anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-10-25 21:18 Mi lehet a baj?

BalaBMW írta: Kíváncsi lennék, hogy mit szóltok az alábbi jelenséghez:
Amióta megvettem az autót 110-es tempónál 5-ik fokozatban "remeg" az autó. Ha egy kicsit több gázt adok vagy elveszem a gázt azonnak megszűnik. Tempomattal is fennáll ez a jelenség. Amíg nem üzemmeleg az autó addig ez a jelenség garantált. Mikor már bemelegedett, akkor nagyon ritkán csinálja. Természetesen nagyon kímélem hidegen és csak amikor már majdnem üzemmeleg akkor megyek el eddig a kb 2300-as fordulatszámig. Semmi egyéb problémája nincs az autónak. Szépen húz stb. VISZONT! Ma hazafelé ismét csinálta ezt a jelenséget tempomattal és akkor láttam, hogy a pillanatnyi fogyasztásmérő mutatója "remeg". Kb 1-1 mm-es kilengése van fel-le. Az üzemanyagszint majdnem fullon volt. Erre ki tud valami bíztatót mondani?
(Autómata váltós, és már volt cserélve nemrég benne olaj és szűrő)


Biztos a motor rángat? nem a hajtáslánc? Ha üresbe járatod a motort, és gázt adsz,nem rángat? Logikus, ha akkor nem, de ha mész a kocsival akkor rángat, akkor nem a motor lesz, hanem a motortól hátrafelé bármi. Váltó, gardán, stb...
Ha a motorral nincs gond, csak menet közben, 90% hogy gardáson lesz a kocsid, rámegy a nyomaték, és ráz mint az állat, nekem is csak bizonyos fordulaton csinálta.
Ha a motorral van a gond, többnyire üresen is csinálná. Ezt azért megfigyelhetted volna, vagy leírhattad volna.

anubisz Elküldve: 2012-10-24 18:53 E46 lámpa

bbubbuka írta:
bmw320d4 írta:
bbubbuka írta: Valaki tudna nekem tippet adni mi a francot csináljak?
Szükségem lenne egy facelift utáni bal hátsó lámpára.
De egy bontó se hoz be facelift coupékat így ezért nem tudok venni sehol..
Nézegettem neten a lámpákat, alulra be is linkeltem egyet most vegyek valami hasonlót?
Ezek mennyire tartósak? Vagy valaki ötlet, hogy oldjam meg a problémám?



http://www.cardesigntuning.hu/product/pid/4007





http://bmwcucc.mindenkilapja.h...render/e46


Köszi ezt néztem én is, de ez sajna sárga indexes és az enyém pedig fehér..
Most azt találtuk ki, hogy első körbe szétszedjük a lámpát kitisztítjuk utána meg valami tömítő anyaggal kinyomjuk. Az alján a jobb szélén van egy 3cm-es lyuk igazából , valami hegyes dolognak tolathattak neki.
Nincs valakinek ötlete mivel lenne érdemes kinyomni?



Biztos vagyok benne, ha elviszed egy műanyagoshoz, fillérekért kitölti, valami fehér műanyaggal a rést, hogy ne legyen annyira csúnya, amíg nem találsz ujjat.

anubisz Elküldve: 2012-10-24 12:31 Bmw-s vegyes videók

[quote="YELLOW"]ezt hallgatni szex közben borzalmas lehet

"NinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinho­NinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinho­NinhoNinhoNinhoNinhoNinhoNinho"



YouTube videó

Jó csaj, a kocsi még jobb. Mindkettő kellene.

anubisz Elküldve: 2012-10-24 11:37 Önindító

mrdani írta: Helló mindenkinek!

Olyan problémám van, vagyis volt, hogy az autó nem akart indulni csak az önindító ütögetésére.Én szénkefésnek gondoltam, úgy hogy tegnap előtt le is szedtem.
A probléma az hogy sérült, a forgórész.Az álló részt is megnéztem ott a mágnesek közül az egyik meg van repedve.
Az adatlapomon vannak képek róluk.
A kérdés az hogy megéri megcsináltatni vagy ruházzak be újra/használtra?
Esetleg forgórészt keressek?
Az önindító elméletileg gyári, bár az egyik csavar amivel oda volt fogatva arra heggesztve volt egy kis kampó hogy behúzásnál ne forduljon el a csavar.
Előre is köszönöm a válaszokat.


Szerintem tegyél bele egy bontottat, ez nagyon ramaty állapotba van, és majd újra megadja magát. Van egy valaggal a neten, 8,10 ezerért.
https://www.google.hu/search?q...=firefox-a

anubisz Elküldve: 2012-10-24 01:36 Társalgó

Na, ez a gond a sok szerelővel, csere, csere, csere,és csere.
Tanulságos írás, néha nagyon is gyanakvónak kel lennünk, mert csutkóra hülyének néznek bennünket.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

anubisz Elküldve: 2012-10-24 01:03 Mi lehet a baj?

MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta:
YELLOW írta:
MrUltimateSK írta: Sziasztok , Jó estét mindenkinek

A következő a problémám :

Benzintank és AC pumpa csere után az autót beindítom és dadog picit majd leáll.
És normálisan nem is megy .

Bárkinek bármi ötlete lenne az nagyon nagy segítség lenne.

Előre is köszönöm .


még valszeg levegős a téma egy picit.


Kb.15-ször megpróbáltam beindítani de mindíg ezt csinálja , kb mikor hagyja ezt abba , mikorra rendeződik a helyzet nagyjából?



ne beindítsd, hanem járjon folyamatosan egy kicsit, vagy 5 percet legalább, de lehet többet.



Köszönöm a választ , injektor eltömődés nem lehet ?


előbb járasd. ha a csere előtt is iylen volt, és azért cserélted amit, akkor más a helyzet...


A teljes Story : Tankot cseréltem mert kiszakította egy csatornafedél AC-tól együtt cseréltem aztán mentem vele 5-10 km-et és rángatni kezdett majd leállt Trailer lett belőle.
Azóta beraktam egy teljesen új AC-t , indul vele.. de dadog le áll..

Egyszer már jártam úgy egy másik kocsimmal hogy a tankból szemetet felszívta az injector azért jutott az eszembe ...


Hát mit mondjak, akkor minek a benzinszűrő. Minimum meg kellett volna méresd a benzinnyomást,mielőtt újabb pumpát cserélsz ki tudja a szűrő is milyen állapotba van.

anubisz Elküldve: 2012-10-22 23:17 Autóvásárlás

Alesi írta:
anubisz írta:
Alesi írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: , a lényeg, hogy a tulaj itt is HÖLGY. Mint mindenűt. Nálam is, mert nem az én nevemen van, hanem az exem nevén, mégis én gyilkolom évek óta.
Ki hitte volna, hogy ennyi nőnek van BMW-je az Országban.


hát itt a mi városunkban szinte az összes BMW-t nő vezeti. meg is kapom az asszonytól....
az enyémnek is az első tulaja nő volt (eg is látszik rajta sajnos), meg is találtam a neten. és az enyém is 10 éves és 92ezer km van benne akkó tőlem senki nem veszi majd meg?


Az enyem meg 8 eves, dizel, es 121e van benne. Es nem en tekertem vissza erre a magikus szamra, mert 48e-rel vettem

Nem ertem mi ebben a hihetetlen. Egy magyarorszagi, magan/csaladi hasznalatban levo autoban egyaltalan nem szokatlan az atlag 10-20e kozotti km evente. Es hangsulyozom, hogy magyar, nem nemetbol behozott, evi 40-80 ezret futott cegauto.



Nem azt mondom, hogy nincs ilyen, de az eladó kocsik között csak ilyet találsz. Aztán mikor bemész vele a szervizbe, csak csóválják a fejüket.
Keress kocsit, 2000 év től felfelé, ahol 250,280,300,350 ezer van benne. Mintha Ferrárit keresnél, nem sok van. BMW-ből talán E46 van a legtöbb az Országba, még is mind csak 120, 150 ezret futott 2000, 2001 évjáratok. Az új 3,4 évesek meg már 170, 200 ezreket, mert ott már nehezebb húzni az adatokon, oda már kell a márkaszerviz, ahol meg vezetnek mindent, és a gépbe van, mikor mit cseréltek menyi KM állásnál.


Nyilvan ebben igazad van, hiszen 90%-uk vissza van tekerve... remelem ez az uj muszaki rendszer javit ezen valamelyest, es ha legkozelebb autot cserelek nem kell azon matekoznom, vajon epp hanyadik turbot/kuplungot/valtot koptatom az automban.


Ugye a szervizt is kijátsszák, mert van 50 ezer benne, utána mennek még vagy 70 ezret vele, máshol szervizelnek, utána betekerik az órát, és mennek 70 ezerrel a márkaszervizbe olajat cserélni, pecsét be, és minyá van vezetve a szervizkönyv 70 ezerről, a kocsiba meg már van vagy 150. 2x eljátsszák aztán már cumiba is van a vevő.
Jogszabály se fog tudni ezen változtatni. ha embert ölsz életfogytot kapsz, még is ölnek, nap mint nap.

anubisz Elküldve: 2012-10-22 23:05 Autóvásárlás

Alesi írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: , a lényeg, hogy a tulaj itt is HÖLGY. Mint mindenűt. Nálam is, mert nem az én nevemen van, hanem az exem nevén, mégis én gyilkolom évek óta.
Ki hitte volna, hogy ennyi nőnek van BMW-je az Országban.


hát itt a mi városunkban szinte az összes BMW-t nő vezeti. meg is kapom az asszonytól....
az enyémnek is az első tulaja nő volt (eg is látszik rajta sajnos), meg is találtam a neten. és az enyém is 10 éves és 92ezer km van benne akkó tőlem senki nem veszi majd meg?


Az enyem meg 8 eves, dizel, es 121e van benne. Es nem en tekertem vissza erre a magikus szamra, mert 48e-rel vettem

Nem ertem mi ebben a hihetetlen. Egy magyarorszagi, magan/csaladi hasznalatban levo autoban egyaltalan nem szokatlan az atlag 10-20e kozotti km evente. Es hangsulyozom, hogy magyar, nem nemetbol behozott, evi 40-80 ezret futott cegauto.



Nem azt mondom, hogy nincs ilyen, de az eladó kocsik között csak ilyet találsz. Aztán mikor bemész vele a szervizbe, csak csóválják a fejüket.
Keress kocsit, 2000 év től felfelé, ahol 250,280,300,350 ezer van benne. Mintha Ferrárit keresnél, nem sok van. BMW-ből talán E46 van a legtöbb az Országba, még is mind csak 120, 150 ezret futott 2000, 2001 évjáratok. Az új 3,4 évesek meg már 170, 200 ezreket, mert ott már nehezebb húzni az adatokon, oda már kell a márkaszerviz, ahol meg vezetnek mindent, és a gépbe van, mikor mit cseréltek menyi KM állásnál.

anubisz Elküldve: 2012-10-22 22:52 Autóvásárlás

YELLOW írta:
anubisz írta: , a lényeg, hogy a tulaj itt is HÖLGY. Mint mindenűt. Nálam is, mert nem az én nevemen van, hanem az exem nevén, mégis én gyilkolom évek óta.
Ki hitte volna, hogy ennyi nőnek van BMW-je az Országban.


hát itt a mi városunkban szinte az összes BMW-t nő vezeti. meg is kapom az asszonytól....
az enyémnek is az első tulaja nő volt (eg is látszik rajta sajnos), meg is találtam a neten. és az enyém is 10 éves és 92ezer km van benne akkó tőlem senki nem veszi majd meg?


Hát biztos kételkedni fognak lehet ilyet kifogni, de alapszabály, ha valami túl szép, hogy igaz legyen, az többnyire hamis.

anubisz Elküldve: 2012-10-22 21:04 Autóvásárlás

ember84 írta: A használtautón van egy e46 330d jobbkormányos,990-ért,balossá lehetne alakítnai bontott cuccból,kb 120ért
Megéri az árát??http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-6278137
Mekkora kamu a 90 ezer??Egy óvodás talán beveszi


TAXI, de keveset futott ))))))))))

anubisz Elküldve: 2012-10-22 20:47 Autóvásárlás

DrBMW írta:
anubisz írta:
DrBMW írta:
anubisz írta: Hihetetlen fajta a Magyar autótulajdonos. Ezt a csodát most olvastam.
150 ezer km.
Minden extra működik az autón. Dohányzásmentes, hölgy tulajdonban lévő, megkímélt autó. Ami új: stabilizátor rudak elöl, vízpumpa, kiegyenlítő tartály, szervószivattyú, benzinpumpa. Az autó egyben van, rendben van, vezérműtengely jeladót kell cserélni. 2001.12.31.én lett forgalomba helyezve.
A jeladót nem cserélték volna ám ki, igaz 25 ezer, had álljon majd le a vevő minden lámpánál.
Képesek úgy eladni, hogy egy piti alkatrészt nem cserélnek ki, a lényeg, hogy a tulaj itt is HÖLGY. Mint mindenűt. Nálam is, mert nem az én nevemen van, hanem az exem nevén, mégis én gyilkolom évek óta.
Ki hitte volna, hogy ennyi nőnek van BMW-je az Országban. És kiemelve nagybetűkkel, a KM óra állás, az valós!!

Egy másikat is néztem, az is 2000 évjárat, 148 ezer, Kiírva VALÓS KM. Most ez a divat.
Alá felsorolva mi minden lett kicserélve. AC pumpa stb..
Ha ilyen kevés a KM miért van mindenűt kicserélve a fél kocsi?
Majd én is kiírom, hogy 130 van a kocsiba, és mutatok 2 millióért számlákat, hogy mi minden lett kicserélve rajta, biztos elhiszik, hogy megkímélt volt, és keveset futott.

3 éves autó, ebbe elhiszem a KM állást, össze lehet hasonlítani a 10,12 éves E46 írt KM állásokkal.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-6245555


erről mi a véleményed?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6191920

kíváncsi lennék! elég régóta fent van...


Nézd, én képtelen vagyok elhinni, hogy 10 éves kocsiba 110 ezer van, hozzáteszem azért a bőr ami látszik belőle, nincs nagyon kigyilkolva, Szervizben, BMW megmondják ha ütve volt a KM, azt nem, hogy menyivel, csak hogy megpiszkálták. Nézesd meg. Mondjuk attól még lehet jó, mert az enyémbe már 350 van, meg amit belecsaltak, mert én is 123 al vettem, Mily véletlen, és BMW be egyből megmondták, hogy piszkálva volt. Mégis minden hengerbe 12 felett van a kompresszió. Benzinesbe meg ugye kisebb, és olcsóbb is egy hibalehetőség esélye, és vitása is. Arról nem is beszélve ,hogy lassan már mindíg drágább a dízel üzemanyag, mint a benzin. Tudom kevesebbet eszik, de számtalan dízelessel beszéltem, Pesten 530, 535 úgy nyalják be a 12 mint a sicc. 10 liter alatt képtelenség járni vele, szervizbe meg mindig rohamot kapnak, ha kapják a számlát.
Akkor már inkább benzines, majdnem ugyan ott vagy, persze nincs az a szuper, élvezetes nyomaték, de valamit, valamiért.


mondjuk nem a km-t kell nézni,hanem az állapotot. de egy 318Ci városba max 10-et eszik,nem? kb. 8-10 l a fogyasztása. vegyes: 7-8 l. jól mondom?




Nézd, ha minden jól van beállítva, jók az injektorok, és nem nyomod mint az állat, biztos meg áll ott, de tudod jól, ha nyomod neki mindegy hogy kicsi a motor, vagy nem.
Nézz itt körül vannak vélemények.
http://www.autonavigator.hu/ha...menyek/bmw
itt egy ci automatára 318 ra 12 litert ír városba, mondjuk automata nagyon sokat rá dob. ezek még nem olyan modern fogyasztás kímélők, mint a mai váltók.
Ne higgy el mindent, de következtetésre jó.

anubisz Elküldve: 2012-10-22 20:35 Autóvásárlás

DrBMW írta:
anubisz írta: Hihetetlen fajta a Magyar autótulajdonos. Ezt a csodát most olvastam.
150 ezer km.
Minden extra működik az autón. Dohányzásmentes, hölgy tulajdonban lévő, megkímélt autó. Ami új: stabilizátor rudak elöl, vízpumpa, kiegyenlítő tartály, szervószivattyú, benzinpumpa. Az autó egyben van, rendben van, vezérműtengely jeladót kell cserélni. 2001.12.31.én lett forgalomba helyezve.
A jeladót nem cserélték volna ám ki, igaz 25 ezer, had álljon majd le a vevő minden lámpánál.
Képesek úgy eladni, hogy egy piti alkatrészt nem cserélnek ki, a lényeg, hogy a tulaj itt is HÖLGY. Mint mindenűt. Nálam is, mert nem az én nevemen van, hanem az exem nevén, mégis én gyilkolom évek óta.
Ki hitte volna, hogy ennyi nőnek van BMW-je az Országban. És kiemelve nagybetűkkel, a KM óra állás, az valós!!

Egy másikat is néztem, az is 2000 évjárat, 148 ezer, Kiírva VALÓS KM. Most ez a divat.
Alá felsorolva mi minden lett kicserélve. AC pumpa stb..
Ha ilyen kevés a KM miért van mindenűt kicserélve a fél kocsi?
Majd én is kiírom, hogy 130 van a kocsiba, és mutatok 2 millióért számlákat, hogy mi minden lett kicserélve rajta, biztos elhiszik, hogy megkímélt volt, és keveset futott.

3 éves autó, ebbe elhiszem a KM állást, össze lehet hasonlítani a 10,12 éves E46 írt KM állásokkal.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-6245555


erről mi a véleményed?
http://www.hasznaltauto.hu/aut...yv-6191920

kíváncsi lennék! elég régóta fent van...


Nézd, én képtelen vagyok elhinni, hogy 10 éves kocsiba 110 ezer van, hozzáteszem azért a bőr ami látszik belőle, nincs nagyon kigyilkolva, Szervizben, BMW megmondják ha ütve volt a KM, azt nem, hogy menyivel, csak hogy megpiszkálták. Nézesd meg. Mondjuk attól még lehet jó, mert az enyémbe már 350 van, meg amit belecsaltak, mert én is 123 al vettem, Mily véletlen, és BMW be egyből megmondták, hogy piszkálva volt. Mégis minden hengerbe 12 felett van a kompresszió. Benzinesbe meg ugye kisebb, és olcsóbb is egy hibalehetőség esélye, és vitása is. Arról nem is beszélve ,hogy lassan már mindíg drágább a dízel üzemanyag, mint a benzin. Tudom kevesebbet eszik, de számtalan dízelessel beszéltem, Pesten 530, 535 úgy nyalják be a 12 mint a sicc. 10 liter alatt képtelenség járni vele, szervizbe meg mindig rohamot kapnak, ha kapják a számlát.
Akkor már inkább benzines, majdnem ugyan ott vagy, persze nincs az a szuper, élvezetes nyomaték, de valamit, valamiért.

anubisz Elküldve: 2012-10-22 19:22 Autóvásárlás

Hihetetlen fajta a Magyar autótulajdonos. Ezt a csodát most olvastam.
150 ezer km.
Minden extra működik az autón. Dohányzásmentes, hölgy tulajdonban lévő, megkímélt autó. Ami új: stabilizátor rudak elöl, vízpumpa, kiegyenlítő tartály, szervószivattyú, benzinpumpa. Az autó egyben van, rendben van, vezérműtengely jeladót kell cserélni. 2001.12.31.én lett forgalomba helyezve.
A jeladót nem cserélték volna ám ki, igaz 25 ezer, had álljon majd le a vevő minden lámpánál.
Képesek úgy eladni, hogy egy piti alkatrészt nem cserélnek ki, a lényeg, hogy a tulaj itt is HÖLGY. Mint mindenűt. Nálam is, mert nem az én nevemen van, hanem az exem nevén, mégis én gyilkolom évek óta.
Ki hitte volna, hogy ennyi nőnek van BMW-je az Országban. És kiemelve nagybetűkkel, a KM óra állás, az valós!!

Egy másikat is néztem, az is 2000 évjárat, 148 ezer, Kiírva VALÓS KM. Most ez a divat.
Alá felsorolva mi minden lett kicserélve. AC pumpa stb..
Ha ilyen kevés a KM miért van mindenűt kicserélve a fél kocsi?
Majd én is kiírom, hogy 130 van a kocsiba, és mutatok 2 millióért számlákat, hogy mi minden lett kicserélve rajta, biztos elhiszik, hogy megkímélt volt, és keveset futott.

3 éves autó, ebbe elhiszem a KM állást, össze lehet hasonlítani a 10,12 éves E46 írt KM állásokkal.
http://www.hasznaltauto.hu/aut...vi-6245555

anubisz Elküldve: 2012-10-22 18:55 Autóvásárlás

norbeee írta: Sziasztok!

Ismeri valaki az alábbi autót? Tesóm gondolkozik rajta (komolyan) csak mielőtt elutazik x km-t jó lenne valami infó.

http://www.hasznaltauto.hu/aut...0d-4296612

Köszi


Felejtsd el. a 126 ezerhez adj még egy 100-ast, minimum. Üléseket se fotózták, nem véletlen. Gondolom nem a 126 ezer látszik már rajtuk. A hitel mutyit meg aki ma bevállal, hát mit mondjak erre. Garázsban tartott. Hmm.. garázs is van saját, de a részleteket nem tudja fizetni. Ha fizetni nem tudja, hogy volt pénze rendszeresen szervizelni? csak ha ránéznek, már az 100 ezerbe kerül, ha nem garázsba bütykölik.
Ha Pesten használták, hát a futómű is biztos fáradt hangulatba van már.
Még annyit, el is felejtettem, Ej, az a 123 ezer, mindig ez a varázsszám. Megfigyeltem, mindig 120, és 150 közé pörgetik vissza, úgy néz ki ez a Magyar ingerküszöb.

anubisz Elküldve: 2012-10-22 18:07 Mi lehet a baj?

jons írta: Ötleteljük, ha van kedvetek:

Hibajelenség INPA szerint: Katalizátor hatásfok alacsony. Zörgött is rendesen a belseje, semmi gond, ki lett cserélve ehhez a köbcentihez valóra. ASSO vagy BOSAL talán, nem emlékszem sajnos.
Hiba nem jelentkezett mostanáig... kb 15k km megtett útról beszélünk.
Ma olvasom ki a hibát megint: Katalizátor hatásfok alacsony. Több km állásra is írta szóval nem a pesti tötymörgéstől volt szerintem.
Ilyenkor mi van? Hátsó lambada szonda?
1 hiba felmerült egy ettől teljesen eltérő km állásnál a másodlagos levegő rendszerrel kapcsolatban is, de talán arra most nem térnék ki.

Ha tud valaki okosat mondani, akkor ne tartsa magában. Az autó menetteljesítményén semmit nem venni észre, a zöldkártyán is tökéletesek voltak az értékek még a "rossz" katalizátorral is.


A katalizátort cserélted? Az nem volt olcsó akkor.