anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-12-19 19:24 Szélvédő II. Újraragasztás,

kempelen írta:
anubisz írta:
kempelen írta: Urak!

A szélvédő nem a szélvédős szakember balfaszsága vagy ügyessége miatt reped meg (hacsak tényleg nem olyan suta amatőr), hanem a karosszériában lévő feszültség miatt amit az autóban kialakul egy baleset vagy csak az évek múlása miatt.
Olyan szakembert aki azt ígéri hogy 100%-ra tuti kiveszi úgy a szélvédőt, hogy nem reped meg nem fogtok találni sehol.

Olyan szélvédőst biztos találni aki a legjobb tudása szerint és a legjobb szerszámokkal szedi ki az üveget, de az sem ad 100% bizonyosságot arra hogy egyben kijön az üveg, így mindig lesz esély arra, hogy megszalad az üveg.

Ráadásul az már most borítékolható hogy ha az üveg egyben ki is jön szükség lesz egy új szélvédő gumi keretre és az sem mindig olcsó...

Első szélvédőről beszélgetünk most, nem ragasztott oldalüvegről.

Van ott valami,de nem figyeltem. Azt hittem úgy gondolod,hogy gumikeretbe van ágyazva mint régen. Azt nem láttam,hogy szedik ki,csak mikor visszarakják. Én inkább nem kockáztatok,inkább kiverem a picsába.Cascóm is van 0%-os szélvédőkárra kötve,úgyhogy teljes árat fizetik.Ha szétrepesztik,ott már nem tudok kavarni.



Itt valami nem stimmel. Ha gumis lenne nem aggódna senki.Az a gond,hogy ragasztva van és úgy kéne kiszedni.Miért,a te E46 nak nem ragasztott az első üvegje?


Az enyém is ragasztott, mi ezzel a baj?

A te szélvédőd körül nincs talán gumi?

Ha azt vágják, nehogy azt hidd, hogy elötte kiszedik neked és majd visszateszik. Főleg hogy a szélvédőragasztó azt is fogja jó esetben.


anubisz Elküldve: 2011-12-19 18:45 Olajzabálás

YELLOW írta:
jons írta:
anubisz írta:
Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.


OFF
Nekem is olyan a hangulatom, mint egy darab szarnak... pedig szépen esik a hó, jó meleg van idebenn és mégis...
OFF



nyomás kifelé ha esik a hó


Esik ott a hó? de jó neked,én imádom. Mennék is autózni éjjel. Imádok hóba száguldozni.
Itt a sok bohóc,a dzsipókkal 30 al totyognak.Wartburg való nekik.Azokat szoktam alázni.

anubisz Elküldve: 2011-12-19 18:42 Termosztát

csavargo írta:
anubisz írta:
YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.


Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox


termosztáton kivül más nem lehet mivel ha vizpumpa akkor forralná mivel nem keringet egyszerüen nyitva marad a termosztátod milyen a gépsárkány? diesel? abba van mégegy termosztát!


1 hónapja cseréltem. Mitől lenne nyitva? akkor lassan melegedne a vizem,az megy reggel gyorsan felmelegszik. Csak nagy sebességnél hűl vissza. 160 felett. Hibakódom sincs,mikor nem zárt rendesen,akkor írta a hibát minden indítás után.Azért lett cserélve,mert nehezen melegedett a motor,úgyhogy van hasonlítási alapom,úgy jártam vele vagy fél évig.

anubisz Elküldve: 2011-12-19 18:01 Olajzabálás

hil írta:
anubisz írta:
jons írta:
Kempapa írta: Sziasztok!
Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym
Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.
Üdv,
Kálmán


Adalék helyett inkább ezt próbáld meg:
Valvoline MaxLife Synthetic SAE 5W-40


Már a kérdés se releváns. Olaj szivárgás,folyás általánosan értelmezve,valahol szivárog az olaj ( karter,szelepfedél,látható szivárgás ,olajos motorblokk,olajszűrő stb..) ott meg tömítést kel cserélni,nem adalékot rakni a motorba.
Persze ha zabálja a motor az olajat, az is egyfajta szivárgás,de a kettő nem mindegy.
Akkor azt írd,hogy eszi az olajat,ne azt higgye az ember,hogy valahol olajos a blokkod aztán kész.Na mindegy,hosszú...
Tényleg sokan kérdezni se tudnak értelmesen. Nem mindegy befelé szivárog valami,vagy kifelé,és ezt hol teszi.Főleg a folyás,hamar elmenne a 8 liter olaj,ha már folyna befelé,vagy kifelé?
Elnézést,ha kicsit nyers voltam.




Szia!
Azért egy frissen regisztráltnak az első kérdésére talán nem ilyen választ kéne adni!
Bocs, ha durva voltam....... Ha visszaolvasol kezdő korodig, akkor ott is lehetne találni értelmetlen kérdést.
Szerintem az adalék semmit nem ér, ki kell cserélni az eresztő tömítést, szimmeringet. Ha meg nagyobb a baj, akkor a hibás alkatrész. Én azt az adalékot nem tenném bele.






Igazad van.Írtam is hogy elnézést,de már nem akartam az első gondolatom,manikűrözni utána.Talán kicsit belevittem az aktuális hangulatom.

anubisz Elküldve: 2011-12-19 17:09 Szélvédő II. Újraragasztás,

kempelen írta: Urak!

A szélvédő nem a szélvédős szakember balfaszsága vagy ügyessége miatt reped meg (hacsak tényleg nem olyan suta amatőr), hanem a karosszériában lévő feszültség miatt amit az autóban kialakul egy baleset vagy csak az évek múlása miatt.
Olyan szakembert aki azt ígéri hogy 100%-ra tuti kiveszi úgy a szélvédőt, hogy nem reped meg nem fogtok találni sehol.

Olyan szélvédőst biztos találni aki a legjobb tudása szerint és a legjobb szerszámokkal szedi ki az üveget, de az sem ad 100% bizonyosságot arra hogy egyben kijön az üveg, így mindig lesz esély arra, hogy megszalad az üveg.

Ráadásul az már most borítékolható hogy ha az üveg egyben ki is jön szükség lesz egy új szélvédő gumi keretre és az sem mindig olcsó...

Első szélvédőről beszélgetünk most, nem ragasztott oldalüvegről.





Itt valami nem stimmel. Ha gumis lenne nem aggódna senki.Az a gond,hogy ragasztva van és úgy kéne kiszedni.Miért,a te E46 nak nem ragasztott az első üvegje?

anubisz Elküldve: 2011-12-19 14:29 Szélvédő II. Újraragasztás,

vin99 írta: Sziasztok, mivel nem működik az előző szélvédős topic, ezért merészeltem egy újat nyitni.
E90 első szélvédőt újra be kell ragasztani mert enyhén beázik. Tudtok javasolni valami megbízható embert aki kiveszi és vissza is rakja anélkül hogy nem akarna új szélvédőt rámsózni? (mert ezt megprepesztheti a kivételnél) A mostani hibátlan állapotú.


Erre kíváncsi leszek,neked hogy sikerül,mert enyémet is ki kéne venni. Én is attól félek,hogy megrepesztik,akkor meg szívás. Már azon gondolkoztam,dobok rá egy követ inkább,aztán szerzek betétlapot,és legalább lesz új,mint széttörik kivétel közben,és vehetek 70 ért egyet.Úgy is már van rajta pár kavics nyom.

anubisz Elküldve: 2011-12-19 13:17 Termosztát

YELLOW írta:
anubisz írta:
Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.




azt mondjuk nem írtad, hogy te valamilyen másik műszeren nézed. lehet az tök hülyeséget mutat. nézd meg a titkos menüben is. a másik, hogy mennyél huzamosabb ideig 200-al ha tudsz, aztán majd vissza melegszik az. ugya a leírásból, nem derül ki sok minden.


Mért mutatna hülyeséget? OBD re van kötve,ugyan azt a jelet kapja minden műszer. 35000,meg 100 000 a GPS kijelző. Garmin nem egy Kínai márka.
http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd
de van az albumomba is videó róla.
Mchlaren F1 el kicsit megjárattam a rázóköveket xBox

anubisz Elküldve: 2011-12-19 13:05 Olajzabálás

jons írta:
Kempapa írta: Sziasztok!
Egy kérdés miatt regisztráltam igazából, remélem kapok segítséget. Az lenne a kérdésem, hogy olajszivárgás/folyás miatt próbálkoztatok-e már hasonló megoldással: http://t7.hu/oym
Elnézést, ha nem 100%-ban vág ide, de ez volt a legrelevánsabb (BMW-s) közösség.
Üdv,
Kálmán


Adalék helyett inkább ezt próbáld meg:
Valvoline MaxLife Synthetic SAE 5W-40


Már a kérdés se releváns. Olaj szivárgás,folyás általánosan értelmezve,valahol szivárog az olaj ( karter,szelepfedél,látható szivárgás ,olajos motorblokk,olajszűrő stb..) ott meg tömítést kel cserélni,nem adalékot rakni a motorba.
Persze ha zabálja a motor az olajat, az is egyfajta szivárgás,de a kettő nem mindegy.
Akkor azt írd,hogy eszi az olajat,ne azt higgye az ember,hogy valahol olajos a blokkod aztán kész.Na mindegy,hosszú...
Tényleg sokan kérdezni se tudnak értelmesen. Nem mindegy befelé szivárog valami,vagy kifelé,és ezt hol teszi.Főleg a folyás,hamar elmenne a 8 liter olaj,ha már folyna befelé,vagy kifelé?
Elnézést,ha kicsit nyers voltam.


anubisz Elküldve: 2011-12-19 12:47 Termosztát

Coyote írta:
anubisz írta: Ez normális,hogy megyek 130-al 91 fok a víz,aztán adom neki a pályán,ma odaléptem 7 fokba 180- 91-ről 75fokra lement a vizem,nyomom 200- már 72 fok.Mondom 230-nál már 50 fok lesz
200-nál már meg is billent a mutató kicsit lefelé.7 foknál ennyit visszahűl a kocsi? mi lenne -15 fokba? 1 hónapos termosztát van benne.Basszus,nem hogy melegedne pár fokot ekkora teljesítményen,még lehűl a picsába. 160-már 80 fokig esik.
De jó,nyáron nem kel klíma,csak gyorsan kel menni,és lefagy a motor.


ha a termosztátod lenne szar, akkor fordítva lenne, nagy sebességnél tudna melegedni. Mondhatnánk, hogy a menetszél okozta hűlés ilyen hatékony, de szerintem a 7 fok még messze nem szélsőséges... Esetleg vízpumpa? Teszi a dolgát rendesen vajon?

Nem is a hűlés a fura, hanem a 91 fokos víz 130-nál. Mit keres az ott?


Miért? menyinek kéne lenni? a mutatóm az tökéletesen áll. Az ingadozást a műszeren látom, ami az OBD-ről hozza a jelet. Mutató csak akkor mozdul lefelé,ha 72,75 alá esik a víz.Nekem mindig 89,93 között van a vizem,de leginkább 91 fokon áll. Új hűtőm van ( 1 éves ) új csövek, uj termosztát 1 Hónapos. vízpumpám is volt cserélve talán 2 éve.Mi lenne a vízpumpával? akkor melegedne a motor,mert nem tekerné a vizet rendesen.Vagy szét kopna és eresztene.
7 fokot a külső hőmérsékletre írtam, 91 fokról 200 nál 70,72 fokra az már nem 7 fok különbség. az már 20,21 fok. és mondom 200 nál.


anubisz Elküldve: 2011-12-18 21:46 Valaki segítsen

Bero írta:
laci320d írta:
Bero írta:
laci320d írta: Üdv mindenki!

Tudna nekem valaki segíteni abban, hogy hol tudnak légzsákot kikapcsolni, az anyós ülésnél lévőket szeretném kikapcsoltatni.
Előre is köszönöm!


Géppel ki lehet ütni,de nem épp ajánlott dolog a légzsákkal babrálni! Amúgy is,ha gyerek miatt kell akkor nekik (szerintem) hátul a helyük


Köszönöm a nagyérdemű hozzászólást. Gondolom gyakorló kétgyermekes apuka vagy.
Ültess egy 3 hetes csecsmőt, egy 1,5 éves most fedezem fel a világot gyerkőc mellé. felügyelet nélkül. Azzal meg főképp nagyot mondtál hogy nem érdemes babrálni vele.


Hát figyelj,te kérdeztél én tök normálisan válaszoltam. Tényleg géppel kell kiütni,diaggal,de ennél többet én se tudok mondani,keresned kell egy szakit aki modicol vagy egy szerelőt aki kiüti. Ezzel a válasszal nem tudom mi a bajod. Nővérem sokszor hagyja itt a két gyerkőcét Szolnokon és ilyenkor én viszem őket mindenhova és mindig csakis hátra ültetem őket. az egyik most 3 éves a másik most 1 éves. Bekötöm őket,aztán ha bömbölnek akkor bömbölnek sok kárt nem tudnak csinálni. Próbáltam kaját adni nekik,cumit,játékot stb így ha előre ültetem őket se sokat tudok segíteni akkor miért ne ülhetnének hátra? Miért nem érdemes babrálni vele? Hát mondjuk,ha kikapcsolod az anyós ülésnél a légzsákot,hogy ne nyíljon és mondjuk ha nem a gyerkőc lesz elől,hanem pl beül valaki az anyós ülésre és ne adj isten valami baj történik akkor nincs légzsák. Ezért írtam,hogy nem érdemes babrálni vele,mert sajnos nem egy kapcsolóval lehet ki-be kapcsolni,csak géppel,de akkor úgy is marad. Amúgy írtam,hogy SZERINTEM. Köszike



( és mondjuk ha nem a gyerkőc lesz elől,hanem pl beül valaki az anyós ülésre és ne adj isten valami baj történik akkor nincs légzsák.)
ez meg a másik.Be kel építtetni egy kapcsolót,biztos meg lehet oldani az űrkorszakban,és addig kikapcsolni amíg a gyerek ül ott. Ennyi a képlet.Rengeteg kocsinál már kikapcsolható.

Arról nem is beszélve,az meg megy a sittre aki kiköttette,és valaki meghal miatta.Erről már volt itt szó.Valaki írta,hogy csak ha papírt írsz alá akkor kötik ki szákszervizben.Saját felelősségre,bár én ezen is csodálkozom. Ki mer bevállalni ilyet?....

anubisz Elküldve: 2011-12-18 19:56 Műszerfal kijelzés

BarG írta:
anubisz írta:
BarG írta:
anubisz írta: Elmondom,én mentem tempómat 130 pálya,egyszer csak bevillant nekem is,úgy egyből menet közben lekértem a kódot,mert van egy ilyenem rajta (http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd ) és nekem szegény keveréket írt be,valszinü a tömegmérő adott rossz jelet,lehet kosz,vagy olaj mehetett rá a sport légszűrőből. Menet közben töröltem a hibát,azóta se jött elő.Nem biztos,hogy valami komoly gond lehet.Nekem is ugyan úgy írta be mint neked.Persze dízelnél sok minden más.


Egy ilyen kütyüt én is szeretnék, csak nem Garminnal, hanem mondjuk az iGo mellé. De nincs, vagyis vannak bizonyos dash computerek, most is várom, hogy egy illető nyilatkozzon arról, amit kinéztem magamnak, hogy jó-e az enyémbe - de nem nagyon történik semmi.

Visszatérve a hibához, én is abban reménykedek, hogy nem komoly az ügy, mert akkor talán a gép tiltott volna. Többször indítottam, leállítottam, de mindig azonnal újra kijött a hibajel.


Hát pl az égéskimaradásom,mikor volt, ha nem megy 1 henger,és beírja,az nekem se tűnik el egyből,törlés nélkül.csak 6,8,10 indítás,és leállittás után alszik el.Ezt nem tudom meddig írta volna vissza,mert ki töröltem egyből.pont azért,hogy tudjam,ha újra beírja.
Nekem se volt semmi változás,én semmit nem éreztem a kocsin,aztán rákerestem a hibakódra a neten,ott írta hogy tömegmérő is okozhat szegény keveréket,és ott írta,pl a túl olajozott sp szűrő,mondjuk azt látnám úgy is mert azt is mutatja,és alapjáraton 4 et mutat,ha anomália lenne benne egyből látnám,meg azt be is írná.De azóta se jött elő.


Bizony én megcsináltam azt a 10 indítást, hogyha akar, akkor menjen el a hibajel, de nem volt hajlandó. Anno az EGR-es történetnél 3-4 indítás után elaludt a lámpa.



Az tényleg gyanús.Ott valami más lesz. nekem sorozatos égéskimaradás,2,3 henger nem ment,0300,0302,0306 után is elaludt pár indítás után. Jó ha szerzel ilyen kütyüt.bármi van menet közben,látja az ember,rá bökök írja is angolul a hiba fordítást,de ott a lista nálam a kocsiba,csak benyálazom,és tudom mit írt be.Legjobban annak örülök,hogy dinamikusan látom a hőfokot,a legkisebb anomáliára is tud reagálni az ember.Albumomba van videó róla,bár szar a kép,nem kamera volt,csak fotógép,és egy kézbe tartottam.

anubisz Elküldve: 2011-12-18 19:46 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
BarG írta:

Ugyanmá'
Ha kimaradna néha egy rendes égési fázis, akkor azért azt csak meg lehetne érezni a motor járásegyenletességén! Sőt, ha ilyen hiba lenne, az elmenne bizonyos idő, vagy indításszám után. Ez meg makacsul megvan.



nekem mikor bexart a trafóm, utána ki lett cserélve, és kb csak 4. indításra ment el, km-t nem tom mennyit mentem, de olyan 15-20 km-t összesen mire kialudt.


Nem is töröltétek? akkor még nem volt meg a diagod? azt hittem legalább neked van valami alap obd kütyüd.

anubisz Elküldve: 2011-12-18 19:41 Műszerfal kijelzés

BarG írta:
anubisz írta: Elmondom,én mentem tempómat 130 pálya,egyszer csak bevillant nekem is,úgy egyből menet közben lekértem a kódot,mert van egy ilyenem rajta (http://www.garmin.hu/kiegeszitok/ecoroute-hd ) és nekem szegény keveréket írt be,valszinü a tömegmérő adott rossz jelet,lehet kosz,vagy olaj mehetett rá a sport légszűrőből. Menet közben töröltem a hibát,azóta se jött elő.Nem biztos,hogy valami komoly gond lehet.Nekem is ugyan úgy írta be mint neked.Persze dízelnél sok minden más.


Egy ilyen kütyüt én is szeretnék, csak nem Garminnal, hanem mondjuk az iGo mellé. De nincs, vagyis vannak bizonyos dash computerek, most is várom, hogy egy illető nyilatkozzon arról, amit kinéztem magamnak, hogy jó-e az enyémbe - de nem nagyon történik semmi.

Visszatérve a hibához, én is abban reménykedek, hogy nem komoly az ügy, mert akkor talán a gép tiltott volna. Többször indítottam, leállítottam, de mindig azonnal újra kijött a hibajel.


Hát pl az égéskimaradásom,mikor volt, ha nem megy 1 henger,és beírja,az nekem se tűnik el egyből,törlés nélkül.csak 6,8,10 indítás,és leállittás után alszik el.Ezt nem tudom meddig írta volna vissza,mert ki töröltem egyből.pont azért,hogy tudjam,ha újra beírja.
Nekem se volt semmi változás,én semmit nem éreztem a kocsin,aztán rákerestem a hibakódra a neten,ott írta hogy tömegmérő is okozhat szegény keveréket,és ott írta,pl a túl olajozott sp szűrő,mondjuk azt látnám úgy is mert azt is mutatja,és alapjáraton 4 et mutat,ha anomália lenne benne egyből látnám,meg azt be is írná.De azóta se jött elő.

anubisz Elküldve: 2011-12-18 19:16 Szivargyújtó

YELLOW írta:
wizzaerr írta: A mobiltöltő csatlakozójának egy kis darabja bennemaradt a szivargyújtóban...ez okozta a zárlatot. Szerencsére észrevettem mielőtt szétszedtem volna az egészet


hát ez szinte biztos volt... mindig hasonló nyomon kell elindulni, hogy mi volt az előtt mielőtt történt az eset...


Mire jó a biztossitték? kocsi már lángolt volna Karácsonyra

anubisz Elküldve: 2011-12-18 19:15 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
anubisz írta:
BarG írta:
YELLOW írta:
BarG írta: Urak,

Kaptam ma egy sárga motorhiba jelet, egyenletes 130-as autópálya sebességnél. Semmi egyéb jelenség nincs, nem rángat, alapjárat egyenletes, gyorsulni is gyorsul, de nem erőltettem a dolgot, mert ki tudja, mi is van most.
Holnap megpróbálok szerelőhöz kerülni, de addig is milyen olyan hibákat tudtok, amik nem tiltják le a motort, csak jelzést adnak?!

{( akkor találkoztam ilyesmivel, amikor megpróbáltam ledugózni az EGR szelepemet, kaptam hibajelet, de nem avatkozott be érzékelhetően) lehet, hogy megint EGR? Azt megnéztem, hogy vákuumra a szelep nyit (egy műanyag csővel megszívtam a membránt és láttam, ahogy kinyitott. De azt nem tudom, hogy a vezérlője nincs e meghalva.}


lehet az egyik hengerben kimaradt a gyújtás egy pillanatra. elvileg ha még mindig ég, akkor kb a 3-4 indítás után ki fog aludni. ez csak tipp.


Milyen gyújtás?!


Dízelbe raktál bele gyertyát?


nem a gyertya gyújtásra gondoltam, akkor úgy írom, nem volt robbanás a hengerben, remélem így jobb. nem gyulladt be a keverék.


Azt hittem nem nézted milyen kocsija van.