anubisz fórum hozzászólásai

anubisz Elküldve: 2011-12-05 01:20 Akkumulátor

berencsiistvan írta: Sziasztok!
lenne egy olyan kérdésem, hogy ha az autó utastérvilágitása ajtónyitáskor villog, meg néha nem is világít, + 1 napja a jobb hátsó lámpám teljesen meghalt.... lehet köze ezekhez annak, hogy talán már nem elég jó az aksim?


Miért? nem indul a kocsi? vagy nehezen indul? esetleg elhalványulnak a fények,műszarfal világítás indítás közben?
Ha olyan gyenge lenne az aksid,hogy már ajtónyitásra is alig pislákolna a fény,gondolod tudnál még vele indítózni,egyet,kettőt,hármat? Maximum kattanna hármat az önindító,és The Emd. Inkább meg kéne nézni a kontaktokat. Ugyan már leírtam párszor,de megteszem megint,nem véletlen hogy így télen megszaporodnak az ilyen gondok.
Az elöregedett,koszos csatlakozók,érintkezők,és a hideg miatt fellépő minimális zsugorodás,tágulás,nem jó párosítás. A villogás többnyire kontakt hiba,mikor éppen csak kap is,meg nem is áramot valami. Bár vannak kivételek.
Hátsó lámpa szintén,vagy égő,vagy kontakt lesz.

anubisz Elküldve: 2011-12-04 16:50 Autómata váltó hibakód

Ez csak az én véleményem,de vannak itt sokan,hátha adnak okosabb tanácsot is.De csak találgatás,és tippelgetés lesz belőle,meglásd.

anubisz Elküldve: 2011-12-04 16:42 Autómata váltó hibakód

dallasz írta:
anubisz írta:
dallasz írta: SOS

Automata 323i ben a valto javitva lett d dob.Hatramenet tokeletes lett viszont nincs eloremenet!!!VAlkinek valami otlet mert a szerelomnek sincs amr semmi!!Koszonom


Amúgy ez mi? mert nem értek kínaiul ( javitva lett d dob )
Amúgy meg szia. Még amúgy meg,javítva,az jelentheti,hogy atomra van szedve valami,vagy csak egy szűrőt cseréltek benne.
Ha most viccelni akarnák,azt mondanám,cserélje fel D az R el. és már jó is.
De talán le kéne írni,mit bontottak szét rajta.
Borzalmasan tudtok kérdezni, mintha az orvosnál azt mondnám,beteg vagyok,csak előre tudok sétálni,mondja meg mi a bajom.


Szia,
Elozmeny:Az auto mennt de csak ugy ha a motort felporgettem d fokozatban es akkor beugrott szerviz uzemmodba,de hatramenet nem volt.
Valto szet lett szedve ugyanis az olajteknoben femdarabok voltak.A "D" clutch sajnos angolul tudom csak a nevet volt szettrove ezert nem kapcsolta a sebeseget.uj alkatresz bele plusz meg amire meg szukseg volt gumi O gyuruk.Ossze lett rakva uj szuro olaj tomites.A valto kapcsolja a hatramenete de elore semmi...szamitogep nem mutat hibat.Az ekezetek az angol billentyuzet miatt sajnos korlatozva van


Na,így már mindjárt más,így érteni is fogja az aki segíteni akar,hogy miről lehet szó.Vannak itt akik azért szerelnek is kocsit,azok jobban konyítanak hozzá.Az még a csillagok állása szerint se jó jel,ha törött alkatrészek vannak a váltóban.Néha még akkor se működik jól,ha nem olyan olaj van benne ami belevaló,nem hogy fémdarabok keringenek benne.Lehet ott valami mást is szét vert.
A gond az,hogy automata váltót,csak szakember szereljen,aki ehhez ért,és tudja is mit csinál. Még komoly embereknek is ingoványos terület.Hogy ebből mi lesz? Automataváltó szerelő,aki majd szeletekre szedi,és elgondolkozhatsz,vagy kiadsz úgy 50,60 ezertől felfelé,úgy ki tudja meddig,100,200. A siker meg ki tudja meddig garantált,vagy inkább veszek egy bontottat,amit csak felcsavarozol,és nincs vele gond egy jó darabig.Mondjuk fele annyiért,mint amiért megcsinálnák,ha tudják. Szerintem ebből nem lesz már tökéletes váltó. Erre figyelj ! csak szét fog baszni az ideg,a pénzed meg csak párolog. Kíméld meg magad ettől. És lehet 1 hónap,és újra meg áll. Én már jártam automatásnál,na az szerelő volt,fogaskerekekre szétbontva az automata ( nem az enyém ) összerakva,de az ment is, udvaron meg kupacba a széthullott darabok,a BMW szervizből is oda küldték az embereket.
Jobban jársz egy bontottal. Nekem az osztóműt csinálta csapágy lötyögött benne, 60 pézike, 2 éve. Gondolhatod egy váltó trancsírozása menyi.

Ugyanis most mi következik? megint a szétbontás.Aztán lehet mazsolázni.Vagy vidd el egy komoly váltóshoz,és lehet aprópénzért rendesen összerakja,lehet csak valami banális hiba van,de szerintem ez rázósabb lesz.

anubisz Elküldve: 2011-12-04 15:51 Autómata váltó hibakód

dallasz írta: SOS

Automata 323i ben a valto javitva lett d dob.Hatramenet tokeletes lett viszont nincs eloremenet!!!VAlkinek valami otlet mert a szerelomnek sincs amr semmi!!Koszonom


Amúgy ez mi? mert nem értek kínaiul ( javitva lett d dob )
Amúgy meg szia. Még amúgy meg,javítva,az jelentheti,hogy atomra van szedve valami,vagy csak egy szűrőt cseréltek benne.
Ha most viccelni akarnák,azt mondanám,cserélje fel D az R el. és már jó is.
De talán le kéne írni,mit bontottak szét rajta.
Borzalmasan tudtok kérdezni, mintha az orvosnál azt mondnám,beteg vagyok,csak előre tudok sétálni,mondja meg mi a bajom.

anubisz Elküldve: 2011-12-04 11:36 Műszerfal kijelzés

YELLOW írta:
csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


szerintem a hibát ott követted el, hogy Magnatec-et tettél bele. valszeg rögtön össze is állt trutyivá. ritka xar olaj. mehet a castrol, csak ne magnatec!


Látod,lassan kicseréljük a kocsit,én az érzékelőt,yellow az olajat,még 2 óra,már fél milla lesz a számla

anubisz Elküldve: 2011-12-04 11:06 Műszerfal kijelzés

csavargo írta: sziasztok! egy kérdés e46 99-es 320d a gépsárkány és eddig kétszer felvillant menet közben 2 hét külömbséggel a sárga olajoskanna vagyishogy sárgán nemrég cseréltem olajat castrol diesel magnatecet használok a piros jelzést vágom de a sárga mi: a szösz????


Alacsony az olajszint,figyelmeztet,többnyire az érzékelő szarik be,nagyon hajlamos rá.
Ne foglalkozz vele,csak rendszeresen nézd az olajszintet.Majd kicseréled,ha lesz rá kereted,vagy időd,nem mindegy melyik márkát veszed bele,van amelyik megbízhatóbb,majd leírják melyik,már nem emlékszem rá. Már nekem is volt cserélve,vagy 2 éve,azóta bírja.

anubisz Elküldve: 2011-12-04 10:54 Segítség, beázik az autóm!!!!

vin99 írta:
oldbiker írta: Hello
A gyári elsõ szélvédõ van benne, vagy cserélték már? Ha cserélték akkor valószínûleg a szélvédõ beragasztásával van probléma.


Szia,

2006.09-es E90-em van. 2 éve van nálam, mindig kint állt, eddig sosem ázott be. Most már 2-3 alkalommal igen. Nálam a középső visszapillantótükör és az első szélvédő közötti 5-10cm hosszan, fél méteres csíkban teljesen vizes és innen csöpög a víz esőben. Nálam nem volt cserélve a szélvédő, de nem gyári ami benne van(németben vettem anno). Szemmel látható sérülés vagy rést nem látok, pedig alaposan végignéztem az első szélvédő gumikeretét körbe. Létezik hogy most engedte el a ragasztás? Kb 3 hete volt egy minimális koccanás elsőlökös +1 lámpa csere volt. Esetleg e miatt engedett el a szélvédő ragasztás??


Én nem gyanakodnék a szélvédőre,de viszont ott meg nincs más,csak a szélvédő keret,meg az üveg illesztése.Az a szélvédő ragasztó úgy tapad,mint a nyavalya,és széles.Ha ott beszivárog,akkor nagyon elbasztak valamit mikor berakták.Lekaparni is alig lehet.Ha csak nem megsértették azokkal a fém kaparókkal,amivel a régi ragasztót karistolják le,és felvált a festékkel.Jön a tél,zsugorodás,tágulás,el engednek a hibás illesztések.
Kezd el locsolni ott felül ahol enged,hátha látni fogod amikor előbuggyan belül az első vízcsepp.Főleg ha a mínuszba még bele is fagy a víz a résbe,majd jobban kitágítja.Még most járj utána amíg ez a pár nap enyhébb idő van.

anubisz Elküldve: 2011-12-03 19:02 Hűtővíz..:S

szeda írta:
frizo írta: Szerintem megfelelően fogalmazok, ha azt mondom, engem nem szeretem az autóm.
2009 március óta van meg, és azóta 2milliot kellett ráköltenem. Prémium márka bla bla bla, azért ez sok. Pedig én kímélem. 95% ban német autópályán járok, 130-tempomat. Nincs vagánykodás, odalépés, semmi exta. Most éppen a hűtővíz lámpa világít. Voltam vele szervízben. Bemérés után, nincs indokolva, hogy hengerfejes lenne, mert nincs gáz (vagy mi a fene) a rendszerben. A vízpumpa működik, és amúgy is másfél éves csak. A vízhőfok teljesen jó. A vízhőfokmérő működik. A hűtőrendszer ki lett takarítva, intercooler lecserélve. Szervíz után 1300km-et mentem vele. 99%ban autopályán, nagytávokban. Javítás előtt amikot kinyitottam a szelepet, hogy megnézzem, van-e benne víz, bugyogott kifelé, mintha valami nyomás nyomná. hideg állapotban néztem. Pár órával késöbb meg kinyitottam, és jó volt a szint. Volt úgy is, hogy kevésnek találtam, alig fél litert tudtam csak bele burítani. Szervizben az összes folyadék lecserélve, légtelenítve, beállítva. Most, szervíz és 1300km után, újra világít, és nem tudom mi lehet. A probléma csak az, hogy holnap el kell mennem Hollandiába, ami 5-600km. Szombaton vissza. Hétfőn pedig munkába kell mennem. NEm tudom mi tévő legyek. Ne vegyek róla tudomást, aztán használjam, ez lenne a legjobb, mert más lehetőségem most úgy sincs. De nagyon gondolkozom most, hogy el kéne adni és átpártolni a 4 karikás konkurenciához. Mi lehet a gondja? valóban hengerfejtömítés baja van? Vagy valami hülye gumi tömítés, vagy ostoba szenzor? A ócipőm teli van. A bringámmal nincs ennyi gond. Mit kezdjek ezzel a kocsival szerintete? E46 os. 2002-es. 217 ezer km. diesel. kombi. automata.


Téged nem szeret az autód? 2.5 év alatt költöttél rá 2millát?
Én május óta költöttem több mint 500.000-et ÉS MEGINT ÖSSZEJÖTT ÚGY 100.000nyi cucc.Mindezt 10.000km alatt.Akkor én mit szóljak?

Nekem egyébként így kezdődött a kipufogóhűtős szivárgás.Ez az a doboz amibe a kistermosztát van.Kellett fél év hogy kiderüljön mi van de egyre gyorsabban eresztett.És onnan ugye az EGR felé megy a víz tehát a motorba.Eleinte nem gőzölgött aztán később már úgy mentem 30 fokba mint egy gőzös.



Kicsit megkésett a reagálás

anubisz Elküldve: 2011-12-03 18:02 Műszerfal kijelzés

anubisz írta:
jons írta:
anubisz írta:
Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Nincs gond, de meg mertem volna esküdni, hogy azt olvastam: sárgát jelez, ha a min szint alatt van az olaj.


Mert azt írja,ha alacsony az olajszint,elmehet az egyik fékkör.Az meg komoly veszélyforrás.Gondolom azért jelez pirosat. Megnéztem itt a manuálba amit le lehet innen tölteni.


Vagyis, így írja szó szerint.
Ha a fékfolyadék szintje túl alacsony, és a pedál sokkal mélyebben benyomható,akkor a két hidraulikus fékkör egyike meghibásodhatott.

anubisz Elküldve: 2011-12-03 17:46 Műszerfal kijelzés

jons írta:
anubisz írta:
Bocs,hogy beleszólok,de pirosat ír hozzá. 18-oldal Piros,azonnal álljanak meg felsorolás alatt. Kicsit csalóka,mert alatta 19 oldalon ír a sárga,piros kombinációkról.


Nincs gond, de meg mertem volna esküdni, hogy azt olvastam: sárgát jelez, ha a min szint alatt van az olaj.


Mert azt írja,ha alacsony az olajszint,elmehet az egyik fékkör.Az meg komoly veszélyforrás.Gondolom azért jelez pirosat. Megnéztem itt a manuálba amit le lehet innen tölteni.

anubisz Elküldve: 2011-12-02 16:32 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

Robinson írta:
RePTaiL írta:
anubisz írta:
Ha te viszed bíróságra? perköltség mindig van. Még azoknak is akiket börtönre ítélnek,és le is vonják ha tudják. Polgári perben,meg főleg.Mit gondolsz,majd az állam fogja fizetni,az évekig tartó hercehurcát? Bíróságra eleven akkor viheted nem? ha a fellebbezést is elbukod, Ha már jogerős a fellebbezés. Hiszen addig minek vinnéd bíróságra. Ha meg te bíróságra fordulsz,az már polgári per,mert gondolom nem tartod jogosnak a büntetést,és valakit csak perelned kell,Rendőrség,Állam,vagy isten tudja kit,


Én nem fogok vitázni, meg szajkózni az igazam, majd ha lesz időd nézz utána vagy majd személyesen egy sör mellett megbeszéljük


sajnos igaza van anubisz-nak. az első kifogás 5e forint, majd ha elutasítják, oda is írják, hogy fellebbezésnek helye nincs.

Ezután viheted bíróságra, ami egy sima per, aminek a költségét fizetni kell, mégpedig annak, aki veszít. A beperelt lézerblokkolós ipséről írt cikkben is megemlítik, hogy a többszászezres perköltséget a rnedőrségnek kellett fizetnie.

http://www.autonavigator.hu/sz...gyben-6205

Idézet: A mintegy fél millió forintos perköltséget az állam fizeti, a lézerblokkolókat pedig immár az eddigieknél is kevésbé kell rejtegetni.



Bizony,és egy ilyen trafis ügynél is lehet vagy 2,300 ezer, már csak szívatásból ,meg szakértő kirendelés, stb...

anubisz Elküldve: 2011-12-02 16:10 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

RePTaiL írta:
anubisz írta:
RePTaiL írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Ha meg vesztesz fizesd a perköltséget,az meg lehet több mint maga a büntetés,így 2x annyit fizetsz. Bár kockázat nélkül nincs üzlet. és még a járulékos költségek,telefonok,utánjárás,benzin stb... lehet számolni,meg az ideg.Néha jobb benyelni,mert drágábban jössz ki,mintha fizetsz,tudják ezt ők is.


Na, éppen ez a hozzáállás, ami miatt itt tartunk, hogy bármit megtehetnek. Ha általánossá válna, sikerülne egy-két embernek és mindenki ezt csinálná, akkor.... egy ideig jó lenne, aztán jogszabályt módosítanának, hogy nekik legyen igazuk


Miért,nincs igazam? kapok egy 30 ezrest,és még dobjak ki 100 ezret,ha elbukom? főleg ha tudom,tényleg gyorsan mentem. Lehet sikerül,10 ből 1x szerintem értelmes ember felméri az esélyeit,aztán utána mérlegel,nem fejjel megy a falnak,és utána számol.


Miféle 100.000 forint? 5.000 forint a fellebezési díj és ez egyszeri!


Lemaradtál. Az egy saccolt összeg, a bírósági perköltségre,ha bíró elé viszed,és buksz.Mert arról is szó volt.


Nincs perköltés akkor sem ha elbukod, mivel ez nem polgári per hanem fellebezés! Szóval szerintem egy misét megér a dolog!


Ha te viszed bíróságra? perköltség mindig van. Még azoknak is akiket börtönre ítélnek,és le is vonják ha tudják. Polgári perben,meg főleg.Mit gondolsz,majd az állam fogja fizetni,az évekig tartó hercehurcát? Bíróságra eleven akkor viheted nem? ha a fellebbezést is elbukod, Ha már jogerős a fellebbezés. Hiszen addig minek vinnéd bíróságra. Ha meg te bíróságra fordulsz,az már polgári per,mert gondolom nem tartod jogosnak a büntetést,és valakit csak perelned kell,Rendőrség,Állam,vagy isten tudja kit,

anubisz Elküldve: 2011-12-02 15:53 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

kempelen írta:
YELLOW írta: érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.


Pattintsd vissza, nincs funkcionális köze az autó működéséhez.

Ha kihajtva hagyod vagy letörik a fedél, akkor is megy az autó és működik az obd.



anubisz Elküldve: 2011-12-02 15:52 OBD2 kérdések + hibakód olvasó

YELLOW írta:
anubisz írta:
YELLOW írta: érdeklődés szinten.

OBD II csatinál: ha lenyitom a takaró fedelét, akkor abban van kb 3 hüvely. ha jól emléjszem L alakban. és csak ott. az milrt van benne és a többi lábnál miért nincs? esetleg a fedélen belül rövidzár van és van valami funkciója?
Mikitől úhy jöttem el múltkorában, hogy nem lett visszapattintva, de ment az autó. Lehet nincs funkcionális köze, ezért kérdem.


Milyen L alak van itt?
http://www.obd-diag.hu/index.p...;Itemid=40


meg dili vagy. nem a csatira írtam. hanem a fedőjére, ami eltakarja. azt ha kipattintod, akkor ott figyeg. de közben eszembe jutott, hogy tüske van benne vagy 3 darab, és bezárod a fedelét, akkor az OBD-be belemegy a tüske. lehet nincs szerepe....


Ja,értem. Nem emlékszem milyen a brittó csati.

anubisz Elküldve: 2011-12-02 15:49 Rendőrség, avagy "szolgálunk és védünk"

RePTaiL írta:
anubisz írta:
Robinson írta:
anubisz írta: Ha meg vesztesz fizesd a perköltséget,az meg lehet több mint maga a büntetés,így 2x annyit fizetsz. Bár kockázat nélkül nincs üzlet. és még a járulékos költségek,telefonok,utánjárás,benzin stb... lehet számolni,meg az ideg.Néha jobb benyelni,mert drágábban jössz ki,mintha fizetsz,tudják ezt ők is.


Na, éppen ez a hozzáállás, ami miatt itt tartunk, hogy bármit megtehetnek. Ha általánossá válna, sikerülne egy-két embernek és mindenki ezt csinálná, akkor.... egy ideig jó lenne, aztán jogszabályt módosítanának, hogy nekik legyen igazuk


Miért,nincs igazam? kapok egy 30 ezrest,és még dobjak ki 100 ezret,ha elbukom? főleg ha tudom,tényleg gyorsan mentem. Lehet sikerül,10 ből 1x szerintem értelmes ember felméri az esélyeit,aztán utána mérlegel,nem fejjel megy a falnak,és utána számol.


Miféle 100.000 forint? 5.000 forint a fellebezési díj és ez egyszeri!


Lemaradtál. Az egy saccolt összeg, a bírósági perköltségre,ha bíró elé viszed,és buksz.Mert arról is szó volt.