anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-12-07 18:08 Motorgenerál!

dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?


Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.


amit irtál mind igaz lehet!4 Csak hát az én autom kb: 10 perc alatt olyan üzemin volt mint a huzat!Remélem egyszer élvezhetem is aBMW-t amit vettem !!!


Ez egy hőre táguló szar, lehet neked lezár reggelre, csak bizonyos hőfok felett kezd szarul dolgozni. De rossz az biztos, mástól nem ingadozik a hőfok ennyire.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 18:04 Vanos

fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.


Az mágnes szelep, azon olaj megy keresztül. Előbb linkeltem a robbantott rajzot. El tömődhet, esetleg beszarhat.
A 2 es.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png

amúgy a 2 ennyi :
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
a 4 es meg ennyi:
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

De azt így nem fogod megmondani, hogy a szelep rossz? vagy esetleg a jeladó.

Lehet csak ki kel venni, megmozgatni, megtakarítani, mert felragadt. Te ne kezdj neki, a szakszervizbe is jelölést raktak rá, hogy pont ugyan abba a pozícióba tekerjék vissza. Különben szarul fog menni a vanos.
A jeladód meg ennyi, úgy hogy nem mindegy mit cserélsz.
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx


Néztem ma ezt a rajzot és nem értem a másik mágnes szelep miért hiányzik róla


Mert ugyan ilyen, és ott a tétel, hogy 2 van belőle a kocsin.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 18:00 Motorgenerál!

dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.


rendben köszönöm a segítséget csak már végre legyen itthon az autó!!
Akkor ettől nem volt fűtésem se!! Egyszer jól fűtött egyszer szinte semmit sem!!?


Azt nem tudom, de a termosztátod az szar, nyitva van szinte teljesen, nehezen melegszik fel, és ugye nem szabályoz, így visszahűl a kocsi, főleg ilyenkor télen venni észre egyből. Nekem is volt ilyen, de fűtés volt a kocsiba. Az a hengerfej hibád miatt lehetett, ahogy írták. Gondolom levegős lett a rendszer.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 17:56 Segítsetek!

fandor írta:
anubisz írta: Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.









Nem áll le az autó nagyon szépen jár a motor melegen is.Igazából nem is vettem észre semmi változást amig ki nem lett olvasva.
2 vezérműtengely van egy szivó meg egy kipufogó, igaz ?
Akkor ahogy kiveszem a linkekből a tieden a 0014 az a szivó mágnes szelep neked az volt rossz.Az enyémen meg a 0012 a kipufogó mágnes szelep.


Igen, de nekem a jeladó volt a rossz,P0340 és mikor cserélték, le lett tekerve a mágnes szelep, mert szinte mögötte van a jeladó, mikor vissza tekerték, és ki álltam a szervizből, akkor dobta a 0014 es kódot. Gondolom, hogy meg lett bontva a mágnesszelep, így nem egyből tudott vezérelni, mert ugye ki folyt belőle az olaj is. Utána már nem írt hibát.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 17:48 Autóvásárlás

Szabi81 írta: Róla mi a véleményetek?
Reális az ára? Mire kell különösen figyelni?

http://www.hasznaltauto.hu/aut...km-6422407

Köszi!
Szabi


Hát itt Németbe pecsételt könyve van, ha már ennek nem lehet hinni, akkor semminek.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 17:29 Vanos

fandor írta: Engem konkrétan a VANOS on lévő 2 kis "motor" érdekelnek elvileg ezek állitják az egységet.Mi ennek a pontos neve hibás, működése milyen jeleket produkál ?
Hibakód olvasó azt irja hogy a kipufogó oldali rossz.


Az mágnes szelep, azon olaj megy keresztül. Előbb linkeltem a robbantott rajzot. El tömődhet, esetleg beszarhat.
A 2 es.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png

amúgy a 2 ennyi :
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx
a 4 es meg ennyi:
http://www.schmiedmann.hu/11%2...reses.aspx

De azt így nem fogod megmondani, hogy a szelep rossz? vagy esetleg a jeladó.

Lehet csak ki kel venni, megmozgatni, megtakarítani, mert felragadt. Te ne kezdj neki, a szakszervizbe is jelölést raktak rá, hogy pont ugyan abba a pozícióba tekerjék vissza. Különben szarul fog menni a vanos.
A jeladód meg ennyi, úgy hogy nem mindegy mit cserélsz.
http://www.schmiedmann.hu/12%2...reses.aspx

anubisz Elküldve: 2012-12-07 17:21 Motorgenerál!

dankoj írta:
anubisz írta:
dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.


Nem tom de nem műszeres és mégis a mutatót látni lehetett, le fel ingadozni néha nem nagy tartományban!


Akkor cserélj termosztátot, mert ha a mutató is megbillen, akkor már 74 fok alatt van, és az rengeteg. Ha automata 2 van benne, és lehet azt is kell cserélni.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 16:57 Segítsetek!

Ha nem áll le a kocsi, előbb nézesd meg mert ha veszel új jeladót, és nem az a hiba oka, csak kidobtad a pénzt. Ez még csak eltérést mutat, ha tropa a jeladó, akkor már, le, le állogatna. Akkor is indul, csak szó nélkül leáll mikor hirtelen el akarsz indulni.
Akkor más kódot dob, ha már le is áll. Már nem emlékszem pontosan de az P0 és 3 szám .
http://budavill.hu/pages/OBD-k%C3%B3dok-magyarul!.html

Megvan, nekem ezt dobta mikor rossz volt a jeladó, a 0014 est meg akkor mikor visszatekerte a szelepet, és még nem állt be normálisan a vezérlés.







anubisz Elküldve: 2012-12-07 16:50 Termosztát

kecsurobi írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
kecsurobi írta:
vivaladiesel írta:
kecsurobi írta:
pomzi írta:
kecsurobi írta:
kecsurobi írta:

és kitakaritani nem lehet az a termosztátott ha szar akkor szar nem lehet megcsinálni mert a gyujtás kapcsolonál elég volt kitakaritani és jó volt



ezt az alkatrészt ha cserélem le kell engedni a vizet?



Az EGR termosztát cseréhez nem kell leengedni a vizet, mert magasan van, minimális fog kifolyni, és ne felejts el légteleníteni


hol kell légteleniteni?


Magán az EGR termosztáton van egy kis műanyag csavar. Azt kell egy kicsit "kicsavarni" és így tudod légteleníteni.


értem köszi



Én még annyival kiegészíteném a légtelenítést h a fűtés maxra fel kell kapcsolni.


Ez csak a dieseleknél divat, hogy ilyen fűtéseket meg miket kell feltekerni egy légtelenítéshez? Bárhol jártam a ( nagyvilágba ) szervizben, soha sehol semmit nem tekertettek fel, főleg nem a fűtést. Sose maradt levegős, de gondolom megint én vagyok a hülye, vagy ők.


Nem tudom,én akivel beszéltem eddig mind így mondta,de lehet valami nép legenda ez


nagyon franko lett a termosztátt 3kilométer és már 90fokon van a víz mázli volt a kicsit kellett kicserélni köszönöm a segítcséget



Végre van aki megírja, hogy mi volt a megoldás, mert már nem divat. Csak úgy eltűnnek az emberek. Sőt már olyan is van aki ki írja a telefonszámát, hogy te hívd fel, ha megtaláltad a megoldást, az ő bajára.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 16:44 Akkumulátor

negativ0001 írta:
anubisz írta:
negativ0001 írta:
adee9 írta: Sziasztok.

Na ma reggel ki cseréltem az aksit Banner Starting Bull 95ah-ra. Remélem, sokat ki fog bírni .

Viszont meglepődtem, mert a gyári minden bizonnyal 10 évet bírt ki. Volt alatta egy kis cetli, amin 2001. 11. volt. Az én autóm meg 2002. 7. havi, de az aksit attól még gyárthatták 2001 végén. Gondolom én. Most az én autóm Olaszországból lett behozva, úgyhogy akkor valószínűleg a kedvezőbb éghajlati viszonyoknak köszönhetően bírt ki ennyit.

Jól gondolom?


Igy van! Amugy az enyhe eghajlatra gyartott BMWk 13.6 korul toltenek, mig a hideg eszaki reszekre gyartottak min 14.2 volton.
Amugy az aksit amit helyrehoztam,pl ma a reggeli -21 fokban nagyon jol inditott. 3-4 masodpercet hajtatta magat a motor mig beindult.
Ugy hogy en meg nem veszek aksit, viszont lehet, hogy veszek egy deszulfatort.



Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.


Na banom, hogy nem jegyeztem meg, hogy hol olvastam, de nem volt forum.
Amugy az alvazszambol lehet tudni, hogy kinek (melyik orszagnak) volt gyartva, na attol meg uzemelhet mas felteken



Hát üzemelhet, de ha alul tölt mondjuk északon, ahol mindig fagy van, és minden elektronika zabálja az áramot, akkor hamar befosnak az aksik, ugye akkor ott csak kevés a 13,6 ha az aksi meg zabálja az áramot. Mint amikor csak városba használod rövid utakon, még normál töltéssel is lefossák magukat az aksik. Én ilyenkor tél előtt teljesen feltöltöm, töltővel, pedig 1 éves az aksim.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 16:36 Segítsetek!

fandor írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/


Hát nem tudom milyen program volt ez csak annyit irt 12 mert láttam.És igy volt forditva "kipufogóm főtengely érzékelő" nem a VANOS állitó "motorját" jelöli ???


Nah most nézem azok között amit linkeltél.Ebben a 0012 ezu az ezt irta http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm


Igen úgy van, de azt hittem csak sima 12 mondasz. Azt cserélni kell, de nem biztos, hogy a jeladó a hibás, azt más is okozhatja !!

http://www.obd-codes.com/p0012

Nekem mikor le lett csavarva, és vissza lett téve ez az alkatrész a 3 mas mert mögötte volt a vez Teng Jeladó és úgy lehetett kivenni, mikor visszacsavarta egyből dobta hogy rossz az érték.
http://static.bmwfans.info/ima...UwX3A=.png
abba ha gyenge az olaj áramlás, el van tömődve, vagy rossz a szelep már eltérést dob, ha hibásan van beállítva akkor is. Ha szar a vezérmű T . Jeladó, le szokott állni a kocsi, mondjuk egy kereszteződésbe, ha indulsz, csak úgy leáll.
VCT dugattyúkamrába
Ezt fordítja rá:
A legfontosabb dolog, hogy ellenőrizze, hogy ellenőrizze a működését a VCT mágnesszelepet. Ön keres egy ragad vagy beragadt VCT mágnesszelep által okozott szennyezés. Lásd: A jármű kapcsolatos javítási utasítás elvégzéséhez alkatrész vizsgálatokat a VCT egység. Megjegyzés: Eladó technikusok a fejlett eszközök és a képesség, hogy kövesse részletes hibaelhárítási lépéseket, beleértve a képességét, hogy teszteljék komponenseket a kiolvasó műszerrel.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 16:29 Akkumulátor

negativ0001 írta:
adee9 írta: Sziasztok.

Na ma reggel ki cseréltem az aksit Banner Starting Bull 95ah-ra. Remélem, sokat ki fog bírni .

Viszont meglepődtem, mert a gyári minden bizonnyal 10 évet bírt ki. Volt alatta egy kis cetli, amin 2001. 11. volt. Az én autóm meg 2002. 7. havi, de az aksit attól még gyárthatták 2001 végén. Gondolom én. Most az én autóm Olaszországból lett behozva, úgyhogy akkor valószínűleg a kedvezőbb éghajlati viszonyoknak köszönhetően bírt ki ennyit.

Jól gondolom?


Igy van! Amugy az enyhe eghajlatra gyartott BMWk 13.6 korul toltenek, mig a hideg eszaki reszekre gyartottak min 14.2 volton.
Amugy az aksit amit helyrehoztam,pl ma a reggeli -21 fokban nagyon jol inditott. 3-4 masodpercet hajtatta magat a motor mig beindult.
Ugy hogy en meg nem veszek aksit, viszont lehet, hogy veszek egy deszulfatort.



Nem akarok vitát gerjeszteni, de szerintem ilyen nincs, akkor 2 fajta generátort dobna a kocsikhoz , szerintem ez egységes, mivel az akuk is egységesek, csak a teljesítményük más. Enyém is 14-14,1 el tölt, mert látom a kijelzőn menet közben. Legyen ez is egy újabb legenda, vagy megmondja itt valami aksi guru. Szerintem a generátoroknál egységes töltési referencia értéktartomány van. Honnan tudják, hogy egy Európába vásárolt kocsi nem Alaszkába fog üzemelni? Vagy fordítva. Vagy egy Magyar, nem Északon. Pl kartergáz szellőztető szelepbe van hideg, és meleg éghajlatra ajánlott, gyártott típus.

anubisz Elküldve: 2012-12-07 16:16 Segítsetek!

fandor írta:
anubisz írta:
fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/


Hali!

Most voltam egy ismerősnél és kiolvasta a hibatárat.Betárolta elvileg azt is amikor levettem.A szonda müködik illetve törlés után nem dobta viszza a hibát.Törlés után mentem egy nagy kört utána olvasás ujra és nem jelezi a szondákat.
Viszont van egy hiba kód 12 es számú kipufogó vezérmű tengely visszajelző ha jól emlékszem.
Hol tudok teljes hibakód listát tölteni ?
Mi e a 12 es hibakód ha tudja vki vagyis mit jelenet ?


Hát olyat nem tudok, hogy 12-es. Annak van valami eredeti kódja.Itt van egy pár oldal, de ha be írod a keresőbe a kódot, dob rá a google vagy 500 találatot.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/bmw/
http://www.nology.com/OBD2FaultCodes.htm

Google crome keresőbe beírod a hibakódot, és kapsz egy csomó oldalt, leírást, hogy mit jelent, és lehetséges okokat, le is fordítja a Crome böngésző.
Ha a vezérmű tengely jeladód rossz azt cseréld, mert le fog állni a kocsid, és nem fog indulni melegen, össze, vissza.

http://www.obd-codes.com/trouble_codes/

anubisz Elküldve: 2012-12-07 00:41 Lengéscsillapitó

e46f4n írta: Lengescsillapito cserekor mit celszeru meg cserelni? Ha mar ugyis szetszedjuk? Toronycsapagyak nem tudom milyen allapotban vannak? Jo otlet azokat is megvenni?


Azt mindenképpen, ha nem írod akkor is javasoltam volna, ha el kezd nyüszögni véged. Megbolondulsz tőle, és bonthatod megint.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 23:20 Társalgó

Amúgy meg mindjárt itt a világvége hónap közepén, úgyhogy senki ne költsön semmire. Ha nem lesz, kíváncsi leszek mit találnak ki megint a megalomániások.