anubisz Elküldve: 2012-10-17 21:06 Megvegyem? Vegyek ilyet?
YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:anubisz írta:YELLOW írta:LAnti írta: Akkor ismerem a dolgot. Csak a "Vanos"-t nem tudtam mit is jelképez igazán.
Az M50 (azt írja a leírás) sima Vanos. Az M52 dupla Vanos.
Nekem most egy Toyota van tulajdonomban VVTi motorral. Ami a sima vanosnak felel meg, asszem. Míg a VVTLi a dupla Vanos-osnak.
Noh mindegy. Akkor köszönöm ismét
NEM!!!
szándékosan nem akarod megérteni amit leírtam?
az M50 VANOS nélküli, M50TU sima VANOS
az M52 sima VANOS, az M52TU dupla VANOS
az M54 dupla VANOS
ettől érthetőbben én már nem tudom
nem a VVT az változó szelepvezérlés, az majdnem oylan, mint a BMW-nél a Valvetronic, tilajdonképpen a VVT - Variable Valve Tronic itt a szelep nyitás málységét állítják, a VANOS meg időzít ha úgy vesszük
M50 vanos nélküli? Mióta? Itt írja hogy Vanoszos.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M50
Azt írja 92- től a Vanost vezették be.
ki nem szarja le mit írnak? a wiki egy fos, mint a powerfanatics-os szar is. aki azok után megy az emgérdemli. a wikit is emberek töltik ki. amúgy a poweres kivételesen jól hozza.
leírtam fent nem fogom ismételni magam. leírtam miért nem simán kell venni a motorkódokat, hanem azt is nézni van-e utána egy TU jelölés.
Igen, mert 92 gyártottak új szériát, ami szintén M50 csak a TU jelöléssel lehet megkülönböztetni, de amúgy logikus, hogy látszik a motoron is.
http://www.usautoparts.net/bmw/engines/m50.htm
ezt makogom
Igen, csak csalóka. Jól írja a Wiki, mert ki van emelve, hogy 92 Vanos van, csak hát aki nem néz igazán utána, ott a 89 kiadott M50 ami nem vanoszos. Talán annyi, hogy a jelölést nem írták ki, vagy nem láttam, de gondolom ha 92,93 vesz az ember akkor meg minek, hisz úgy is vanoszos. Már ha valakinek ez a heppje. Amúgy is kinyitja a motorházat és látja.
Ott is írja, csak lejjebb.
M50TUB25
The M50B25 was updated with variable valve timing (called VANOS by BMW) on the intake camshaft in 1992. Peak torque became available 500 rpm lower, at 4200 rpm.[2]