anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-09-28 21:13 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

szotakdavid írta:
anubisz írta:
csatis1 írta:
anubisz írta: http://www.filedropper.com/ben...cemanual_1
Aszem 9 napig letölthető. Én raktam fel. PDF be van. Angol.
Csodálom, hogy még nincs kirakva az oldalra, hogy le lehessen tölteni.
KB 740 oldal. Hibakódok, és leírásai is vannak benne. Képekkel.



http://www.bentleypublishers.c...anual.html


Lejött


Valami jó pdf programmal megnyitod, én Sumatra pdf et használom. Bemásolod a szöveget a google fordítójába, elég jól befordítja.Amit pont értelmezni akarsz.

Egy jó, Magyar nyelvű PDF olvasó.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html


Előfordul, hogy nem látja egyből a PDF fájlt, akkor a társítás gombbal kel alapértelmezetté tenni.


Nem tudom megnyitni semmivel hibát ír ki..ötlet?




Mindjárt felteszem egy DROPBOX szerverre, saját fiókra, onnan le lehet majd szedni. Ki tudja lehet eltávolították, jogvédelem miatt.Nekem se jön már le pedig én raktam fel.
Mindjárt rakok ide egy publikus linket, onnan meg mindig le lehet szedni.

Kicseréltem a linket a legelsőt, kattintasz és már jön is le. rá is próbáltam!!


anubisz Elküldve: 2012-09-28 20:03 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

csatis1 írta:
anubisz írta: http://www.filedropper.com/ben...cemanual_1
Aszem 9 napig letölthető. Én raktam fel. PDF be van. Angol.
Csodálom, hogy még nincs kirakva az oldalra, hogy le lehessen tölteni.
KB 740 oldal. Hibakódok, és leírásai is vannak benne. Képekkel.



http://www.bentleypublishers.c...anual.html


Lejött


Valami jó pdf programmal megnyitod, én Sumatra pdf et használom. Bemásolod a szöveget a google fordítójába, elég jól befordítja.Amit pont értelmezni akarsz.

Egy jó, Magyar nyelvű PDF olvasó.
http://blog.kowalczyk.info/sof...iewer.html


Előfordul, hogy nem látja egyből a PDF fájlt, akkor a társítás gombbal kel alapértelmezetté tenni.

anubisz Elküldve: 2012-09-28 19:39 Bentleye E46 szervíz kézikönyv, aki otthon szokott szerelni. Sokaknak nincs még meg.

https://dl.dropbox.com/u/68321...Manual.pdf
Én raktam fel. PDF be van. Angol.
Csodálom, hogy még nincs kirakva az oldalra, hogy le lehessen tölteni.
KB 740 oldal. Hibakódok, és leírásai is vannak benne. Képekkel.



http://www.bentleypublishers.c...anual.html


DROPBOX publikus linkre raktam át, kattintva indul a letöltés.Ott mindig elérhető.


anubisz Elküldve: 2012-06-05 07:46 Balesetek BMW-vel...

anubisz Elküldve: 2012-05-15 02:04 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

m_attila írta:
anubisz írta: Megint az olcsóbb lett a drágább. Múltkor vettem egy termosztátot nálad, berakták, nézem 1 hónap múlva, fogy a hűtővizem állandóan, havi fél liter kb. Néztem jobbra, néztem balra mire észrevettem a vízpumpa hibás. Ahol bele van sajtolva a jeladó ott fossa a vizet. Tiszta trutyi. Mikor megnő a nyomás, nem sokat de engedi a vizet, a venti meg teríti mindenhová. Pont annyit, hogy hetente, 2 hetente töltögethetek a rendszerbe.
Inkább vettem volna a márkaszervizbe 5 ezerrel drágábban, most beállnák,és ingyen kicserélnék gariba. Most vehetek ujjat, és fizethetek újra a ki, be szerelésért.
Ja, és egy kicsit odalépek, már esik a vízfok. 160,180 körül már 95 fokról, lemegy 75 re.
Azóta kezdte mióta berakattam. Már alapból nem üzemel jól, a szivárgás csak hal a tortán, hogy az ismert műsort idézzem. És hiába a 35 fok , elindulok jó pár km kel menjek mire 90 fölé megy a víz.
Kuka az egész. Amúgy egyből kezdte a szivárgást, és a hibás hőfok szabályozást, csak nem akartam sírni neked, úgy se érek vele semmit. Termosztátot hogy garanciázol? addig mit tesz be az ember? De le fogom fotózni, nehogy én legyek a fasz, mert biztos máshol megy a víz, csak itt kamuzok.
Tudom erről nem tehetsz, hisz nem te gyártottad, csak azért írom le, más talán tanul a hibámból. spóroltam,4,5 ezret, most nyúlhatok a zsebbe vagy 30 ezerért. 3,4 hónapja van bent.

Ezen a helyen fossa a vizet, ami pirossal van karikázva.








Szia

Most a vízpumpa a hibás vagy a termosztát, mindkettőt írtad?
Másik kérdés, ez a vízfogyásod már régi dolog nem?

Küld vissza küldünk újat! bár a wahler az elvileg orig!
Küldök egy gyárit mit szólsz?
De ha legközelebb problémád van, akkor szólj
"csak nem akartam sírni neked, úgy se érek vele semmit" írtad...
vagy ez a tapasztalatod?
Mert ha nem akkor NE ÍRD LE!!!

m_attila





Nem tudom minek kell egyből a plafonon lenni? Úgy csinálsz, mintha te gyártottad volna, vagy te tehetnél róla. Ezt külön kiemeltem.
Ezt se emeld ki légy szíves : "csak nem akartam sírni neked, úgy se érek vele semmit" mert van még pár szó mögötte, azért nem a Parlamentbe vagyunk, ott ez a módi. hozzátettem : mert ha kiveszem mit rakok helyére, ezért hogy garanciázol? ezért nem akartam sírni. Nem azért, mert te biztos nem cserézted volna, még ha így is értetted, ez meg sem fordult a fejembe.
Vízpumpát véletlen írtam, kevertem.
Vizem nem ment, csak a repedt hűtő miatt, az már cserélve lett 1 éve, ujjra. És a zárókupak szállt el, nem tartotta a nyomást, az a biztonsági szelep, vagy mi.
Fúl száraz mindenűt,a 2 becsatlakozás is. Néztem mindig ott van a leszáradt fröcskölés elől, a víz meg megy. Kivettem a légszűrő házat, benéztem oldalról, látom csupa vizes ott ami karikázva van, és tiszta trutyis.csak ott az illesztésnél. Onnan verte a venti felé,az meg szórta szét a vizet.Nem sokat, csak ami ott kitud szökni. Azt is elárulom, a régi is szaros volt ott, valamennyi annál is elment ott, csak az nagyon kevés volt. Ezeknek ez a gyári hibája. Ilyen termosztátot, hogy bele van sajtolva,ami a hő hatására elenged, a többi típus szinte mind zárt rendszer.
Ha veszek ujjat, esküszöm körbenyomom ott 2 komponenses hőálló epoxi gyantával. Na akkor engedje.
De a szerkezettel is gond van, mert ha hűlni kezd a víz, nem kezd visszazárni,mondom 180- nál már megbillent a mutató is középről lefelé. 74,75 fokra ment le. De amint egy kicsit odalépek már esik 80,90 közé.Alapba úgy 92,93 fokon áll be.
Azt is megfigyeltem mikor beraktuk télen - ba, 1,2 fokba villámgyorsan felmelegedett, most ugyan azon az útvonalon járok szinte mindig, 25 fokos vízzel indulok, nem 1,2 fokossal, mint télen és nagyon lassan melegszik, esküszöm télen hamarabb felnyomta. Most melegbe többet kell menjek, hogy felmelegedjen. Észreveszem a változást, mivel szinte mindig azon az útvonalon járok.
Mindegy, én nem haragszom, nem tehetsz róla, biztos vagyok benne, ha hívlak kicseréled, mert kajakra látszik, hol van vele a hiba, és látszik, hogy hibás, de a visszaküldés, kiszerelés, addig nem használhatom a kocsit, körülményes. Ezért írtam, hogy nem érek vele semmit.Mivel küldeni nem fogsz egyet, hogy én majd utána küldjem vissza a rosszat, és így egyből lehessen cserélni. Ezért írtam, felesleges az egész.
Ám, ha kicsit nyers voltam ( hozzám híven ) elnézést kérek. De majd holnap befotózok oda, csak hogy lásd miről van szó.
Lefotóztam. Ahova nyilat raktam ott látszik merre veri a vizet a venti, mert pont rá nyomja előre, ami elszivárog a termosztát bekarikázott részén.






anubisz Elküldve: 2012-05-13 13:35 Shop - Alkatrészrendelés -M_attila

Megint az olcsóbb lett a drágább. Múltkor vettem egy termosztátot nálad, berakták, nézem 1 hónap múlva, fogy a hűtővizem állandóan, havi fél liter kb. Néztem jobbra, néztem balra mire észrevettem a vízpumpa hibás. Ahol bele van sajtolva a jeladó ott fossa a vizet. Tiszta trutyi. Mikor megnő a nyomás, nem sokat de engedi a vizet, a venti meg teríti mindenhová. Pont annyit, hogy hetente, 2 hetente töltögethetek a rendszerbe.
Inkább vettem volna a márkaszervizbe 5 ezerrel drágábban, most beállnák,és ingyen kicserélnék gariba. Most vehetek ujjat, és fizethetek újra a ki, be szerelésért.
Ja, és egy kicsit odalépek, már esik a vízfok. 160,180 körül már 95 fokról, lemegy 75 re.
Azóta kezdte mióta berakattam. Már alapból nem üzemel jól, a szivárgás csak hal a tortán, hogy az ismert műsort idézzem. És hiába a 35 fok , elindulok jó pár km kel menjek mire 90 fölé megy a víz.
Kuka az egész. Amúgy egyből kezdte a szivárgást, és a hibás hőfok szabályozást, csak nem akartam sírni neked, úgy se érek vele semmit. Termosztátot hogy garanciázol? addig mit tesz be az ember? De le fogom fotózni, nehogy én legyek a fasz, mert biztos máshol megy a víz, csak itt kamuzok.
Tudom erről nem tehetsz, hisz nem te gyártottad, csak azért írom le, más talán tanul a hibámból. spóroltam,4,5 ezret, most nyúlhatok a zsebbe vagy 30 ezerért. 3,4 hónapja van bent.

Ezen a helyen fossa a vizet, ami pirossal van karikázva.





anubisz Elküldve: 2012-01-27 13:06 Társalgó

Bero írta:
xlzx írta:
hancurozo írta:
ute107 írta:
seta írta:
Mármint ez?



Aha.. ez az. Köszi. Én csak nagyon drágán találtam.

Csak én még húzok rá egy kicsi - sötétítő fóliát...


Náluk is érdemes rákérdezni. Nem vészesek az árak: http://www.autofenyszoro.hu/al...1-01.08.31


igaz jóval drágább,de én ilyenen gondolkodom... nagyon szépen égne helyzetjelzőként is a led az angel mellett http://www.ebay.de/itm/LED-FRO...2a18962ab3


Ez nagyon szép! Facelift előtti sedanhoz is van? Csak,mert én sehol se találtam ledeset belőle!


Vigyázz az ilyen lámpákkal. Borzalmas lesz az autó,ha nincs összhangba vele. Nincs próbadarab,hogy beszereld,és megnézd,hogy mutat vele. Megjön,beteszed,aztán vagy ciki lesz,vagy nem, és megy a Veterára.

anubisz Elküldve: 2012-01-27 12:59 Társalgó

Csak érdekesség. Aki Amerikából rendel. New York rendelés leadva Szerda délelőtt,fizetve kártyával.
Már itt van Pesten,le vámkezelve. Néha a Magyar csomag lassabban érkezik meg.
És menyi helyet bejárt a cucc.



anubisz Elküldve: 2012-01-23 20:57 Termosztát

tomy1228 írta: Szevasztok!

Tettem ma egy 80km utat figyelve a titkos menüben a vízhőfokot,kezdetnek pályán indultam így nagyjából 20km kellet amíg elérte a 72 fokot,nagyjából 20km után város jött tettem 10km és igy bemelegedett kb 82-85 fokig majd egy ujabb tizes után ez már bent a dugóban a város közepén felment 90-94ig!Városban tartotta is ezt a hőmérsékletet (90-92),majd ezután megint pálya következett ahol lement 82-88 ig!Én ezt tapasztaltam összegezve majdnem 40km kellet ahoz hogy 90 fok környékén legyen a motor,ezt okozhatja esetleg az egr termosztát?


Nem tudom a dízelnél, hogy van a melegedés,hőleadás,de szerintem nyitva van az egyik termosztátod. Azért nem melegszik gyorsan,és hűl vissza nagyobb sebességnél. nekem is ez volt,és nem zárt. Nekem be is írta OBD-be a hibát. Nekem volt,hogy 130-nál 92 fok volt,160-nál 84, 200 -nál meg 74 fokra esett.

anubisz Elküldve: 2012-01-23 20:53 Termosztát

BarG írta:
Alesi írta: A lentieken felbuzdulva tettem egy 100km-es utat ugy, hogy kozben a titkos menuben figyeltem a vizhofokot.

Na most, nekem a mutatom gyonyoruen beall kozepre (tavaly lett cserelve EGR termosztat), a homero szerint viszont 82 fok fole nem ment a homerseklet.

Akkor ez most uzemi hofok, vagy nem uzemi hofok? Lehet megadta magat a masik termosztat is?

(tok jo egyebkent, hogy ha a "titkos" menu tenyleg titkos lenne, ezeket az ember nem is tudna...)


A Garminnak van olyan navija, amivel ilyen adatokat lehet menet közben nézegetni. Talán Anubisznak van is ilyenje. Ha meg kell venni a navit, akkor elég komoly a dolog ára, de láttam már másféle dash computereket, amikkel hasonlót lehetne csinálni, csak senki nem tudja megmondani, hogy jó-e az autódra. Egy csomó dolgot lehetne nézni út közben, amikből sokkal hamarabb kiderülne, hogy meg akar dögleni valami az autóban, nem kéne megvárni, míg eszkalálódik a probléma. Dehát nem autógyártói cél a teljes problémamentesség, csak olyan szinten, hogy ne híresüljön el, hogy megbízhatatlan a márka. Abba meg belefér akár néhány komplett motorkatasztrófa is leszakadt pillangószelep, felrobbant turbó, lepusztult befecskendezőszelep miatt.


Több Garmin GPS -hez lehet csatlakoztatni,a lista az oldalon,de csak Garminhez. Én vettem hozzá egy GPS is,mert akartam végre egy komolyat hosszútávra.Menet közben is lehet hibakódot nézni,ellenőrizni,törölni.

anubisz Elküldve: 2012-01-21 21:01 Valaki segítsen

Bero írta: Köszi a tippet,de most akkor mit csináljak? Végül is fogja burát. Gyártsak rá ilyen fém valamit? Szerintem egyenlőre marad így,megvárom hátha nem ázik be így! Ha igen akkor meg kitalálok valamit,bár nem tudom mit Az miért van,hogyha beindítom a kocsit,nem kapcsolom fel a lámpát,de villog pár másodpercig? Utána elalszik. Ez normális vagy lehet a programozás megoldja?


Sajnos a búra levétel,még ép csatival,friss tömítéssel is rizikós,mert akkor is előfordulhat,hogy nem tömít tökéletesen,és párásodik. Rohadt víz minden tehetséges rést,hibát megtalál. Gondolhatod milyen erővel nyomja oda a vizet szakadó esőben,ha mész vagy 100-al. Bepréseli mindenhova.

anubisz Elküldve: 2012-01-21 20:52 Társalgó

Coyote írta:
Coyote írta:
anubisz írta:

Nekem 170 000Ft önrésszel ,0% szélvédőkár önrész opcióval,lopás kizárva 43000 negyedévente.
Úgy ,hogy kedvezményesen,mivel a kötelező is ott lett kötve,így egyben opcióval.


ez azért valljuk be, rengeteg. Egy év alatt kipengetsz 170.000-et, plusz 170.000-ig hozzád se szólnak, ha jól értem (kivéve szélvédő)?

Ez 340.000 Ft - ha simán a párnád alá gyűjtöd, akkor is elég sok mindent meg lehet belőle csináltatni. Konkrétan mit kell összetörni az autón, hogy ez megérje? (most a totálkárt nem számolva)
Ha nem egy, hanem 2-3 évig nem történik semmi, akkor 510, sőt 680.000 Ft megy el ilyen alapon.

csak hogy értsem, kb mennyibe fáj egy E46 sárvédő, lökös és motorháztető?


Na, meg is van, a K&H lett a választott. C0-ban vagyok (asszem), és a féléves díj csak 44.000 Ft, 10% vagy 40.000 Ft önrésszel. Ez semmi, ráadásul teljeskörű. Marha jó, az Allianznál ugyanez 360.000 lett volna... a K&H-nak van "Prémiumautó Kedvezménye".


Ott valami hibádzik. Majd ha megkötötted,addig ne örülj. Lopáskár,50 ezres önrész, hmmm... valahova rosszul ikszelsz,a kalkulátor mindent kidob,de a valóság az más.

anubisz Elküldve: 2012-01-21 17:48 Társalgó

Coyote írta:
RePTaiL írta:
Coyote írta: Jó, hogy említed a cascot! Kötök rá én is asap.


csak oda kell figyelni milyen cascot kötsz meg kinél! de mindenképp jó a casco! ilyen kis "stílű" bankok cascoját tuti nem kötném! Nekem k&h van eddig nem volt vele gond, cimbimnek is itt van és neki fizetett szó meg hepaj nélkül!


Nincs velük tapasztalatom, hálistennek (kopp-kopp). Az előző autómra csak a természeti kár volt benne, havi röhejes 1000 ft-ért, mivel a jégeső felénk gyakori, és kegyetlenül el tud bánni az autóval. A BMW-re teljes körű kéne, de a lopás lehet, hogy kimarad - a BMW embléma miatt rohadt drága rá. Tippeket elfogadok


Nekem 170 000Ft önrésszel ,0% szélvédőkár önrész opcióval,lopás kizárva 43000 negyedévente.
Úgy ,hogy kedvezményesen,mivel a kötelező is ott lett kötve,így egyben opcióval.

anubisz Elküldve: 2012-01-21 17:35 Valaki segítsen

Bero írta:
InsectKiller írta:
Bero írta:
hil írta:
Bero írta:

Az első kettő mondatod értem,de az utolsót nem! Kicsit elfáradtam a mai nem,de nem értem Visszatérve,a lámpabúrát tartó fülek,nem pattantattak be. Hil,szerited ragasszam be vagy így is jó? Tényleg elég jól tart csak nem akarom,hogy párásodjon a belseje!


Szia!
Én azt mondanám, ha már egyszer levetted azt az átlátszó búrát a lámpatestről, akkor azt vissza csak új tömítéssel tenném vissza. A régi már meg van nyomódva, az tömíteni nem fog 100%-ban és nem fogod tudni, mitől is párásodik. Ez csak az én véleményem, én így tenném.




Akkor ez amatőr kérdés lesz,de gyárilag is be van kenve valamivel a lámpabúra és úgy van rápattintva a fülekkel? Milyen tömítő anyagot tanácsolsz? Gondolok itt márkára,névre. Nem értek nagyon hozzá! Még a helyzetjelző körül is be kéne kenni,mert ott vezettek ki az Angel Eyes kábeleit! Oda valami ragasztó anyagot rakjak ? Köszi!!


Szia Bero! Mint tudod, nekem gyári coupe lámpáim vannak, ráadásul kszenonos fajtájú. Amikor megvettük a kocsit, repedt volt a búra, talán mind a 2, (azért is tudtam neked adni a nem használtakat) és alatta a tömítések is cserélve lettek. Én nem vettem észre semmiféle tömítőanyagot magán a gumitömítésen kívül. Azóta már volt szétszedve nem 1x és tökéletesen visszamegy, tehát ha nem 10éves tömítésről beszélünk, ahogyan azt hil is írta, a tömítés csere...Az AE vezetékeit pedig a hátulján a gumi"sapka" alatt lett kivezetve és szerintem nem is engedi be azóta sem a levegőt...


Köszönöm! És milyen tömítést vegyek vagy gumit? És hol,milyet? Vagy valami praktikeres is jó lesz ? Nem sűrűn szoktam cserélni Az baj még hogy sikerült letörnöm egy fület is... Remélem nem lesz baj


A füllel szívni fogsz,már most szólok.Jobb ha nem cserélsz tömítést.Most legalább össze van rágódva. Ha kicseréled nem fogja összehúzni teljesen ahol letört a fül.Egy nagyobb eső és állni fog benne a víz. Sosem szárad ki.Aztán jöhet a szilikonos tömítő töménytelen menyiségben,az meg úgy összeragassza hogy ha cserélni kell a burát,sose bontod ki,ha sikerül,sose tisztítod le róla,akkor meg szintén nem fog tökéletesen tömíteni ez miatt,és kezdheted előröl újra,meg újra,minden beázás után. Úgyhogy ne bontsd meg,csak ha muszáj,ha esetleg beázik,akkor már úgy is mindegy.
Én ugyan így jártam a törött fül miatt,ha másra hallgatsz rá fogsz baszni!! Tanulj az én hibámból. Én csináltam fémből egy összehúzó kapcsot,amit csak rá pattintok,és erősen összehúzza. Aztán majd egyszer le biztosítózom,ugyanis 300 000 egy komplett lámpa,600000 a kettő újonnan, gyári és csak egybe lehet venni,külön csak a búra van.
Ha beázik nehogy el kezd törölgetni. Azonnal vége a foncsornak. Persze minden kis hajlatba megáll a víz,és újra párásodik majd. Marad a hajszárító. Jobb ha megoldod a letört fület,valami megoldással.

anubisz Elküldve: 2012-01-21 17:07 Valaki segítsen

Bero írta: Xenon probléma: Megoldódott Izzó ment ki,vettem két d2s philips-et és működik szépen


Látod,leírtam a Facen a tényállást és nem kellett vitatkozni,hogy mások hozzászólásából alkotok saját véleményt,mert szerepelni akarok,egyes ember szerint