anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-12-09 19:33 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.


a kérdés, hogy 5dikbe is betetted?
én mondjuk tegnap azon kezdtem agyalni, hogy:
lehet pont Te írtad, hogy amíg középre nem áll a mutató, addig a fűtést sem adod rá. na már most én ha rányítom, mert nem bírom ki, addig amíg középre áll, akkor hamar képes visszahülni a mutató szerint akár negyedig is. szerintem ez sem tesz jót, hogy a már meleg hűtővíz/blokk hirtelen a fütésrendszerből hideg folyadékot kap.
én inkább indulástól kezdve hagyom a fűtést 1-es fokozaton a ventit. így az egész rendszer melegszik egyszerre, elvileg minimálisan lassabban. így hirtelen sem ekrül hideg lé, ha fűteni akarok. szerintem.
a másik, ha nagyobbra veszem a befúvást, akkor is képes visszahülni, ha városban tötyörgök kis fordulaton.


Automata.Gondolom felkapcsolt addig. Ja igen a fűtést nem kapcsoltam be, sose teszem addig amíg nem meleg, azt el felejtettem leírni. 92 fokról ha bekapcsolom a fűtést 8 fokot esik csak, mindig. az picsa. 2 perc múlva már ismét 92


gondolom furán van skálázva nem egyenes arányban...
nekem ha első csíkon van a mutató és rányitom, akkor a kék tetejéig visszaesik simán. de logikám alapján, jobb ha rögtön megy a fötés és úgy melegszik. időbe ugyanannyi idő alatt melegszik be. nah de ezt má leírtam eccer


nekem számszerűen kijelzi, úgy hogy pontosan tudom mindig, azért írtam.

http://garmin.blogs.com/my_web...puter.html

anubisz Elküldve: 2012-12-09 19:30 Motorgenerál!

YELLOW írta: azé a narancssárga vezetőn látszik a barnás olaj. az kb nekem is olyan ha belenézek. majd lehet csinálok egy makro felvételt


Nagyon durva, tényleg a vágatnál, és már barna, nem is aranysárga, és nem látszik a fémen sehol

anubisz Elküldve: 2012-12-09 19:28 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Már csak YELLOW véleményére lennék kíváncsi, ebben a kardinális kérdésben


engem érdekelnek az ilyen összeesküvés elméletek, hogy valójában mi is volt ennek a célja.
de megmondom őszintén nem követtem nyomon, inkább csak a vicces gif-eket láttam belőle, semmit nem olvastam utána.
de ahogy Robinson is írta gyanús a dolog, valószínű a sok vezethető embert ezzel a kis Félix kecsáppal csak megfogták, hogy erre figyeljenek, ne a valódi dologra.
oké leugrott hurrá, nem halt meg, valószínű ha megtörténik sem lett volna nagy gond. tudták jól, hogy annyira nem rizikós a dolog. mellesleg az még a légkör, másképp nem esett volna le igazából nem érdekel amúgy ez a dolog. ami itt a valóság, az ellen úgysem tehetünk.


Egyszer egy birka írta egy fórumon a holdra szállás csak kitalált, megrendezett dolog volt. Írtam neki,és honnan a faszból hoztak 360kg holdkőzetet, amit a fél világ tudósai vizsgálnak Biztos egy zuglaborba gyártották

anubisz Elküldve: 2012-12-09 19:22 Fûtés - Klíma

YELLOW írta:
anubisz írta: Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.


a kérdés, hogy 5dikbe is betetted?
én mondjuk tegnap azon kezdtem agyalni, hogy:
lehet pont Te írtad, hogy amíg középre nem áll a mutató, addig a fűtést sem adod rá. na már most én ha rányítom, mert nem bírom ki, addig amíg középre áll, akkor hamar képes visszahülni a mutató szerint akár negyedig is. szerintem ez sem tesz jót, hogy a már meleg hűtővíz/blokk hirtelen a fütésrendszerből hideg folyadékot kap.
én inkább indulástól kezdve hagyom a fűtést 1-es fokozaton a ventit. így az egész rendszer melegszik egyszerre, elvileg minimálisan lassabban. így hirtelen sem ekrül hideg lé, ha fűteni akarok. szerintem.
a másik, ha nagyobbra veszem a befúvást, akkor is képes visszahülni, ha városban tötyörgök kis fordulaton.


Automata.Gondolom felkapcsolt addig. Ja igen a fűtést nem kapcsoltam be, sose teszem addig amíg nem meleg, azt el felejtettem leírni. 92 fokról ha bekapcsolom a fűtést 8 fokot esik csak, mindig. az picsa. 2 perc múlva már ismét 92

anubisz Elküldve: 2012-12-09 19:19 Motorgenerál!

BarG írta:
anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.


De ez brutális, fém tiszta, mintha most rakták volna össze, semmi olajfolt, vagy aranysárgás olaj, üledék, semmi, mintha át lett volna mosva valami tisztítóval.
Miután gépmunka volt a motoron - ha jól emlékszem, logikus a tisztaság, hiszen nem járt azóta.


anubisz Elküldve: 2012-12-09 18:36 Társalgó

Már csak YELLOW véleményére lennék kíváncsi, ebben a kardinális kérdésben

anubisz Elküldve: 2012-12-09 18:25 Társalgó

Robinson írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Hát azért ezt megnézném hányan csinálnák utána, mikor el is ájult,egy rövid időre zuhanás közben, a pörgésből is alig tudta kivenni magát, és 1100 Km/h zuhant mikor el kezdett pörögni. Lehet hallani ahogy veszi a levegőt, szinte majdnem megfullad. Arról nem is beszélve, hogy 2 lábra érkezni, egy botlás nélkül, az nem semmi, ez után.
Amúgy az előző csúcstartó ott ült az irányítóközpontba az a nagydarab szemüveges. Azért nyitott előbb ernyőt, hogy a szabadesés csúcs megmaradjon neki.
Egy mezei ernyős simán belepusztult volna.
Ilyen a világ, az Everestet is miért másszák meg, a 10% a hegyen hal meg, és le se tudják hozni, ott marad megkeményedve, vagy ezer évig, a többiek meg kerülgetik.


Látom lejött a lényeg Amúgy ájultan zuhanni szkafanderben ami megvédi mindentől, és még az ernyőnyitás is bele van programozva bárki tud. Kapaszkodj meg, még én is.

Felküldeni egy léggömböt ilyen magasságba viszont már fizikai kísérlet: http://videosmart.hu/video/cso...olegballon


Ezt most kicsit, túl dolgoztad -50 fok 0 légnyomás, nó oxigén. 200 nál raktad már ki a kezed kocsiból? gondolhatod 1200 nál, még ha a gyorsulás az elején szinte nulla levegőbe történt, de gy perc alatt már volt sűrű légkör, és ott is 900 repült, ami simán lehámozza a ruhát az emberről. Elenged egy varrás, lefagy az oxigén reduktor,stb.. ez elődök közt akik alacsonyabbról ugrottak épp hogy túlélték, volt akinek szivárgott a szerelés, olyanra duzzadt a keze mint egy lufi. 0 légnyomáson nem kell mondanom mi történik ha nem szigetel a ruha, nem véletlen használnak szinte űrruhát.
Ha meg ennyi pénzt ölnek bele millió dollárokat, csak tegyék már be a tv be, már a szponzorok miatt. Egy x faktoros díszbuzi aki elénekli a bocibocit már sztár lesz, és letérdelnek előtte. Itt lenyomta a tévé és kész, én élőbe néztem a tv ben. Nem volt semmi. Egy ilyen légkörbe lépés óriási terhelés. Mindjárt felteszek egy videót mikor az űrsikló gyorsítók visszatérnek, érdemes hallgatni hogy sír , morajlik a fém, pedig az nem repül hangsebességgel.


Ó istenem, feladom...
Anubisz: Igen, ebben az egészben az volt a lényeg, hogy mekkora király a Félix!


Én nem ismerem, előtte sem hallottam róla soha. Minden esetre bátor dolog volt,csak 1 lépéssel előzte meg a halált. Valami nem szuperál, game óver. Mondjuk hogy össze tudott verbuválni egy ilyen csapatot, és ennyi pénzt az nem kis dolog,ha szeretjük, ha nem.
Persze akiknek mondjuk nem szimpatikus, azok úgysem fogják elismerni,ahogy Schumahert se ismerik el, sokan hibába nyert 7 VB kifogásuk mindig lesz. Azért kell oda puca kiugrani 34km ról, bármibe is. Mikor az emberek többsége egy hullámvasútra fosik felülni.

anubisz Elküldve: 2012-12-09 18:13 Társalgó

anubisz Elküldve: 2012-12-09 18:11 Motorgenerál!

YELLOW írta:
anubisz írta:
Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.


Hát az enyém ilyen barnás színű, ha belenézek.
én meg gondoltam...
kivi lennék az enyémre.... de azé nem bontom meg


anubisz Elküldve: 2012-12-09 18:10 Társalgó

Robinson írta:
anubisz írta: Hát azért ezt megnézném hányan csinálnák utána, mikor el is ájult,egy rövid időre zuhanás közben, a pörgésből is alig tudta kivenni magát, és 1100 Km/h zuhant mikor el kezdett pörögni. Lehet hallani ahogy veszi a levegőt, szinte majdnem megfullad. Arról nem is beszélve, hogy 2 lábra érkezni, egy botlás nélkül, az nem semmi, ez után.
Amúgy az előző csúcstartó ott ült az irányítóközpontba az a nagydarab szemüveges. Azért nyitott előbb ernyőt, hogy a szabadesés csúcs megmaradjon neki.
Egy mezei ernyős simán belepusztult volna.
Ilyen a világ, az Everestet is miért másszák meg, a 10% a hegyen hal meg, és le se tudják hozni, ott marad megkeményedve, vagy ezer évig, a többiek meg kerülgetik.


Látom lejött a lényeg Amúgy ájultan zuhanni szkafanderben ami megvédi mindentől, és még az ernyőnyitás is bele van programozva bárki tud. Kapaszkodj meg, még én is.

Felküldeni egy léggömböt ilyen magasságba viszont már fizikai kísérlet: http://videosmart.hu/video/cso...olegballon


Ezt most kicsit, túl dolgoztad -50 fok 0 légnyomás, nó oxigén. 200 nál raktad már ki a kezed kocsiból? gondolhatod 1200 nál, még ha a gyorsulás az elején szinte nulla levegőbe történt, de gy perc alatt már volt sűrű légkör, és ott is 900 repült, ami simán lehámozza a ruhát az emberről. Elenged egy varrás, lefagy az oxigén reduktor,stb.. ez elődök közt akik alacsonyabbról ugrottak épp hogy túlélték, volt akinek szivárgott a szerelés, olyanra duzzadt a keze mint egy lufi. 0 légnyomáson nem kell mondanom mi történik ha nem szigetel a ruha, nem véletlen használnak szinte űrruhát.
Ha meg ennyi pénzt ölnek bele millió dollárokat, csak tegyék már be a tv be, már a szponzorok miatt. Egy x faktoros díszbuzi aki elénekli a bocibocit már sztár lesz, és letérdelnek előtte. Itt lenyomta a tévé és kész, én élőbe néztem a tv ben. Nem volt semmi. Egy ilyen légkörbe lépés óriási terhelés. Mindjárt felteszek egy videót mikor az űrsikló gyorsítók visszatérnek, érdemes hallgatni hogy sír , morajlik a fém, pedig az nem repül hangsebességgel.

anubisz Elküldve: 2012-12-09 17:59 Fûtés - Klíma

Én most lemértem 4 Km alatt állt középre -4 foknál, egyszer álltam meg fél percre, sima út 60,70 el 6 hengeres benzines, de ugye az még csak 75 fok.

anubisz Elküldve: 2012-12-09 16:55 Motorgenerál!

Ferko írta: Igen, nekem már valószínű egy módosított átugrásgátló van, mert egyikre sem hasonlít a ti általatok mellékelt alkatrészrajzból . A képen látszik a formája és a cikkszáma. A felülről készült képen pedig a beépítése. Ez a szívószelepsor vezérműtengely csapágyházára van felfogatva. Nekem N40-es a motorom, ebbe ezt kell beépíteni.

Yellow, köszi. Szeretem az autómat és nagyon vigyázok rá. Idő előtt megkapja az olajcseréket és csak előírás szerinti jó olajat és gyári szűrőket használok. Ez látszik is a képen.




Azt én írtam, de tényleg, mintha kimostad volna a blokkot belülről. Nagyon tiszta.

anubisz Elküldve: 2012-12-09 15:44 Társalgó

Hát azért ezt megnézném hányan csinálnák utána, mikor el is ájult,egy rövid időre zuhanás közben, a pörgésből is alig tudta kivenni magát, és 1100 Km/h zuhant mikor el kezdett pörögni. Lehet hallani ahogy veszi a levegőt, szinte majdnem megfullad. Arról nem is beszélve, hogy 2 lábra érkezni, egy botlás nélkül, az nem semmi, ez után.
Amúgy az előző csúcstartó ott ült az irányítóközpontba az a nagydarab szemüveges. Azért nyitott előbb ernyőt, hogy a szabadesés csúcs megmaradjon neki.
Egy mezei ernyős simán belepusztult volna.
Ilyen a világ, az Everestet is miért másszák meg, a 10% a hegyen hal meg, és le se tudják hozni, ott marad megkeményedve, vagy ezer évig, a többiek meg kerülgetik.

anubisz Elküldve: 2012-12-09 15:31 E60 Kulcs probléma

YELLOW írta:
BalaBMW írta:
YELLOW írta: már válaszoltam, de úgy látszik azt tudta törölni a kedves moderátor, avgy akárki, de amikor valaki telebassza a fórumot, az nem baj.....

szóval így próbáld meg! ha nincs másik kulcsod, akkor értelem szerűen nem tudsz mit elővenni. de ha van, akkor készítsd oda, és csináld meg ahogy le van írva, különben csak az egyik kulcs fog működni...


E46 kulcs betanítás:

kulcs be -> gyújtás ráad -> kulcs ki -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust --->>> majd elõvesz másik kulcs -> kulcson nyitásgomb nyomvatart + 3x zárásgomb megnyom -> ezután az autó csinál egy zárás-nyitás ciklust


Na most ez nekem a heten lesz aktualis, mert megrendeltem az uj kulcsot es par napon belul megkapom. A gondom a kovetkezo: azert kellett rendelnem, mert a taviranyitos kulcsot 2 db-ban kaptam meg az autohoz. Hogy miert az rejtely, de van tippem... Most mar lassan 1 eve a sima kulccsal hasznalom es az agyamra ment, hogy szakado esoben meg hidegben szarakodok vele. En az uj kulcsot hogyan fogom tudni betanitani? Mert ugye a jelenlegin nem tudok semmit sem nyomkodni a beepitett "zseblampa" kivetelevel.


ugyanúgy ahogy le van írva....


Szerintem lehet rosszul csinálta a tanítást, mert nem jellemző, hogy beszarnak ezek a kulcsok, ár kitudja..

anubisz Elküldve: 2012-12-09 01:00 Társalgó

Ezek a nagy dolgok, hangsebességgel repülni.


YouTube videó



YouTube videó