Nova4 írta:
vivaladiesel írta:
anubisz írta:
és a világításnak mi köze ehhez? Főleg a belsőnek. Akkor más is szarakodik, vagy az aksi, vagy a generátor, vagy fesszabályzó. Esetleg valami kontakt hiba. Azért mert ingadozik az alapjáratod, a világításnak tökéletesnek kel lenni, ha nem az utolsókat rúgja az aksi, vagy a generátor. Főleg nem pislákolni.
Ez esetben folyamatosan világítani kéne indítás után a piros "akkumulátor szimbólumnak" a műszerfalon.
Piros akkumulátor jelzésem egyáltalán nincs. Ezért is írtam bele ide a pislákolást, mert elbizonytalanodtam, hogy itt tényleg valami gond lehet. Szerelő szerint az akkumulátor TOP állapotban van
Jah, és teljesen jogos, hogy porlasztóhoz nincs köze a világításnak és fordítva, de attól még lehet az is beteg. No majd elviszem, ránézünk célzottan erre, mivel múltkor csak állapotfelmérés volt.
azt tudnod kell, hogy némely érintkező így tél felé kezdi dobni a szar érintkezést, vagy gyenge kontaktot, zsugorodnak a hidegtől, aztán amint kicsit melegszik, egyből jó lesz az érintkezés. És hidd el, nem úgy gyártanak egy BMW-hogy ha elindul a kiegészítő fűtés vagy mi, akkor pislogni kell a belső világításnak, én reggel indulok, ülésfűtés, hifi, 6 hangszóróval, gps, ablakfűtés,visszapillantó fűtés, világítás, mégsem villog a belső lámpám, és el se halványodik.
Gondolom minden dieselesnél villog a belső világítás, amíg nem melegszik fel a motor.