anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-10-17 00:42 Futómû és hibái

zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.


Az szép lehet!

Jut eszembe lehet privátba kellene ,na mindegy!A Te autódba lévő osztómű megegyezik az x3 osztóművével?


Nem hiszem, enyémbe még az első generációs xDrive van, utána már egybe biggyesztették valami elektromos szabályozóval.Jut eszembe, már azt is felújítottam, mert a csapágyház elkopott, kicsit kotyogott, az olaj benne meg mint a szurok, olyan volt. 60 pézbe került.
Automata váltós csinálta. Vagy 2 éve. Ha jól tudom, 65, 35% oszt. Nem olyan tökéletes mint az AUDI Quatrója. Az mesés.


Én az első generációs x3-ról beszélek....bocs nem tettem fel pontosan a kérdést!X3 vásárlása előtt állok és ma hallottam,hogy nem ritka ,hogy az osztómű "beáll" és komplett cserélni kell(650e huf)Akkor ezek szerint ugyanaz a osztómű van tiedben mint az első generációs x3-ba?


Hát ennek még utána nézek. Nem egy borzalmasan bonyolult szerkezet ám, pár fogaskerék, és kész.
Ez az újabb, ott az állító motor, meg kicsit modernebb.
http://fotos.autozeitung.de/46...e_1280.jpg
Ilyesmi :
http://www.autoalkatresz.hu/au...124-174646

Nem egyforma, x3 komolyabb X3 ilyen
http://static.bmwfans.info/ima...A3X3A=.png
Enyém meg ilyen
http://static.bmwfans.info/ima...Q1X3A=.png
X3 a 12 van rajta pluszba, 200 000 az ára, ha bekulázik.
http://static.bmwfans.info/ima...EwX3A=.png
E90 nél változik a külalakja kicsit

Ilyeneket nyugodtan elolvashatsz, sok tanulságos dolog van bennük. Én x6 ról olvastam sok borzalmat.
http://www.autonavigator.hu/ha...yek/bmw/x3
Legdrágább javítás osztómű csere
http://www.autonavigator.hu/ha...yek/bmw/x3/x_3_3_0_automata-39621













anubisz Elküldve: 2012-10-16 23:48 Futómû és hibái

zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.


Az szép lehet!

Jut eszembe lehet privátba kellene ,na mindegy!A Te autódba lévő osztómű megegyezik az x3 osztóművével?


Nem hiszem, enyémbe még az első generációs xDrive van, utána már egybe biggyesztették valami elektromos szabályozóval.Jut eszembe, már azt is felújítottam, mert a csapágyház elkopott, kicsit kotyogott, az olaj benne meg mint a szurok, olyan volt. 60 pézbe került.
Automata váltós csinálta. Vagy 2 éve. Ha jól tudom, 65, 35% oszt. Nem olyan tökéletes mint az AUDI Quatrója. Az mesés.

anubisz Elküldve: 2012-10-16 23:33 Futómû és hibái

zoliika írta:
anubisz írta:
Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.





Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom


Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.

anubisz Elküldve: 2012-10-16 23:12 Futómû és hibái

Pistamann írta:
anubisz írta:
Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.



De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)

Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.



anubisz Elküldve: 2012-10-16 22:59 Futómû és hibái

Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.

Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.
75 ezer a 2 darab, a gyári, 15, 20 ért dobják be, nem piti, de legalább van rajta 2 év gari.




anubisz Elküldve: 2012-10-16 20:06 Egyenetlen alapjárat

kbalint írta: Hiba: 1-es henger izzító gyertya / izzító szál - szálszakadás.....
A sárga olajlámpa felőlem meg világíthat ha nem gond az autónak...
Olajat kb. 2 hetente meglesem....
Valószínűleg ő sumákol és ezért van az egész... BÍZOK benne hogy így is lesz...



Amúgy nézd meg itt ezt a témát, érdemes olvasgatni, Kontra, rekontra, lehet válogatni.
Pont a te problémádról írnak. Keress rá erre a témára.
330D néha nem indul.

anubisz Elküldve: 2012-10-16 18:15 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

e46f4n írta:
anubisz írta:
e46f4n írta: Udv!

Egy jo szakembert keresek e46 futomu rendbetetelere a repuloter, 18 kerulet tersegeben! Vagy ez ehhez kozel eso teruleteken! Akar Vecses, Monor stb...

Koszi!

Futóművet akarsz állítani? Vagy mit? azt nem írtad le.


Lengokarok, szilentek stabpalca.. Ez az amaz cseres lehet! Erre szeretnek valakit!


Csak azért írtam, hogy tudják miről van szó, hátha valaki csináltatott ilyet, és jól megcsinálták. Mert futómű beállítással nagyon megszívták már páran, ilyen, olyan puccos műhelybe. Péld. Robinson.

anubisz Elküldve: 2012-10-16 17:56 Tud valaki egy jó BMW szerelõt?

e46f4n írta: Udv!

Egy jo szakembert keresek e46 futomu rendbetetelere a repuloter, 18 kerulet tersegeben! Vagy ez ehhez kozel eso teruleteken! Akar Vecses, Monor stb...

Koszi!

Futóművet akarsz állítani? Vagy mit? azt nem írtad le.

anubisz Elküldve: 2012-10-16 17:48 Egyenetlen alapjárat

kbalint írta: Olajcsere volt 1 hete. Megfelelő az olajszint is....
Erre a sárga jelre azt mondták hogy van egy érzékelő a leeresztő csavarral
egy szinten a másik oldalán a teknőnél....
Azt az érzékelőt kéne megtakarítani ha minden igaz. Az előző olajjal is kiírogatta de hibát nem tárolt miatta....
Automata váltóban és difiben most lesz olajcsere .....
De ezt az alapjáratot nem tudom mire vélni.
Megnézzük még egyszer mert talán volt egy hiba az 1 es izzitó szál.....
Remélem csak ennyi lesz....


Ezt simogathatod, semmit nem érsz vele, ez kuka.
http://www.bokchoys.com/differ...sensor.jpg
Már ha egyáltalán nem a másik hiba miatt villan fel. Ha nagyon szar lenne, menet közben is világítana, vagy minden leálláskor.
Hiába cserélsz izzítót, annak csak az indításkor van szerepe,ha szar, nehezen indul, attól nem dörömböl így a motor, és ugrál a fordulat.
Más lesz a gond, nem járhat így a motor, és nem adhat ilyen hangot ki. Jobb ha megnézeted, amíg nem kerül súlyos 100 ezrekbe, ha így erőlteted.
Nem vagyok egy nagy dizeles szakértő, de volt már dizel BMW és volt nekem is izzítógyertya gondom, nehezen indult, és kész. Gondolom nem kel leírni a dizel működési elvét, és hogy mi szerepe van az izzítógyertyának a rendszerbe.
Olajszint értékelőd 34000 körül van, UNIX ár. csak irányadónak. HELLA
Amúgy kicsit vicces, de nézd meg, tanulságos

YouTube videó

anubisz Elküldve: 2012-10-16 13:55 Egyenetlen alapjárat

anubisz0718 írta:
kbalint írta: Szerintetek mi lehet a probléma ?

YouTube videó

Csak az első hideg indításnál van ez a bizonytalan alapjárat, kicsit ejt a fordulaton meg beremeg valami.....


Olvastasd ki a hibatárolót, lehet sima OBD2 hibaolvasó is megmondja, addig hiába találgatsz. Inkább fél évig találgatsz?


Mi világit ott fent ki? olajnyomás jelző lesz sárga?

anubisz Elküldve: 2012-10-15 23:10 Autóvásárlás

zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: én is már a "gázos" témához.
egyik munkatársam újonnan vett egy fosvágen konszern motoros autót, gyárilag LPG-vel (nem LGT) kb 15 km-t ment benzinnel azóta csakis gázzal. viszont most, hogy eszébe jutott nem igazán akar benzinnel menni. képes voltam azt feltételezni, hogy a több éves benzinnek akart menni a szerelők azt monták, benzinpumpa, ami így hogy hazsnálva sem volt, azért nem valószínű, bár tönkre tud menni. lehet lambdaszonda, vagy kitudja.
a lényeg, hogy szerintem aki ép ésszel használja, mondjuk 500 km-ént 100 km-t benzinnel megy, akkor gond nem lehet. egyébként a BMW-k kifejezetten szeretik a gázt, jópár E34 szaladgál így.
engem ami a bosszant, az az LPG betöltőnyílása. ha jól tudom nem rakható bárhova és általában csúnyán látszik.
mostanság egyre több gyártó, csinál gázos autót, sőt egyre többen térnek át.


Benzinbetöltő mellé is be tudják rakni, nem látszik. Feláras természetesen.
Tankajtó alá süllyeszthető gáztöltő csonk ára:10.000,- Ft
Lexus hibridnek így van megoldva, mert még a hibridet is sokan átalakítják.
http://pecsigazauto.hu/lexus_rx_400h#
Kérdések, és válaszok.
http://pecsigazauto.hu/szakerto-valaszol







Szegény Lexus "kiherélték a motorját"


Ez komoly cég, nagyon rég ezt csinálják, de még vagy másfél éve kérdeztem 350, 380 lett volna a 6 hengeres, sport reduktorral


Azért írtam idéző jelben:"kiherélték a motorját"mert ezt Te írtad.Van egy berögződés ,hogy BENZIN meg GÁZOLAJ és ha valaki kérdez egy alternatívát ami igenis működik ha meg bolondul itt mindenki akkor is működik,akkor miért kell lehurrogni a másikat!Tanácsot kért egy új fórumtag és a sok okos "kicinkelte".Rohadt kiváncsi lennék aki azt a sok okos tanácsot adta hány embernek volt gázos autója?!


Én nem írtam ilyet, azt írtam menyibe kerül, mert én is gondolkodtam rajta. Azt nem én írtam.


Bocs,Anubisz belekavarodtam a "piramisba"A többit továbbra is fenntartom!


Én leírtam, csak azért nem csináltattam meg, mert ha más szervizbe hozzányúlnak, ugrik a garancia, már pedig szerelésnél ez fennáll .


Persze értelek!Én viszont ismerek egy nagyon jó Bmw szerelőt aki megszállott "gázos" és kifejezetten erre esküszik neki a diesel Bmw az nem Bmw ugyanúgy a 4 hengeres benzines sem.Sor 6,v8,v10,v12!


Ha jól tudom, sok helyen parkolni sem lehet vele, mélygarázsokba, stb..

anubisz Elküldve: 2012-10-15 22:56 Autóvásárlás

zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: én is már a "gázos" témához.
egyik munkatársam újonnan vett egy fosvágen konszern motoros autót, gyárilag LPG-vel (nem LGT) kb 15 km-t ment benzinnel azóta csakis gázzal. viszont most, hogy eszébe jutott nem igazán akar benzinnel menni. képes voltam azt feltételezni, hogy a több éves benzinnek akart menni a szerelők azt monták, benzinpumpa, ami így hogy hazsnálva sem volt, azért nem valószínű, bár tönkre tud menni. lehet lambdaszonda, vagy kitudja.
a lényeg, hogy szerintem aki ép ésszel használja, mondjuk 500 km-ént 100 km-t benzinnel megy, akkor gond nem lehet. egyébként a BMW-k kifejezetten szeretik a gázt, jópár E34 szaladgál így.
engem ami a bosszant, az az LPG betöltőnyílása. ha jól tudom nem rakható bárhova és általában csúnyán látszik.
mostanság egyre több gyártó, csinál gázos autót, sőt egyre többen térnek át.


Benzinbetöltő mellé is be tudják rakni, nem látszik. Feláras természetesen.
Tankajtó alá süllyeszthető gáztöltő csonk ára:10.000,- Ft
Lexus hibridnek így van megoldva, mert még a hibridet is sokan átalakítják.
http://pecsigazauto.hu/lexus_rx_400h#
Kérdések, és válaszok.
http://pecsigazauto.hu/szakerto-valaszol







Szegény Lexus "kiherélték a motorját"


Ez komoly cég, nagyon rég ezt csinálják, de még vagy másfél éve kérdeztem 350, 380 lett volna a 6 hengeres, sport reduktorral


Azért írtam idéző jelben:"kiherélték a motorját"mert ezt Te írtad.Van egy berögződés ,hogy BENZIN meg GÁZOLAJ és ha valaki kérdez egy alternatívát ami igenis működik ha meg bolondul itt mindenki akkor is működik,akkor miért kell lehurrogni a másikat!Tanácsot kért egy új fórumtag és a sok okos "kicinkelte".Rohadt kiváncsi lennék aki azt a sok okos tanácsot adta hány embernek volt gázos autója?!


Én nem írtam ilyet, azt írtam menyibe kerül, mert én is gondolkodtam rajta. Azt nem én írtam.


Bocs,Anubisz belekavarodtam a "piramisba"A többit továbbra is fenntartom!


Én leírtam, csak azért nem csináltattam meg, mert ha más szervizbe hozzányúlnak, ugrik a garancia, már pedig szerelésnél ez fennáll .

anubisz Elküldve: 2012-10-15 22:49 Autóvásárlás

zoliika írta:
anubisz írta:
zoliika írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: én is már a "gázos" témához.
egyik munkatársam újonnan vett egy fosvágen konszern motoros autót, gyárilag LPG-vel (nem LGT) kb 15 km-t ment benzinnel azóta csakis gázzal. viszont most, hogy eszébe jutott nem igazán akar benzinnel menni. képes voltam azt feltételezni, hogy a több éves benzinnek akart menni a szerelők azt monták, benzinpumpa, ami így hogy hazsnálva sem volt, azért nem valószínű, bár tönkre tud menni. lehet lambdaszonda, vagy kitudja.
a lényeg, hogy szerintem aki ép ésszel használja, mondjuk 500 km-ént 100 km-t benzinnel megy, akkor gond nem lehet. egyébként a BMW-k kifejezetten szeretik a gázt, jópár E34 szaladgál így.
engem ami a bosszant, az az LPG betöltőnyílása. ha jól tudom nem rakható bárhova és általában csúnyán látszik.
mostanság egyre több gyártó, csinál gázos autót, sőt egyre többen térnek át.


Benzinbetöltő mellé is be tudják rakni, nem látszik. Feláras természetesen.
Tankajtó alá süllyeszthető gáztöltő csonk ára:10.000,- Ft
Lexus hibridnek így van megoldva, mert még a hibridet is sokan átalakítják.
http://pecsigazauto.hu/lexus_rx_400h#
Kérdések, és válaszok.
http://pecsigazauto.hu/szakerto-valaszol







Szegény Lexus "kiherélték a motorját"


Ez komoly cég, nagyon rég ezt csinálják, de még vagy másfél éve kérdeztem 350, 380 lett volna a 6 hengeres, sport reduktorral


Azért írtam idéző jelben:"kiherélték a motorját"mert ezt Te írtad.Van egy berögződés ,hogy BENZIN meg GÁZOLAJ és ha valaki kérdez egy alternatívát ami igenis működik ha meg bolondul itt mindenki akkor is működik,akkor miért kell lehurrogni a másikat!Tanácsot kért egy új fórumtag és a sok okos "kicinkelte".Rohadt kiváncsi lennék aki azt a sok okos tanácsot adta hány embernek volt gázos autója?!


Én nem írtam ilyet, azt írtam menyibe kerül, mert én is gondolkodtam rajta. Azt nem én írtam.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 22:37 Autóvásárlás

zoliika írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: én is már a "gázos" témához.
egyik munkatársam újonnan vett egy fosvágen konszern motoros autót, gyárilag LPG-vel (nem LGT) kb 15 km-t ment benzinnel azóta csakis gázzal. viszont most, hogy eszébe jutott nem igazán akar benzinnel menni. képes voltam azt feltételezni, hogy a több éves benzinnek akart menni a szerelők azt monták, benzinpumpa, ami így hogy hazsnálva sem volt, azért nem valószínű, bár tönkre tud menni. lehet lambdaszonda, vagy kitudja.
a lényeg, hogy szerintem aki ép ésszel használja, mondjuk 500 km-ént 100 km-t benzinnel megy, akkor gond nem lehet. egyébként a BMW-k kifejezetten szeretik a gázt, jópár E34 szaladgál így.
engem ami a bosszant, az az LPG betöltőnyílása. ha jól tudom nem rakható bárhova és általában csúnyán látszik.
mostanság egyre több gyártó, csinál gázos autót, sőt egyre többen térnek át.


Benzinbetöltő mellé is be tudják rakni, nem látszik. Feláras természetesen.
Tankajtó alá süllyeszthető gáztöltő csonk ára:10.000,- Ft
Lexus hibridnek így van megoldva, mert még a hibridet is sokan átalakítják.
http://pecsigazauto.hu/lexus_rx_400h#
Kérdések, és válaszok.
http://pecsigazauto.hu/szakerto-valaszol







Szegény Lexus "kiherélték a motorját"


Ez komoly cég, nagyon rég ezt csinálják, de még vagy másfél éve kérdeztem 350, 380 lett volna a 6 hengeres, sport reduktorral
Azért hozzá tenném, Januártól 50% emelik az autógáz adóját, és utána nemtom mikor megint 50% al, így 2 lépcsőben.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 22:21 Autóvásárlás

YELLOW írta: én is már a "gázos" témához.
egyik munkatársam újonnan vett egy fosvágen konszern motoros autót, gyárilag LPG-vel (nem LGT) kb 15 km-t ment benzinnel azóta csakis gázzal. viszont most, hogy eszébe jutott nem igazán akar benzinnel menni. képes voltam azt feltételezni, hogy a több éves benzinnek akart menni a szerelők azt monták, benzinpumpa, ami így hogy hazsnálva sem volt, azért nem valószínű, bár tönkre tud menni. lehet lambdaszonda, vagy kitudja.
a lényeg, hogy szerintem aki ép ésszel használja, mondjuk 500 km-ént 100 km-t benzinnel megy, akkor gond nem lehet. egyébként a BMW-k kifejezetten szeretik a gázt, jópár E34 szaladgál így.
engem ami a bosszant, az az LPG betöltőnyílása. ha jól tudom nem rakható bárhova és általában csúnyán látszik.
mostanság egyre több gyártó, csinál gázos autót, sőt egyre többen térnek át.


Benzinbetöltő mellé is be tudják rakni, nem látszik. Feláras természetesen.
Tankajtó alá süllyeszthető gáztöltő csonk ára:10.000,- Ft
Lexus hibridnek így van megoldva, mert még a hibridet is sokan átalakítják.
http://pecsigazauto.hu/lexus_rx_400h#
Kérdések, és válaszok.
http://pecsigazauto.hu/szakerto-valaszol