anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-12-08 23:29 E60 Kulcs probléma

Videón is csak egyszer fordítja el a gyerek. Pedig én is csináltam már, de nem emlékszem pontosan most, hogy is kell, már rég volt.


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2012-12-08 23:23 E60 Kulcs probléma

E46CoupeAdam írta:
anubisz írta:
E46CoupeAdam írta:
anubisz írta:
E46CoupeAdam írta:
kukxy írta:
YELLOW írta:
kukxy írta:
kukxy írta: köszi!!'


Akinek esetleg E46, E53-hoz szüksége lenne, a kulcs újra tanítására, akku csere, vagy egyéb más ok miatt, annak a következőket kell tennie.

1. Beülni, ajtót becsukni, a kulcsot gyújtásra állítani.

2. a kulcsot 5-ször off-on(gyújtás) állapotba forgatni, (minél gyorsabban)

3. A kulcs nyitógombját folyamatosan nyomva tartva, a záró gombot 3X megnyomni.

4. Ezután a kocsi az ajtókat lezárja, majd kinyitja -ezzel jelezve, hogy a programozás sikeres volt.

5. Utána a kulcsot le lehet tesztelni, újra működik-e.

Nekem ez működött!!!


megsúgom neked, hogy baromság az 5x-i elfordítás, ugyanúgy mint az ajtónyitás is, az én leírásomban. 1x kell ráadni a gyújtást és lehet is csinálni. az is csak az azonosítás miatt kell.



Majd ha szükség megrobálom 1x-i elfordítással is, még jobb, egyszerűbb!!!
Viszont a kulcsom még mindig nem működik nem akar semmit sem csinálni!!!
Tipp??? Új kulcs????





Nekem is ugyanez a problémám...


Ezt a kulcsot használtad, és úgy kulázott be?


igen ezzel a kulcssal vettem, eleinte úgy volt hogy leállítás után közvetlen nem tudtam lezárni vele a kocsit csak egy-két perccel később majd csináltam ezt a "betanítós" procedúrát és gyakorlatilag elszállt....


Gondolom a másikkal minden üzemel. Ha igen, sok lehetőség nincs, meg kéne nézned az elemet, nem e az szállt el, mert ugye egy alaplapba is el szokott szállni, akkor felejti el a rendszeridőt, meg mindent. Tegyél bele egy alaplap elemet, és tanítsd újra próbaképpen. Nem is mértél rá az elemre?


De rámértem és ad jelet, az elem jó...


Most néztem a youtubon írja a gyerek,nem ment a kulcs a kereskedő meg vetetni akart vele ujjat 230 $ fogta elemet cserélt és kész. Ha biztos, hogy tudja a 3 V az elem, akkor én átfújnám ilyen áramkör tisztító sprayvel, megnézném nagyítóval az áramköröket nem e a forrasztás engedett el, esetleg a mikrókapcsolók jók e, de én arra tippelek, ha jó az ellem, lehet a tanítás nem sikerült elsőre. Megpróbáltad még párszor? Esetleg ki venném az elemet egy rövid időre, hogy el felejtsen mindent, és úgy kellene újra tanítani. Ha ezek nem válnak be, szerintem úgy is azt mondják majd, hogy beszart. Gondolod, hogy a chipp szált el benne? Nem tudom, nem egy gyakori hiba.

anubisz Elküldve: 2012-12-08 23:07 E60 Kulcs probléma

E46CoupeAdam írta:
anubisz írta:
E46CoupeAdam írta:
kukxy írta:
YELLOW írta:
kukxy írta:
kukxy írta: köszi!!'


Akinek esetleg E46, E53-hoz szüksége lenne, a kulcs újra tanítására, akku csere, vagy egyéb más ok miatt, annak a következőket kell tennie.

1. Beülni, ajtót becsukni, a kulcsot gyújtásra állítani.

2. a kulcsot 5-ször off-on(gyújtás) állapotba forgatni, (minél gyorsabban)

3. A kulcs nyitógombját folyamatosan nyomva tartva, a záró gombot 3X megnyomni.

4. Ezután a kocsi az ajtókat lezárja, majd kinyitja -ezzel jelezve, hogy a programozás sikeres volt.

5. Utána a kulcsot le lehet tesztelni, újra működik-e.

Nekem ez működött!!!


megsúgom neked, hogy baromság az 5x-i elfordítás, ugyanúgy mint az ajtónyitás is, az én leírásomban. 1x kell ráadni a gyújtást és lehet is csinálni. az is csak az azonosítás miatt kell.



Majd ha szükség megrobálom 1x-i elfordítással is, még jobb, egyszerűbb!!!
Viszont a kulcsom még mindig nem működik nem akar semmit sem csinálni!!!
Tipp??? Új kulcs????





Nekem is ugyanez a problémám...


Ezt a kulcsot használtad, és úgy kulázott be?


igen ezzel a kulcssal vettem, eleinte úgy volt hogy leállítás után közvetlen nem tudtam lezárni vele a kocsit csak egy-két perccel később majd csináltam ezt a "betanítós" procedúrát és gyakorlatilag elszállt....


Gondolom a másikkal minden üzemel. Ha igen, sok lehetőség nincs, meg kéne nézned az elemet, nem e az szállt el, mert ugye egy alaplapba is el szokott szállni, akkor felejti el a rendszeridőt, meg mindent. Tegyél bele egy alaplap elemet, és tanítsd újra próbaképpen. Nem is mértél rá az elemre?

anubisz Elküldve: 2012-12-08 22:58 E60 Kulcs probléma

E46CoupeAdam írta:
kukxy írta:
YELLOW írta:
kukxy írta:
kukxy írta: köszi!!'


Akinek esetleg E46, E53-hoz szüksége lenne, a kulcs újra tanítására, akku csere, vagy egyéb más ok miatt, annak a következőket kell tennie.

1. Beülni, ajtót becsukni, a kulcsot gyújtásra állítani.

2. a kulcsot 5-ször off-on(gyújtás) állapotba forgatni, (minél gyorsabban)

3. A kulcs nyitógombját folyamatosan nyomva tartva, a záró gombot 3X megnyomni.

4. Ezután a kocsi az ajtókat lezárja, majd kinyitja -ezzel jelezve, hogy a programozás sikeres volt.

5. Utána a kulcsot le lehet tesztelni, újra működik-e.

Nekem ez működött!!!


megsúgom neked, hogy baromság az 5x-i elfordítás, ugyanúgy mint az ajtónyitás is, az én leírásomban. 1x kell ráadni a gyújtást és lehet is csinálni. az is csak az azonosítás miatt kell.



Majd ha szükség megrobálom 1x-i elfordítással is, még jobb, egyszerűbb!!!
Viszont a kulcsom még mindig nem működik nem akar semmit sem csinálni!!!
Tipp??? Új kulcs????





Nekem is ugyanez a problémám...


Ezt a kulcsot használtad, és úgy kulázott be?

anubisz Elküldve: 2012-12-08 21:50 Motorgenerál!

YELLOW írta:
Ferko írta: Ma megcsináltam.
A képen láthatjátok a régi és az új lánc feszítő patron módosítását. Más lett az olaj furat helyzete és mérete. Az újon a működő hossz is hosszabb lett. A másik képen pedig beépítve láthatjátok a lánc átugrásgátlót.
Talán most már megnyugodhatok.






és az új feszítővel lett valami változás? csendesebb lett vagy valami?


az a narancs színű az átugrás gátló? mert az N42-ben gyárilag benne van


Szép tiszta a motorod, Ez nem is olajat használ kenésre....

anubisz Elküldve: 2012-12-08 21:00 Vicces :)

Dewd46 írta:


Ez már megjárta az oldalt. Szerintem mi se csinálnánk mást, ha leszakadna a kipufogó, mert ugye nem a garázsba szakad le, vagy a parkolóba állás közben.

anubisz Elküldve: 2012-12-08 00:56 Motorolaj

medveborke írta: 316i-be BMW 5W-40 SuperPower Longlife-98 mehet ugye? Illetve mennyi az az ajánlott csereciklus amikor már érdemes cserélni? (hallottam már 30.000-et is ... csúnya volna) gondolom 12.000 az korrekt időtartam


Láttál már csak 20 ezres olajat a benzinesnél? Korom fekete, mint egy dieselbe 5 nap után képzeld 30 ezernél

anubisz Elküldve: 2012-12-08 00:52 Akkumulátor

paci87 írta:
anubisz írta:
Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.


Ha példának Negativ0001 autóját vesszük, azt 90 és 100 amperes generátorral is szerelték, de a töltési feszültséget tudják változtatni egyfajta generátor esetén is. Az újabb autókon minden féle akksit külön töltési görbével programozva tölt az autó, ezért ott már nem is lehet (legalábbis nem ajánlott) diag nélkül cserélni. A gyár egyébként a rendeléshez igazítja az autót, nem nézi 3 év múlva hol fog üzemelni, akkor már nem tartozik a garanciába. Egyébként elég sokféle módosítást tudnak csinálni hideg és meleg országok között.


Jó, persze, de hol van a mi 10 éves E46 unk egy 2010, 2011 es csúcsmodellhez. Ezekbe már tényleg csúcsra van járatva az elektronika. Persze hogy tudják változtatni, hisz gondolom azért van a fesszabályzó.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 22:08 Segítsetek!

fandor írta: Biztositék lista


http://www.google.hu/imgres?q=...&ty=28


Hál istennek, nem nekem kell keresgélnem, bár itt a DSC biztije mást is visz ahogy nézem, akkor másnak is el kellett mennie ha a bizti szállt el, vagy nem?

anubisz Elküldve: 2012-12-07 21:54 Segítsetek!

Sinyesz írta:
YELLOW írta:
Sinyesz írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!

Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.

Mi lehet a gond?


fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk


Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.


Az olajszint középen van pontosan. Melyik biztit kell megnézni? Rálelek egyből így hozzá nem értőként vagy el van dugva.



kesztyűtartó kinyit és felette lenyit kis ajtót. így hirtelen fejből nem tom melyik az, de nézd meg az összeset. ki sem kell venni látni aminek elégett a szálja, csak világíts oda.


Rendben holnap reggel neki is esek, köszönöm szépen.



Van valahol biztossitték kiosztás listám, majd utána nézek, előtte nézz fel

anubisz Elküldve: 2012-12-07 21:45 Segítsetek!

YELLOW írta:
Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!

Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.

Mi lehet a gond?


fékfolyadék szint először. nézd meg.
aztán ABS. DSC biztosítékok megnézése.
aztán folytatjuk


Vagy ez, és utána úgy is a diag marad. Bár ha alacsonyabb az olajszint nem kapcsol le a DSC ,előbb már rég visszajelez, hogy kevés az olaj.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 21:42 Segítsetek!

Sinyesz írta: Segítsetek légyszi!

Út közben kigyulladt a DSC jelzője és egy másik kis lámpa (Felkiáltó jel egy körben, sárgán világít)
Levettem az akkuról a sarut majd vissza de a jelenség maradt.
ABS működik, a DSC nem reagál gombnyomásra sem és nem is avatkozik be.

Mi lehet a gond?


Köttesd gépre az megmondja mi ment el. Sok oka lehet. Így csak lottó az egész. Gép megmondja, hogy mi ment el, szenzor, vagy más.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 18:45 Segítsetek!

fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget



Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....



Úgy, hogy minden rendbe, megálltam egy piros lámpánál, mikor zöldre váltott ráléptem a gázra és le állt, újra indítottam és minden rendbe. Rossz adatot küldött a jeladó. Be is írja egyből a hibát. De volt, hogy mentem a kocsival, pontkanyar volt, és alig bírtam bevenni, mert leállt közbe az autó, elment a szervó, minden. Csak lassan mentem, de épp elég. Az enyém automata, úgyhogy nem azért fulladtam le mert nem bírtam kuplungolni.
Csalóka, eleinte ritkán jelentkezik. Nekem már volt ilyen, akkor a másik fosta le magát.


Ezzel az autóval fulladtam le a legtöbbet az öcsém is elszokta vinni és ő is mondta hogy lefulladt vele, nem rég óta van nálam előtte ugyan ez volt e36 vanos nélkül és azzal nem fulladoztam meg semelyik másikkal persze azért előfordul az emberrel, mondjuk ez a p0340 -es kód nem volt, de azért utána nézetek ennek a jeladónak.


Szerintem a fulladások azért vannak. Indulna a kocsi, rossz jelet kap a vezérlés nálad is, és leáll. Nagy valószínűséggel a jeladó lesz, szinte mindig azt cserélik, a mágnesszelep ritkán szarik be.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 18:38 Segítsetek!

ajjaj hibákat tud dobni egy E46 is, nekem egyszer a fék alatti jeladó szart be, és olyanokat csinált a kocsi, hogy jaj. Mentem 20-al, és elkezdett szabályozni a DSC, meg már a korforgalmi kanyarba alig mentem, és magától kezdett fékezni a kocsi, pályán lekapcsolta a tempomatot, mert fékezést érzett, utána minden fékes lámpa világított, amíg meg nem álltam, és újra indítottam a kocsit.
Egy szar elektromos kapcsoló.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 18:30 Segítsetek!

fandor írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.


Okés akkor utána járok hogy működik e a jeladó. Ha igen akkor megyünk tovább.
Köszönöm a segitséget



Egyébként neked ezek a leállások hogy jelentkeztek, csak amikor alapjáratról indultál vagy menet közben is, mert most hogy gondolkozok elég sokszor előfordul hogy lefullad az autó indulás közben, de eddig azt gondoltam én vagy balfasz vagy szokni kell az autó vagy mit tudom én.....



Úgy, hogy minden rendbe, megálltam egy piros lámpánál, mikor zöldre váltott ráléptem a gázra és le állt, újra indítottam és minden rendbe. Rossz adatot küldött a jeladó. Be is írja egyből a hibát. De volt, hogy mentem a kocsival, pontkanyar volt, és alig bírtam bevenni, mert leállt közbe az autó, elment a szervó, minden. Csak lassan mentem, de épp elég. Az enyém automata, úgyhogy nem azért fulladtam le mert nem bírtam kuplungolni.
Csalóka, eleinte ritkán jelentkezik. Nekem már volt ilyen, akkor a másik fosta le magát.