anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2012-01-06 12:44 Társalgó

És azt is elmondom,ha lesz annyi pénzem,M3 ra, alapból fogom eltüntetni a sárvédő beömlőket,már ha annak nincs komoly szerepe,meg egyéb jeleket,aztán ráteszem,hogy 1.6 i
Aztán ha jön egy ilyen Merdzsós,Audis,stb aszfalthuszár feketére égett szőke nővel,és levillog,kicsit ráfagyasztom a mosolyt.
Engem nem érdekel a villogás,hogy lássák milyen a kocsi,az a lényeg,hogy ne lássák,és ha sztárok,beégjenek.
Legjobb lenne egy M5 520d re fabrikálva.

anubisz Elküldve: 2012-01-06 12:35 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Ezt most olvastam

BMW 320i Automata 1999 - 130 000 km
Használói vélemények
Az autó
Évjárat

1999.
Típus

BMW 320i Automata
Felszereltség

Blokkolásgátló [ABS]
Vásárlás éve

2005.
Eladás éve

2006.
Futott km vásárláskor

120 000 km
Futott km most (vagy eladáskor)

130 000 km
Szöveges értékelés
Legjobban tetszett / utáltam
Frenetikus hang, nulla teljesítmény, álomszerűen kényelmes az automata, rendkívül precíz, de rettentően lomha a 15 literes fogyasztás mellett. Rettegtem a városi 1.0-es Swiftektől, mind velem akart gyorsulni. Ilyenkor mindig másfelé néztem elgondolkodó arccal. Már nem bírtam több megrázkódtatást.
BMW-ét csak 2.5-ös motortól felfelé szabad megvenni. Dinamikusabb menetteljesítmény, jelentősen jobb fogyasztás.


Tessék Yellow ez neked való rész,hogy ne nézd le a kisebb motoros kocsikat!!!


Rettegtem a városi 1.0-es Swiftektől, mind velem akart gyorsulni. Ilyenkor mindig másfelé néztem elgondolkodó arccal. Már nem bírtam több megrázkódtatást.


autóvársárlás témában pont erről írtam...


Haláli a duma,mi? Állat egy faszi lehet.

anubisz Elküldve: 2012-01-06 12:34 Társalgó

YELLOW írta: én értem, hogy mit mondotok. nekem is volt máér, hogy saját főnököm Audi-ja után mentem, mert kocsog volt, oszt azt csináltam amit ő. rámentem meg stb. de a hencegést nem értem, főleg, hogy csak úgy a semmiből jön elő. mert ha valaki leírja a saját esetét egy kapcsolódó témában az ok. de így nekem fura. "ez sem tesz jót a BMW-sek megítélésének" én így érzem.
ilyenkor mindigegy kedves sztori jut eszembe. egyszer egy haverom 120L Skodrival vitt haza. megálltunk a lámpánál. túráztatta az autót, mert az alapjárat hidegen nem volt a helyzet magaslatán. ekkor mesélte, hogy előtte két nappal, ugyanígy állt a lámpánál, hasonlóan téve. mellette a külsőben egy Merci, ilyen 190-es forma. véletlen átnézett, az a hülye meg azt hitte versenyezni akar lámpa zöldre vált, jelzem 50-es tábla, Merci kilő, haver megy szépen ahogy kell, nem sokkal utána vasúti átjáró (vagy 3-4 éve) mögötte rendőrök. szépen ki is intették a Mercit. haverom ahogy haladt el mellette, szépen intett neki...
manapság meg nem lehet tudni, anniy civil autóval vannak rendőrök. neki lehet ő leáll veled szívózni, te felveszed a kesztyűt, oszt jól megb@x közúti forgalomban való veszélyeztetés miatt.
lehet bennem van a hiba, de én inkább előzékeny vagyok, próbálom a megítélést az utakon javítani. sokszor el sem hiszik.
ilyen aszfaltbetyárok mindig vannak, mindenhol.
csak a nagyon hülyéket szeretem kioktatni, már amennyire lehet egy 1.8-assal. de nem dicsekedek vele így.


Az jobb ha azt gondolják? (nézd ezt a faszt,még nagy BMW aztán szarrá aláztuk egy zsigulival. ezek mind buzik )
Minden csak nézőpont kérdése. Főleg hogy mostanában szinte mindig csak 80 al megyek,pályán meg 130, nyugisan,nó trafi para, meg kevesebbet eszik, erre jön egy ilyen fasz,és lenyom az útról.
Szerintem akkor égetem a BMW-seket ha ezt hagyom, nem pina van alattunk.
Tudod miért rossz a megítélés? nem azért mert néha kicsit versenyzel. A levillogások,a lökhárító összeérős követési távolság,( lenyomom az útról ) meg a BMW roki parkolások, X5 stb.. ne soroljam.

anubisz Elküldve: 2012-01-06 12:27 Társalgó

Ezt most olvastam

BMW 320i Automata 1999 - 130 000 km
Használói vélemények
Az autó
Évjárat

1999.
Típus

BMW 320i Automata
Felszereltség

Blokkolásgátló [ABS]
Vásárlás éve

2005.
Eladás éve

2006.
Futott km vásárláskor

120 000 km
Futott km most (vagy eladáskor)

130 000 km
Szöveges értékelés
Legjobban tetszett / utáltam
Frenetikus hang, nulla teljesítmény, álomszerűen kényelmes az automata, rendkívül precíz, de rettentően lomha a 15 literes fogyasztás mellett. Rettegtem a városi 1.0-es Swiftektől, mind velem akart gyorsulni. Ilyenkor mindig másfelé néztem elgondolkodó arccal. Már nem bírtam több megrázkódtatást.
BMW-ét csak 2.5-ös motortól felfelé szabad megvenni. Dinamikusabb menetteljesítmény, jelentősen jobb fogyasztás.


Tessék Yellow ez neked való rész,hogy ne nézd le a kisebb motoros kocsikat!!!


Rettegtem a városi 1.0-es Swiftektől, mind velem akart gyorsulni. Ilyenkor mindig másfelé néztem elgondolkodó arccal. Már nem bírtam több megrázkódtatást.

anubisz Elküldve: 2012-01-06 12:21 Társalgó

RePTaiL írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta: Tegnap megbüntettem agy nagy arc SEAT-ost. Valami tuningcsoda lehetett,megültetve,csoda kipufogó. Tökölt előttem a Városba,kielőztem ,aztán később nagy agresszívan visszaelőzött. Na mentem utána,kiértünk a városból. Már sötét volt.
Mentem utána,vagy 10 méterre. Mondom,nem előzőm ki,az olyan piti dolog. Meghagyom neki az előnyt,ha indul nekilépek
Egyszer csak elkezdi nyomni, fekete gőzfelhő a pufogóból,valami dízel csoda lehetett,az erősebb fajtából,mert nagyon ment.
Persze,hogy elől ment,és az alacsony fordulaton a nyomaték a dízelnek,előnybe volt, meg azt se tudtam így mikor indul,na meg a kézi váltó.
Nekiléptem,a seggébe. Nyomja ám már 160,180 aztán úgy 190-nél kielőztem nyomom,már 200,220 jön mögöttem, 230 na akkor elfogyott az autója,vagy a bátorság
Országúton,nedves úton,kocsik,enyhe kanyarok. Kaka lett neki,és elgyengült az erőgép is.
Később lassítottam, ő is. Döcögött még utánam egy darabig 100 al,aztán villantott,és kielőzött, szégyenszemre,mikor engedtem. Utána már nem volt aszfaltbetyár,szépen végig kocogta az utat előttem.
Gondolta,lemezfelnik,205 télivel,koszosan, valami lepukkant 1.6 benzines, jól megszopat.
Hát,többet nem fog E46- al birkózni,nehogy megint beégjen
Ha még tudta volna a 300 000km ami a kocsiba van,és automata.
Bár az övé is ment szépen. Méltó ellenfél volt.
Valami Seat leon,volt. Szegény pára.


őszinte legyek? te sem voltál különb tőle!
nem riszpektálom a dolgot...
valószínű ő meg a fordítottját meséli el a saját fórumukon...
az meg valszeg 1.9-es dízel lehetett szóval anniyra nem nagy szám a 30i-vel lenyomni...
de te tudod.


Aj, Yellow, te semminek nem tudsz örülni? Szinte gondoltam te fogsz először beszólni,bár azt hittem az 1.6 duma miatt. Ő, még annyit, az hogy 1.9 mit számít,ha akkora a nyomaték,mint az enyémbe,vagy lehet több. Főleg ha bele van téve chiptuning,még vagy 40,50 Le. Ahogy kinézett,és ahogy füstölt,biztos lehetsz benne,hogy tekerve volt a motor.
2. Ha láttad volna hogy előzött rám, nem ezt mondanád. Majdnem lehúzta a festéket a kocsiról. Olyan ráalázós,súrolós előzés, ( na menj már innen a faszba,mit akarsz nekem itt,típusú előzés.)
Az a típus,aki levillog a pályán ha utolér,mikor 130 al egy kamiont előzöl,látja,hogy csak a kamion alá mehetsz. Azoknak szoktam befékezni. Utána lenyugszanak.
Ja,csak hogy tisztába legyél,odaálltam már 635 nek is. Az is kemény volt,aztán elfogyott a bátorság. Esze nem volt rá,hogy végsebességbe,az övé is csak annyit megy mint az enyém,ha nincs kiütve.
Minek nézel,valami hülyének,hogy nekiállok Trabantokkal versenyezni?
Ő akart alázni,hát én nemszeretem ha aláznak,csak úgy minden ok nélkül.
Te lehet félreállsz,ha letolnak,rád húznak,szőke szopóval az oldalukon,én nem.
Különben akkor 2-es Golfal járnék.
Vagy úgy gondolod,néha ez nem fér bele,egy kis verseny? Milyen Fan vagy?
Mi lenne ha M3-od lenne. Azzal is tötyögnél? Ja persze,gokardpályán autóznál vele, hagyjuk már.


Adom a pontot anubisz, én se szeretem ha mindenféle csilli villi agyontuningolt autó ahogy mondod olyan alázós előzést csinál! Azt valahogy én se tudom szó nélkül hagyni meg hát nem is azért vettem BMW-t h alázósan előzgessenek


Amúgy meg Cupra nyomatéka Maximális forgatónyomaték 320 Nm (ha nincs húzva a motor )
Az enyémnek meg 300 .És automata. Miről beszélünk.
1800,2000 től úgy megy mint az állat. Enyémnek meg 4,5 5500 körül adja le a maximumot.
Addig elhúz a picsába. Miről beszélsz. 1.9 meg a többi. Hogy 3000 a motor mit sem ér,max a végsebesség. de a Cupra is tudja a 220 at, ismétlem ha nincs pörgetve a motor.

anubisz Elküldve: 2012-01-06 12:05 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Tegnap megbüntettem agy nagy arc SEAT-ost. Valami tuningcsoda lehetett,megültetve,csoda kipufogó. Tökölt előttem a Városba,kielőztem ,aztán később nagy agresszívan visszaelőzött. Na mentem utána,kiértünk a városból. Már sötét volt.
Mentem utána,vagy 10 méterre. Mondom,nem előzőm ki,az olyan piti dolog. Meghagyom neki az előnyt,ha indul nekilépek
Egyszer csak elkezdi nyomni, fekete gőzfelhő a pufogóból,valami dízel csoda lehetett,az erősebb fajtából,mert nagyon ment.
Persze,hogy elől ment,és az alacsony fordulaton a nyomaték a dízelnek,előnybe volt, meg azt se tudtam így mikor indul,na meg a kézi váltó.
Nekiléptem,a seggébe. Nyomja ám már 160,180 aztán úgy 190-nél kielőztem nyomom,már 200,220 jön mögöttem, 230 na akkor elfogyott az autója,vagy a bátorság
Országúton,nedves úton,kocsik,enyhe kanyarok. Kaka lett neki,és elgyengült az erőgép is.
Később lassítottam, ő is. Döcögött még utánam egy darabig 100 al,aztán villantott,és kielőzött, szégyenszemre,mikor engedtem. Utána már nem volt aszfaltbetyár,szépen végig kocogta az utat előttem.
Gondolta,lemezfelnik,205 télivel,koszosan, valami lepukkant 1.6 benzines, jól megszopat.
Hát,többet nem fog E46- al birkózni,nehogy megint beégjen
Ha még tudta volna a 300 000km ami a kocsiba van,és automata.
Bár az övé is ment szépen. Méltó ellenfél volt.
Valami Seat leon,volt. Szegény pára.


őszinte legyek? te sem voltál különb tőle!
nem riszpektálom a dolgot...
valószínű ő meg a fordítottját meséli el a saját fórumukon...
az meg valszeg 1.9-es dízel lehetett szóval anniyra nem nagy szám a 30i-vel lenyomni...
de te tudod.


Aj, Yellow, te semminek nem tudsz örülni? Szinte gondoltam te fogsz először beszólni,bár azt hittem az 1.6 duma miatt. Ő, még annyit, az hogy 1.9 mit számít,ha akkora a nyomaték,mint az enyémbe,vagy lehet több. Főleg ha bele van téve chiptuning,még vagy 40,50 Le. Ahogy kinézett,és ahogy füstölt,biztos lehetsz benne,hogy tekerve volt a motor.
2. Ha láttad volna hogy előzött rám, nem ezt mondanád. Majdnem lehúzta a festéket a kocsiról. Olyan ráalázós,súrolós előzés, ( na menj már innen a faszba,mit akarsz nekem itt,típusú előzés.)
Az a típus,aki levillog a pályán ha utolér,mikor 130 al egy kamiont előzöl,látja,hogy csak a kamion alá mehetsz. Azoknak szoktam befékezni. Utána lenyugszanak.
Ja,csak hogy tisztába legyél,odaálltam már 635 nek is. Az is kemény volt,aztán elfogyott a bátorság. Esze nem volt rá,hogy végsebességbe,az övé is csak annyit megy mint az enyém,ha nincs kiütve.
Minek nézel,valami hülyének,hogy nekiállok Trabantokkal versenyezni?
Ő akart alázni,hát én nemszeretem ha aláznak,csak úgy minden ok nélkül.
Te lehet félreállsz,ha letolnak,rád húznak,szőke szopóval az oldalukon,én nem.
Különben akkor 2-es Golfal járnék.
Vagy úgy gondolod,néha ez nem fér bele,egy kis verseny? Milyen Fan vagy?
Mi lenne ha M3-od lenne. Azzal is tötyögnél? Ja persze,gokardpályán autóznál vele, hagyjuk már.

anubisz Elküldve: 2012-01-06 11:33 Társalgó

Tegnap megbüntettem agy nagy arc SEAT-ost. Valami tuningcsoda lehetett,megültetve,csoda kipufogó. Tökölt előttem a Városba,kielőztem ,aztán később nagy agresszívan visszaelőzött. Na mentem utána,kiértünk a városból. Már sötét volt.
Mentem utána,vagy 10 méterre. Mondom,nem előzőm ki,az olyan piti dolog. Meghagyom neki az előnyt,ha indul nekilépek
Egyszer csak elkezdi nyomni, fekete gőzfelhő a pufogóból,valami dízel csoda lehetett,az erősebb fajtából,mert nagyon ment.
Persze,hogy elől ment,és az alacsony fordulaton a nyomaték a dízelnek,előnybe volt, meg azt se tudtam így mikor indul,na meg a kézi váltó.
Nekiléptem,a seggébe. Nyomja ám már 160,180 aztán úgy 190-nél kielőztem nyomom,már 200,220 jön mögöttem, 230 na akkor elfogyott az autója,vagy a bátorság
Országúton,nedves úton,kocsik,enyhe kanyarok. Kaka lett neki,és elgyengült az erőgép is.
Később lassítottam, ő is. Döcögött még utánam egy darabig 100 al,aztán villantott,és kielőzött, szégyenszemre,mikor engedtem. Utána már nem volt aszfaltbetyár,szépen végig kocogta az utat előttem.
Gondolta,lemezfelnik,205 télivel,koszosan, valami lepukkant 1.6 benzines, jól megszopat.
Hát,többet nem fog E46- al birkózni,nehogy megint beégjen
Ha még tudta volna a 300 000km ami a kocsiba van,és automata.
Bár az övé is ment szépen. Méltó ellenfél volt.
Valami Seat leon,volt. Szegény pára.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 17:12 Motorolaj

Bero írta: Na akkor mi a f.szt csináljak? Tényleg egy minimálisat kellene csak után tölteni! 10-40 és mondjuk mobil 1?


Na ezért nem érdemes olaj témához kommentálni,meg kérdezned sem. Valaki mindig okosabb. Másnak meg nem eszi a Castrolt.
Amúgy meg tökmindegy milyen márkát használsz majd. Csak utánatölteni kell,nem komplett olajcserére. Tanulság,hogy mindig 2 literrel több olajat rendelj. Úgy is fogy valamennyi,és tölteni kell rá.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 15:21 Motorolaj

Bero írta:
anubisz írta:
Bero írta: Az én kérdésemre ötlet?


Nem kel ezt dramatizálni. 5-40 est vegyél,azzal biztos jó,ha töltesz rá. Volt már ,hogy nekem is elfogyott,és bizony már nem sok volt cseréig,és csak kevés kellett bele.
Így vettem a Tescóba MOL-os olajat, 5-30 ast,persze drágább volt mint a BMW olaj. Úgy 2900 volt ha jól emlékszem. Persze én tudtam milyen viszkós van benne. Semmi nem lesz,ha kicsit más viszkózust teszel bele.


Hát,de nekem sok van még az olajcseréig,mert kb max fél éve cseréltem! Márka esetleg? És köszi a segítséget!


Hát ha sok van még,az más.Akkor többet kel majd rátölteni. 5-40 nyugodtan, úgy is tél van.
Márka,most mit mondjak,úgy is lesz aki űber jobb olajat mond. Ha én lennék,Castrolt tennék bele.És mindjárt írnak a hamisítás mániások végén elküldenek a gyárba,hogy ott vegyél.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 15:14 Motorolaj

Bero írta: Az én kérdésemre ötlet?


Nem kel ezt dramatizálni. 5-40 est vegyél,azzal biztos jó,ha töltesz rá. Volt már ,hogy nekem is elfogyott,és bizony már nem sok volt cseréig,és csak kevés kellett bele.
Így vettem a Tescóba MOL-os olajat, 5-30 ast,persze drágább volt mint a BMW olaj. Úgy 2900 volt ha jól emlékszem. Persze én tudtam milyen viszkós van benne. Semmi nem lesz,ha kicsit más viszkózust teszel bele.

Persze,még meg kérdezhetsz 20 embert,biztos lesz aki,ezt tudományosan is levezeti neked.
Azoknál valami nem stimmel Bármilyen viszkósat teszel bele,ilyen kis menyiségben,amivel utánatöltesz,szinte semmit nem dominál.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 14:26 Társalgó

YELLOW írta:
anubisz írta: Ezt nem bírom szó nélkül. Tudjátok,ha ennyi az okos ember,vágják a Bank dolgokat,videókon mindenki fossa mit kel,és hogy csinálni,miért nem lesznek politikusok,és csinálják. Persze a kibicnek semmi nem drága.


szerinted miért pont azok a politikusok, mint akik?
szó volt egy olyan kormány létrehozásáról amiben szakemberek vannak. vajon miért lett elvetve?

Ha akkora szakember,miért nem lesz politikus.Miért nem akarja megváltoztatni a világot?
A Zöldek pofáznak,de kocsival,busszal,repülővel járnak.
Globalizáció stb.. de az új mikró,plazmatévé,új kocsi,ruha,hifi az kell nekik.
Na az Olaj!! Ne eregess széndioxidot,de a villany,gáz, stb.. kell a lakásba nekik.
Mocskos nagyhatalmak,mit csinálnak az olajért.. de ha nincs olaj,lázad mindenki mert drága a benzin,nem biciklivel megy Miskolcról Pestre. Ugatnak,de a benzin mindig legyen,és ha lehet olcsón,vagy ingyen.
Amíg szegény vagy mindenért lázadsz,de ha meggazdagodsz,akkor már nem érdekel a bankrendszer kizsákmányolása.
Pofáznak a sok Plázáért,de ha lehet a bolt,és minden lehetőleg itt legyen az ajtó előtt,hogy csak 10m keljen sétálni,vagy inkább hozzák lakásra a cuccokat.
ÉS PERSZE SENKI NEM AKAR ELKÖLTÖZNI EGY SZIGETRE NÁDKUNYHÓBA, HOGY OTT ÉLJEN ZÖLDEN MINDEN NÉLKÜL.Le is fosnák magukat,mindennap halászni kéne. Csak fossák a szöveget,hogy kéne élni,de ők pont nem azt teszik.
Szóval sorolhatnám,mi lázadunk,mert csórók vagyunk,ha lenne 500 milliód,akkor minden tetszene,és Hapy. Ez a nagy büdös igazság. Kit érdekel akkor,hogy kit,és miért Globalizálnak valakik.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 14:11 Motorolaj

RePTaiL írta:
anubisz írta:
RePTaiL írta:
anubisz írta: Megfigyeltem,mikor új az olaj alig eszi,most hogy már mentem vele vagy 12,15 ezret igen kezdi eszegetni,gondolom már jól fel van hígulva minden szarral,benzin,stb.. az utolsó 6,8 ezerbe biztos megeszik vagy másfél litert. Mondjuk az enyémbe már több mint 300 ezer van.
Hozzáteszem a kocsi egyáltalán nem ereget extrém füstöt,kipufogó,gyertyák gyönyörűek. Ennyi mégis elmegy.


Nah én ezért szoktam cserélni 10 ezrenként mindig! Tudom sokan hüly3ségnek tartják, de én úgy vagyok vele, hogy évi kb. 20 ezret megye ezáltal évi 2x nekem belefér az olajcsere!


Én nem. Kocsit használni kel,nem fogom ennyire túllihegni. ,ha már csak 800km mutat cseréig,én akkor cserélek. Mostanában, amúgy is visszavettem a sebességből. Én sokat járok,nem fogok 10 ezrenként 30 ezret kidobni. Mérnökök kitalálták a BMW nél az intervallumot,én nem fogom megfelezni, talán ha új kocsim lenne,5000-rel előbb cserélnék,de így nem dramatizálom annyira.


Persze mindenkinek szíve joga akkor cserélni mikor akarja és úgy gondolja, engem az nyugtat meg ha 10.000 km-ként ledobok mindent róla (nem is olyan vészes összeg)! Igen a német precíz mérnökök kitalálták az az intervallunot ami jó a kocsinak, de én egy kicsit pesszimista is vagyok! Elsősorban a román olajjal kapcsolatban (lehet ez ügyben bennem van a hiba de nem bízok a román cuccokban )


Sok BMW tulaj Márkaszervizben cseréltet olajat,mindent.Ott meg 100 ezer egy olajcsere mindennel együtt. Szóval érted.Nem fogják megfelezni a 25,30 ezres intervallumot,az biztos. Főleg amíg a Garancia miatt csak a Márkaszervizbe lehetett ilyeneket elvégeztetni. Ez már megváltozott.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 14:07 Társalgó

Ezt nem bírom szó nélkül. Tudjátok,ha ennyi az okos ember,vágják a Bank dolgokat,videókon mindenki fossa mit kel,és hogy csinálni,miért nem lesznek politikusok,és csinálják. Persze a kibicnek semmi nem drága.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 13:40 Motorolaj

RePTaiL írta:
anubisz írta: Megfigyeltem,mikor új az olaj alig eszi,most hogy már mentem vele vagy 12,15 ezret igen kezdi eszegetni,gondolom már jól fel van hígulva minden szarral,benzin,stb.. az utolsó 6,8 ezerbe biztos megeszik vagy másfél litert. Mondjuk az enyémbe már több mint 300 ezer van.
Hozzáteszem a kocsi egyáltalán nem ereget extrém füstöt,kipufogó,gyertyák gyönyörűek. Ennyi mégis elmegy.


Nah én ezért szoktam cserélni 10 ezrenként mindig! Tudom sokan hüly3ségnek tartják, de én úgy vagyok vele, hogy évi kb. 20 ezret megye ezáltal évi 2x nekem belefér az olajcsere!


Én nem. Kocsit használni kel,nem fogom ennyire túllihegni. ,ha már csak 800km mutat cseréig,én akkor cserélek. Mostanában, amúgy is visszavettem a sebességből. Én sokat járok,nem fogok 10 ezrenként 30 ezret kidobni. Mérnökök kitalálták a BMW nél az intervallumot,én nem fogom megfelezni, talán ha új kocsim lenne,5000-rel előbb cserélnék,de így nem dramatizálom annyira.

anubisz Elküldve: 2012-01-05 13:26 Motorolaj

Megfigyeltem,mikor új az olaj alig eszi,most hogy már mentem vele vagy 12,15 ezret igen kezdi eszegetni,gondolom már jól fel van hígulva minden szarral,benzin,stb.. az utolsó 6,8 ezerbe biztos megeszik vagy másfél litert. Mondjuk az enyémbe már több mint 300 ezer van.
Hozzáteszem a kocsi egyáltalán nem ereget extrém füstöt,kipufogó,gyertyák gyönyörűek. Ennyi mégis elmegy.