anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-12-18 22:47 Társalgó

kempelen írta:
Puli írta: Nem tudtam,hogy ott is szoktak mérni!
Sok helyet tudok Szfváron ahol mérnek és sok trafit látok mostanában mindenfelé! Sőt tudom,hogy van mozgó trafi is ami járja a várost!
Szakadjanak meg, azért ez a sötétben fotózás elég gáz! plusz a kép tényleg nagyon gáz!

jrtom írta: Amióta tudom, hogy ott is mérnek, ráadásúl főleg sötétben, azóta én is max 60-nal megyek a nagyszombatin. Szerintem is fizesd be, a végére többe fog kerülni mint a bünti.

kempelen írta:
BarG írta:

Szerintem ezzel az önkori csekkel csak saját magadat szívatod. Így is, úgy is be kell fizetni, csak még parázhatsz is mellé, hogy tényleg úgy megy-e minden, ahogy mások mondják, vagy egyszercsak kivonják a kocsidat a forgalomból aztán máris a dupláját fizetheted. Jobb kifizetni és lezárni az ügyet.


Ha még olyan eset lenne, hogy lakott terület vége és kétséges lenne a megengedett sebesség. De a Nagyszombati úton végig 50 és pár helyen 30.... szóval szerintem sem érdemes húzni a rétestésztát....egyértelmű az eset, akkor is ha nem szívesen fizet az ember...






Szabadbattyán felől míg el nem éred az első körforgalmat a MOL kútnál, ott is állandóan mérnek az esti órákban. Kiteszi a város felé a kis készüléket. Nem vakuzik ugye, mert már vége a 80-as éveknek és ez félig-meddig éjjellátó készülék. Mellette áll egy rend őre és ennyi. Nem is kell neki semmit sem csinálnia, a képek automatikusan mennek felfelé....

(egyébként ha fellebbeznél 5 ezerért, akkor tuti mutatnának még jó pár képet, de szerintem nem érdemes)



Meg kell nézni a police.hu oldalon, beütöd az ügyirat számot, és ott vannak az adatok, meg kép, és minden.

https://kozigbirsag.police.hu/

ilyen csodákat fogsz ott találni.

minden trafi felkerül oda, a papírodon is rajta van, hogy meg tudod nézni, gondolom.

anubisz Elküldve: 2012-12-18 12:59 Mi lehet a baj?

jrtom írta: Azt tudjátok miért ment tönkre a gencsi?
Kasza Imit hívd fel, szerintem neki lesz.

SirToma írta:
SirToma írta: Nos urak, meglett a hiba.
A generátoromnak van ilyen visító hangja, némi amperszaggal megspékelve.
Érdekelne, valaki tud-e bontott, vagy felújított generátort.
Nem szeretnék így nekimenni az ünnepeknek.

Üdv:Toma


Srácok, ilyesmi bontott generátor szerintetek?

Generátor

üdv:Toma






azért a sivítás, mégsem huhogás. Ha sivítást írsz többen tippelnek mondjuk egy csapágyra főleg előröl.

anubisz Elküldve: 2012-12-17 13:10 Mi lehet a baj?

YELLOW írta:
SirToma írta: Sziasztok!

Olyan gondom lenne, hogy picit mintha huhogna a kocsi,értem ez alatt, hogy alapjáraton is hallani egy picit, de ahogy gázt adok, intenzívebb lesz.
Elég párás a levegő, amiatt változhat a hangja?
Lelazult csövet én nem láttam, este megyek a szerelőmhöz 7re, remélem nincs semmi gond....
A turbóm 1 éves, olajcsere 15 ezrenként, minden 2. alkalommal karterszűrő is.
Turbó cserekor pucoltuk a cooler hűtőt, és a csöveket is.Egr is tisztítva, remélem valami cső lecsúszás, vagy valami "apróbb" hiba.Szét vet az ideg tőle!
Inpa-val ránéztem, nincs bejegyzett hiba.

Valaki találkozott már ilyennel?
Kocsi nem füstöl,szépen megy, bár nem mertem menni vele, csak nagyon light-osan.

Előre is köszi a hozzászólásokat!

üdv:Toma


minden bizonnyal egy éjjel elcsapott fülesbagoly utolsó jajj huhogásait hallod, ahogy az élet és halál között lebeg


anubisz Elküldve: 2012-12-17 13:09 Mi lehet a baj?

alesi01 írta: hello mindenkinek

az auto 318tds 1996, a problémám ha 120km fellett próbálok haladni akkor egy idő után el kezd melegedni a víz, hideget fúj a fűtés és egy idő után olyan mint ha a turbo sem üzemelne. de ezek a hibák rögtön eltűnnek ha lassítok kb 80km-re és ha 120km alatt maradok nem jönnek elő. a munkám miatt sokat minden nap utazom autópályán, sokat álok fogalomban és se víz se turbo vagy akármi más hibát nem érzékelek. segítségeteket előre is koszonom


Biztos jól le van légtelenítve?

anubisz Elküldve: 2012-12-17 12:41 Hûtõvíz és vízpumpa

csanyimiklos írta:
minimal írta:
YELLOW írta:
csanyimiklos írta:
YELLOW írta:
csanyimiklos írta: sziasztok,ma bejelzett nekem a motorhütésszint lezés alacsony,megnéztem,tényéeg nem volt benne viz,oks elmentem vette, bele hamar fagyálot ,beletöltöttems elinditottam,fütést felkapcsoltam had járjon,s néztem hogy hol csepereg a viz.......alánéztem és burkolat alatt már jöttek is kis cseppek,,,,,,mentem vele pár métert, s felnyitottam motorháztetöt és mikor megláttam elájultam,külsö szijakon állt a viz vagy nem tudom mi mert elég fura volt a szine,,,,de nem tudom honnan jön a viz,csak azt hogy valami gond van,.de nem látok alá,remélem nem a vizpumpánál folyik,,,,,,,a morot meg nem szeretném megsütni,,,,,,segitség kellene mi a baj?


nézd emg az összes hűtéscsövet, csatlakozést a hűtőnél. ha nincs lecsúszás, repedés, akkor kezdhetsz aggódni. mármint onnan úgyis csak szervíz tud segíteni.


ja ha belelátnék ,hiszen minden burkolva van s eldugva,,, azt hiszed nem azt nézem már egész nap?,BELEörülök.....ja holnap viszem szerelöhöz,,,


jóvana én csak segíteni akartam, le ne harapd már a fejem hát azt a sok szar burkolatot le lehet szedni, nem nagy ördöngősség.









dehogy harapom le ,kösz hogy segitesz,de olyan dolog ez hogy mikor a motor jár akkor döl a viz,s beálok garázsba s reggel nézem semmi tocsa alatta,s különös mert a viz sem fogy olyannyira a tartálybol,.....



ha nem a gumicső van szétrepedve akkor csak nyomás alatt kezdi fosni a vizet, nekem már volt láthatatlan hajszálrepedés a hűtő műanyag kivezetésén, amint meleg lett a víz, és tágult volna, már nyomta is a vizet,és persze már levegősödött is a rendszer, az nem fog folyni éjjel.

anubisz Elküldve: 2012-12-17 12:32 Hûtõvíz és vízpumpa

csanyimiklos írta:
YELLOW írta:
csanyimiklos írta: sziasztok,ma bejelzett nekem a motorhütésszint lezés alacsony,megnéztem,tényéeg nem volt benne viz,oks elmentem vette, bele hamar fagyálot ,beletöltöttems elinditottam,fütést felkapcsoltam had járjon,s néztem hogy hol csepereg a viz.......alánéztem és burkolat alatt már jöttek is kis cseppek,,,,,,mentem vele pár métert, s felnyitottam motorháztetöt és mikor megláttam elájultam,külsö szijakon állt a viz vagy nem tudom mi mert elég fura volt a szine,,,,de nem tudom honnan jön a viz,csak azt hogy valami gond van,.de nem látok alá,remélem nem a vizpumpánál folyik,,,,,,,a morot meg nem szeretném megsütni,,,,,,segitség kellene mi a baj?


nézd emg az összes hűtéscsövet, csatlakozést a hűtőnél. ha nincs lecsúszás, repedés, akkor kezdhetsz aggódni. mármint onnan úgyis csak szervíz tud segíteni.


ja ha belelátnék ,hiszen minden burkolva van s eldugva,,, azt hiszed nem azt nézem már egész nap?,BELEörülök.....ja holnap viszem szerelöhöz,,,


ha ennyire nem látsz bele, hagyd is, majd ott lebontják, és úgy járatják, majd kiderül,vagy a csövek, vagy a vízpumpa. de ha a venti veri szét a vizet, biztos elől nyomja rá, meg a szíjakra, biztos nem hátul valami vízcső. Lehet emelni is kell,úgy kényelmesebb alánézni.

anubisz Elküldve: 2012-12-17 11:17 Termosztát

tuzko84 írta:
kakszy írta:
vivaladiesel írta:
kakszy írta:


Annyi kérdés még hogy mennyibe befolyásolja a fogyaztást az autónak ha rossz a termosztát?????


Jelentős fogyasztásnövekedést okoz a rossz termosztát.


Nos urak akkor mégegy kérdés ma hoztam meg szerelőtől az autót nagy termosztát kicserélve még mindig negyedig megy a mutató akkor valszeg tényleg cserés az egr szelephez tartozó termosztát is gondolom mondtam a szerelőnek a azt nem kell kicserélni ilyenek a mai szerelők amelyik meg normálisan szerel horrror öszegért dolgozik hajrá magyarország...:/!!!


Hát igen, sajnos túlnyomó többségben ez folyik a magyar "szakiknál" (tisztelet a kivételnek). Bárcsak minden városban lenne egy Edd China zseni.... egyébként érdemes nézni a műsort és tanulni belőle. Én inkább most spéci szerszámok beszerzését tervezem, és a még otthon bevállalható munkákat (légszűrő, olaszűrő, olaj, fékolaj, szervó olaj, fékbetét, féktárcsa, üzemanyagszűrő, pollenszűrő, gyertyák, difi olaj, váltó olaj, láncfeszítő patron, szíjcsere, termosztát .....)magam próbálom megcsinálni alapos utánajárással (hála égnek rengeteg külföldi videó létezik ahol konkrétan mutatják és le is írják a folyamatokat, hála érte és csak így tovább)természetesen motorbontást nem vállalnék...szerelőnél is csak akkor ha jelen volnék, azt meg lehet ők nem vállalnák, mert nem tudna csingázni


Nyomaték kulcsot se felejts el venni, főleg ajánlatos az olaj leeresztő csavarnál, ami üreges, és faszán tud beletörni, ha úgy parasztosan meghúzza az ember.

anubisz Elküldve: 2012-12-17 00:27 Mi lehet a baj?

Sanka írta: Sziasztok!A segítségetekre lenne szükségem mert van egy E36-om 318tds és röpke 10litert kajál, teljesen normális vezetési stílus mellett!!!!Tényleg kímélve használom, nem csak írom!Elvégre nem egy versenyautó, ezért is nem értem a miértjét!!!Mi lehet a baj?Hol kezdjem a probléma felkutatását?


az tényleg sok, ennek nézz utána.

anubisz Elküldve: 2012-12-17 00:22 Autóvásárlás

sinibalu írta:
zoliika írta:
sinibalu írta:
YELLOW írta:
sinibalu írta: Tesómnak van E46 320cd, DSC-s, hát sokat nem számított hóban.


nekem semmi gondom nem volt, sőt tesztelgettem full kikapcs DSc-vel is. úgyis el tudtam indulni nagy hóban kipörgés nélkül, hogy full kikapcs DSC. kanyarban viszont durvén megy a fara, ha küldöm neki, de aktív DSC-vel szinte semmi. ráállok a gázra, az tartja 2000-es fordulaton fékezget magának, oszt csók, megy mint az álom.
én amúgy sok videót néztem ahol a kotró ódik és a BMW xDrive rendszerei versenyeztek. a BMW mindig jobb volt. én sosem értettem mér olyan nagyszám a kotró hajtás.
mondjuk én nem tudom miylen helyen laksz, de ha durvább, akkor lehet egy SUV jobb választás lenne, vagy terepjáró pl egy Land Rover.

SUV és terepjáró felesleges, egyszerűen csak több hajtott kerék kell. Normál, aszfaltos, kátyúmentes utcák, de nagyon meredek, szűk, lendületből nem lehet menni.
Ha lesz újra hó, elkérem tesómét, próbára. Anno ő vezetett, most kipróbálom majd én is.
A meredek rész a kérdéses..., oda kell nekem a 4*4.



Azért írtam,hogy sokkal ésszerűbb döntés az x3!Járj utána az alkatrészeknek fogyasztásnak (ez sem állandó összkerékben hajta a vasat csak akkor kapcsol be ha gond van elvégre nem subaru ez:porgosnevetosstb..és vételára sem ijesztő,főleg ha nem itthon veszed!

Csak a E46 a régi álmom....
Meg szeretnék végre egy olyan autót, amivel lehet kanyarodni, amivel élmény menni, fülig ér a szám, ha épp olyanom van. Az X3 nem tudom, hogy illene ebbe. Nem ismerem, nem ültem még benne. :


azért ezeket a véleményeket is érdemes át bogarászni, hanem is teljesen hiteles a többsége, főleg a fogyasztás téma.
http://www.autonavigator.hu/ha...menyek/bmw

anubisz Elküldve: 2012-12-16 18:31 Társalgó

medveborke írta: Sziasztok!
Ma vettem észre (totál véletlen "belenyultam" a tutiba), hogy a légszűrőnél lévő gumicsonk eltörött... Gyanítom, hogy még az előző tulajnál, de mind1 is. Valaki tudna nekem mondani egy cikkszámot? Illetve, hogy bontottan mennyibe fáj ezt kicserélnem? (+ ha van valakinek eladó, az király volna )





Keresd ki itt típus szerint, mert 316 van vagy 3 motorral, még 1,9 is ír annak, de van itt egy 2001

http://bmwfans.info/parts/cata...cartridge/

http://www.schmiedmann.hu/13%2...reses.aspx

itt az 1,6 motorral
http://bmwfans.info/parts/cata...cartridge/

a 6 alkatrész.

anubisz Elküldve: 2012-12-16 18:13 Autóvásárlás

veszkoo85 írta:
sinibalu írta: Sziasztok!
Új vagyok, idővel szeretnék egy BMW-t!
Egyelőre E46 Touring a kiszemelt. Van pár paraméter, amit szeretnék, de a legfontosabb belőle, hogy összkerekes legyen. Ha leesik a hó, én csak összkerekessel tudok hazamenni. Hegyen, kanyargós keskeny út, mellette szakadék vagy szalagkolát, út lejt a völgy felé, nem folytatom...
Az autóvásárlás részt végigolvastam, sokat tanultam belőle, köszönet érte. Azt előre látom, hogy nem lesz egyszerű történet a vétel, de nekem most még ráér. Inkább szeretném "kitanulni" az E46-ot, sok sok autót megnézni, hogy ha jön a jó darab, akkor felismerjem, lecsaphassak rá. Ha ez 1,5 év múlva lesz, az is jó.
Ezzel kapcsolatban felmerült bennem a kinti vásárlás, hazai szakemberrel együtt. Ismeretek olyan szakit (bmw szerelőt?), aki kiruccanna velem együtt pár autót megnézni, segíteni a döntésben?
Másik kérdésem, hogy magával a hajtással van-e valami tapasztalat, pro, kontra? Hiba lehetőségekre gondolok itt, mire kell figyelni, milyen problémák lehetnek ezzel a résszel kapcsolatban?
Hahu-n van 1,5-3milla között E46 330xd illetve 330xi, pár 325xi. Mi a tapasztalatok? Mennyi szerintetek az a minimum, ami alatt nem érdemes nézni, mert csak túl sokat fogok rá kérőbb fizetni?

Tudom, meg kell nézni, állapotot kell venni, szakival együtt, diagnosztika, esetleg márkaszervízből infók, illetve eredeti extralista alapján most mi van benne.

Összkerekesről nem találtam semmit itt a fórumon. Vagy csak rosszul kerestem?

Minden infót érdekel.
Üdv.: Balázs

Szia.
nekem e46 330xd-m van ha valamit szeretnél kérdezni nyugodtan írj.


azért ne ess hasra ettől a fajta összkerekestől. Ez nem egy quattro. Az ujjak biztos jobban viselkednek az átdolgozott, állítómotorral vezérelt osztóművel. Hát éles szűk kanyarba, igen hülyén viselkedik. Hibalehetőség is sokszorosa egy sima hátsó kerekeshez képest. Osztómű, had ne mondjam, ha esetleg szét van zabálva a csapágyak benne.Egyenesen ki lazul az aluöntvény házból, na tegyél bele ujjat, az is lötyögni fog. Viheted váltóshoz,sok 10 ezerért.Első féltengelyek darabja kapásból 150 ezer, ha meghasad a gumiharang,amiknek ugye belső zsírzása van,had ne mondjam menyibe kerül.És ugye elől is van még egy kicsi osztómű.Álom fogyasztást el felejtheted a 4 kerék miatt,9 és 12 között ha nem nyomod neki,ha betyárosan tépsz a városba 14 alapból.Egy tank benzin 450 km. Ezeken az utakon a kormányt is markolni kell igen csak, mert azért mivel az első kerekekre is odavág abból a 240 le-ből, nem érzed, de fogni kell az biztos, már ha nem csak pályázol állandóan. Esőbe, hóba stabilabb,de automatával, klímával, 4 kerék, széles gumi, hát ne mondjam a fogyasztást. Persze ha döcögsz vele 80 al nincs semmi gond, de ha gyepálod, és 8,10 éves,esetleg már leharcolt állapotba lesz, mélyen a zsebbe kell nyúlni. Már a gardán is kapásból nem kompatibilis a sima 330 al. stb... Lehet jobban jársz egy sima hátsó kerekessel.

Én cseréltem benne 2 első féltengelyt, az egyiknek rossz volt a kenése, 8 hónap alatt szétzabálta. Szerencse ,hogy BMW szemvízbe vettem, cseréltem, garanciába kicserélték. Ha zug Matyinál csináltatom 40% olcsóbban, mehettem volna 9 hónap után panaszra. Meg se ismert volna, nem hogy vegyen egy ujjat 150 ért.

anubisz Elküldve: 2012-12-16 09:03 Mi lehet a baj?

b_imi írta:
H2OPOK írta:

Csak város! Nem tudom még nem számoltam vissza tankolástól tankolásig! De megteszem!

Számomra eddig megnyugtató amit irtatok bár volt aki azt mondta, hogy neki az 520 d automata városban télen nem ment 6,5 felé a fogyasztása.


A garázsban állva biztos.


Nyáron melegbe országúton meg biztos 3,8- vagy 4 litert evett lehet hibrid volt...

anubisz Elküldve: 2012-12-15 23:15 Társalgó

ilyen SSD fogok venni, ezt vihetik adat laborba, minden kényes adatot ezen fogok tárolni. Annyira szeretik vinni bogarászni az adataidat, ha valami gáz van, ezt vihetik a picsába
Jövőre rendelek is egyet, persze azért bizt, másolatot csinálok mindenről ))))))

http://www.chiponline.hu/2012/...ble-modra/
zöld gomb tuti törlés, piros gomb túlfeszültséggel szét égeti a memória cellákat

anubisz Elküldve: 2012-12-15 22:04 Termosztát

Tegnap néztem az autókereskedőket, víz nélküli hűtőfolyadékkal töltötte fel a kocsit. Üzemi hőfokon letekerte a kupakot, még csak nem is szisszent . Lehet én is ezzel töltöm fel legközelebb. Nincs túlnyomás a rendszerben a gőz miatt. Nézem itt az oldalon, 195 fokon még nem forr. Nem semmi. -59 fokon még nem fagy meg.
Gugliztam, ezt találtam hirtelen.

http://liquidintelligence115.com/

ilyet rakott bele, megtaláltam, megismerem a dobozról.
http://www.evanscoolants.co.uk...ducts.html

soha nem kell cserélni, nem is mérgező.

10 liter 42 ezer ha nem szólsz a szervizbe,öntsék vissza, leengednék a lefolyón



anubisz Elküldve: 2012-12-14 20:17 Mi lehet a baj?

paci87 írta:
anubisz írta:
Tudom most megint én leszek a köcsög, de nem bírom ki, hogy megjegyezzem, ha azt nem tudta ellenőrizni, egy sima vízpumpánál, és pár csőnél, hogy jár e a motor, vagy a cső dugult el, esetleg biztosítékok megnézése, ami ugye pár perces munka, akkor ezt biztos érteni fogja. Én nem vagyok villanyszerelő, és gondolom ő sem, különben nem itt kérdezgetne ilyen villámgyorsan ellenőrizhető dolgokat, ez a kapcsolási rajz,így hirtelen ránézésre még nekem is Kínai.
Tudom hogy szerelő vagy, és értesz hozzá, de szerintem ez így tuti kínai neki.

Upsz... (Válaszomat jókedvűen, nem támadó jelleggel írtam.) Pedig ehhez nem kell diploma szerintem Oda is írtam a kép alá, hogy KÖZVETLENÜL egy modulról kapja az áramot, ami azt jelenti magyarra fordítva, hogy NINCS KÜLÖN BIZTOSÍTÉKA a WDS (Gyári BMW kapcsolási rajz gyűjtemény) szerint. Próbálok segíteni olyan szinten, ami ennek az autónak a javításához elengedhetetlen. Nem azért írom, hogy ne értsd, de ahhoz, hogy megcsináld, értened kell ezt az egyszerű rajzot.



azért mondtam, nem vagyunk egy műszaki zsenik, hogy rajzból dolgozzunk csak gondolom ha azt írod, hogy nincs biztosítéka jobban megérti