anubisz Elküldve: 2012-10-17 00:42 Futómû és hibái
zoliika írta:anubisz írta:zoliika írta:anubisz írta:zoliika írta:anubisz írta:Pistamann írta:anubisz írta:Pistamann írta: NEkem is ugyanezt csinálja gépem, de csak a baloldal. Most cserélik elöl az alsó hátsó szilentet... asszem...mert az lötyög kissé.... remélem az volt.
Nekem már volt cserélve minden. Új lengőkarok, gyári, új kormánymű, gyári, szilentek gyárik, lengéscsillapítók gyárik, toronycsapágy gyárik, nyomtávrúd, gyárik, stb...
Most a bal oldali szilent, gömbfej kotyog, múltkor cseréltem a jobb oldalit, szóltak, párba kell. Mondtam nekem csak a rosszat cseréljék, 2 hét és már szólt a másik.
Erről a csodáról van szó
http://images1.carpartsdiscoun...756695.jpg
Az RFT gumi teljesen szarrá vágta a futóművem, soha többet!! Szervizbe mondták csak az E 90 től felfelé bírják, az E46 nem bírja. Sajnos későn.
De az az érdekes hogy csak a bal oldal érzékeny a szar útra....és kicsit balra is húz...annak ellenére hogy volt fútóműállításon és a gumik is jók. Persze 225/45/17-es. De így néz ki jól . De egyébkétn tényleg érdekes az, hogy anno a SEAT-omon lévő nagy gumik sosem vezették el, szinte érzéketlen volt a szar útra... (SEAT CUPRA)
Úgy látszik, ez BMW futómű jellegzetesség. Mikor a lengőkarba sajtoltak szálltak el, ( egybe lehet csak cserélni )akkor imbolygott a kocsi kicsit, meg szólt is a kisebb zökkenőkön, főleg kitekert kormánnyal. Sokkoló volt a 2 komplett lengőkar ára, ne is kérdezd, ugye párba cseréltem, nem akartam szívni 3 hónap múlva a másikkal.
A képen bemásolt rögzítők akkor nem lettem cserélve, most hát azok se bírták sokáig.
Én gyakorlatilag már mindent kicseréltem az autóba ami futómű:az eleje komplett kicserélve-lengőkar nagy szilenttel,stabi pálca.kormánymű stabilizátor gumibakok,kormányösszekötő(mondjuk ez holnap lesz cserélve) mindenből lemförder,rugók,lengéscsillapítók stb és ugyanolyan szar mint az elején és 16"-os kerékkel használom.Viszont mikor átlépem a határt akkor álom
Ahogy mondod. Itthon néha olyan mélyek a vályúk, sokszor elgondolkodom, ha nő vezetné, meghalnánk. Olyan szinten ki akar törni a kocsi, bajra, jobbra, szinte markolni kell a kormányt. Képzeld akkor télen. Nagyobb sebességgel. Volt hogy nagy sebességgel mentem bele, állt benne a víz. Bizony minden világított a műszerfalon ami a stabilizálásért felelős. Ha nem 4 kerekes, így is elszálltam volna, lehet. Én azért vezetek 2 kézzel, nem hagyat fekve, nyújtott egykézel, májeresen.
Az szép lehet!
Jut eszembe lehet privátba kellene ,na mindegy!A Te autódba lévő osztómű megegyezik az x3 osztóművével?
Nem hiszem, enyémbe még az első generációs xDrive van, utána már egybe biggyesztették valami elektromos szabályozóval.Jut eszembe, már azt is felújítottam, mert a csapágyház elkopott, kicsit kotyogott, az olaj benne meg mint a szurok, olyan volt. 60 pézbe került.
Automata váltós csinálta. Vagy 2 éve. Ha jól tudom, 65, 35% oszt. Nem olyan tökéletes mint az AUDI Quatrója. Az mesés.
Én az első generációs x3-ról beszélek....bocs nem tettem fel pontosan a kérdést!X3 vásárlása előtt állok és ma hallottam,hogy nem ritka ,hogy az osztómű "beáll" és komplett cserélni kell(650e huf)Akkor ezek szerint ugyanaz a osztómű van tiedben mint az első generációs x3-ba?
Hát ennek még utána nézek. Nem egy borzalmasan bonyolult szerkezet ám, pár fogaskerék, és kész.
Ez az újabb, ott az állító motor, meg kicsit modernebb.
http://fotos.autozeitung.de/46...e_1280.jpg
Ilyesmi :
http://www.autoalkatresz.hu/au...124-174646
Nem egyforma, x3 komolyabb X3 ilyen
http://static.bmwfans.info/ima...A3X3A=.png
Enyém meg ilyen
http://static.bmwfans.info/ima...Q1X3A=.png
X3 a 12 van rajta pluszba, 200 000 az ára, ha bekulázik.
http://static.bmwfans.info/ima...EwX3A=.png
E90 nél változik a külalakja kicsit
Ilyeneket nyugodtan elolvashatsz, sok tanulságos dolog van bennük. Én x6 ról olvastam sok borzalmat.
http://www.autonavigator.hu/ha...yek/bmw/x3
Legdrágább javítás osztómű csere
http://www.autonavigator.hu/ha...yek/bmw/x3/x_3_3_0_automata-39621