anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-10-29 00:02 LED-es hátsólámpa

Danibattya írta: Sziasztok!
Olyan problémám van , hogy a képeimen látjátok hogy milyen LED-es hátsólámpán
van, azzal van egy problémám hogy 3 sor led van helyzetjelzőmben és egy sorban van azt hiszem 8 vagy 12 és abból 4 darab nemvilágit!
A jobboldalin középen 4 darab a másikon pedig fent van 4 led ami nem világit!
Ismertek esetleg valakit szét tud szedni hasonló hátsólámpát?! Mivel ez olyan mintha belül lenne valami érintkezési hibája?!
Bocsi ha kicsit primitíven írtam!
Köszi
Dani


Még ki se vetted, hogy megnézd egyáltalán bontható e, ha nem lehet szétbontani nagyon drága luxus, főleg hogy azt mondják a ledek szinte sose mennek tönkre. Közbe meg se itt, se ott nem ég. Mind a 2 oldalon kontakt hiba lenne? Hát nem tudom, furcsa véletlen lenne.

anubisz Elküldve: 2012-10-28 23:25 E46 lámpa

bbubbuka írta:
anubisz írta:
bbubbuka írta:
anubisz írta:
bbubbuka írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
bbubbuka írta:
bmw320d4 írta:
bbubbuka írta: Valaki tudna nekem tippet adni mi a francot csináljak?
Szükségem lenne egy facelift utáni bal hátsó lámpára.
De egy bontó se hoz be facelift coupékat így ezért nem tudok venni sehol..
Nézegettem neten a lámpákat, alulra be is linkeltem egyet most vegyek valami hasonlót?
Ezek mennyire tartósak? Vagy valaki ötlet, hogy oldjam meg a problémám?

szeva.ha gondolod meg tudom nézni neked hogy mennyibe kerül kint??ha nem sürgős mert 2hét múlva megyek ki alkatrészekért."gyári"

http://www.cardesigntuning.hu/product/pid/4007





http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46


Köszi ezt néztem én is, de ez sajna sárga indexes és az enyém pedig fehér..
Most azt találtuk ki, hogy első körbe szétszedjük a lámpát kitisztítjuk utána meg valami tömítő anyaggal kinyomjuk. Az alján a jobb szélén van egy 3cm-es lyuk igazából , valami hegyes dolognak tolathattak neki.
Nincs valakinek ötlete mivel lenne érdemes kinyomni?



Biztos vagyok benne, ha elviszed egy műanyagoshoz, fillérekért kitölti, valami fehér műanyaggal a rést, hogy ne legyen annyira csúnya, amíg nem találsz ujjat.





Valaki szedett már szét ilyen lámpát?
Tehát a lámpaburát le róla.
Hőlégfúvóval lehet kivitelezni, vagy hogy lehet megoldani?
Elsőt tudom, hogy szétlehet így kapni, de a hátsót is??



Egybe van olvasztva? az ETK robbantott rajzot hoz róla. Ki kéne szedned, majd meglátod. Ha olvasztva van azt már szét nem szeded, mert olvad vele minden, ha melegíteni kezded, talán ha csak ragasztva van azzal a erős szigetelő anyaggal, talán szét lehet szedni.
Nálam szigetelést hoz hozzá, de nálad lehet össze van préselve.


Nem hiszem, el hogy senki nem akart még szétszedni hátsó lámpát? Aki biztosra megtudná mondani..


Ahogy elnézem, azt te nem szeded szét, meg más sem, roncsolás nélkül, az nagyon össze van olvasztva.
http://autobahnparts.com/ebay/...G_3453.JPG
http://i7.ebayimg.com/01/i/000/c8/e2/d010_1.JPG
http://imgc.classistatic.com/c...f7_20.jpeg

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=883

Facelift előttihez 21 ezer a fehér. ( Nem BMW szervizben ) ott egy első indexburát adnak ennyiért.





És facelift utánihoz mennyi? Gyári érdekelne nem pedig ugy.-ot


Hihetetlen figura vagy, még én keressek alkatrészt a kocsidhoz? beütöd a Part számot a google keresőbe, kidob 1000 oldalt. Amúgy 70 péz, de ha márkaszervizbe veszed, lehet 80, 90 is megvan.
http://www.schmiedmann.hu/63%2...reses.aspx
lehet jobb ha kintről rendelsz, bár ha leszállítják majdnem ugyan ott vagy, garancia meg az ablakba.Főleg, ha valami Kínai után gyártott.És 1 hét múlva beszivárog a víz.

anubisz Elküldve: 2012-10-27 22:37 Olajzabálás

BarG írta:
Szemy írta:
BarG írta: Jópár oka lehet, hogy egye a motor az olajat, a legegyszerűbb, legolcsóbban orvosolható, ha a karterszellőzésre fogjuk a dolgot. Ez kb 10e ft-ból megvan + munkadíj - úgyhogy egetverő költségekbe nem lovalták magukat. Egyszer egy szerelő azt mondta, hogy a szivacsos karterszűrő jobban olajleválaszt, ha több a kartergáz, akkor a szivacsossal kisebb az olajfogyasztás, az áramlástörőssel több olaj elég.

A megadott olajcsere periódust tényleg nem tudják az olajok, csatlakozok anubiszhoz, cseréld gyakrabban! Volt már rengeteg weboldalon vita arról, hogy mennyi az elfogadható olajfogyasztás, és bizony mindenki mond mindenfélét. Ökölszabályként én azt mondom, hogy egészséges motor 10-15e alatt 1 liter olajat megehet (meg is eszik, csak néhányan azt hiszik, hogy az övék ugyan dehogy - de azok a motorolajukban örülnek az égéstermékeknek, a benzinnek meg a gázolajnak) akkor pont a felső jelről az alsóra csökken a szint, de utánaönteni még nem kell. Ha ettől több a fogyásod, akkor ott valami kezdődik és csak a tűrésedtől függ, hogy meddig hagyod romlani a helyzetet. Most majd nézegetheted a szintedet és vagy 2000 km után meglátod, hogy valóban az volt-e a baj, amit cseréltek, vagy lehet tovább keresgélni.


Szeretnem ezt az olajfogyasztasos dolgot picit tisztazni. Alapvetö tervezesi kriterium minden motornal, hogy a gyar altal megadott csereperiodus alatt (15-20-25-30 ezer km) nem csökkenhet az olajszint a maximum szintröl a minimum szint ala. Maskent megfogalmazva egy csereperioduson belül nem kell utantölteni.

Masfelöl amiota megjelentek a CR dieselmotorok, azota sajnos felerösödött a motorolaj felhigulasa is. A gyartok nem szivesen foglalkoznak nyilvanosan a problemaval, de mar a nemet ADAC is vegzett emiatt tesztet: 25 autot vizsgaltak meg, mindegyiknel 8-22% volt a motorolaj üzemanyagtartalma. Szemelyes elmenyem volt, amikor az egyik csoportvezetö nalunk 15000 km megtetele utan a DEUTZ laborjaban bevizsgaltatta az autoja motorolajat (3 eves BMW 120d): 16% volt dieselolaj.

Ettöl függetlenül sem en, sem a kollegaim köreben nem ismeretes olyan teszteredmeny, ami arra mutatna ra, hogy ha valaki betartja a gyar altal megadott csereintervallumot, akkor annak nagy valoszinüseggel tönkre fog menni a motorja. Termeszetesen ezzel senkinek nem akarok a lelki vilagaba belegazolni, ugyis mindenki ugy cserel olajat, ahogy ö maga jonak latja. Es igy is van ez jol.

Szemy


Az autógyárak kib...ul pökhendien állnak hozzá minden olyan kérdéshez, amiben sárosak valahol. Nem tudok olyan autótípust mondani, ahol valamelyik alkatrész ne lenne súlyosan alultervezve, de a gyárak csak akkor reagálnak, ha már ég a ház. Csak az olyan civil szervezetekben lehet reménykedni, akik kikutatják a problémákat és rábírják a gyárakat a cselekvésre. És mivel mindegyik autógyártó ilyen simlis, ezért a vásárló nem tud mást csinálni, mint választ egy másik simlis bandát. Bár most itt van a feltörekvő koreai ipar, akik nem tudom milyen gépeket csinálnak, de a 7 év garanciával legalább a felelőséget vállalják a szarukért. Talán ez rászorítja a tisztelt prémium európai márkákat is a felelősségvállalásra.

Jó vicc ez a szervízciklus kiterjesztés. Meg hogy a csereperiódus alatt ne kelljen utántölteni az olajat. Ez lehet, hogy elvárás, de hogy nincs teljesítve, az tuti. Sokat szoktak példálózni azzal, hogy a mai motorok, ha hagyják őket futni, akkor millio km-eken keresztül kopásmentesen tudnak menni, dehát ki tudja úgy használni az autóját, hogy sose hűljön ki, ne legyen rövid távokon is használva? A való élet nem erről szól, a motorok aztán 2-3-400e km után feladják a küzdelme, pont azért is, amit írtál. Nem azonnal, csak éppen hamarabb, mint a lehetséges maximum. Az én műszakilag azt hiszem, hogy megalapozott véleményem az volna, hogy rá lehetne szabni a motorokat a valós élet követelményeire, csak éppen a gyáraknak nem érdeke a kétszeres, vagy többszörös futásteljesítmény, meg néhányszáz €-val meg kellene toldani a gyártási költségeket, ami a mai világban elfogadhatatlan egyrészt, másrészt meg a vásárló nem is támasz ilyen követelményeket az áruval szemben, akkor meg minek? Csak a legelvetemültebbek elégedetlenkednek azzal, amit kapnak, a többieknek tökjól van minden úgy, ahogy van.


Ezt én se értem, ott a sok új BMW akkor azoknak miért eszi a kocsi az olajat,megnézném 25,30 at ki e bírnak 1 feltöltéssel főleg ha sokat jár nagy sebességgel.
a kamu fogyasztási adatokról nem is beszélve amiket megadnak a gyártók. Legalább oda írnák a hülyék kedvéért, hogy csak LABORATÓRIUMI KÖRÜLMÉNYEK KÖZÖTT. néha olyan adatokat írnak egy 3,5 ezres motorhoz, hogy már arcpirittó pofátlanság.

anubisz Elküldve: 2012-10-27 20:13 Újítások

Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta: Megoldható, hogy az APRÓHIRDETÉSEK menüpont minden böngészőben megjelenjen?

Firefoxban nem jelenik, meg, ezért kénytelen vagyok IE-t használni. Az meg nem böngésző, hanem hígfos ugyebár

köszi!


Nálam megjelennek az apróhirdetések, és Firefoxot használok. Alul a hirdetések a képekkel, arra gondolsz nem?


Nem, fenn hiányzik a SHOP és a Kedvezmények közötti menüpont. De csak az új teljes Firefoxban, a Firefox Portable például kezeli....


Nekem ott van, galéria, shop, apróhirdetések. Firefox 16.0.2
Bár most vettem a Win 8 at, azon vagyok most, 4200 Ft most kedvezményesen, a pro verzió.
Megnéztem Win 7 is fent van, lehet valami bővítmény kiütötte nálad, töröld le teljesen a Firefoxot, és tedd újra. Vagy a Fals Payer kulázta magát be.



lehet hogy a buzi flash megint?
Köszi a tippet, kipróbálom.

Hol kapni win 8-at ennyiért??? Szerintem 42000-et akartál írni



https://windowsupgradeoffer.com/hu-HU 4250Ft vontak le a kártyámról. Krekkelt Windowsra telepítettem, vagyis csak a rendszer követelményt vizsgálja be. Csak eredeti aktiváló kódot küldik el, és usb telepítőt is készít automatikusan. Új telepítést csinált, nem buherálta magát a régi rendszerrel. Próbaképpen beraktam egy sima hdd a laptoppba, arra nyomtam rá,ha megszoktam átdobom az ssd re, 4200 a hülyének is megéri. boltba lesz vagy 18, 20 ezer a sima.

anubisz Elküldve: 2012-10-27 10:06 Újítások

Coyote írta:
anubisz írta:
Coyote írta: Megoldható, hogy az APRÓHIRDETÉSEK menüpont minden böngészőben megjelenjen?

Firefoxban nem jelenik, meg, ezért kénytelen vagyok IE-t használni. Az meg nem böngésző, hanem hígfos ugyebár

köszi!


Nálam megjelennek az apróhirdetések, és Firefoxot használok. Alul a hirdetések a képekkel, arra gondolsz nem?


Nem, fenn hiányzik a SHOP és a Kedvezmények közötti menüpont. De csak az új teljes Firefoxban, a Firefox Portable például kezeli....


Nekem ott van, galéria, shop, apróhirdetések. Firefox 16.0.2
Bár most vettem a Win 8 at, azon vagyok most, 4200 Ft most kedvezményesen, a pro verzió.
Megnéztem Win 7 is fent van, lehet valami bővítmény kiütötte nálad, töröld le teljesen a Firefoxot, és tedd újra. Vagy a Fals Payer kulázta magát be.

anubisz Elküldve: 2012-10-26 22:51 Újítások

Coyote írta: Megoldható, hogy az APRÓHIRDETÉSEK menüpont minden böngészőben megjelenjen?

Firefoxban nem jelenik, meg, ezért kénytelen vagyok IE-t használni. Az meg nem böngésző, hanem hígfos ugyebár

köszi!


Nálam megjelennek az apróhirdetések, és Firefoxot használok. Alul a hirdetések a képekkel, arra gondolsz nem?

anubisz Elküldve: 2012-10-26 22:45 Mi lehet a baj?

MrUltimateSK írta: Ismételten van egy csodálatos kérdésem :

Kiszereltük az injektorokat elvittük tisztításra visszaszereltük de nem indul.
Elötte legalább próbálkozott de mostmár az önindítónál tovább nem jutunk.

Kérem ha valaki tud valami hasznosat ossza meg velem .

Köszönöm.

Ha nem indul az autó, csak megméretem már a benzinnyomást, ki tudja milyen állapotba van az AC, meg a trafókat adnak e szikrát. Szerintem minden szerelő ezzel kezdi, üzemanyag rendszer, gyújtás rendszer. Szűrő nem e olyan koszos, hogy már a benzin is alig megy át rajta, stb.. ha ezek megvoltak, utána lép tovább.

anubisz Elküldve: 2012-10-26 22:38 Olajzabálás

mario_k írta: Sziazstok!

Előre is bocsánat ha netán úgy gondoljátok, hogy nem ide való a kérdés még új vagyok az oldalon. Olyan kérdésem lenne hogy a 2007-es 318d-m a 122lovas kb 4000km alatt evett meg egy liter olajat. Mivel vételnél egy év garanciát kaptam rá ezzel a panasszal vissza vittem a szervízbe ők saját költségükre megcsinálták, és azt állíották nekem ,hogy a karterszűrő eldugulása okozta ezt. Ezt mennyire tartjátok lehetségesnek esetleg ha nem ez mi más baj lehet? Nem füstöl az autó egyáltalán. Ja és most van benne 160.00Km.

Előre is köszönöm a hozzászólásokat!


Azért egy kompressziót mérethettél volna, még ha ma nem is nagy divat. Ki tudja, hogy gyilkolták előtte a motort. Valamék nap mértek előttem egy kocsiba, 3 ba jó volt, 1 be még 10 se volt. Már önmagad megnyugtatása végett is.
Természetesen nem törvényszerű,ha valamiért megy az olajad, a motor kopott.
Enni mindig is fog valamennyit. Enyém is eszik,és minden hengerbe 12 felett van egyformán.
Azt mondta, semmiképpen ne várjam meg a kijelző által megadott csere periódus időt, egyszerűen az olajak nem bírnak annyit. Úgy gondolom igaza is van, mert amíg friss az olaj alig eszi, 15 ezer után már sűrűn kell töltögetni, és már fekete ( benzines ) de a műszerfal még 8 ezret ír ,hogy akkor kell cserélni. Aszem 15 ezrenként fogok cserélni.

anubisz Elküldve: 2012-10-26 22:23 kettõstömegü lendkerék

kbalint írta: e46 320d 150le Automata váltó - Milyen lendkerék van benne ? Sima ? Kettős ? Valaki tud esetleg róla valami infót ? Gondolom nem azonos a kézi váltós típusokkal.... Óra szerint 186e km van most az autóban szerintem még + 200e km és valószínűleg a lendkerék sumákol most nekem. Lassan lehet hogy kuplungot is cserélnem kellene benne ezzel együtt.



Automatába nem 2 tömegű van, hanem ilyen sima.
http://bmwfans.info/parts/cata...automatic/
ha megnézed a 2 tömegűt, írja, hogy automata NO
Bár némelyik szerelő lesz olyan faszagyerek, hogy berak neked egyet, ismerve némelyik szaktudását.
Látod, ott írja végig, hogy NO.
http://bmwfans.info/parts/cata..._flywheel/

anubisz Elküldve: 2012-10-26 22:07 Fûtés - Klíma

jons írta:
silver_e46 írta: Köszi a választ. Minden rendebn van ezen kívül, nyáron hűt, télen fűt. Csak hosszabb utaknál szűnik meg a fűtés. A termosztátok sztem jók, a vízhőfok pontosan középen áll.
Nincs esetleg az utastéren belül egy belső érzékelő, ami méri az utastér hőmérsékletét?


De van. A klímapanel bal oldalán látsz egy kis rácsot. A mögött van egy ventillátor, ami fújja az érzékelőre az utastéri levegőt. A leírásból az is lehet, hogy egyszerűen csak beporosodott, koszolódott (szilikon, pára, por). Javaslom anubisz megoldását én is. Vagy kiveszed és finoman kifújkálod sűrített levegővel.


Igen.Szét is szedheted, sok kis picsa csavar, aztán átfújhatod elektronikai tisztító sprayvel. Csodát ne várj, mert elektronika. Ha meghalt benne valami, kuka. Én már szedtem szét, nekem a kijelző kezdet kriszkraszokat mutogatni, az halt meg,fújkáltam, darabokra szedtem, de semmi javulás. a BMW szerelőnek volt egy ,24 ért adta, bedobtuk azt és kész, azóta semmi. Mást nem tudom elképzelni, hisz ez vezérli a fűtést, hűtést. Mögötte már csak csapóajtók, terelők vannak, és a venti. Azzal meg nincs gondod, mert azt a süni vezérli,az ha elromlik, a venti bolondól meg, vagy megy, vagy nem, vagy öntudatra ébred, és fel, le gyorsul a sebessége. Sok lehetőség nincs.
Hiába viszed szervizbe, nem tudnak mit csinálni vele, csak ott is lehúznak egy 10 re a vizsgálatért, azt mondják majd ki kell cserélni, és megnézni jó e. Fújkáld meg a hőfok érzékelőt féktisztítóval, ha nem lesz jó, valami E46 tól akit esetleg ismersz kérj kölcsön próbára, vagy bevállalod és veszel egyet a netről,mert nem fogják oda adni, hogy használd, és majd kell, vagy nem ha az a hibás.
Nézegettem, vannak 8, 10 ért is, de azokat már megvették, volt egy a veterán 25 ért, azt is megvették már. Ha ennyire fogynak, akkor ezek szerint el is romlanak.

Itt van 1 20 ért, nem hiszem, hogy lenne különbség a dizel, benzinesé között.
http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46
meg kell nézni a part kódokat.

anubisz Elküldve: 2012-10-26 21:42 Mi lehet a baj?

BalaBMW írta: Köszi mindent! Ez mekkora nagy meló? Egy normál autószerelő is el tudja végezni vagy inkább BMW specialistára bízzam?

Hát emelni kell, vagy aknás garázs kell. Hardyt általában meglehet nézni, hogy nincs e szétzabálva a gumi,esetleg repedezve. Nem egy borzalmas munka. Kipufogó rendszert kell lekapni aszem középtől hátra,úgy már levehető. Nekem aknás garázsba lett leszedve. Mikor ki van véve akkor lehet szabadon megmozgatni a kereszteket, hogy van e holtjátékuk,nekem ugye a difi,gardán összekötő volt szétmenve. Lehet csak a difinél kell leoldani és lelehet buktatni. Töltsd le a szerelési útmutatót amit feltöltöttem, ott le van írva, képekbe is, meg a nyomaték meghúzási értékek. Arra figyeljetek, ha rám hallgatsz.
itt a link, kattints rá és letöltheted.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf
Nem biztos, hogy ez lesz a gond, de meg kell nézned, hogy kizárd, és fél óra se kell egy szerelőnek, lekapja secc,perc.
Amit tudnod kell, mi elvittük gardán felújító műhelybe, nem tudták megcsinálni, mert nagyon szét volt zabálva, de mondták, ezek simán bírnak 250 ezret. Ha 100 ezer van a kocsidba, valószínű nem a kereszt kopott szét, már ha nem kapott extra terhelést éveken át.

anubisz Elküldve: 2012-10-26 13:25 Fûtés - Klíma

silver_e46 írta: Hello,

visszaolvastam egy pár oldalt, de sajnos nem találtam megoldást a problémámra.

e46 : az a gond a fűtéssel, hogy menet közben a meleg levegő egyszer csak magától átvált hideg levegőre (ősszel-télen). Ha a hőfokot megemelem 29-30 fokra, akkor újra beindul a fűtés. Visszaállítom normál 22 fokra, akkor egy ideig fújja még a meleget, de egy idő után újra átvált hidegre...

Nagy sebességnél vettem észre a rendellenességet, városban (rövid távon)működik a fűtés rendesen.

Mi lehet a probléma okozója???


Lehet a klímapanel, de csak tipp, egy próbát meg ér. Sajna próbálni nem tudod, csak ha valakitől kérsz egyet kölcsön 1 napra és berakod,könnyű kivenni, csak rá kel dugni.
Venni nem érdemes amíg nem derül ki az okozza e., mert bontott is 20 körül van, a amortizációtól függően plusz, mínusz.
Bár az elgondolkodtató, hogy csak nagy sebességnél csinálja. Termosztátok rendbe vannak?

anubisz Elküldve: 2012-10-26 13:16 E46 lámpa

bbubbuka írta:
anubisz írta:
bbubbuka írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
bbubbuka írta:
bmw320d4 írta:
bbubbuka írta: Valaki tudna nekem tippet adni mi a francot csináljak?
Szükségem lenne egy facelift utáni bal hátsó lámpára.
De egy bontó se hoz be facelift coupékat így ezért nem tudok venni sehol..
Nézegettem neten a lámpákat, alulra be is linkeltem egyet most vegyek valami hasonlót?
Ezek mennyire tartósak? Vagy valaki ötlet, hogy oldjam meg a problémám?

szeva.ha gondolod meg tudom nézni neked hogy mennyibe kerül kint??ha nem sürgős mert 2hét múlva megyek ki alkatrészekért."gyári"

http://www.cardesigntuning.hu/product/pid/4007





http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46


Köszi ezt néztem én is, de ez sajna sárga indexes és az enyém pedig fehér..
Most azt találtuk ki, hogy első körbe szétszedjük a lámpát kitisztítjuk utána meg valami tömítő anyaggal kinyomjuk. Az alján a jobb szélén van egy 3cm-es lyuk igazából , valami hegyes dolognak tolathattak neki.
Nincs valakinek ötlete mivel lenne érdemes kinyomni?



Biztos vagyok benne, ha elviszed egy műanyagoshoz, fillérekért kitölti, valami fehér műanyaggal a rést, hogy ne legyen annyira csúnya, amíg nem találsz ujjat.





Valaki szedett már szét ilyen lámpát?
Tehát a lámpaburát le róla.
Hőlégfúvóval lehet kivitelezni, vagy hogy lehet megoldani?
Elsőt tudom, hogy szétlehet így kapni, de a hátsót is??



Egybe van olvasztva? az ETK robbantott rajzot hoz róla. Ki kéne szedned, majd meglátod. Ha olvasztva van azt már szét nem szeded, mert olvad vele minden, ha melegíteni kezded, talán ha csak ragasztva van azzal a erős szigetelő anyaggal, talán szét lehet szedni.
Nálam szigetelést hoz hozzá, de nálad lehet össze van préselve.


Nem hiszem, el hogy senki nem akart még szétszedni hátsó lámpát? Aki biztosra megtudná mondani..


Ahogy elnézem, azt te nem szeded szét, meg más sem, roncsolás nélkül, az nagyon össze van olvasztva.
http://autobahnparts.com/ebay/...G_3453.JPG
http://i7.ebayimg.com/01/i/000/c8/e2/d010_1.JPG
http://imgc.classistatic.com/c...f7_20.jpeg

https://www.google.hu/search?q...mp;bih=883

Facelift előttihez 21 ezer a fehér. ( Nem BMW szervizben ) ott egy első indexburát adnak ennyiért.



anubisz Elküldve: 2012-10-26 08:38 Mi lehet a baj?

BalaBMW írta:
anubisz írta:
BalaBMW írta: Kíváncsi lennék, hogy mit szóltok az alábbi jelenséghez:
Amióta megvettem az autót 110-es tempónál 5-ik fokozatban "remeg" az autó. Ha egy kicsit több gázt adok vagy elveszem a gázt azonnak megszűnik. Tempomattal is fennáll ez a jelenség. Amíg nem üzemmeleg az autó addig ez a jelenség garantált. Mikor már bemelegedett, akkor nagyon ritkán csinálja. Természetesen nagyon kímélem hidegen és csak amikor már majdnem üzemmeleg akkor megyek el eddig a kb 2300-as fordulatszámig. Semmi egyéb problémája nincs az autónak. Szépen húz stb. VISZONT! Ma hazafelé ismét csinálta ezt a jelenséget tempomattal és akkor láttam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója "remeg". Kb 1-1 mm-es kilengése van fel-le. Az üzemanyagszint majdnem fullon volt. Erre ki tud valami bíztatót mondani?
(Autómata váltós, és már volt cserélve nemrég benne olaj és szűrő)


Biztos a motor rángat? nem a hajtáslánc? Ha üresbe járatod a motort, és gázt adsz,nem rángat? Logikus, ha akkor nem, de ha mész a kocsival akkor rángat, akkor nem a motor lesz, hanem a motortól hátrafelé bármi. Váltó, gardán, stb...
Ha a motorral nincs gond, csak menet közben, 90% hogy gardáson lesz a kocsid, rámegy a nyomaték, és ráz mint az állat, nekem is csak bizonyos fordulaton csinálta.
Ha a motorral van a gond, többnyire üresen is csinálná. Ezt azért megfigyelhetted volna, vagy leírhattad volna.


Jatszottam a motorral uresben is, de akkor semmit nem vettem eszre. A gardanra ebben az esetben azert nem gondoltam, mert akkor a pill. fogyasztasmero miert "remegett"? Vagy ez ebben az esetben is elofordulhatna? Ha viszont a gardan a hibas, akkor ez mennyire jelenti az elettartama veget (gardannak)? Es kb mennyibe kerul ennek a csereje?


Az a baj, menet közbe nem tudsz vele kísérletezni, ugye az automata miatt. Hogy mondjuk amikor csinálja akkor üresbe rakod, és meg szűnik e, stb.. Mutatód is lehet a rezonancia miatt remeg be. Ha üresben, állva, arra a fordulatra felnyomva nem csinálja, mégse a motorral lehet a baj. Szerintem menjetek alá, nézzétek meg a Hardy tárcsát először, sajnos a gardánt bizony nem tudod csak rángatással ellenőrizni, azt le kel bontani, és kivenni.Enyémet is rángatták BMW szervizbe is, ott álltam, meg se moccant. Semmi nem látszott rajta, mikor meg leszedtük, már vissza se mertük rakni,a kereszt már a törés határán volt, úgy kotyogott, hogy majdnem 1 centi holtjátéka volt.
A remegést egész előre vitte a váltóig, motorig, remegett az egész kocsi.Ha elvettem a gázról a lábam azonnal megszűnt, gázadásra se mindig csinálta, csak bizonyos fordulaton, emelkedőkön néha alig tudtam felmenni annyira remegett. Mindjárt rakok fel képet, hogy nézett ki az enyém.
Ha hardy lesz az külön cserélhető, ha gardán azt bontottan találsz kupacszám. Enyémbe nehezebb volt, mert 4 kerekes, és az másmilyen. Így is szereztek másnapra, természetesen így sokkal drágább volt.

Az enyém így nézett ki,de mikor még bent volt meg se lehetett mozdítani, és nem is látszott.



Nem mondom, hogy 100% ilyen baja van a tiednek, de le kell ellenőrizni. Amint ráment a nyomaték mindjárt rázott.
Azért következtetem mert nálad csak akkor csinálja ha kapcsolatba van a meghajtás a motorral, ha szét van kapcsolva, és üresbe járatod a motort, nem csinálja a hibát.
Gondolom én, ha a váltóval nincs baj, csak a gardán rendszerrel lehet valami gond.
Azt azért hozzáteszem, ha jól írtad le a tüneteket, mert én legalábbis,érzem, hogy a motorból jön a rezonancia, vagy alulról, középről, vagy hátulról. Mert ezt azért érezni, hogy alul,hátul, és a váltóhoz is rezonál. Persze nekem már nagyon tré volt, először csak nyüszögött, aztán szétfosta magát 2,3 hónap alatt.

Azt neked kell kifigyelni, honnan rezonál. Ha érezhetően csak a motor felől, akkor más lesz a gond. Dizel révén lehet majd totózni rajta.
Ezt a tippet csak arra értem, ha érezhetően alulról rezonál.

anubisz Elküldve: 2012-10-25 21:40 E46 lámpa

bbubbuka írta:
veszkoo85 írta:
anubisz írta:
bbubbuka írta:
bmw320d4 írta:
bbubbuka írta: Valaki tudna nekem tippet adni mi a francot csináljak?
Szükségem lenne egy facelift utáni bal hátsó lámpára.
De egy bontó se hoz be facelift coupékat így ezért nem tudok venni sehol..
Nézegettem neten a lámpákat, alulra be is linkeltem egyet most vegyek valami hasonlót?
Ezek mennyire tartósak? Vagy valaki ötlet, hogy oldjam meg a problémám?

szeva.ha gondolod meg tudom nézni neked hogy mennyibe kerül kint??ha nem sürgős mert 2hét múlva megyek ki alkatrészekért."gyári"

http://www.cardesigntuning.hu/product/pid/4007





http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46


Köszi ezt néztem én is, de ez sajna sárga indexes és az enyém pedig fehér..
Most azt találtuk ki, hogy első körbe szétszedjük a lámpát kitisztítjuk utána meg valami tömítő anyaggal kinyomjuk. Az alján a jobb szélén van egy 3cm-es lyuk igazából , valami hegyes dolognak tolathattak neki.
Nincs valakinek ötlete mivel lenne érdemes kinyomni?



Biztos vagyok benne, ha elviszed egy műanyagoshoz, fillérekért kitölti, valami fehér műanyaggal a rést, hogy ne legyen annyira csúnya, amíg nem találsz ujjat.





Valaki szedett már szét ilyen lámpát?
Tehát a lámpaburát le róla.
Hőlégfúvóval lehet kivitelezni, vagy hogy lehet megoldani?
Elsőt tudom, hogy szétlehet így kapni, de a hátsót is??



Egybe van olvasztva? az ETK robbantott rajzot hoz róla. Ki kéne szedned, majd meglátod. Ha olvasztva van azt már szét nem szeded, mert olvad vele minden, ha melegíteni kezded, talán ha csak ragasztva van azzal a erős szigetelő anyaggal, talán szét lehet szedni.
Nálam szigetelést hoz hozzá, de nálad lehet össze van préselve.