anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-12-06 21:52 Használt gumi eladó

anubisz írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:

Mindig "gagyiztam" a használt gumikkal és meg voltam esküdve,hogy a használt gumi az azért jó,mert ugyanaz mint az új a megalomán,sznob emberek azért adják el ,mert sok a pénzük........aztán tavaly előtt megvettem az új dunlop-ot télire egy lapon nem lehetett említeni a csoda olcsó 10e Huf/db áron megvett használt gumival,mert akkora a különbség tapadásban.Téliről beszélek persze!Aztán tavaly télen újra vissza raktam télire az előző évben megvett gumákat addig 10e km-t tettem bele és mikor "bevetés" volt rossz idő és latyak mintha nem is azt gumit használtam volna előző évben,egy rakás szar volt.....aztán mentem reklamálni!Mi ez?Elfogyott a gumi?Erre a gumis:"sajnos sokan nincsenek azzal tisztában,hogy egy téli gumi élete a harmada a nyárinak" és igaza van sajnos!Német kollégáim is azt mondják teljesen más téma a téli gumi mint a nyári.Ők is max.10e km-t mennek egy szettel,itthon ezt nem akarják felfogni és nem is hiszik el.Persze kint más a téma,a tél sajnos kezdem észrevenni,hál' istennek az autóm sosem hagy cselben,de a téli gumit Én is dobom le 10e km után,mert nem kockáztatok.Gyorsan közlekedek,sokat megyek és kenyérkereső.Ezt csak azért írtam le,mert azok a gumik amiket tavaly visszaraktam és azt megelőző előző évben még újonnan vettem különben néztek ki,mint a fent hirdetett gumik állapota.Egy valamin érdemes elgondolkozni!Miért lehet annyi használt gumit kapni ?Miért adják el "70-80%-an" a gumikat és vesznek helyette újat?Mert sok a pénzük?NeeeeemÉletből csak egy van!



ne haragudj meg, de sok mindent elég furcsán látsz (bár rám ugyanezt mondják).
apám régi kedettját mikor 99-be vettük G.Y. télivel adták, azzal ment egy nyarat, és azután még 12 évig télen. semmi baja nem volt. sosem hagyta cserben mindenhonnan kimászott. nekem is az a téli van amit adtak hozzá 6 éve, ami akkor sem új volt. 2004-es gumi, most kb 5,5 mm a minta. semmi bajom nincs vele, pedig 195-ös és szeretek kanyarokba bemenni. eccer vittem valakit, aki megjegyezte, hogy biztos a futóműnek köszönhető, hogy így tapad a hurka gumi.
teszem hozzé direkt hazsnáltat még sosem vettem, de van rokon aki igen, sport motorra is, és sosem volt probléma, minden autójára olyan gumikat vesz.
én értem a biztonságot, mert első dolgom volt, hogy új nyárikat vettem az autóra+fékcsere, amiknek semmi baja nem volt...
hogy miért van ennyi eladó 80%-os gumi? egyszerű. ma is olvastam egy sztorit, kb erről szól amit leírok. bevisznek autókat kereskedőkhöz, beszámíttatnak. az ilyen autókról leveszik a hazsnált, de jó állapotú gumikat és feltesznek egy szart, még a gumin is keresnek. vagy épp kintről hoznak be komplett kerekeket, amikről jön a gumi. vagy épp kamionokról esik le az új.
egy kopott téli szárazon hidegben még simán jó a futófelület végig ugyanaz az anyag, nem lehet különbség. max a nyári után nem úgy érzed.
ha egy gumi szar azt látni, ha szálszakadt, oké nem kell ezer éves gumikat megvenni. de a barázda mélysége nagy hóban jelent valamit, hogy mennyit tud fogni, meg latyakot elvezetni. engem speciel nem érdekel, ha kopott mert jobban csúszik már két éve is említette a gumis, hogy majd köv. szezonra cserélni kell. hát nem érdekelt. tavaly ugyaniylen volt mint most. a 20-25centis hóban úgy ment, hogy meg sem nyekkent, pedig a hasa leért. nekem ilyen tapasztaltaim vannak, teszem hozzá, ha gumit kell vennem újat fogok, de ha nagyobbra váltok felnivel együtt, akkor nem biztos.

szerk.: jajj azt hittem anubisz írta, neki szántam volna az első sort de azé ne haragudjatok


egyet értek, ha méteres havak lennének 2 hónapig, megérteném, ott se a gumi, a profil miatt.


Mit írtam én? megint betámadtál? hol írok ilyen baromságot, hogy 80% gumit ki kell dobni lentebb már írtam az én véleményem.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 21:50 Használt gumi eladó

YELLOW írta:
zoliika írta:

Mindig "gagyiztam" a használt gumikkal és meg voltam esküdve,hogy a használt gumi az azért jó,mert ugyanaz mint az új a megalomán,sznob emberek azért adják el ,mert sok a pénzük........aztán tavaly előtt megvettem az új dunlop-ot télire egy lapon nem lehetett említeni a csoda olcsó 10e Huf/db áron megvett használt gumival,mert akkora a különbség tapadásban.Téliről beszélek persze!Aztán tavaly télen újra vissza raktam télire az előző évben megvett gumákat addig 10e km-t tettem bele és mikor "bevetés" volt rossz idő és latyak mintha nem is azt gumit használtam volna előző évben,egy rakás szar volt.....aztán mentem reklamálni!Mi ez?Elfogyott a gumi?Erre a gumis:"sajnos sokan nincsenek azzal tisztában,hogy egy téli gumi élete a harmada a nyárinak" és igaza van sajnos!Német kollégáim is azt mondják teljesen más téma a téli gumi mint a nyári.Ők is max.10e km-t mennek egy szettel,itthon ezt nem akarják felfogni és nem is hiszik el.Persze kint más a téma,a tél sajnos kezdem észrevenni,hál' istennek az autóm sosem hagy cselben,de a téli gumit Én is dobom le 10e km után,mert nem kockáztatok.Gyorsan közlekedek,sokat megyek és kenyérkereső.Ezt csak azért írtam le,mert azok a gumik amiket tavaly visszaraktam és azt megelőző előző évben még újonnan vettem különben néztek ki,mint a fent hirdetett gumik állapota.Egy valamin érdemes elgondolkozni!Miért lehet annyi használt gumit kapni ?Miért adják el "70-80%-an" a gumikat és vesznek helyette újat?Mert sok a pénzük?NeeeeemÉletből csak egy van!



ne haragudj meg, de sok mindent elég furcsán látsz (bár rám ugyanezt mondják).
apám régi kedettját mikor 99-be vettük G.Y. télivel adták, azzal ment egy nyarat, és azután még 12 évig télen. semmi baja nem volt. sosem hagyta cserben mindenhonnan kimászott. nekem is az a téli van amit adtak hozzá 6 éve, ami akkor sem új volt. 2004-es gumi, most kb 5,5 mm a minta. semmi bajom nincs vele, pedig 195-ös és szeretek kanyarokba bemenni. eccer vittem valakit, aki megjegyezte, hogy biztos a futóműnek köszönhető, hogy így tapad a hurka gumi.
teszem hozzé direkt hazsnáltat még sosem vettem, de van rokon aki igen, sport motorra is, és sosem volt probléma, minden autójára olyan gumikat vesz.
én értem a biztonságot, mert első dolgom volt, hogy új nyárikat vettem az autóra+fékcsere, amiknek semmi baja nem volt...
hogy miért van ennyi eladó 80%-os gumi? egyszerű. ma is olvastam egy sztorit, kb erről szól amit leírok. bevisznek autókat kereskedőkhöz, beszámíttatnak. az ilyen autókról leveszik a hazsnált, de jó állapotú gumikat és feltesznek egy szart, még a gumin is keresnek. vagy épp kintről hoznak be komplett kerekeket, amikről jön a gumi. vagy épp kamionokról esik le az új.
egy kopott téli szárazon hidegben még simán jó a futófelület végig ugyanaz az anyag, nem lehet különbség. max a nyári után nem úgy érzed.
ha egy gumi szar azt látni, ha szálszakadt, oké nem kell ezer éves gumikat megvenni. de a barázda mélysége nagy hóban jelent valamit, hogy mennyit tud fogni, meg latyakot elvezetni. engem speciel nem érdekel, ha kopott mert jobban csúszik már két éve is említette a gumis, hogy majd köv. szezonra cserélni kell. hát nem érdekelt. tavaly ugyaniylen volt mint most. a 20-25centis hóban úgy ment, hogy meg sem nyekkent, pedig a hasa leért. nekem ilyen tapasztaltaim vannak, teszem hozzá, ha gumit kell vennem újat fogok, de ha nagyobbra váltok felnivel együtt, akkor nem biztos.

szerk.: jajj azt hittem anubisz írta, neki szántam volna az első sort de azé ne haragudjatok


egyet értek, ha méteres havak lennének 2 hónapig, megérteném, ott se a gumi, a profil miatt.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 21:45 Használt gumi eladó

zoliika írta:
YELLOW írta:
zoliika írta:
BalaBMW írta:
hartiatt írta: Sziasztok!
Szerintetek megéri ennyiért ez a felni+gumi?
http://www.boorze.com/hu/car_p..._R16/28361

Köszi


Szerintem nem. Pl. gyári 16-os felnit jó gummával már 60-80.000 Ft között lehet kapni. Amúgy speciell nekem nem is tetszik a felni... (de ez csak egyéni vélemény)


Ezt ennyiért és ráadásul replika(ilyen gumit meg fel sem raknék már a lényeg lekopott róla),biztos nem venném meg.Ennyiért eredeti használtat kapsz és 17"-ban vagy ha szerencséd van 18"-ban



mi baja annak a guminak? simán van 85%-os... de több is, az a mélység úgy van 7,5 mm, hogy nah


Mindig "gagyiztam" a használt gumikkal és meg voltam esküdve,hogy a használt gumi az azért jó,mert ugyanaz mint az új a megalomán,sznob emberek azért adják el ,mert sok a pénzük........aztán tavaly előtt megvettem az új dunlop-ot télire egy lapon nem lehetett említeni a csoda olcsó 10e Huf/db áron megvett használt gumival,mert akkora a különbség tapadásban.Téliről beszélek persze!Aztán tavaly télen újra vissza raktam télire az előző évben megvett gumákat addig 10e km-t tettem bele és mikor "bevetés" volt rossz idő és latyak mintha nem is azt gumit használtam volna előző évben,egy rakás szar volt.....aztán mentem reklamálni!Mi ez?Elfogyott a gumi?Erre a gumis:"sajnos sokan nincsenek azzal tisztában,hogy egy téli gumi élete a harmada a nyárinak" és igaza van sajnos!Német kollégáim is azt mondják teljesen más téma a téli gumi mint a nyári.Ők is max.10e km-t mennek egy szettel,itthon ezt nem akarják felfogni és nem is hiszik el.Persze kint más a téma,a tél sajnos kezdem észrevenni,hál' istennek az autóm sosem hagy cselben,de a téli gumit Én is dobom le 10e km után,mert nem kockáztatok.Gyorsan közlekedek,sokat megyek és kenyérkereső.Ezt csak azért írtam le,mert azok a gumik amiket tavaly visszaraktam és azt megelőző előző évben még újonnan vettem különben néztek ki,mint a fent hirdetett gumik állapota.Egy valamin érdemes elgondolkozni!Miért lehet annyi használt gumit kapni ?Miért adják el "70-80%-an" a gumikat és vesznek helyette újat?Mert sok a pénzük?NeeeeemÉletből csak egy van!


Azért ne legyünk már annyira szőrösszívűék, nincs annak a guminak a profiljával semmi gond. Az Ország háromnegyede ennél szarabb gumikkal jár, de a fele biztos. Én is csak új gumit veszek, de ha ezt fel kéne raknom, teljes nyugalommal tenném, úgy gondolom télen a latyak miatt talán az 50% profilnál kezdődik az idegeskedés, ott már szárul veri ki a fost. Persze ha száraz tél lenne,még kisebb is elég lenne. Ha meg nagy hó van, mindegy mit teszel fel. Azért 20% kopásnál ebben az Országba ne keljen még eldobni a gumit, Az Alpokba biztos eldobnám, de itt a 3 hónap alatt van 2,3 hétig hó, kicsit túlzás lenne.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 19:28 Termosztát

Tano írta:
anubisz írta:
Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek. Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.


A légtelenítésre.


Értem, azt nem néztem, hogy írja a TIS, nekem még csak szervizbe légtelenítettek, mert ha kellet akkor szerelték is, de már külföldi oldalakon olyanokat is írtak, hogy be kell kapni a csövet, és belefújni bla,bla,bla.. gondolom a szervizbe használt pumpát utánozva. Nekem így csinálják, víz feltölt, pumpa rá, tol rajta vagy 4 et légtelenítő csavar ki, ha nem levegős zár,és kész. Ha jól emlékszem be se indítja a kocsit, de, hogy fűtéscsapokat nem nyit senki az biztos. 1 perc az egész. Utána nézve a vizet, ugyan annyi, semmi gond. Gondolom egy BMW szervizbe nem fogják sorba megsütni a sok milliós kocsikat, mert kihagynak egy lépést, mikor be is van kamerázva, hogy ki, mit csinál. Szinte nap mint nap csinálják számtalanszor. Persze féket is lehet simán pumpálva légteleníteni, vagy spéci vákuumos szarral, egyedül.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 18:44 Termosztát

fandor írta: Hello!

E46 320i hez lehet venni termosztátot ház nélkül ?


Nem. Nem is tudom, hogy egyáltalán E46 típusba van e külön, én még nem láttam, de lehet némely típusnál van.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 18:29 Segítsetek!

fandor írta: Sziasztok!

Következő problémával fordulok hozzátok (2000 320i 150le):

Az autó fura zörgő hangot hallat, autó alá bemásztam majd azt veszem észre hogy az egyik lambda szonda lötyög, a rajta lévő menet gyakorlatilag nulla, a kipufogóban lévő menet jó.
Leszedtem a szondát és a visszajelző lámpa nem ég ez hogy lehet ?????? (mentem vele szonda nélkül is 5-10 km t)
A szondára egy ismerős esztergályos ujra csinálta a menetet, hegesztéssel növelte meg a hiányzó részt és újra vágta a menetet, ettől tönkre mehet a szonda ha még jó volt ????
Vissza raktam a helyére de továbbra sem világit a visszajelző.(a vissza jelző égő az jó )
Köszi


Szerintem semmi gond, ha vissza van menetezve rendesen, és nem sérült a szonda. Azért érdekes, hogy nem írt be semmit, pedig a lambda eltéréseket még sima OBD2 kódokkal is bedobja. Aztán lehet benne van, csak nem jelezte ki a chek lámpa. Esetleg majd más megírja miért nem írt be neked hibát, de érdekes dolog. De ha vissza van rakva nincs miért aggódni.

Ide beírod az alvázszám utolsó 7 karakterét, és meg tudod nézni, hogy néz ki, amit venni akarsz, aztán a száma alapján rá tudsz keresni a neten, és megnézni képen, hogy néz ki.

http://bmwfans.info/parts/catalog/

anubisz Elküldve: 2012-12-06 17:32 Termosztát

Tano írta:
anubisz írta: Ez megint valami olyasmi, hogy az egyiknek ez a tuti, a másik szerelőnek meg az. Ha a TIS be így van leírva a légtelenítés menete, akkor megkövetem magam. BMW szakszervizbe 1 perc alatt végeznek vele, és semmit nem kell csavargatni, kinyitja a kis csavart, megvárja amíg tisztán folyik és kész. Ámen, mehetsz is. Ez olyan mint a 200 kilóval megpakolt futómű állítás, a gyárba meg már a szalagon beállítják, úgy, hogy még csak félig van kész a kocsi. Még a Poschéknak is.


Akkor én megkövetlek. Szerintem meg az a tuti ami a TIS-ben le van írva. Az hogy melyik szerelő hogy csinálja, az más lapra tartozik. Sajnos még a szakszervízben is próbálnak egyszerűsíteni, mert ha a TIS szerint csinálja, akkor biztos nem 1 perc alatt végez vele. Én mindenesetre inkább a gyári leírást követem.


Melyikre írtad? a futómű, vagy a légtelenítésre? Bocs, csak most olvastam a választ.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 17:23 Mi lehet a baj?

funkilaci írta:
pomzi írta:
funkilaci írta:
Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

BMW 320D 2004es évjárat.
Néha nem indul be.Forgatja a motort de nem indul.Majd leveszem az aksisarut visszarakom és aztán újra indul.Egyszer indul az autó egyszer nem.Pár hete csinálja minden előzmény nélkül.

Találkozott vki már ilyen jelenséggel?
Mi lehet a baj?

Kösz


Jellemzően üzemanyag ellátási probléma, üzaszivattyú hibája szokott ilyet produkálni. Aztán később teljesen behal. Nézesd meg egy szervízben, akkor több kiderül.


Azt már megnézettem szervizben de minden rendben vele.
Lehet vmi elektromos hibakód?Mivel ha leveszem az aksisarut és visszateszem utána ujra indul...több napig is....aztán 1szercsak megint nem indul....az auto menetteljesitményével sincs semmi gond...

What is it?:


Izzítással esetleg vmi probléma?


1 hete cseréltük ki mind a 4 izzitógyertyát újakra..



ez csak egy gyermeteg tanács, én akkor nézetném meg amikor nem indül megint, ne vedd le a sarut, hanem akkor kéne tesztelni, üzemanyagnyomást, meg mindent, tudom így nem egyszerű mert lehet ki kell hívni szerelőt, vagy bevitetni, de ha lappangó hiba, hiába mértek néztek mindent, lehet akkor minden stimmel és nem mutat semmit. Ugye azt se lehet hogy elviszed a szervizbe és autózzanak vele 2,3 napig mire előjön a hiba, mikor oda viszed akkor meg minden jó, mivel a kocsival mész oda. Beindítják, leállítják párszor, ha nem dobja a hibát ennyi. Ha semmi hibát nem ír be, csak akkor érdemes nézni ha fenn áll a hiba, szerintem, esetleg élő adattal. stb..

anubisz Elküldve: 2012-12-06 17:00 Mi lehet a baj?

Tano írta:
funkilaci írta: Sziasztok!

BMW 320D 2004es évjárat.
Néha nem indul be.Forgatja a motort de nem indul.Majd leveszem az aksisarut visszarakom és aztán újra indul.Egyszer indul az autó egyszer nem.Pár hete csinálja minden előzmény nélkül.

Találkozott vki már ilyen jelenséggel?
Mi lehet a baj?

Kösz


Jellemzően üzemanyag ellátási probléma, üzaszivattyú hibája szokott ilyet produkálni. Aztán később teljesen behal. Nézesd meg egy szervízben, akkor több kiderül.


Akkor nem ír be valami hibát? ha nem megy az üzemanyag? csak kérdezem? nem tudom hogy van a dieselnél.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 14:49 Motorgenerál!

dankoj írta:
vivaladiesel írta:
YELLOW írta:
dankoj írta:

igaz nem értek hozzá, de szerintem az még simán belefér!!
a fűtésem sem volt a legjobb! szerinted az ettől volt? én gondoltam rá hogy igen de nem tom!


ha kemény volt a cső, akkor lehet lehet a termosztát is rossz volt, nem nyitott ki a nagy kör, és mondjuk attól lett hengerfejes. plussz túl levegős volt, meg kipuff gáz került a hűtővízbe....


Ezek a mai termosztátok, ha tönkremennek akkor inkább nyitva maradnak és nem zárva. (tehát nem főzi meg a motort)
A fűtésed meg a hengerfejesség miatt nem volt jó. Ennek az a oka, hogy a fűtőradiátor van legfelül...


Akkor végre ha készen lesz az autó akkor már lesz fűtésem ha jól gondolom!? De a vízhőfokom az ideális volt mindig csak néha észrevettem mintha kicsit ingadozna! Akkor is a termosztát rossz lehet?


Azt , hogy vetted észre ? már a kicsi ingadozást. Mivel csak 74-75 fok alatt kezd billenni a mutató, 75, és kb 100 között végig középen áll. Én tudom, mert nekem számszerűen kijelzi egy műszer menet közben. Tehát 94 fokról 74 alá kell csökkennie, hogy észrevedd a mutatón. Már, ha esetleg nem te is műszerrel méred. Az meg már nem kicsi esés, üzem meleg motornál.

anubisz Elküldve: 2012-12-06 06:15 E46 futómű állítás

Nem hinném, hogy mondtam, hogy te mondtad a 200 kilót . Arról nem tehetek, ha beképzelsz magadnak dolgokat.

És végezetül, hogy lezárjam a vitát, igen kell súlyt rakni a beállításnál, AKKOR HA AZ AUTÓ ÜRESEN MÉRT ÉRTÉKEI MÉG MINDIG A HATÁRÉRTÉKEN KÍVÜL ESNEK

BMW TIS - 32 00 155 Váz / kerék összehangolás terhelés nélkül

Fontos!
Ne végezzen alváz / futómű állítást terhelés nélkül:
a) ha a műszaki követelmények igazodás hasmagasságot input nincsenek a helyükön
B), ha annak ellenére, javítások miután végeztek, az autó hasmagasságot a balra és jobb oldalán továbbra is kívül esik az engedélyezett
C), ha a szóban forgó jármű is balesetet szenvedett

BMW TIS - 32 00 150 szabvány alváz / kerék igazodás terheléssel

Kivéve M modellek:
Fontos!
Végezzünk alváz / kerék igazodás terhelés kizárólag:
a) ha a műszaki követelmények igazodás hasmagasságot input nincsenek a helyükön
B), ha annak ellenére, javítások miután végeztek, az autó hasmagasságot a bal és a jobb oldalon még mindig kívül esik az engedélyezett
C), ha a szóban forgó jármű, részt vettek egy baleset


Tehát ott van feketén, fehéren KIZÁRÓLAG ha az értékek nem megfelelőek. És azt is csak normál futóműnél. M es kizárva, és M3 is.

Igen kisúlyozzák ahol már olyan fos a futómű, hogy nem lehet gyári értéket belevarázsolni !! És a rossz geometria miatt ne zabálja le a gumikat, meg át tudjon menni egy ro...dt műszaki vizsgán.

Most lehet vitatkozni a BMW tervezőkkel. Szervizajánlással.
Biztos jó lesz a geometria, ha fúl megrakva állítanak értéket, utána meg állandóan 1 ember ,vagy kettő ül benne. Igen, dobni fogja az értéket, majd ha ugyan annyian utaznak nap mint nap a kocsival, mint amihez állították a futóművet. 150, 200 kg hoz meg egy tank benzin.
10 km . Lejártam már pár gumit, csak ebbe az E46 ba én raktam 200 ezret, a többit nem sorolom. Akinek félrekopik a gumija és nem veszi észre,az vagy nagyon hülye, vagy szarik a világra.
Kurvára nem értem, ha egy futószalagról lejött autó úgy van megtervezve, hogy a minimális, és maximális megengedett össztömegen belül a határérték mindig normális marad,és elviszem beállítani és minden normális, nekem ne pakolja meg sulyokkal.
Aztán aki pályaautót akar csináltatni a kocsijából, ezekre a szar utakra, az vigye a Zengőhöz, vagy akár kihez. Lehet majd a Hungaroringen 50 el nagyobb sebességgel tud bevenni egy kanyart.
Belinkelnek itt E30 E36 javaslatokat a beállításra, kérem, hol vagyunk már attól. Akkor még a mobiltelefon is egy aktatáska méretű volt.

Nekem ez vóna a véleményem, aztán le is zártam ezt a vitát a részemről.
Aki gyári értéket akar a kocsijába vigye normál, vagy BMW hez beállítani, aki meg kísérletezni akar, vigye ilyen súlyos akárkihez, mert ő nem lusta belepakolni a nehezéket, a többi csak azért nem úgy csinálja, mert mind lusták.

anubisz Elküldve: 2012-12-05 22:19 E46 futómű állítás

zoley88 írta:
anubisz írta:
zoley88 írta: közben utánajárogattam, 4 kerekes, komoly (lézeres, súlyozás, kutyafüle) beállítás kell, lehetőleg BMW hivatalos szervizben, mert máshol, máshogy nem csinálják meg rendesen. Bp-en hova érdemes vinnem, melyikbe?

Hát nekem BMW be csinálták, és 4 kerekes, nem pakoltak bele 200 kilót.
Másik!! most néztem a filmet NISSAN GTR 4 kerekes, 570 lóerő, 0-100 ra 2,8 Mp 100000 dolláros kocsi, még gyártás közben a fúlószalagon állítanak futóművet, ott mondta, ( és futóműalisát, a futómű helyére illesztés után. Gondolod utána ka kijön a gyárból, már csak 200 kg súllyal lehet beállítani? Vagy egy Bugattit 1,5 millió dolláros kocsit. Beviszel egy Porschét a szervizbe, és megpakolják 200 kilóval. Ez vicc.

és melyikbe voltál? gondolom akkor faszán működik


Én Győrbe lakom, itt az A1 Leier BMW van. És ott csinálták előttem már számtalanszor. Most nyáron is új gumikat vettem, és nem is állítottam előtte, gyönyörű egyenletes a felülete mindnek.

Mindjárt feltöltök egy képet, milyen diagramot nyomtatnak ki.

anubisz Elküldve: 2012-12-05 21:53 Autóvásárlás

Dewd46 írta: Aki írta a szöveget, az tuti nem angol. Nagyon alapszint, sok hibával. Szerintem is kamu.
Ha meg esetleg magyar a tulaj, akkor magyar oldalon miért angol nyelven hirdet? Hmm hmm...


Kár, hogy kitöröltem már a levelet, pedig azt írtam, mi ebbe a hirdetésbe az átbaszás? miért olcsó a kocsi? 2 óra múlva már jött is a szívhez szóló válasz

Jaj az egyik még itt van, aszem ez az Angol aki itt lakott,most Irakba dolgozik

http://aprod.hu/hirdetes/2008-...713f3;r:;s
gyorsan vegyétek, 2,5 milliót megér

anubisz Elküldve: 2012-12-05 21:50 E46 futómű állítás

zoley88 írta: közben utánajárogattam, 4 kerekes, komoly (lézeres, súlyozás, kutyafüle) beállítás kell, lehetőleg BMW hivatalos szervizben, mert máshol, máshogy nem csinálják meg rendesen. Bp-en hova érdemes vinnem, melyikbe?

Hát nekem BMW be csinálták, és 4 kerekes, nem pakoltak bele 200 kilót.
Másik!! most néztem a filmet NISSAN GTR 4 kerekes, 570 lóerő, 0-100 ra 2,8 Mp 100000 dolláros kocsi, még gyártás közben a fúlószalagon állítanak futóművet, ott mondta, ( és futóműalisát, a futómű helyére illesztés után. Gondolod utána ka kijön a gyárból, már csak 200 kg súllyal lehet beállítani? Vagy egy Bugattit 1,5 millió dolláros kocsit. Beviszel egy Porschét a szervizbe, és megpakolják 200 kilóval. Ez vicc.

anubisz Elküldve: 2012-12-05 21:34 Termosztát

YELLOW írta: rá kell nyitni a fűtést


Nekem akkor miért nem kellet egyszer sem? mindig előttem csinálták, és komoly vízvesztés mellet mert hűtőcsere, stb... 1 centit nem volt levegős, után se kellet tölteni. Azóta is úgy járok, legutóbb 2 hónapja alsó termosztát csere miatt, azóta se töltöttem rá.

Persze nem megszólni akarom más technikáját, csak érdekelt nekem miért nem kell ilyet csinálni? lehet nincs fűtés a kocsimba