anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-10-15 17:49 bmw diagnosztika

TbBoy írta: Sziasztok!

A véleményeteket szeretném kérni. Kintről hozunk be autókat és jó lenne rájuk nézni, hogy ne találkozzunk váratlan hibákkal. Több szoftvert, illetve Magyarországi oldalt is megnéztem és arra az elhatározásra jutottam, hogy ezt venném meg:

A link neve

Várnám a tapasztalatokat, véleményeket róla... Esetleg ha van valakinek, akkor pár érdekességet, trükköt megoszthatna velem!

Köszönöm!


Kínai ez is, ki tudja meddig működik, vagy már minden Kínai?

anubisz Elküldve: 2012-10-15 17:39 elektromos üzemanyagszivattyú

jrtom írta: Én írtam neked, hogy cserélj pumpát mert én is végigjátszottam még anno a 320i-mel.
elöbb hallgattál volna rám akkor már rég jólenne a kocsid.

anubisz írta:
anubisz0718 írta:
m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.


Hát eltelt egy pár nap, azóta is pöccre indul,akár menyit is áll a kocsi, tényleg a pumpa volt a fos.




Igen, mondtam, hogy voltak akik írták, csak ugye megmértem, és simán dobta a 3 bárt. Hogy ejtette a nyomást arra meg azt írták, az normális. Melegen meg az ég világon semmi baja nem volt. Így meg nem akartam 60 ezerért pumpát venni, kísérletezésnek kicsit drága mutatvány. Már csak az Injektort akarom megtisztíttatni, mert hidegen az egyiknek más az értéke, utána beáll. Azt lehet még kicsit érezni reggel, nagyon picit egyenetlen még, alig érezhetően. De pöccre indul.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 17:35 Benzin adalékok

Valaki meg tudná mondani milyen Benzines befecskendező rendszert használ a BMW, E46 ba ?
Injektorba milyen márka van benne? Meg akarom tisztíttatni valahol, de azért nem akarok hülyén odamenni. Inkább utána olvasok, de nincs minek, mert gőzöm sincs milyen rendszer van benne.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 17:18 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

YELLOW írta:
anubisz írta:
Rossz linkre nyomtál, leírtam, a legalsó a jó,kattintásra egyből indul a letöltés.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf


sajnos tényleg nem jó, 404-es hibát dobja


Érdekes tegnap rányomtam, egyből bedobta a letöltést, saját fiók! Utána nézek.
Most kértem egy uj publikus linket, ezzel megy, nem tudom miért cserélte le a régit a rendszer.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf
Érdekes a felsővel nem megy, az alsóval megy, pedig ugyan az a link tartalma.


anubisz Elküldve: 2012-10-15 17:15 Autóvásárlás

Coyote írta:
Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



Szerintem egy E60 545i LPG-vel olyan, mint egy kínai iPhone hamisítvány aranybevonattal.

Ha nincs pénzem az "igazira" akkor inkább lemondok róla.


Régen én is gondoltam rá, de akkor hogy viszed szervizbe? Ha hozzá nyúlnak, már ugrott a garancia, oda vidd szervizelni mindig ahol beszerelték? És ha a BMW hez hülyék? vagy 200 km re van a műhely? Ha belebont a rendszerbe más, szétteszik a kezüket, és kész. arról nem is beszélve, ha profi cuccot akarsz berakatni, majdnem 400 000 ft csak a 6 hengeresnél. Utána néztem már pár helyen. Rejtett tartály meg feláras, és csak 45l körül megy bele, úgy 300 km re elég, vagy még anyira se.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 01:33 Autóvásárlás

Magnus írta: Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni BMW vásárláshoz, illetve érdekelne a véleményetek ezzel kapcsolatban.

Második BMW-m lesz, egy E46 320Ci SE után.

E60-as ötöst néztem ki, 530i vagy ( és én ezt szeretném inkább) 545i lesz, amint megveszem LPG-t tetetek bele.( külföldön élek, itt olcsó, üzemanyaggal oda jövök ki árban hónap végére városi használattal kb mint egy 320D-vel, 15 literrel számolva az 545öt - ennyivel el kell, hogy ketyegjen nem? )
Az, hogy melyik lesz attól függ, hogy melyiket találom majd ár/felszereltség arányban a legjobbnak8 valószínű, hogy 2004-2006 közötti évjárat lesz)
Azt szeretném kérdezni, hogy tudnátok-e valami tanácsot adni, hogy mi az amire figyelnem kell ezeknél a modelleknél, illetve, hogy az SMG illetve az aktív tempomat mennyire necces vagy megbízható.

Másik dolog amit szeretnék megkérdeni azoktól akik jártasabbak a témában az, hogy egy E92 335i-t vett nemrég egy ismerősöm aki szerint városban elmegy 8 literrel. Lehetséges ez? mennyire megbízható az a turbós motor? ( ez egy B opció lehetne, csak azért mert nagyon tetszik a formája, viszont erre még egy fél évet várnom kellene plusz óckodom tőle, mert az E46 ot is azért adtam el többek között mert kicsi volt( plusz a 170 lóhoz sokalltam a 10.5-11 litert )


A válaszokat előre is köszönöm, ha kapok



8 liter, 3,5 motorral? Ne higgy neki, én se hiszek. Városba. Akkor ott bizonyára nincs egy lámpa sem, és végig lejt az út. Ugye ezt te se hitted el? Nagyot csalódnék.
Ha városba 8 at eszik, akkor országúton 5 litert, átlagba meg 6 litert. Egy igazi meseautó. Nézd meg menyit esznek a 2 ezres dízelek városba, nem egy 3,5 benzines.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 01:19 elektromos üzemanyagszivattyú

anubisz0718 írta:
m_attila írta:
anubisz0718 írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.


én lehet rosszul tudom, mert miért ne tudhatnám rosszul amikor az autó leáll, akkor elvileg a pumpának kell lennie olyan szerepnek, hogy ne legyen nyomás a rendszerbe, tehát elengedi, valamennyi anyag marad benne. még régen olyan 99 környékén hallottam egy off autónál, hogy a gyújtás ráadásnál azért kell várni addig a hangig , ugye kis zúgás, majd 2-3 sec múlva vége, hogy a pumpa előállítsa a nyomást a rendszerben. persze lehet nekem is hazudtak. vagy nem tudták jól.

Á.Az a lényeg, hogy indításkor egyből készen kell állnia a rendszernyomásnak, bár én se vagyok szerelő. De logikus, ha 2 óra alatt ennyit ejt, reggelre a benzintankig le levegősödik. de csak idáig kel elmenni, itt is le van írva érthetően.
http://www.injektor.hu/index.j...&akt=2

NYOMÁSTÁROLÓ.

A K, KE, K-Lambda Jetronic rendszereknél alkalmazzák. A motor leállítása után -korlátozott ideig- tartja a nyomást, hogy a következő indítás problémamentes legyen. Egyszerű szerkezete folytán szinte problémamentes alkatrész.
Korszerű, szakaszos befecskendező rendszereknél nem alkalmaznak nyomástárolót, itt az üzemanyag szivattyú integrált részét képezi egy visszacsapó szelep, amely a motor leállítása után lezár. Így a nyomás alatti üzemanyag nem tud az üzemanyag tartályba visszafolyni. Előfordul, hogy a visszacsapó szelep nem zár megfelelően, ilyenkor a motor nem indul újra, amíg a szivattyú újra fel nem termeli a rendszerbe a hiányzó benzint.




Úgy legyen, bár érdekességképen megjegyezném, hogy szerintem ha a gyújtást ráteszed egyből felépül (t) az üzemanyagnyomás.



Más nem volt cserélve, 6 gyertya, bár a régiekkel se volt még gond, és ugyan úgy ugrált benne a motor reggel hidegen, amint cserélve lett a pumpa, pöccre indult,egész éjjel 5 fokba állt az utcán. Nekem is egyből megvolt a nyomás. Ha nem számítana, minek lenne egy valag visszacsapó szelep benne. Hiába a nyomás, ha tele van levegővel. Ha 2 napot állt a kocsi, még borzalmasabban járt reggel. Gondolom addigra teljesen luftos lett, és nem volt egyenletes a befecskendezés amíg át nem nyomta a rendszeren,mert ezt kb 1 percig csinálta,és utána minden rendbe volt.


Hát eltelt egy pár nap, azóta is pöccre indul,akár menyit is áll a kocsi, tényleg a pumpa volt a fos.

anubisz Elküldve: 2012-10-15 01:16 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

sticky írta:
sticky írta:
anubisz írta:
szotakdavid írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
anubisz írta: http://www.filedropper.com/ben...cemanual_1
Aszem 9 napig letölthető. Én raktam fel. PDF be van. Angol.
Csodálom, hogy még nincs kirakva az oldalra, hogy le lehessen tölteni.
KB 740 oldal. Hibakódok, és leírásai is vannak benne. Képekkel.



http://www.bentleypublishers.c...anual.html


Lejött


Valami jó pdf programmal megnyitod, én Sumatra pdf et használom. Bemásolod a szöveget a google fordítójába, elég jól befordítja.Amit pont értelmezni akarsz.

Egy jó, Magyar nyelvű PDF olvasó.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html


Előfordul, hogy nem látja egyből a PDF fájlt, akkor a társítás gombbal kel alapértelmezetté tenni.


Nem tudom megnyitni semmivel hibát ír ki..ötlet?




Mindjárt felteszem egy DROPBOX szerverre, saját fiókra, onnan le lehet majd szedni. Ki tudja lehet eltávolították, jogvédelem miatt.Nekem se jön már le pedig én raktam fel.
Mindjárt rakok ide egy publikus linket, onnan meg mindig le lehet szedni.

Kicseréltem a linket a legelsőt, kattintasz és már jön is le. rá is próbáltam!!




Sziasztok,

Sajnos nem tudom letölteni. Valami segítség?
Előre is köszönöm.


Közben megtaláltam, fent van ncore-on.
Üdv


Rossz linkre nyomtál, leírtam, a legalsó a jó,kattintásra egyből indul a letöltés.
https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf

anubisz Elküldve: 2012-10-11 11:04 elektromos üzemanyagszivattyú

Úgy néz ki megoldódott a reggeli hidegindítási gondom, és a néha nem járó hengerek gondja.
Leírom, hátha okul valaki belőle. Hozzám híven azért oda pöccintem, ha sokan fel is kapják a vizet, az itt kapott tippek többsége, semmit nem ér. Sokszor jobban jár az ember, ha a maga logikáját használja,( már ha van neki ) nem más ötletei után megy.
Ugyanis hiába írtam, mondtam, hogy hiába egyből felállt a 3Bár benzinnyomásom, már gyújtás ráadásakor, de leírtam, hogy rajtahagytam a műszert, és 2 óra alatt kapásból 1,5 bárt engedett el állás közben. Gondolhatod reggelre, vagy 2 nap állás után menyi benzin maradt a rendszerbe. Semmi. Persze hogy nem röffent pöccre, és járt szárul a motor, mert eltelt vagy 1 perc, mire kidolgozta magából a lelevegősödött részt.
Itt egy kedves ember mondta, hogy az nem gond, ha ennyit vissza enged a rendszer. Nem mondom a nevét, mert nagyon rendes, csak hát ha nem hiszek neki, már 3 nap múlva jó a kocsim, nem szívok még fél évet vele.
Ugyanis, semmit nem engedhet vissza a rendszer. 6 gyertya ujjak. Másnap megint szopott a kocsi.
Üzemanyagpumpát cseréltek, mert szóltam, hogy ejt a rendszer,ma 5 foknál pöccre indult, és jár minden henger.
Mondták, hogy még a gyári pumpa volt benne, a kocsiba meg van vagy 350 ezer.
Kompresszióm minden hengerbe egyforma, 12,1, 12,2 mind 12 felett van. És van már benne bőven kilométer.
Még elviszem egy injektor tisztitatásra mert az 1 injektor hidegen kicsit eltérő értéket mutat, de utána beáll a normális értékre.
Azt azért hozzá teszem, hogy beraktak egy pumpát, 26 ért, de gondolom valami félújítót, mert ma hallom reggel ,hogy nagyon halhatóan zúg. Ez ennyimé nem szólt.
Jobban járok, ha már most beszerzek egy gyárit, mert a csillagjósok is ómennek ítélik, ha egy üzemanyagpumpa szól, és idegesít is, mert halható.
Igen, nem megyek panaszkodni, mivel egy fillért se kértek a szerelésért, mert haverom intézte, csak a gyertyákat, és a pumpát fizettem ki. 2 napig ott volt a kocsi, mértek rajta mindent. Pofátlanság lenne most szólni, te vedd már ki ezt a pumpát, ők se tudták, hogy ez szólni fog. Mondták ne vegyek 60 ért, van egy 26 ért,
Lényeg, hogy a hiba úgy néz ki megoldódott, és a benzinpumpa volt a hibás. Hozzáteszem, hogy sokan tippelték azt is, de becsapós volt, mert tudta a 3 bárt,de mégis fos volt.
Azért írtam le, ha valakinek ilyen tünetei vannak, érdemes megnézni, rajtahagyni a műszert reggelig, menyit ejt vissza a rendszer, nem e az miatt vannak indítási gondok, vagy esetleg égéskimaradás reggel hidegen.

anubisz Elküldve: 2012-10-04 23:49 Autóvásárlás

Na X6 se veszek, az tuti! Karosszéria csodás, gyönyörű, a többi fos.
Olvastam már több ilyen véleményt.
BMW X 6 3.5 d Automata 2008 - 51 600 km
Szöveges értékelésLegjobban tetszett / utáltam
Az autó menetdinamikáját tekintve átlagos a nagy önsúly miatt, a váltó sportosan nem vezethető (kézi váltás lehetőségét csak dísznek biggyesztette bele a gyár, ne használjuk mert hamar tönkremegy)!!! Sportos-dinamikus vezetés esetén meghibásodásra hajlamos (lásd turbocső, sebváltó csere)!!! Véleményem szerint szervízigényes az elmúlt 50 ezer km-t tekintve. A fék nagyon jó, a futómű brutális, még keresztirányú erőcsúsztatás esetén is jóindulatú. Magas építése ellenére sem dől a kasztni. 140 felett a cw értéknek és a tepsi nagyságú tükrök miatt beszélgetni csak hangosan lehet. 180 feletti sebesség csak nagyothallóknak, a csúcssebesség kb. 238 km/h süketeknek ajánlott. Defektmentes gumik már átlagos úton is 20 km/h-nál rendkívül nagy zajt csapnak, egy-két kisebb kátyú, csatorna már-már fülfájást idéz elő a csattanásával.. A magas vételár és a nagy értékvesztés, továbbá a nagy szervízköltségek miatt személy szerint nem ajánlanám a típust.

Hibák / javításokTerven felüli szervizlátogatás
Megjegyzés 5 alkalom
Navi csere, sebváltó csere ( a váltó fizetős volt), turbocső csere, immo csere
Lerobbanás
Lerobbanás oka
Helyszínen oldódott meg 3 alkalom
Elektromos rendszer
Nem, vontatni kellett
Legnagyobb / legdrágább hiba
Futott km a legnagyobb hibánál
Összeg
Megjegyzés Hajtás / váltó
chip tuning miatt elutasították a garanciát
Javíthatóság Próbálkozások száma: 3 próbálkozás

anubisz Elküldve: 2012-10-03 19:24 Autóvásárlás

anubisz írta:
BalaBMW írta:
anubisz írta:
Ezt figyeld, rá írtam már idegből itt a kérdés, és jött a válasz fél nap alatt
Azt kérdeztem mitől 2200000 Ft ez a z autó? Mi ebben a trükk?
erre itt a válasz.
Helló!

Eloször is elnézését kérem a megkésett válaszért, de nagyon elfoglalt voltam a munkám miatt. Én nem beszélek magyarul, de remélem, megérti, mert ez egy fordítás. Ha tud angolul, akkor kérem, angolul válaszoljon.
Köszönöm érdeklodését 2007 BMW 335d M Sport Pack DPF (162.000 km-t futott).
A jármu csak 2.200.000 HUF. Nagyon jó állapotú, semmilyen technikai vagy muszaki problémája nincsen. A motor muködése zavartalan, a gépkocsin sem horpadások, sem karcolások nincsenek, illetve rejtett hibája sincsen.
Magyarországon lett forgalomba helyezve, magyar rendszáma van. Magyarországon vettem, amikor kiküldetésben voltam. Repülomérnökként dolgozom a brit hadseregben. Nem tudtam eladni az autót, mielott elhagytam Magyarországot, így most adom el. A gépkocsi jelenleg Angliában van. Amennyiben érdekli az autó, biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni. Kérem, adja meg a telefonszámát, hogy megbeszélhessünk egy találkozót vagy módot találjunk az üzlet lebonyolítására.
Amennyiben tetszik az autó és meg akarja venni, értesítsen, mihelyt döntött.

Szívélyes üdvözlettel!

Tessék repülőmérnök. Legközelebb veszek egy Grippent is, 3 millióért.


Tehát lényegébe az amiről a cikk is szólt amit linkeltem... Kíváncsi lennék hányan dőlnek be a trükknek.


Igen, úgy ahogy mondod. Gondolom azért kellene utalni, mert ugye nem tud hazajönni , nagy hülye aki ilyet megesz, arról nem is beszélve, hogy eleve kocsit venni megnézés, átnézés nélkül, még ha lenne is ilyen csoda.


Most bemásolom neki a cikk linkjét amit küldtél, aztán törlöm is a levelet.

anubisz Elküldve: 2012-10-03 19:22 Autóvásárlás

BalaBMW írta:
anubisz írta:
Ezt figyeld, rá írtam már idegből itt a kérdés, és jött a válasz fél nap alatt
Azt kérdeztem mitől 2200000 Ft ez a z autó? Mi ebben a trükk?
erre itt a válasz.
Helló!

Eloször is elnézését kérem a megkésett válaszért, de nagyon elfoglalt voltam a munkám miatt. Én nem beszélek magyarul, de remélem, megérti, mert ez egy fordítás. Ha tud angolul, akkor kérem, angolul válaszoljon.
Köszönöm érdeklodését 2007 BMW 335d M Sport Pack DPF (162.000 km-t futott).
A jármu csak 2.200.000 HUF. Nagyon jó állapotú, semmilyen technikai vagy muszaki problémája nincsen. A motor muködése zavartalan, a gépkocsin sem horpadások, sem karcolások nincsenek, illetve rejtett hibája sincsen.
Magyarországon lett forgalomba helyezve, magyar rendszáma van. Magyarországon vettem, amikor kiküldetésben voltam. Repülomérnökként dolgozom a brit hadseregben. Nem tudtam eladni az autót, mielott elhagytam Magyarországot, így most adom el. A gépkocsi jelenleg Angliában van. Amennyiben érdekli az autó, biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni. Kérem, adja meg a telefonszámát, hogy megbeszélhessünk egy találkozót vagy módot találjunk az üzlet lebonyolítására.
Amennyiben tetszik az autó és meg akarja venni, értesítsen, mihelyt döntött.

Szívélyes üdvözlettel!

Tessék repülőmérnök. Legközelebb veszek egy Grippent is, 3 millióért.


Tehát lényegébe az amiről a cikk is szólt amit linkeltem... Kíváncsi lennék hányan dőlnek be a trükknek.


Igen, úgy ahogy mondod. Gondolom azért kellene utalni, mert ugye nem tud hazajönni , nagy hülye aki ilyet megesz, arról nem is beszélve, hogy eleve kocsit venni megnézés, átnézés nélkül, még ha lenne is ilyen csoda.

anubisz Elküldve: 2012-10-03 19:16 Autóvásárlás

YELLOW írta:
BalaBMW írta:
anubisz írta:
BalaBMW írta:
anubisz írta: Meg tudná mondani nekem valaki, az ilyen hirdetésekben mi a csapda? Ma már lassan nem lehet BMW találni 3 millió felett!! Minden BMW 2,3 millió között van. Csak azért írnak ki ilyen árat, hogy felhívd őket? Vagy nem értem. Mi itt az átverés?
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-3...aed1d;r:;s:
http://www.expressz.hu/auto/sz...31757796/#
De fojtathatnám.
http://www.expressz.hu/auto/sz...-32530700/
Nem látom át a lényegét. Én, és szerintem más se fog előre utalni, ki az a hülye? Akkor mi az átverés?
http://aprod.hu/hirdetes/2008-...713f3;r:;s:
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-3...2fc52;r:;s:





Ez a trükk.


Röhej. Hát aki előre utal, egy fillért is, az megérdemli. Ennyi esze már lehetne, hogy 2000-es kocsikat kínálnak 2 millióért. Aki meg úgy vesz kocsit, hogy meg se nézi, na az már igazi balek.


Hidd el, hogy sajnos bőven sokan vannak akik bedőlnek ennek...


szerintem még olyan is lehet, hogy eladja, persze az eladó false adatokkal lesz rajta, a vevő örül, hogy a 4-5 millás autót 2,3-ért megvette, aztán az eladó a valódi nevével bejelenti, hogy az autót ellopták. persze lemerem fogadni nem jár az öszes kulcs sem hozzá...


Ezt figyeld, rá írtam már idegből itt a kérdés, és jött a válasz fél nap alatt
Azt kérdeztem mitől 2200000 Ft ez a z autó? Mi ebben a trükk?
erre itt a válasz.
Helló!

Eloször is elnézését kérem a megkésett válaszért, de nagyon elfoglalt voltam a munkám miatt. Én nem beszélek magyarul, de remélem, megérti, mert ez egy fordítás. Ha tud angolul, akkor kérem, angolul válaszoljon.
Köszönöm érdeklodését 2007 BMW 335d M Sport Pack DPF (162.000 km-t futott).
A jármu csak 2.200.000 HUF. Nagyon jó állapotú, semmilyen technikai vagy muszaki problémája nincsen. A motor muködése zavartalan, a gépkocsin sem horpadások, sem karcolások nincsenek, illetve rejtett hibája sincsen.
Magyarországon lett forgalomba helyezve, magyar rendszáma van. Magyarországon vettem, amikor kiküldetésben voltam. Repülomérnökként dolgozom a brit hadseregben. Nem tudtam eladni az autót, mielott elhagytam Magyarországot, így most adom el. A gépkocsi jelenleg Angliában van. Amennyiben érdekli az autó, biztos vagyok benne, hogy meg tudunk egyezni. Kérem, adja meg a telefonszámát, hogy megbeszélhessünk egy találkozót vagy módot találjunk az üzlet lebonyolítására.
Amennyiben tetszik az autó és meg akarja venni, értesítsen, mihelyt döntött.

Szívélyes üdvözlettel!

Tessék repülőmérnök. Legközelebb veszek egy Grippent is, 3 millióért.

anubisz Elküldve: 2012-10-03 08:58 Autóvásárlás

BalaBMW írta:
anubisz írta: Meg tudná mondani nekem valaki, az ilyen hirdetésekben mi a csapda? Ma már lassan nem lehet BMW találni 3 millió felett!! Minden BMW 2,3 millió között van. Csak azért írnak ki ilyen árat, hogy felhívd őket? Vagy nem értem. Mi itt az átverés?
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-3...aed1d;r:;s:
http://www.expressz.hu/auto/sz...31757796/#
De fojtathatnám.
http://www.expressz.hu/auto/sz...-32530700/
Nem látom át a lényegét. Én, és szerintem más se fog előre utalni, ki az a hülye? Akkor mi az átverés?
http://aprod.hu/hirdetes/2008-...713f3;r:;s:
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-3...2fc52;r:;s:





Ez a trükk.


Röhej. Hát aki előre utal, egy fillért is, az megérdemli. Ennyi esze már lehetne, hogy 2000-es kocsikat kínálnak 2 millióért. Aki meg úgy vesz kocsit, hogy meg se nézi, na az már igazi balek.

anubisz Elküldve: 2012-10-03 01:45 Autóvásárlás

Meg tudná mondani nekem valaki, az ilyen hirdetésekben mi a csapda? Ma már lassan nem lehet BMW találni 3 millió felett!! Minden BMW 2,3 millió között van. Csak azért írnak ki ilyen árat, hogy felhívd őket? Vagy nem értem. Mi itt az átverés?
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-3...aed1d;r:;s:
http://www.expressz.hu/auto/sz...31757796/#
De fojtathatnám.
http://www.expressz.hu/auto/sz...-32530700/
Nem látom át a lényegét. Én, és szerintem más se fog előre utalni, ki az a hülye? Akkor mi az átverés?
http://aprod.hu/hirdetes/2008-...713f3;r:;s:
http://aprod.hu/hirdetes/bmw-3...2fc52;r:;s: