anubisz Elküldve: 2012-12-26 16:40 Mûszerfal világítás
vikti írta:jegember írta:Coyote írta:jegember írta:vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.
Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...
Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...
Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....
Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.
Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )
Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?
Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...
Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után