anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-11-04 13:04 Akkumulátor

YELLOW írta:
anubisz írta:

Azt nem is néztem, azt hittem a másik írta, elnéztem, azt tudom azoknál már van ilyesmi.Nem is figyeltem, akkor tárgytalan.


én is csak csodálkoztam, azért raktam !!!!! jeleket mondom csak észre veszed tán
ugye hogy ugye! el vagy szokva már a fórumozástól


Hát a piramis miatt néha tényleg átláthatatlan, oda kell figyelni,ha nem akar hülyeséget írni az ember.

anubisz Elküldve: 2012-11-04 12:57 Akkumulátor

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.


E46-nál az a hiba nem hiba valójában. csak beírja, hogy le lett csatlakoztatva az akksi. nem okoz semmi galibát. gáz akkor van, ha nem lett hozzányúlva és akkor írja be


Mondjuk nálam nem írja az oldalon az aksinál, hogy azt kell csinálni csere után, amit a srác írt, lehet a dizeslnél kell csak csinálni.


de neked E46 van!!!!!!! neki meg E90. E46-nál nincs ilyen.


Azt nem is néztem, azt hittem a másik írta, elnéztem, azt tudom azoknál már van ilyesmi.Nem is figyeltem, akkor tárgytalan.

anubisz Elküldve: 2012-11-04 12:39 Akkumulátor

YELLOW írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.


E46-nál az a hiba nem hiba valójában. csak beírja, hogy le lett csatlakoztatva az akksi. nem okoz semmi galibát. gáz akkor van, ha nem lett hozzányúlva és akkor írja be


Mondjuk nálam nem írja az oldalon az aksinál, hogy azt kell csinálni csere után, amit a srác írt, lehet a dizeslnél kell csak csinálni.

anubisz Elküldve: 2012-11-04 12:21 Akkumulátor

szotakdavid írta:
jokerface írta: Üdvözlet.
Én is felkészülök már a cserére. Még mindig az eredeti BMW akku van a verdámban. Nem biztos,hogy még mindig birni fogja ezt a telet is,szóval érdeklödöm. A Banner oldalán néztem akkukat. A verdámba ezeket a tipusokat irja:

Running Bull AGM Power Bull Starting Bull

Power Bullra gondoltam,ha csereérett lesz. Az circa 160€.

De a RealOEM oldalon ezt irja:

"On vehicles with IBS (Intelligent
Battery Sensor) the battery must be
registered via the diagnosis system
(ISTA) and thereby logged in to the
vehicle electrical system."

Ez mit jelent? Muszály diagram tenni a kocsit,ha cserélve van az akku. Mert akkor csak a szerviz tudná ezt nekem megoldani.


Nekem ezt a hibát hozta fel aksi csere után: 11 ignition circuit zk10-> battery unplug


Én mikor cseréltem semmit nem kellett csinálni, beraktam és kész.

anubisz Elküldve: 2012-11-03 13:18 Fûtés - Klíma

medveborke írta:
anubisz írta:
medveborke írta:
YELLOW írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?

köszi!


gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.


Igen, azt vágom, hogy amikor lezárnak a zsaluk, 2-3 mps-ig erős hangja van.
Csak ilyen zúgás-búgás hallatszik, az lenne a venti? Lekapcsolt állapotban van persze már ilyenkor.
Köszi a tippet!! Ma lebontom a kicsikét, aztán kikormolom.



Szerintem szedd, ki, nem egy nagy mutatvány, apró csavarok a tetején, és utána szét kell pattintani a bütyköket. Már ha az nyikorog, mert azért azt hallod, ha odateszed a füled. 1. jobban ki tudod takarítani, 2 ha a kis venti szól, jobb egy csepp műszerolajat a tengelyre cseppenteni, mert lehet kiszáradt,és megrakta a por. Én már szedtem szét, darabokra, az áramkört ne feszegesd és kész, még a kijelző panelt is darabokra szedtem, nem egy nagy mutatvány.


Köszönöm a tippeket, az a kis venti volt a baj! Kicsit megbontottam, tényleg nem egy nagy mutatvány. Jó alaposan kitakarítottam, plusz kapott egy kis olajat is. Most már csak nagyon pici hangja van, az meg végképp nem zavaró, főleg nem menet közben.

Köszöntem a segítséget!


Néha hidegbe megindul a nagy venti is zenélni, az is kenési probléma, azt már nem egyszerű kiszedni, már azt is kibontottam egyszer, néha nagy hidegbe nyikorog alacsony fordulaton.

anubisz Elküldve: 2012-11-02 10:04 Fûtés - Klíma

medveborke írta:
YELLOW írta:
medveborke írta: Sziasztok!

Ha ráadom a gyújtást a kocsira és automatikusan elindul a légkondi, néha nagyon hangosan zúg, néha nagyon halkan (de zúg...)?! Természetesen nem a ventilátorra gondolok. Kikapcsolom teljesen a légkondit/fűtés,de mint egy "trafó" zúg kb 5-6 percig, aztán teljesen elhalkul Mitől lehet ez?

köszi!


gyújtásra azért indul el, mert a CKM úgy van belőve, hogy a leállítás előtti állapottal indul a légkondi beállítás. amit hallasz pár percig az a klímavezérlőben lévő kis venti hangja (vezárlőpanel bal oldalán kb 10x20mm-es rács mögött), valszeg tele van retekkel. leállításnál, ami még hangot ad, az a zsaluk hangja, ami lezár, hogy álló helyzetben ne jusson semmi az utastérbe. ha leveszed a ventit full, azaz kikapcsol, akkor is lehet hallani. ha ott a mechanikával van valami, lehet tovább zár és hangosabb. erre tippelnék.


Igen, azt vágom, hogy amikor lezárnak a zsaluk, 2-3 mps-ig erős hangja van.
Csak ilyen zúgás-búgás hallatszik, az lenne a venti? Lekapcsolt állapotban van persze már ilyenkor.
Köszi a tippet!! Ma lebontom a kicsikét, aztán kikormolom.



Szerintem szedd, ki, nem egy nagy mutatvány, apró csavarok a tetején, és utána szét kell pattintani a bütyköket. Már ha az nyikorog, mert azért azt hallod, ha odateszed a füled. 1. jobban ki tudod takarítani, 2 ha a kis venti szól, jobb egy csepp műszerolajat a tengelyre cseppenteni, mert lehet kiszáradt,és megrakta a por. Én már szedtem szét, darabokra, az áramkört ne feszegesd és kész, még a kijelző panelt is darabokra szedtem, nem egy nagy mutatvány.

anubisz Elküldve: 2012-11-02 09:46 Segítsetek!

[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.



Hát a 3 az hűtővíz hőmérséklet jeladó

A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/11
Majd másold be a szöveget a google fordítóba, nem teszi ide be, biztos a képek megzavarják a fordítót, de elég jól lefordítja.













Én pontosan egy ilyent cseréltem kihttp://static.schmiedmann.dk/P...88_big.jpg ezt hozta a hibakód 1 napig semmi sem volt majd ujra kigyulladt a motorelektronika hibajelző lehetséges az , hogy nem mentem vissza az új jeladó csere után töröltetni a hibakódot ?




Nem az a kérdés, hogy törölted e, az a kérdés, hogy most minden rendbe a kocsival, vagy nem. Már indul? semmi gond vele? akkor már indítás után is világított volna, de nem tette, csak egy idő után,nem?

anubisz Elküldve: 2012-11-01 19:24 Segítsetek!

[quote="Pintyi86"]
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta:
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


Én ezt cseréltem ki pont tipus szerint.
http://www.bardiauto.hu/websho...elo-jelado


A 3 as amúgy köszönöm a szerelési útmutatót.



Hát a 3 az hűtővíz hőmérséklet jeladó

A főtengely jeladód az indítómotor alatt van, ha nem férsz hozzá, leszedheted az indítómotort.Ha jól értelmeztem a fordítást, itt a nyers google fordítása.Már ha ezt a jeladót kell cserélni,mert ha ez volt cserélve pár napja akkor biztos nem ez a baj, már ha jó lett bele véve.

http://tis.spaghetticoder.org/...1/07/10/11
Majd másold be a szöveget a google fordítóba, nem teszi ide be, biztos a képek megzavarják a fordítót, de elég jól lefordítja.











anubisz Elküldve: 2012-11-01 19:08 Segítsetek!

[quote="Pintyi86"]
anubisz írta:
Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

Szia !
És tudnál ajánlani egy jó szerelőt ? mert az én szerelőm nem ért hozzá azt mondogatja mindig célszerszám kell hozzá meg program.
mert meg mondom őszintén nekem ez a első BMW-m én vagyok a második tulaj 2004 ben vettem és komolyan mondom azóta nem látta szerelő csak amikor fékbetét, olaj csere. más nem volt esküszöm.


Azt nem mondtam, hogy biztos ez a hiba, csak, hogy mondtad, ha lehűl a motor akkor indul. Csak iránymutatásnak linkeltem a videót. Azt se tudom milyen jeladót cseréltek neked, mart vezérműtengely, és főtengely jeladó van.

Töltsd le ezt, biztos benne van, meg amúgy is szerelgetsz otthon.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

anubisz Elküldve: 2012-11-01 18:16 Segítsetek!

Pintyi86 írta: Sziasztok még Új vagyok és nincs új téma íráshoz elég jogosultságom ezért csak így tudok írni.

segítséget szeretnék kérni van egy e46 316i-m ki gyulladt a motorelektronika hibajelzöm kb 6 hónapja semmit sem vettem észre a menetteljesítmény nem foglalkoztam vele aztán jött a baj hideg indításkor 4 ezerig pörgött csak fel a fordulatszám mérő durrogott,csattogót a kipufogó kormólt a kipufogó ingadozott az alapjárat le-föl 700-900 között el vittem a wallis-ba hibaokod kiolvasásra ott azt mondták, hogy valami Disa Valve magyarul fogatyusház szélőztető szelep ,kartergáz visszaverőszelep. mást nem írtak fel csak magas végösszeget .
Elmentem egy másik szerelőhöz aki Bmw-s aki szintén kiolvasta a hibákat és jelezte is amit láttam semmit sem törölt ki a wallis egy hibakódot sem ö mindent ki törölt és csak a holtpont jeladó maradt fent nos amikor végzet a motorelektronika hibajel is elaludt kezdtem örülni de hozzátette akkor is ki kell cserélni a holtpontjeladót ezt meg is vettem még aznap ki is cseréltem.
másnapra minden jó volt nem ugrált az alapjárat nem durrogót 6-7 ezerig lehetett pörgetni, aztán elmentem egy hosszabb távra 150km-re haza felé megint kigyulladt a motor elektronika hibajelző és a kúton amikor negáltam tankolni 1 óra múlva indult be.
De pl: hidegen indul , az alapjárat csak akkor ingadozik ha kanyarodok vagy éppen megállok,a fordulatszámerőt is lehet pörgetni nem akad meg 4 ezren de viszont ég a hiba jel.
Mi lehet a probléma ?
1., Labdaszonda ?
2., Kartergáz visszaverőszelep ?
3., vagy rossz az új jeladó amit cseréltem ?

Minden szerelő más és mást mond !

Aki tud segítsen várok minden választ.


Nem értem, hogy a BMW szerelők ha E46 látnak egyből a karter szellőztető szelepet cserélnék állandóan, nekem is azzal jött az egyik, igaz 1 éve volt cserélve előtte. Mikor mondtam itt a szervizbe ( BMW ) letekerte az olaj sapkát, odarakta a kezét, mindjárt mondta semmi gond vele. Wallist felejtsd el, az egy szarrágó hely.


YouTube videó

anubisz Elküldve: 2012-11-01 13:47 Segítsetek!

anubisz írta:
veszkoo85 írta: egy kis segítség kéne.
Szükségem lenne gumiszőnyegre.
tud valaki valami jó forrást???köszi


Ez most vicc?

Szóljatok csak nyugodtan, beütöm mindenki helyett a keresőbe.
https://www.google.hu/search?q...=firefox-a

anubisz Elküldve: 2012-11-01 13:45 Segítsetek!

veszkoo85 írta: egy kis segítség kéne.
Szükségem lenne gumiszőnyegre.
tud valaki valami jó forrást???köszi


Ez most vicc?

anubisz Elküldve: 2012-11-01 13:06 Hidegindításkor "himbál" a motor

funkilaci írta:
kempelen írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.



Az aksi még reggel is kitartóan forgatta a motort...és azóta többször is próbáltuk beinditani...az aksi forgatja szépen..azzal nincs baj szerintünk...
Üzemanyag a Shellnél van mindig tankolva...
Lehet h eltömödött a szűrője mégis....basszus itt a világ végén melyik ismeretlen szerelőt engedjem az autóm közelébe?



Semelyiket, max ha te mondod neki mit nézzen meg,mindjárt el mormol pár latin szót, és ír egy vaskos csekket a fele kapásból csak totózik a kocsin, még a Fővárosban is.
Amúgy a másik hogy állapította meg, hogy nem kap üzemanyagot?kézrátéttel? ott voltál? mondott valamit, hogy ezt miből veszi?

anubisz Elküldve: 2012-11-01 12:56 Hidegindításkor "himbál" a motor

kempelen írta:
funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Nem lehetséges, hogy az akku olyan gyenge, hogy forgatja, de nem éri el azt a fordulatot, hogy a motor be is induljon? Próbáljátok meg bikázni egy egészséges akkuval hátha csak ennyi a gond.
Adagolója pedig nincsen, az biztosan nem halt meg.



Ez az adagoló nekem is gyanús volt, mert már nem adagoló van a modern dizelekbe, csak nem akartam hülyeséget írni.

anubisz Elküldve: 2012-11-01 12:50 Hidegindításkor "himbál" a motor

funkilaci írta: Hali! Bmw 320D 2004

Tegnap este hazaértem és ma reggel +4fokban nem indul a kocsi...az akkumulátor forgatja a motort de vmiért nem indul be...hidegbefuvást végeztünk rajta akkor 1 pillanatra beindult majd le is állt...üzemanyag van benne...aksiról levettük a sarut kb 10 percre hátha vmi hibakód csak a baj...de miután visszatettük ismét ugyanugy nem indul..
Az egyik szerelő azt mondta h nem kap üzemanyagot...lehet üzemanyag adagóló halhatott meg?
Van vmi ötletetek?
Szabolcsban kihez érdemes vinni?
Csak látogatoban vagyok itt..szerelőket nem ismereke a környéken

Köszi előre is!


Furcsa, hogy nem ír be semmi hibát. Én egyszer mentem a kocsival alig volt benne már benzin, néha már kihagyott egyszer,egyszer a henger is, azt beírta, valami ilyesmit, hogy alacsony üzem anyag szint miatt, henger lekapcsolt, vagy mit.
Azt se nagyon hiszem, csak úgy minden előjel nélkül meg áll egy adagoló, vagy mi. Csak úgy éjjel elromlik magától, előfordulhat, de nem jellemző. Szerintem meg kéne nézned megy e egyáltalán az AC mert nap kap üzemanyagot nem törvényszerű, hogy az adagoló lehet csak a baj. Azért ha nem kap egy autó üzemanyagot a szerelő is egyből az AC nézi meg, utána megy tovább. Azért gondolom hibát is kéne beírni valamit.