anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-12-26 16:40 Mûszerfal világítás

vikti írta:
jegember írta:
Coyote írta:
jegember írta:
vivaladiesel írta: Sosem fogom megérteni, hogy miért nem raktak vízhőfőmérőt bangle-féle Bmw-kbe... E60,E90 stb.


Ezt én sem és annyira frusztráló... Egyébként sok ismerősöm van ebből a korszakból és nagyon sok autógyár hasonlóan cselekedett és nem tudom megérteni... Valahogy akkor ez volt a divat...

Ezt szeretném pótolni és ha már nekiállok akkor betennék egy olaj/turbonyomás mérőt is. Csak bízom benne, hogy hátha tud valaki segítni vagy van már ebben tapasztalata itt...


Én teljesen megértem - ebben az irányba megy a világ, az automatizálás és kényelem az elsődleges szempont, az emberek meg csak butulnak egyre jobban.
Az oprendszerek (PC-n és telefonon is) egyre bolondbiztosabbak, egyre nehezebb finomhangolni vagy beleturkálni a beállításokba, ugyanígy az autókat is szeretnék, ha a szervízre bíznánk inkább.
A jövőben egyre kevesebb dologba kell beleavatkoznunk majd, erőltetik az automataváltót, biztonsági automatikákat, stb....

Amúgy azt mesélik, hogy a két lépcsős (sárga, piros) vízhőfok kijelzés egész megbízható az E90-en. Mondjuk még mindig nem tiszta nekem, hogy mi történik akkor, amíg nem melegszik fel rendesen, márpedig egy rossz termosztát így szépen gyilkolhatja a motort.

Mindenesetre divatirányzat ide vagy oda, a BMW elismerte, hogy rossz döntés volt, mert az új generációban ismét megjelent a hőfokmérő.
Talán ráébredtek, hogy csak a csajos autókban lehet elhagyni ilyesmit, a BMW meg nem az (kivéve az 1-est )


Akkor én csak azt kérdezném, hogy ki az aki tett már a kocsijába ilyet vagy pedig tudja hol lehet kapni/hogyan érdemes?

Hali!
Én meg azt nemértem,hogy az újabbakba mi a francnak rakta olajhőmérőt? Annak aztán mi haszna? Az olaj sose forr fel vagy melegszik túl...


Ez nagyon durva volt. Az a borzalmas, hogy nem minden kocsiba van. Tőled se vennék kocsit, egy ilyen felszólalás után

anubisz Elküldve: 2012-12-25 02:00 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta: Az enyemnek is a fogyasztasa meglebbent 1.5literrel, mert a munkahelyem 6 km-re van. Odaig -15rol 75 fokra alig melegszik fel. Az uzemhomerseklete 99-105 kozott szokott lenni, ha a futes nem uvolt +23ra.
Azon gondolkodom, hogy beszerelek egy taviranyitos Webasto futot es mire indulnom kell, arra a hutoviz legyen min 100 fokos. Ezzel le lehet csokkenteni a fogyasztast, plusz a hidegjarasi kopast is csokkenteni, plusz kenyelem, mert hamar van futes.
Igazabol minel hidegebb a levego, annal jobban megy a motor, de a fogyasztas ugy latom csak felfele ivel, de gondolom mind a hidegjarasnak koszonheti.


De ugye nézted menyibe kerül, ez a kényelem, plusz szerelés. Régen én is néztem. Utána számolj meg e éri, úgy hírtelen, és hány év mire megtérül, az a pár liter töblet.
Ahogy nézem a tiedbe 2000 ig, 260 000 + áfa, a sima távirányittóval, meg az apró.
Ja beépittés 50, 60 ezer + áfa, most nézem. Fél milla alsóhangon, és nem is a csúcsmodell.


Hat az auto volt 720.000. Csak is hasznaltat vennek es neztem is 150-250 euro. A szerelest megcsinalnam en. Hely van boven, meg egy 3L-es gazolajtartalynak is. Na ok, ezek csak tervek.....


gondolom akkor szerelő vagy? mert ilyet beszerelni laikusan igen kockázatos. Beindítod, aztán egyszer csak kinézve az ablakon azt látod, hogy lángol a motortér. Én félnék használtat beszerelni. Főleg ha 30-60 ezer ami újonnan 360 000.

anubisz Elküldve: 2012-12-25 01:38 Boldog Karácsonyt

YELLOW írta:


Látom benzingőzt szívtál, azért álmodozol

anubisz Elküldve: 2012-12-24 14:21 Boldog Karácsonyt

troooger írta:
anubisz írta: Az összes barátomnak, és ellenségemnek Na mi a közös az oldalba ezzel a videóval?
Kíváncsi vagyok ki hallja meg, azt a pár szót


YouTube videó

azt hiszem ez illik hozzám a legjobban



BMW M osztály



anubisz Elküldve: 2012-12-24 14:14 Boldog Karácsonyt

Az összes barátomnak, és ellenségemnek Na mi a közös az oldalba ezzel a videóval?
Kíváncsi vagyok ki hallja meg, azt a pár szót


YouTube videó

azt hiszem ez illik hozzám a legjobban

anubisz Elküldve: 2012-12-24 13:05 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.


nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?



Nyomást mérni alig tankkal?
BMW szakszervizben gondolom minden lehetőséget feltártak és mindenféle nyomásokat mértek..mégis semmilyen hibát nem találtak...aztán 1 hét mulva ujra előjött a rejtélyes nem indulás.
Szóval most üzemanyagszivattyúcsere.



meg se kérdezted mit néztek rajta? Basszus. Arra a mindent megnézésre azért ne esküdj meg. Látom nem sokat jártál még márkaszervizbe. Többséget be se engedik hátra, csak leadja a kocsit.Egy pár millát ott kell hagyni, hogy csak úgy szó nélkül besétálhass, és ne zavarjanak ki.
Elhiheted én már csak tudom hogy dolgoznak,megjártam egy párszor. hasból mondják mi a hiba, Rutin. ( sokszor bejön, jó párszor meg nem! ) utána jön a csodamasina, ha az se mond semmit,megkérdezgetik egymást, fejvakarás, jönnek a tippek, mind itt, utána győz a lustaság, vagy az időhiány, a többi szerelni való kupac kocsi miatt, és a nem várt mondat ( hát valószínű ez csinálja, ki kéne cserélni ) xxxxx péz plusz áfa.
Évek alatt egyszer se mértem sem üzemanyag nyomást, se kompressziót, mikor szóltam ( minek az )
aztán mégis az AC volt a hibás. ( nem ott jöttek rá ) csak mondták lehet az is.
Ritkán nyúlnak alternatív módszerekhez.
az ilyen extra kéréseket külön ki kell hangsúlyozni, hogy mérjétek meg, ezt nézzétek meg.
És ezt teszik úgy, hogy név szerint ismernek, jattok a zsebbe, néha kis Tokaji Aszuk, Metakszák,és ott állok a kocsi mellet, nézem mit ügyködnek, ( már ha nem fél napos a meló )
Gondolod, ha te odaviszed hogy nézzék meg, és visszasétálsz fél nap múlva, ott tolongott minden szerelő órákon keresztül, és a kocsidat masszírozták?
Nagyon el vagy tévedve. Rákötötték a gépet, azt jóvan, meg beindították párszor.
Ha nem állsz mellettük, csodát ne várj, a lappangó hibák feltárásába.Alkatrész cseréjét
megoldják pillanatok alatt, de ha bujkáló hibára akadnak, kezdődik a ki kéne cserélni, ezt, meg azt.
Csak jóindulatból mondom.
Biztos megnéztek mindent. Nagyon naív felfogás.

anubisz Elküldve: 2012-12-24 12:10 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
funkilaci írta: Hali!

Na megrendeltem a 6os üzemanyagszivattyút.Péntekre lesz itt ha minden igaz.
Azt vettem észre ha tele van tankolva a kocsi mintha ritkábban csinálná ezt a "nemindulást".
Most gondolkodom h holnap elinduljak-e vele 300kmre szülökhöz.
Képes olyat csinálni h végleg beadja a kulcsot és egyáltalán nem indul be?
Az elég ciki lenne ott a messzibe...


ez nem véletlen. uyganis a többb üzemanyag jobban nyom. segíti a pumpát. a haldokló AC-t is onnan ismerni meg, hogy keves anyaggal megáll az autó vagy nem indul. d eezt inkább benyásokra írom. ugye neked több pumpa is van.


nem mértek üzemanyag nyomást? esetleg alig tankkal? még ha nem is mindig tárja fel a pumpa hibát, de könyörgöm, ha már a szállító rendszerre gyanakszom, csak megméretem már, nem? vagy én vagyok a hülye?
vagy tényleg marad az emelt díjas sms, délbe a TV2 műsorába?

anubisz Elküldve: 2012-12-24 09:20 Társalgó

xlzx írta:
Osz24 írta: Sziasztok

Olyan kérdésem lenne hogy ,ma de én is autokáztam kint, es egy kisebb emelkedön nem birt felmenni a kocsi mi lehet a baj CSak pörgött kifele a kereke. DSc lámpa meg fel fel villant.


szerintem add el az autót ha nem bírod használni

nyomd ki a dsct aztán majd fel tudsz menni...


a nap beszólása

anubisz Elküldve: 2012-12-24 00:06 Társalgó

csbalu írta: Tud valaki ilyet kedvezménnyel rendelni?
http://shop.bmwgroup.com/Acces...ctOverview

Esetleg tippek hogy magyarországon hol lehetne megnézni és esetleg megvenni?

Amerikában csak 150 Euro
http://www.ebay.de/itm/BMW-M-W...875wt_2609

Jólenne még ennél lejjebb menni.


Magyaroknál 92500 mindenüt

itt van 52 ezerért.
http://www.autodiamond.hu/inde...mp;level=4

itt 92 000
http://www.autosajandek.hu/ind...;prID=2300
itt 61 000
http://bmw.hu/hu_rb/hu/owners/...duct5.html

anubisz Elküldve: 2012-12-23 19:32 Társalgó

jons írta:
anubisz írta:
Ónos jeges trutyi nagyon betyár, valamék nap az volt, 30 al alig bírtam úton tartani.
Ott nem lehet virgonckodni, csak ha öngyilkos vagy.


Az igazi ónos. Tavaly. 1-es, felengedem a kuplungot és megy a kocsi oldalra, nem előre. Izzasztós meló.
Úgy vagyok vele, hogy szórakozni jó a tél, de ha hosszút megy az ember, akkor annyira nem vicces. De ésszel minden megoldható


Itt jégpáncélba van az egész kocsim, mintha kristályból faragták volna ki, brutál, esik az eső, és egyből ráfagy. Hogy jutok haza basszus
Ja, nemsokára nálad is

anubisz Elküldve: 2012-12-23 16:20 Társalgó

YELLOW írta:
jons írta:
anubisz írta: itt leesett a hó, megindult a mulyaság az úttesten. 30 al főúton libasorba, mintha dugó lenne. Dzsipós aszfaltbetyárok 40-el.


Mi tettünk egy kört most a városban még ami elmaradt megvettük. Savoya, Corvin, majd haza. Figyelgettem az embereket én is. Első kerekessel, olyan lassan fordult be balra, hogy én már a sárgán követtem...



amire meg ideér, keményen nyomom majd az éjszakás műszakot... reggel meg mehetek haza a 2kerekű RWD-vel


Én szeretem hóba nyomni,középre beáll a vastag trutyi, nem mernek előzni miatta,én mikor áthajtok rajta addig lelépek a gázról, közbe aprókat mozgatok a kormányon balra,jobbra. Úgy megy át rajta, szinte alig mozdul be a valaga. Ha gázt adsz közbe, már cikisebb, hamar keresztbe állhat. Úgy előztem az Audi quatroporte csintocsentókat 80 al mint a szél. Biztos mondták, köcsög Béjemvés minyá az árokba lesz, hívhatjuk a mentőket
vagy 4 autót láttam az árokba, egy susuki bent állt, járt a motor azt benne melegedett a 2 púró, mintha most láttak volna először havat, csak néztek felfelé az útra vágyakozva.
Ónos jeges trutyi nagyon betyár, valamék nap az volt, 30 al alig bírtam úton tartani.
Ott nem lehet virgonckodni, csak ha öngyilkos vagy.

anubisz Elküldve: 2012-12-23 15:00 Társalgó

itt leesett a hó, megindult a mulyaság az úttesten. 30 al főúton libasorba, mintha dugó lenne. Dzsipós aszfaltbetyárok 40-el.

anubisz Elküldve: 2012-12-23 14:41 Üzemanyag fogyasztás

negativ0001 írta: Az enyemnek is a fogyasztasa meglebbent 1.5literrel, mert a munkahelyem 6 km-re van. Odaig -15rol 75 fokra alig melegszik fel. Az uzemhomerseklete 99-105 kozott szokott lenni, ha a futes nem uvolt +23ra.
Azon gondolkodom, hogy beszerelek egy taviranyitos Webasto futot es mire indulnom kell, arra a hutoviz legyen min 100 fokos. Ezzel le lehet csokkenteni a fogyasztast, plusz a hidegjarasi kopast is csokkenteni, plusz kenyelem, mert hamar van futes.
Igazabol minel hidegebb a levego, annal jobban megy a motor, de a fogyasztas ugy latom csak felfele ivel, de gondolom mind a hidegjarasnak koszonheti.


De ugye nézted menyibe kerül, ez a kényelem, plusz szerelés. Régen én is néztem. Utána számolj meg e éri, úgy hírtelen, és hány év mire megtérül, az a pár liter töblet.
Ahogy nézem a tiedbe 2000 ig, 260 000 + áfa, a sima távirányittóval, meg az apró.
Ja beépittés 50, 60 ezer + áfa, most nézem. Fél milla alsóhangon, és nem is a csúcsmodell.




anubisz Elküldve: 2012-12-23 14:37 Mi lehet a baj?

czinege írta:
YELLOW írta:
czinege írta:
anubisz írta:
czinege írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
hriazikc írta: Sziasztok,

Találkozott már valaki ezzel a hibakóddal? Ha igen, hogyan sikerült kiküszübülni!

"P1349 misfire cylinder 4 with fuel cut-off"

Köszönöm!


pedig ez trafó gyanús. nem feltétlen csinálja vagy viszi át a hibát. nekem 2x volt olyan olyan 2ezer k különbséggel hogy indításnál olyan, volt, mintha nem menne egy henger. nem is ment, de újraindításra jó lett. majd 3. esetnél be is szart a trafó. ha még nem teljesen halott, akkor nem fogja rögtön beírni, csak ha előfordul a hiba. azt nézd meg, hogy ha törlöd a hibakódot, akkor utána rögtön beírja-e ugyanezt a kódot. ha nem, akkor lehet trafó, csak nem mindig szar. de nem sok kell neki, max 1-2ezer km. neked pont az a motorod van, amiben ez típushiba. mármint a gyújtótrafó típushibás.a 2004, vagy 2005 utániakba már másik fajtát rakják. ezek a trafók 50-150ezer között szeretnek meghalni.


ahhoz képest, hogy még a 2008 as E90 be is ilyen trafó van, és addig végig. Megint nem néztél utána, csak mondod a magadét.
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
http://bmwfans.info/parts/cata...park_plug/
tehát jó sokáig használják azt a típushibás trafót.
Azt már csak megemlítem, hogy lehet ilyet mondani, a rossz trafót megcseréli, a másik helyen már jó lesz, a jót meg kiveszem, berakom a hibás helyére, akkor az lesz a rossz?
Minden létező külföldi oldalakon is mindig azt írják, cseréld fel a trafókat, ha ki akarod szűrni, az e a hibás.
Szólj ha tévedek valamibe, de azt írtad a hibás trafót ha felcseréli, amit már megtett,nem viszi át a hibát. Én már cseréltem kamura trafót, mert állandóan kihagyást írt, aztán semmi köze nem volt a trafóhoz. Mégis AC lett a vége.
Ezt elhiszed, hogy a 4 es nem járt neki, kicserélte mondjuk az 1 el, és megint a 4 nem jár, és mégis a trafó a rossz ? Ez hogy történik? Akkor az összes trafója rossz? és mind csak a 4 es hengerbe nem jár?


anubisz,meglett a valós hibám,nem akarom elkiabálni de szerintem jo lesz,1teljesen felújitott motor,ebben olyat nem találnak ami nem új!De az kemény hogy az olajcsere ota mentem vele kb 500km(július)a 6.5 liter olajbol nem jött le pont 5liter!


azt nem írtad, végül mi volt a gond.


azért nem mert még nem rakták össze és nem 100 a dolog,de nagyon valószinű,szétszedettem darabokra és meglepett amit láttam!Mind a 6 dugattyúm tiszta olaj volt,a gyertyákat ismét kinyirta,a gyűrűsorom teljesen szétégett,ezért volt a kompressziom jo,mert az olaj tömitett a gyűrűk helyett!de biztosat majd csak akkor tudok amikor kész lesz!


de szerintem neked nem ide kellett volna válaszolni. mert ebből azt nem tudjuk neked mi volt a hibajelenség... vagy ugyanaz mint hriazikc-nak?


ja,ugyanaz,ugyan igy kezdődött mint neki!


Ezért mondják, írják mindenűt, kompr. kell mérni, mondtam én is, persze sokan mondják minek. Mondták ezt már BMW szervizbe is. Az sem árt ilyenkor ha legalább belenéz a hengerbe az ember, a gyertyajáraton keresztül, egy erős lámpával, ha van endoszkóp még jobb, szinte minden műhelybe van. ha belenéznek egyből látták volna, hogy lucsog minden belül. Én belenéztem az enyémbe, lámpával is láttam, hogy szép tiszta a dugók felszíne. Én kérdeztem érdemes egy ilyen motort felbujtani, ha szétkopik? Azt mondta lófaszt, kell bele hozni egy bontottat kintről. Bár nem tudom menyi egy komplett felújítás, de fél milla biztos van, bár csak tipp. Ha meg valamit rosszul állítanak össze, vagy el, na utána kezdődik a pokoljárás.

anubisz Elküldve: 2012-12-23 14:24 Mi lehet a baj?

SirToma írta:
szotakdavid írta:
SirToma írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma






Sziasztok.

Na, úgy alakult a dolog, hogy bevittem az autót az Nt autó-hoz, és elvileg felújítás lett volna, de sajnos nem volt már javítható.
Azt mondák, meg volt égve.
Egy új valeo generátor került bele, 71db magyar ezreskébe került a művelet.
gencsi+munkadíj.Segítőkészek voltak, és 1 nap alatt megvolt a javítás.

Ezúton kívánok minden BMW fanatikusnak Kellemes Karácsonyt, és Boldog új évet!!!

Üdv:Seres Tamás "Toma"


Magyarul a generátorod adta a "huhogó" hangot?!


Igen, belülről nekem huhogó hangnak tűnt, kívülről ilyen élesebb hang, és fordulatszámmal arányosan nőtt.



Hát nem csoda, hogy megégett, nem semmit melegedhetett, ha szétfosta magát a csapágy, szinte fém a fémen.