reklám yellow nagyon ideges lesz, mán menekülök is

anubisz Elküldve: 2012-12-30 20:21 320d Motor

BarG írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
csbalu írta:
pneurob írta:
Alesi írta:
Lacika1986 írta: Sziasztok!!
Olyan problémám lenne az autommal hogy 1500-as fordulatnál néha elkezd
rángatni. Sem alatta sem fölötte nem csinálja, csak ott!! Nem erösen
rángat de érezhetöen.
Tudna vki segiteni hogy mi lehet a hiba??
Esetleg hogy Györben hova és kihez érdemes vinni??
2005-ös 150le 204 D4.
Elöre is köszönöm


Szia!

Ugyanezt csinalta az en autom is, megpedig hogy 1500 koruli fordulatot tartva, pici rangas volt erezheto. Ezt sem gyorsitasnal, sem lassitasnal nem csinalta, valamint mas fordulatszamokon sem, viszont idorol-idore egyre erezhetobben.

Aztan NT Autonal gepre raktak, kiderult, hogy a 2-es henger porlaszto mar nem tokeletes, de a korrekcios ertek alapjan annyira nem volt gaz (1,6 asszem, a gep szerint -5 es 5 kozott rendben). Azt mondtak, ha kicserelik, tapasztalatuk szerint vagy megjavul, vagy nem. Megcsinaltak, ott hagytam egy valag penzt (izzitasvezerlot, izzitogyertyakat is csereltek, es az EGR-t is kitisztitottak mertn em nagyon volt meg elotte) es voila, jo lett.

A lenyeg, szerintem vidd el egy normalis helyre, ahol gepen megnezik mi baja lehet, en nem vagyok benne teljesen biztos, hogy pont a porlaszto csere oldotta meg a gondot...

Ha sikerult rajonni mi a gond, dobj mar ram egy uzit, mert erdekel


A porlasztók vizsgálatához nincs szükség semmilyen komoly műszerre. Van egy flakonokból és műanyagtömlőkből álló készülék, amit rá kell dugni a résolaj visszavezető csonkokra. Motor indít és amelyik gyorsan megtelik az a hibás. Kb. 10 perces a mutatvány, ha hozzáértő csinálja.





Komoly kis kütyü
Így csinálják a Wallisnál is? Vagy ott inkább cserélik mind a 4-et


Ez tuti nagyon építek egy ilyet a szekrény tetejére






A baj csak az, hogy ez a módszer egyetlen meghibásodási fajta észlelésére alkalmas. Nem kell nagyon megeröltetni a fantáziámat, hogy még legalább kétféle hibát mondjak:
- egyenetlen szórási kép
- "bepisilős" fúvóka
Esetleg keresgéljek még?


mindenesetre az utolsó az brutális mint egy töltőfúvóka a Palackozóba.
ott már folyt a gázolaj a kipufogón

anubisz Elküldve: 2012-12-30 20:17 320d Motor

pneurob írta:
bmw320i írta:
Lacika1986 írta: Köszönöm!
Az a baj hogy sajna Györben nem ismerek senkit aki megbizható
és ért is hozzá!


majd mindjárt ajánlja pneurobi hogy menjél józsiho , mer ő mindent kicserél még azt is amit nem kell, de fasza lesz a gép


Nem tudom honnan vetted ezt az ajánlgatós dolgot, pár napja írtam a szervizajánlóba. Én csak azokat merem ajánlani, akik profi munkát végeznek és ismerem őket. Ezek Józsi Gyenesdiásról és Miki Nyíregyházáról. Van még egy E60 M5 vevőnk, akinek sok hasznos cuccot építettek be Pintérék (Bp.) tökéletesen. Őket személyesen nem ismerem, de csak jót hallottam róluk.



neked is van már itt ilyen ellendrukker táborod, mindegy mit mondasz, az csak rossz lehet